Erikoisia paikkoja missä olet douppannu ja/tai kuositellu?
-
mauseri
- LD50
Re: Erikoisia paikkoja missä olet douppannu ja/tai kuositellu?
muistin just hauskan homman ku turussa yks tyyppi oli sanonu et hän vetää töötit ihan missä tahansa,no jätkät oli laittanu sen kelan toimistoon,no se jonotteli siinä ja sit ku tuli sen vuoro niin vetäs valmiit piritöötit
oli pokkaa vielä pyytää jotain lappua et sais kelan korvaan ruiskut..ei vittu..oli jätkät nauranut. 
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
20g_utopiaa
- Karvakuono
Vappuna suuressa Helssingissä serkun kanssa kannettiin äly 7. kerroksen tupakkaparvekkeelle ja bajautettiin. Muuten hyvä idea mutta kun sattuu olemaan korkeenpaikankammo
Kerran ei jaksanu odottaa kämpille asti niin mentiin Hesen vessaan subutööteille...
Onha noit varmaa ollu kaikennäkösiä paikkoja mutta ei muisti toimi enää niinku ennen
Kerran ei jaksanu odottaa kämpille asti niin mentiin Hesen vessaan subutööteille...
Onha noit varmaa ollu kaikennäkösiä paikkoja mutta ei muisti toimi enää niinku ennen
"Normaali on enemmistö, entä sit ku me ollaan enemmistö?"
-JulmaHenri
-JulmaHenri
-
Ahab
Särkänniemen planetaariossa bromo+pilvi kuoseissa. Virtuaalimaailma oli lähimpänä ayahuascaa mitä on ollut olematta sitä.
-
Happohuppu
- Apteekki
Enpä ole tainnut ottaa aineita missään kovin erikoisissa paikoissa. Koksua olen nokittanut pussista tanssivan ihmismassan keskellä ja pilveä poltellut päiväsaikaan katujen ihmisvilinässä. Nipsuja olen nakellut suuhuni milloin missäkin ja lukuisiin vessoihin olen tutustunut mm. pirin vetämisen merkeissä. Ilokaasua olen kiskonut reiveissä tanssilattian vieressä olevalla sohvalla essojen, gamman ja pilven vaikutuksen alaisena. Kerran kun vanhemmat olivat kylässä niin vedin humalan päälle kuusi Stilkkaria ja kaatuilin ja hajotin paikkoja :?
Aineiden vaikutuksen alaisena olen kyllä pyörinyt vaikka missä. Varsinkin kun käytin muutaman vuoden ajan jarruja ja bentsoja aika runsaasti, niin silloin hoidin lähes kaikki asiat doupeissa. Äkkiseltään tulee mieleen sellainen tapaus kun eräs kaveri valmistui yliopistosta ja menin hänen juhliinsa kovassa oksikodoni- ja alpratsolaamikuosissa. Oli siinä sukulaisilla ihmettelemistä, kun tein tuttavuutta silmät sumeina ja puhe sammaltaen. Ruokapöydässä vastapäätä istunut kaveri sai vähän väliä potkia minua hereille koska nukahtelin kesken syömisen.
Kerran kiskoin piriä ja pilveä läpi yön, ja aamulla muistin että minulla on aika neurologille. Silmät lautasina sotkin sairaalaan, jossa neurologin oli tarkoitus vain kertoa minulle erään tutkimuksen tulokset. Kesken puhumisen hän yhtäkkiä tempaisi esiin taskulampun ja mitään selittelemättä tuli eteeni tutkimaan silmiäni. Se tuntui kestävän ikuisuuden, mutta loppujen lopuksi hän ei sanonut silmistäni yhtään mitään vaan jatkoi puhetta siitä mihin oli jäänyt, aika kylmäkiskoisena tosin. Myös psykiatrilla käynti pilvessä oli ahdistava kokemus, varsinkin kun olin tuolloin vielä melko kokematon psykonautti.
Aineiden vaikutuksen alaisena olen kyllä pyörinyt vaikka missä. Varsinkin kun käytin muutaman vuoden ajan jarruja ja bentsoja aika runsaasti, niin silloin hoidin lähes kaikki asiat doupeissa. Äkkiseltään tulee mieleen sellainen tapaus kun eräs kaveri valmistui yliopistosta ja menin hänen juhliinsa kovassa oksikodoni- ja alpratsolaamikuosissa. Oli siinä sukulaisilla ihmettelemistä, kun tein tuttavuutta silmät sumeina ja puhe sammaltaen. Ruokapöydässä vastapäätä istunut kaveri sai vähän väliä potkia minua hereille koska nukahtelin kesken syömisen.
