Dimethocaine
-
peltsi
- OD
Dimethocaine
Eli ei ole minkäänlaista hajua onko tämä kyseinen substanssi stimulantti vai mikä mutta löysin eräältä sivulta tätä ja kiinnostaisi kovasti että mikä aine on kyseessä??
...joten jos joku fiksumpi viitsisi valaista että onko kyseessä mahdollisesti joku muulla tunnetummalla nimellä kulkeva substanssi vai joku mikä on vaan jäänyt kantautumatta meikäläisen korviin.
Ja tietysti kokemuksia ja muuta tietoa niin paljon kun porukalla on.
Samalla sivulla on myös MDMC-nimistä substanssia josta en ole kuullut, joten myös siitä voi pistää infoa?
...joten jos joku fiksumpi viitsisi valaista että onko kyseessä mahdollisesti joku muulla tunnetummalla nimellä kulkeva substanssi vai joku mikä on vaan jäänyt kantautumatta meikäläisen korviin.
Ja tietysti kokemuksia ja muuta tietoa niin paljon kun porukalla on.
Samalla sivulla on myös MDMC-nimistä substanssia josta en ole kuullut, joten myös siitä voi pistää infoa?
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
dredi
- LD50
Re: Dimethocaine?
Prokaiinin johdannainen. Vaikutus kokaiinin kaltainen: paikallispuudute sekä DARI (dopamiinin takaisinoton estäjä).
MDMC = Metyloni = bk-MDMA.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
peltsi
- OD
No dredihän se sieltä selvensi niinkun aattelinkindredi wrote:Prokaiinin johdannainen. Vaikutus kokaiinin kaltainen: paikallispuudute sekä DARI (dopamiinin takaisinoton estäjä).
Joo ton metyloni homman olinkin jo joskus huomannut itse mut en muistanu.
Oliskohan toi dimethocaine kokeilemisen arvoista? Hintaa 100€/g...
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
dredi
- LD50
-
peltsi
- OD
Vaikuttaa suhteellisen mielenkiintoselta. Onko kellään omakohtaisia kokemuksia?
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
SadPanda
- LD50
vitsi näitä uusiihan tulee ku sieniä sateella
<3
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
dredi
- LD50
-
Touchet
- Moderator
Ihan helvetillinen ylihinta. Vaatii 50-150 mg doseja kuitenkin, eikä sillä jyllää kuin parisen tuntia.peltsi wrote:Oliskohan toi dimethocaine kokeilemisen arvoista? Hintaa 100€/g...
Aiheuttaa jonkin verran takykardiaa ja rikkoo limakalvoja, mutta muutoin varsin lempeä stimulantti.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
dredi
- LD50
Dimetokaiini tuottaa metaboliittina para-amino-bentsoehappoa jolle osa ihmisistä ovat allergisia. Kannattaa siis testata pienellä määrällä aluksi, allergian varalta.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Uke
- LD50
Eikö melkein mille tahansa voi olla allerginendredi wrote:Dimetokaiini tuottaa metaboliittina para-amino-bentsoehappoa jolle osa ihmisistä ovat allergisia. Kannattaa siis testata pienellä määrällä aluksi, allergian varalta.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
peltsi
- OD
Re: Dimethocaine
Löysin mestan mistä tota voi tilaa n.8€/g
pitäis vaan tilaa aika paljon..eikö kukaan tosiaan oo testannu tätä vai eikö vaan kiinnosta kertoa kokemuksia
Bluelaitissa joku sanoi että on hyvin yksilöllinen stimu jota ei pidä verrata kolaan :? onko perää vai mitä thä?
Bluelaitissa joku sanoi että on hyvin yksilöllinen stimu jota ei pidä verrata kolaan :? onko perää vai mitä thä?
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Ununnilium
- Lepakko
Kerron kokemuksista kunhan ehtii omistaa harrastukselle aikaa.
-
bUkkA
turha aine.
Last edited by bUkkA on Fri 13 Nov 2009, 17:35, edited 1 time in total.
-
sxoxyvg
- OD
Vittu tän takia tutkareist ei sais puhua julkisil, saa skidit vitun hyviä ideoita. Oikeesti bukka mieti vähän mitä kirjotat.bUkkA wrote:blöö. Syömällä/nokitettuna turha. IV:nä tulee 100-200mg dosesta n. 5 minuutiksi hieno olo. turha aine.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
CharlieBigPpotato3
- Lepakko
Ihan hyvää infoahan toi oli. Vähän aavistelin itsekin samaa niin en oo vaivautunut testaamaan. Olen erittäin HC stimulanttien annosten suhteen.sxoxyvg wrote:Vittu tän takia tutkareist ei sais puhua julkisil, saa skidit vitun hyviä ideoita. Oikeesti bukka mieti vähän mitä kirjotat.bUkkA wrote:blöö. Syömällä/nokitettuna turha. IV:nä tulee 100-200mg dosesta n. 5 minuutiksi hieno olo. turha aine.
The formal language is a nazi! To break through language in order to touch life. Myself resuscitates to the disillusionment of birth. I like buddha, I like sexy ass. Haunter unseen, take thy life back to the core!
-
Ununnilium
- Lepakko
Sub 5 mg maistettu oraalisesti.
Tulos: kielenkärki puuduksissa.
Tulos: kielenkärki puuduksissa.
-
sxoxyvg
- OD
Ohoh, onpa ollut jättimäinen kyrpä otsassa meikäl, pahoitteluni!CharlieBigPpotato3 wrote:Ihan hyvää infoahan toi oli. Vähän aavistelin itsekin samaa niin en oo vaivautunut testaamaan. Olen erittäin HC stimulanttien annosten suhteen.sxoxyvg wrote:Vittu tän takia tutkareist ei sais puhua julkisil, saa skidit vitun hyviä ideoita. Oikeesti bukka mieti vähän mitä kirjotat.bUkkA wrote:blöö. Syömällä/nokitettuna turha. IV:nä tulee 100-200mg dosesta n. 5 minuutiksi hieno olo. turha aine.
Jaha, bentsot käyty hakee tuona päivänä... Saisko tänne semmosen kalenterin mihi vois merkkaa noi respapäivät ni ei tulis perseiltyä nii pahasti
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
tRip
- Moderator
hehsxoxyvg wrote: Saisko tänne semmosen kalenterin mihi vois merkkaa noi respapäivät ni ei tulis perseiltyä nii pahasti
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..