Psychotexicated : Pohdintaa
-
Dexma
- Moderator
Re: Psychetoxicated.. -Pohdintaa..
On tullut viime aikoina opittua paljon itsestäni ja sen sellaista... Ajattelin, että nyt on aika jatkaa kehitystä psykoaktiiveilla... valitsin dxm mukaan 
-
Usoda
- LD50
Bentsoja menny aika rutkasti lähiaikoina, väsyttää, masentaa, ei jaksa, voimat loppu. Kivati turruttaa mieltä tuosas tilassa.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Asidyyli
- LD50
Hei Trip, sanoit lopettaneesi SSRI:n koska siitä tuli huono olo? Haluisitko jotenkin eritellä että millä tavoin et sietänyt sitä lääkettä?h
-
Asidyyli
- LD50
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.
-
tRip
- Moderator
Suosittelen lopettaan ajoissaUsoda wrote:Bentsoja menny aika rutkasti lähiaikoina, väsyttää, masentaa, ei jaksa, voimat loppu. Kivati turruttaa mieltä tuosas tilassa.
Eimut totahan se bentsopöhnä onkin. Kaikki vaan tuntuu niin turhalta. Ku ei enää mikään mielihyvää tuottava välittäjäaine pääse vaikuttamaan aivoissa. Ylipäätään bentso lamaa kaikkea osaa kehossa.
Se riiviö on muhun vaan takertunu jo aika pahasti :?
Kuosailu niillä tuntuu tyhjänpäiväseltä. Sitä vaan haluu lisää, mitä tahansa, tavottaakseen jotain Ihme täyttymystä, kulkien kuitenkin vaan kohti tyhjempää tyhjyyttä.
Asidyyli..
Oon kokeillu ties mitä SSRI, Sxxxxxx aineita, mut kaikki kokeilut oon lopettanu viimeistään parin päivän kokeilun jälkeen, koska lähes poikkeuksetta ne aiheuttaa sietämätöntä oloa, kuten levottomuutta, maniaa, itsetuhosuutta, psykoottisuutta...
Oon kelaillu et ehkä sen takia ne aiheuttaa noin radikaaleja sivuvaikutuksia, koska ne vaikuttaa ihan vääriin välittäjäaineisiin ja väärällä tavalla
Esim. serotoniiniin, josta en usko et mulla ois mitään vajausta. Kait mulla enemmänkin on se dopamiini.
Mut kaiki vaikuttaa kaikkeen.. noi lääkkeet vaan vaikuttaa niin epäluonnollisella tavalla mun kehoon, et meen ihan hiton sekasin niistä.
Tällähetkellä dexe+riva tuntuu ihan siedettävältä et pystyy oleen ihmisiks. Ainoo vaan et ei lääkkeet vaan enää nappaa. Mut eipä nappaa se kamppailukaan eroon niistä. Eipä tällähetkellä nappaa oikeen mikään.
Mut pilvessä on hyvä olla.
toisinaan.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
lanttu
- Apteekki
tRip wrote:Olen eksynyt tältä polulta.. en jaksa enää löytää takaisin. En jaksa myöskään enää rämpiä tätä.
Tiedän kuitenkin olevani yhä sillä oikealla polulla. On vain liian pimeää haahuillakseni.
Aika samat on ajatukset sä vaan ajattelit ne valmiiks!
Lääkkeet: bentsot, opioidit = minun ongelmani/ollut ja osittain edelleen xanorista pääsin eroon. Henkisen riippuvuuden kun fyysinen oli miltein mutta ei kummiskaan aivan lopussa, päätin tai jtn että, no hemmetti deelit kun xanori usva hävisi päästäni no siinä meni kesä tuli otettu jos jonkin sortin deeliä, komboilua ja tuli syksy alkoi taas muistua bentsot lukuun ottamatta xanori tai no oikeastaan opioideja rupes menemään ja siihe kylkee bentsoja, niin nyt ollaan taas siinä samassa mutta ei kummiskaan niin alhaalla ei todellakaan!
