Aloittelin juomaan siideriä ja olutta kaikessa rauhassa parin kaverin kanssa ja toisella heistä oli concertoja ja niitä sitten heti otin yhden, ihan kokonaisena nielaisin sen.
Tunnin päästä en huomannut mitään vaikutusta joten otin toisen concertan, tässä vaiheessa ehkä noin 4 alkoholiannosta nautittu. Ja sitten noin puolentunninpäästä aloin huomaamaan kuinka paljon piristyin ja höpöttäminen alkoi kavereiden kanssa.
Tätä samaa paskanjauhamista frendejen kanssa aamukuuteen asti ja siihen mennessä olin syönyt nuo loput 4 concertaa kaikki pureskelemalla ja juonut noin 20 alkoholiannosta koska se ei vaan noussut päähän
Sitten lähdin kotiin (asuin vielä vanhempien luona silloin) menin sänkyyn makaamaan ja pari tuntia oli sellaista levotonta sängyssä pyöriskelemistä kunnes alkoi ne sydämen pistelyt ja rytmihäiriöt.
Olin aivan paniikissa koska pulssini oli yli 150 koko ajan, ja oudoin asia mikä silloin tapahtui kun tunnustelin pulssiani ja katselin kelloa siinä välissä niin tuntui että oli mennyt noin 1 minuutti mutta olikin mennyt puolituntia katsoin sen jälkeen uudestaan kelloa ja oli mennyt taas noin puolituntia ja taas tämä sama tapahtui vaikka tuntui että minuutti oli kulunut. Olin varma että kuolen siihen ja ne oli jotain ennusmerkkejä kuolemastani, ajattelin mennä vain vanhemmilleni sanomaan että nyt soittakaa ambulanssi mää kuolen muuten. mutta päätinkin soittaa samalle kaverille kenen kanssa olin ollut ottamassa kuppia yöllä ja menin hänen luokseen takaisin ja siinä kaverit rauhoittelivat minua että nyt hengität vaan rauhassa niin kyllä se siitä ja kyllä se sitten auttoikin loppujenlopuksi (hetkeksi).
Lähdimme jostain helvetin syystä juuri sinä aamuna viemään kaverin jotain lappua sossunluukulle. Siellä alkoi pakollinen silmienräpyttäminen, en pystynyt pitämään silmiäni normaalisti vaan räpsyttelin silmiäni aivan koko ajan niin paljon että rupesi sattumaan mutta en pystynyt lopettamaan sitä. Voi helvetti että näytin varmaan typerältä silloin. ja vaikka piti luomet kiinni niin silti silmien sisällä nyki niin perkeleesti. Ja lähdimme kaupungilta pois nopeasti ja menin kotiin ja sama silmien räpsytys jatkui ja ainoa tapa saada rauhoitusta siihen tilaan oli ottaa 200mg seroquel ja tipahtaa. nukkusin noin 2 tuntia ja olo oli edelleen erittäin heikko mutta helpotti päivän mittaan kun sai vähän kannabista ja bentsoja illemmalla.
Huhu siis älkää juoko paljon älkääkä ottako noita concertoja liikaa. Meinaan sama sälli keneltä sain nämä lääkkeet, pystyy vetäsemään 20 kappaletta 54mg concertoja yhden yön aikana pienen toleranssin kanssa tietysti. että sellasta.
Ja osaisko joku sanoa jotain tuosta ajan nopeutumisesta