Kerran kiskoin piriä ja pilveä läpi yön, ja aamulla muistin että minulla on aika neurologille. Silmät lautasina sotkin sairaalaan, jossa neurologin oli tarkoitus vain kertoa minulle erään tutkimuksen tulokset. Kesken puhumisen hän yhtäkkiä tempaisi esiin taskulampun ja mitään selittelemättä tuli eteeni tutkimaan silmiäni. Se tuntui kestävän ikuisuuden, mutta loppujen lopuksi hän ei sanonut silmistäni yhtään mitään vaan jatkoi puhetta siitä mihin oli jäänyt, aika kylmäkiskoisena tosin. Myös psykiatrilla käynti pilvessä oli ahdistava kokemus, varsinkin kun olin tuolloin vielä melko kokematon psykonautti.
Looking for planet Gong...
-
Ahab
puoli milliä. se minkä aina otan.aivoruoska wrote:millainen annos bromoa?Ahab wrote:Särkänniemen planetaariossa bromo+pilvi kuoseissa. Virtuaalimaailma oli lähimpänä ayahuascaa mitä on ollut olematta sitä.
EDIT: kyse ei ollut niinkään annoksesta vaan siitä että ylipäätään on bromoissa PLANETAARIOSSA.
-
sublime
- Rotta
Hahaa, tuossa vaiheessa olis mulla kyllä iskeny sellaset kuumotukset, ettei mitään rajaa.Happohuppu wrote:Kerran kiskoin piriä ja pilveä läpi yön, ja aamulla muistin että minulla on aika neurologille. Silmät lautasina sotkin sairaalaan, jossa neurologin oli tarkoitus vain kertoa minulle erään tutkimuksen tulokset. Kesken puhumisen hän yhtäkkiä tempaisi esiin taskulampun ja mitään selittelemättä tuli eteeni tutkimaan silmiäni. Se tuntui kestävän ikuisuuden, mutta loppujen lopuksi hän ei sanonut silmistäni yhtään mitään vaan jatkoi puhetta siitä mihin oli jäänyt, aika kylmäkiskoisena tosin.
Itelläni ei oo mitään kovin erikoisia mestoja ansiolistallani. Lähinnä tulee turvallisesti neljän seinän sisällä kuosailtua sillon kuin on kuosaillakseen, erinäisten tapahtumien lisäksi. Koulussa oon välillä ollu bentsoissa ja hatseissa, en kylläkään enää vähään aikaan. Kuumottaa liikaa, eikä tossa nyt niin hirveesti pointtiakaan ollut... Vaikka täytyy kyllä myöntää, että eteenkin bentsoissa oppitunnit tuntuivat kuluvan huomattavasti nopeammin ja, ylläripylläri, juttelin niin oppilaille kuin opettajillekin paljon normaalia avautuneemmin. Sinänsä sopiva kuosi sinne
Asidyyliin Tavastia backstageineen viitaten oon kuosannu Semifinalin backstagella!
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
-
Happohuppu
- Apteekki
Oli se kyllä aika raastava tilanne, varsinkin kun laskut alkoivat jo puskea päällesublime wrote:Hahaa, tuossa vaiheessa olis mulla kyllä iskeny sellaset kuumotukset, ettei mitään rajaa.Happohuppu wrote:Kerran kiskoin piriä ja pilveä läpi yön, ja aamulla muistin että minulla on aika neurologille. Silmät lautasina sotkin sairaalaan, jossa neurologin oli tarkoitus vain kertoa minulle erään tutkimuksen tulokset. Kesken puhumisen hän yhtäkkiä tempaisi esiin taskulampun ja mitään selittelemättä tuli eteeni tutkimaan silmiäni. Se tuntui kestävän ikuisuuden, mutta loppujen lopuksi hän ei sanonut silmistäni yhtään mitään vaan jatkoi puhetta siitä mihin oli jäänyt, aika kylmäkiskoisena tosin.
-
Aukikco
- OD
toi oli kyllä jotenkin ihan käsittämättömän viehättävän kiehtovan kuumottavan kuulonen tilanne. mitäköhän arvon tohtorin päässä on liikkunut?Happohuppu wrote:Kesken puhumisen hän yhtäkkiä tempaisi esiin taskulampun ja mitään selittelemättä tuli eteeni tutkimaan silmiäni. Se tuntui kestävän ikuisuuden, mutta loppujen lopuksi hän ei sanonut silmistäni yhtään mitään vaan jatkoi puhetta siitä mihin oli jäänyt, aika kylmäkiskoisena tosin.
-
gaia
- Kameleontti
pari viikkoa takaperin oli aika mielenkiintoista käydä bromo-nousuissa R-kioskilla missä oli varmaankin 5 henkilön jono ennen minua. Sieltä kaverin kanssa kioskin takana olevaan puistoon syömään karkkia ja ihmettelemään aamupäivä aurinkoa ja pyöräileviä ihmisiä.
Vai toimiiko?
-
Thoxium
Hmm, kuulostaa oikein paljon joltakin harhaltaAukikco wrote:toi oli kyllä jotenkin ihan käsittämättömän viehättävän kiehtovan kuumottavan kuulonen tilanne. mitäköhän arvon tohtorin päässä on liikkunut?Happohuppu wrote:Kesken puhumisen hän yhtäkkiä tempaisi esiin taskulampun ja mitään selittelemättä tuli eteeni tutkimaan silmiäni. Se tuntui kestävän ikuisuuden, mutta loppujen lopuksi hän ei sanonut silmistäni yhtään mitään vaan jatkoi puhetta siitä mihin oli jäänyt, aika kylmäkiskoisena tosin.