Pilveä poltan se on vaan asia mikä on aina sivussa ilman lääkkeitä ja lääkkeitten kanssa pystyn pilven kanssa olemaan jaksoittain pitkäänkin ilman bentsoja, mutta jalassani on vakavat hermo vauriot johtuen opioideista ja siten syön oksikodonii miltein joka päivä. Lääkärin määräämä annos 40mg päivä otan sen 20mg koska jalka on kipeä johtuen kylmästä ilmasta.
Kärsin paniikkihäiriöstä etenkin sosiaalisten tilojen pelko kannabis ja bentsot jeesaa siihen ennen 10mg xanorii ja sitte kauppaa nyt 0-20mg diapamia tai 0-2mg rivatrillia tai järjettömät paukut näin alkaa kierre.
Vierotun kesäisin? Talvella taas sitte nappia naamaa kun ei vaan kestä tätä saakelin pimeyttä ja kylmyyttä (en ole tai koe olevani mikään ns "hippi" "goalle polttaa pilvee talveks" tyyliin siis ei mtn hippejä vastaan eikä goa).
Ilmasto ja kulttuuri ei kohtaa tapojani synnyin maa suomessa siis. Aikalailla ankeeta porukkaa kaikki muutamaa prosenttia lukuun ottamatta.
En voi sietää alkoholia tai niitä käyttäviä ihmisiä tarkoitan siis humala känniääliöitä ja miten ihmiset voi juoda sitä esim. jotku jopa joka päivä!
En meinaa siis sitä että, alkoholi olisi minulle tai ihmisiä jotka käyttävät sitä kohtuudella (lasi viiniä ruoan kans) sellainen BIG BROBLEEMO kattoo kun pe-la yleisimmät ja joka hemmetin viikon päivä näkee jonku kännissä et tekis mieli opettaa tapoja mut paskat se auttaa suomalaisiin sisäänpäinkääntyneisiin juntteihin, vedetään pää täytee kun on joku huonosti hah+siihe jotku vielä pilsut sekaa avot!
wtf
-
Dexma
- Moderator
Tätä topikkia aina vois nostaa...
Itse otin viimeksi poretta saadakseni kivan sosiaalisen pöhnän aikaseksi kaverin kanssa... Illasta tuli erittäin mielenkiintoinen ja saavutin taas suurta yhteyttä.. Ensi kerralla ehkä jotain muuta?
Itse otin viimeksi poretta saadakseni kivan sosiaalisen pöhnän aikaseksi kaverin kanssa... Illasta tuli erittäin mielenkiintoinen ja saavutin taas suurta yhteyttä.. Ensi kerralla ehkä jotain muuta?
-
Jeshu
- OD
Alkanut viime aikoina kaikissa niissä huumeissa jotka soveltuu todellisuuspakoon vähän nyppimään se, että silloin ei kykene tuntemaan täysillä. Tai pikemminkin tuntuu, että monet ylläolevaan luokkaan kuuluvat huumekset blokkaa täysin joitakin ovia tunnemaailmaan.
Oon nyt tässä toistaa päivää nuuhkinu Suboxonea ja tänään alkoi nyppimään taas tuo^^. Äsken kun poltti savut niin tuli taas hyvä mieli. Savut ei sovellu todellisuuspakoon
Ps. haluan deelejä.
Oon nyt tässä toistaa päivää nuuhkinu Suboxonea ja tänään alkoi nyppimään taas tuo^^. Äsken kun poltti savut niin tuli taas hyvä mieli. Savut ei sovellu todellisuuspakoon
Ps. haluan deelejä.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Jeshu
- OD
On mielenkiintoista, että psykedeelien vaikutuksen sieluneloon voi joskus tajuta tosi pitkällä viiveellä. Ne ovat oikeasti tehneet minusta avoimemman uusien asoiden suhteen. Nykyään tuntuu usein hyvältä <3 Sanottakoon, että yleisvire on enemmän plussan kuin miinuksen puolella. Ja. Selvinpäin fiilistely kunniaan!
-
Thoxium
En pohdi kun alkaa ahdistaa, jos päätän päihteillä niin turha tuntea siitä mitään ahdistusta tai potea huonoa omatuntoa. Näin on parempi.
-
Dexma
- Moderator
Jotenkin vain oli kiva tarjota hiljaiselle porukalle pikkaisen pevekkiä. Paukut myös kohteliaisuudesta...
Hommahan meni hyvin, päräyttävä ja terapeuttinen päivä. Huomenna psykologille kertoon että mulla on KIVAA.
Hommahan meni hyvin, päräyttävä ja terapeuttinen päivä. Huomenna psykologille kertoon että mulla on KIVAA.
-
tRip
- Moderator
Kuulostaa tosi hienolta Jesu ja Dexma 
Mäki alkanu vihdoi tajuu et emmä vaa voi enää jatkaa syvemmälle nisteytee.. ku nytki on jo aivan helvetin vaikee päästä takas pinnalle.
Mut tiedän et kaikki on mahollista.
Uskon.
Valitsen kyl elämän.. vittu se on päräyttävää =D
Must tuntuu et vihdoin oikeesti meen parempaan päin. Viimeks kuvittelin et kuljen kohti parempaa, mut kuljinki vaa syvemmälle kohti addiktiota.
Ku mä tästä suosta oon rämpiny, vois hyväl omal tunnol jäädä ehk eläkkeelle
taiteilijaeläkkeelle.. se ois varmaa ihan jees. Muuttasin landelle. Hankkisin hitosti eläimii.. alkasin paimentolaiseks. Kiertäsin maailmaa. Hymyillen jokaiselle vastaantulevalle ihmiselle. Oli hän sitten kuinka kurjan oloinen tahansa. Jokainen meistä on kuitenkin ihminen. Usein kurjuuden nähneet ovat niitä hyväsydämmisimpiä.
Kaikki on Vittu mahollista.. ja mä oikeesti haluun. Oppia hallitseen riippuvuuksiani.
Mäki alkanu vihdoi tajuu et emmä vaa voi enää jatkaa syvemmälle nisteytee.. ku nytki on jo aivan helvetin vaikee päästä takas pinnalle.
Mut tiedän et kaikki on mahollista.
Uskon.
Valitsen kyl elämän.. vittu se on päräyttävää =D
Must tuntuu et vihdoin oikeesti meen parempaan päin. Viimeks kuvittelin et kuljen kohti parempaa, mut kuljinki vaa syvemmälle kohti addiktiota.
Ku mä tästä suosta oon rämpiny, vois hyväl omal tunnol jäädä ehk eläkkeelle
taiteilijaeläkkeelle.. se ois varmaa ihan jees. Muuttasin landelle. Hankkisin hitosti eläimii.. alkasin paimentolaiseks. Kiertäsin maailmaa. Hymyillen jokaiselle vastaantulevalle ihmiselle. Oli hän sitten kuinka kurjan oloinen tahansa. Jokainen meistä on kuitenkin ihminen. Usein kurjuuden nähneet ovat niitä hyväsydämmisimpiä.
Kaikki on Vittu mahollista.. ja mä oikeesti haluun. Oppia hallitseen riippuvuuksiani.
Keep it unreal.
-
Dexma
- Moderator
Hmm...
Why to choose life when there is heroin?
Minkähän takia hän valitsee elämän...
Mää oon miettinyt, että pitäiskö vähän ees yrittää jotain joka avais tätä kokonaisuutta...
Why to choose life when there is heroin?
Minkähän takia hän valitsee elämän...
Mää oon miettinyt, että pitäiskö vähän ees yrittää jotain joka avais tätä kokonaisuutta...
-
tRip
- Moderator
Mä oon tajunnu lakata vihdoin yrittämästä liikaa 
Keep it unreal.
-
Jeshu
- OD
Disykloveriinia meni eilen ~25mg. Onko kukaan moisesta kuullut?
Pistää kyllä pään oudolla tavalla solmuun. Muisti on kuin kananlento, eikä näin ollen pysty keskustelemaan kunnolla. Väritäpliä ja varjokuvia vilisee silmissä. Suuremmilla annoksilla rupeaa "sukat puhumaan" kuulemma
Itse asiassa ton 25 millin ois pitäny jo riittää siihen, mut ei. Rauhottaa myös. Oli hyvät yöunet.
Pistää kyllä pään oudolla tavalla solmuun. Muisti on kuin kananlento, eikä näin ollen pysty keskustelemaan kunnolla. Väritäpliä ja varjokuvia vilisee silmissä. Suuremmilla annoksilla rupeaa "sukat puhumaan" kuulemma
-
Dexma
- Moderator
Trambot hidastamaan hypomaanista mielialaa...
-
lahke
no päätin lopettaa käytön 3 päivää sitten ja sen kunniaksi poltin äsken viimesen jopon, joka on täällä pyöriny ympyrää ja kiusannu joka päivä :E ostin myös 24päkin et pystyy olee ilman hUUmeita tän vieroitusajan. tai siis eihän toi riitä, mut....
-
Usoda
- LD50
Pilvee ja opamoxia.. fiilikset hyvät <3
Ja mä en tunne morkkista päihteidenkäytöstäni vaikka aika tiuhaan tahtiin käytänkin.
Ja mä en tunne morkkista päihteidenkäytöstäni vaikka aika tiuhaan tahtiin käytänkin.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
tRip
- Moderator
Ei päihteist jaksa enää ottaa ongelmaa.. Ne on osa elämää. Ne kuuluu elämään.
Tietty hyvä nyt oksikodoneissa puhua lepposia. Mut niinhän se menee.
Nisti ny koskaa oikeesti ollukaa.. kuhan ironisoinu itteäni. Selvennykseksi..ehkä.
Oppinut pitämään lääkkeet huumeina, ja huumeet lääkkeenä.. se on jees.
Pikkuhiljaa irrottautumassa tasaisesta lääkityksestäni. Pelottavinta oli tiedostaa ajatusta liian pitkälle.
Mutta elän joka hetkeä.. sillä se on ainoa mitä minulla on.
Olen ehkä jopa ihan onnellinen. Sillä olen saavuttanut jo ison harppauksen päihteidenkäytön vähentämisessä.
Ghanjaa kuitenkin tulee aina palamaan
Tietty hyvä nyt oksikodoneissa puhua lepposia. Mut niinhän se menee.
Nisti ny koskaa oikeesti ollukaa.. kuhan ironisoinu itteäni. Selvennykseksi..ehkä.
Oppinut pitämään lääkkeet huumeina, ja huumeet lääkkeenä.. se on jees.
Pikkuhiljaa irrottautumassa tasaisesta lääkityksestäni. Pelottavinta oli tiedostaa ajatusta liian pitkälle.
Mutta elän joka hetkeä.. sillä se on ainoa mitä minulla on.
Olen ehkä jopa ihan onnellinen. Sillä olen saavuttanut jo ison harppauksen päihteidenkäytön vähentämisessä.
Ghanjaa kuitenkin tulee aina palamaan
Keep it unreal.
-
Poliklinikka
- OD
Vitun siistii, ku voi heitää arkisin päihteily-läppää kenelle tahansa. Todella vapauttavaa. Vielä ku saisi pikkasen enemmän yleistä itsevarmuutta niin olis palaset kohdillaan.
-
Dexma
- Moderator
Tuntuu ihan vapauttavalta joskus Usodan kanssa ottaa kunnon päihdeiltoja... Odotan innolla hänen kanssaan otettua esso matkaa, se voisi olla kaunista, avautumista ja ....
JA VITTU MISSÄ ON ESSOT Tampereella 2007 vuoden hävinnyt...
JA VITTU MISSÄ ON ESSOT Tampereella 2007 vuoden hävinnyt...
-
King Ink
- LD50
Täältäkin hävis mun postaus.
Poistko joku, vai onko tässä joku tietokoneen virhe syynä?
Vai oonko ollut vaan niin kuoseissa viime aikoina että oon kuvitellut vaan kirjoittavani tänne, en kyllä usko.
Poistko joku, vai onko tässä joku tietokoneen virhe syynä?
Vai oonko ollut vaan niin kuoseissa viime aikoina että oon kuvitellut vaan kirjoittavani tänne, en kyllä usko.
-
Dexma
- Moderator
Täällä on ollut jotain vikaa sivustolla...
Tänään päihdytään jotta pääsee tästä päivästä saamaan enemmän irti. Jotenkin stimulanttien eilisen butulyonen jälkeisenä päivänä on "nollaantunut" pää. Se on jännää, kuinka voi saavuttaa niin paljon henkista vapautumista empatogeenien avulla erittäin terapeuttista, seuraava päivä vain yleensä on aika juminen. Mun mielestä laskujen arvoista tämä.
Tänään päihdytään jotta pääsee tästä päivästä saamaan enemmän irti. Jotenkin stimulanttien eilisen butulyonen jälkeisenä päivänä on "nollaantunut" pää. Se on jännää, kuinka voi saavuttaa niin paljon henkista vapautumista empatogeenien avulla erittäin terapeuttista, seuraava päivä vain yleensä on aika juminen. Mun mielestä laskujen arvoista tämä.
-
tRip
- Moderator
Viestejä tosiaa hassusti hävinny.,. emmä ookkaa ..vielä.. flipannu.. huojentavaa.
tai ohan tässä tullu flipattua jo ihan huolel deeliaan..-psyke vaa puuttuu.. .
hetken täyttymys onkin hetken päästä käsissäni jo tuhkaa.. Sen hiillos poltti vain sieluuni aukon.. aukon tuntemattomaan.
Olen tyhjä, turta, tunteellinen.. en vain saa sitä täyttymystä, joka on kuin se kipinä tulen roihussa.
Ihmettelen maailmaa.. koitan päästä siihen messiin
lannistun.
Ilon ja Onnen hetket ovat niitä arvokkaita.. Ametisteja. Ne ovat kauniita.
Mutta elämässä on kaksi voimaa.. Olen niiden puristuksissa, enkä saa ilmaa.. tai sen kaiken hapen olen korvannut.. tuhkalla.
tuhkaa, joka on vain muisto roihuavista liekeistä. Sitä oli kaunista ja rauhoittavaa vain tuijotella ja ihailla. Sitä levottoman levollista tulen väpätystä ja säkennöintiä.
Olen taas eksyksissä.. .
tai ohan tässä tullu flipattua jo ihan huolel deeliaan..-psyke vaa puuttuu.. .
hetken täyttymys onkin hetken päästä käsissäni jo tuhkaa.. Sen hiillos poltti vain sieluuni aukon.. aukon tuntemattomaan.
Olen tyhjä, turta, tunteellinen.. en vain saa sitä täyttymystä, joka on kuin se kipinä tulen roihussa.
Ihmettelen maailmaa.. koitan päästä siihen messiin
lannistun.
Ilon ja Onnen hetket ovat niitä arvokkaita.. Ametisteja. Ne ovat kauniita.
Mutta elämässä on kaksi voimaa.. Olen niiden puristuksissa, enkä saa ilmaa.. tai sen kaiken hapen olen korvannut.. tuhkalla.
tuhkaa, joka on vain muisto roihuavista liekeistä. Sitä oli kaunista ja rauhoittavaa vain tuijotella ja ihailla. Sitä levottoman levollista tulen väpätystä ja säkennöintiä.
Olen taas eksyksissä.. .
Keep it unreal.
-
King Ink
- LD50
Anyway, nytkun tuli tietoon että viestejä on hävinnyt vähän yleisemminkin, uskallan kirjoittaa tänne mietteeni uudestaan.
Nyt on tullut viimeviikkoina poltettua aika paljon, normaali satunnaiskäyttö on korvaantunut melkein päivittäisellä savuttelemisella.
Tuntuu oudolta olla savuissa viikolla, mukavalta.
Tuntuu siltä että olen alkanut kehittämään tapaa jonka haluan myös pysyvän mukana loppuelämäni,
tai en välttämättä ihan loppuelämääni mutta pitkään.
Ongelma tietysti on että kukkaa ei saa ilmaisiksi, mutta sekin ongelma korjaantunee kunhan saa aikaiseksi omat pensaat.
Nyt on tullut viimeviikkoina poltettua aika paljon, normaali satunnaiskäyttö on korvaantunut melkein päivittäisellä savuttelemisella.
Tuntuu siltä että olen alkanut kehittämään tapaa jonka haluan myös pysyvän mukana loppuelämäni,
Ongelma tietysti on että kukkaa ei saa ilmaisiksi, mutta sekin ongelma korjaantunee kunhan saa aikaiseksi omat pensaat.
-
mauseri
- LD50
joo.. onhan se kivaa, jonkun aikaa, oikeestaan aika pitkään. 5v päivittäin, ni loppuajasta vaan vitutti.King Ink wrote: Nyt on tullut viimeviikkoina poltettua aika paljon, normaali satunnaiskäyttö on korvaantunut melkein päivittäisellä savuttelemisella.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Dexma
- Moderator
Harjoittelemme uusia käyttämahdollisuuksia empatogeeneillä. Tänään olemme ottaneet bk-mdma ja mdai
Bk-mdma voisi sanoa, että jotenkin jäljittelee ekstaasia, koska omaa tämän kaikkia rakastavan, mutta sedatiivinen suurimmaksi osaksi. Juttelu tuntuu hyvältä ja helpolta, musa on hyvää. Tanssia emme ole kokeilleet mutta uskoisin omista perusnipsun energiaa... J
Jatkan raporttejani myöhemmnin
Bk-mdma voisi sanoa, että jotenkin jäljittelee ekstaasia, koska omaa tämän kaikkia rakastavan, mutta sedatiivinen suurimmaksi osaksi. Juttelu tuntuu hyvältä ja helpolta, musa on hyvää. Tanssia emme ole kokeilleet mutta uskoisin omista perusnipsun energiaa... J
Jatkan raporttejani myöhemmnin
-
Usoda
- LD50
Se eilinen fenatsepaami kyllä toimii sulla aika lailla kun hoiperrat välillä...Dexma wrote:Harjoittelemme uusia käyttämahdollisuuksia empatogeeneillä. Tänään olemme ottaneet bk-mdma ja mdai
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Dexma
- Moderator
Tuntuu että "turhavalta" tuntuinen kuosaus on merkillistäl...Usoda wrote:Se eilinen fenatsepaami kyllä toimii sulla aika lailla kun hoiperrat välillä...Dexma wrote:Harjoittelemme uusia käyttämahdollisuuksia empatogeeneillä. Tänään olemme ottaneet bk-mdma ja mdai
Kohta jtakamme kusoaamista... katsoo mitä tapatahuu
-
tRip
- Moderator
kuosipäät kuosaa..
nistit nistaa..
hippitatit hiipparoi..
SeO vähä niinkun peace and <3 with GanjagOpium dÜÜds
>
nistit nistaa..
hippitatit hiipparoi..