-
Happohuppu
- Apteekki
Jos olisin ollut niin pahassa kunnossa, että olisin saanut tuollaisia harhoja, niin neurologi olisi kyllä huomannut sen ja pakottanut minut jäämään sairaalaan selviämään.Thoxium wrote:Hmm, kuulostaa oikein paljon joltakin harhalta
-
frapathea
Ehkäpä koko neurologihomma oli HARHAA.......... Ehkäpä sun koko elämäs on harhaa B-----)Happohuppu wrote:Jos olisin ollut niin pahassa kunnossa, että olisin saanut tuollaisia harhoja, niin neurologi olisi kyllä huomannut sen ja pakottanut minut jäämään sairaalaan selviämään.Thoxium wrote:Hmm, kuulostaa oikein paljon joltakin harhalta
-
Happohuppu
- Apteekki
Nyt kyllä puskee vainot päälle... 8-(frapathea wrote:Ehkäpä koko neurologihomma oli HARHAA.......... Ehkäpä sun koko elämäs on harhaa B-----)
-
Otorongo
- Kameleontti
Bongi/jointteja monta kertaa koulussa välitunnilla.
Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.
-
Asidyyli
- LD50
Yksi pimeä yö olin kuosilenkkeilemässä (2c-e + ketamiini) lievästi sanottuna sekavissa tiloissa stadikan takana. En ollut ennen edes käynyt ja luulin että eksyn sinne helvetin metsäpoluille kun ei eteensä meinannut edes nähdä. Yhtäkkiä metsä täyttyy liikkeestä ja jotain hahmoja alkaa hyppiä läheisen aidan ylitse, äänettöminä kuin ninjat, pusikot vaan suhisee pahaenteisesti. Pelästyn tietysti ja sen jälkeen ensimmäinen ajatus on, että yösuunnistajia tai sotilasharjoitukset (tai ninjoja). Joukko liukenee toiseen suuntaan ja jatkan kävelyä eteenpäin. Kohta sama porukka vetää skoottereineen taas ohitse; penskoja, joku graffitijengi siis... seuraavaksi tuleekin jo kyttäautoa. Koitan kävellä pokkana töölönlahtea kohti ja näyttää siltä etten ole samaa jengiä vaan viaton sunnuntaikävelijä, kunnon suomalainen. Mutta kuumotti kyllä.
-
Sekaisin vai ette
- Karvakuono
3-4 essoo (sininen <3 ) alla mentiin mun kaverin kans ostaa röökii essolta yber nousut päällä
joskus 4 aikaan aamulla... myyjä oli ku halolla päähän lyöty ku me pöllähdettiin sinne lamput päällä... ruvettii sit ostaa samal jotain mansikka/banaani keittoja sieltä
(essolla ihan essois syömäs essoi
)
baareissa on tullu häröiltyy monesti ja metsäs on tullu pyöriskeltyy
Varoitus: älkää helvetti menkö kokeilee onnee jääkiekko kaukaloon ku sielt ei pääse pois ennenku on kaatunu liianki monta kertaa

baareissa on tullu häröiltyy monesti ja metsäs on tullu pyöriskeltyy
Varoitus: älkää helvetti menkö kokeilee onnee jääkiekko kaukaloon ku sielt ei pääse pois ennenku on kaatunu liianki monta kertaa
Muistapa vain, että se asenne jonka vallassa heräät, ratkaisee millainen päivästäsi tulee
-
Jeshu
- OD
Popperssia Anttilan ja Prisman hyllyjen välissä, oli muuten siistiä. Olin kuin Hunter Thompson ja haaveilin meneväni apteekkiin hakemaan alproxeja heti poppersin jälkeen...
mutta en sitten mennytkään 
Last edited by Jeshu on Sun 24 Aug 2008, 01:59, edited 1 time in total.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Ernohauki
- Tuppisuu
Samoin. Ihme ettei kukaan ole vielä huomannut, kun tunnilla silmät punasena istuu suu auki ja jopa tylsimmänkin opettajan selitys kuulostaa musiikilta.Smokeweed wrote:Bongi/jointteja monta kertaa koulussa välitunnilla.
-
Dexma
- Moderator
Koulussa kuosittelu on just sitä siistiä... Kaikki paska tuntuu olevan jopa mielenkiintoista!
-
Jeshu
- OD
Tai töissä... Mikäs siinä alprox pörinössä tai subu... piri tramal no kodeiini ja gbl oli jo liikaa.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
-
Happotatti
- Apteekki
En tiedä onko nyt niin hirveän outoja, mutta heräsin salviamatkalta läheisessä baarissa tiskiltä kun myyjä tivaa, että mitäs sulle? ja kerran polteltiin savuja uimarannalla jossa oli ihmeisiä uimassa.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
-
Usoda
- LD50
Ropecon ja muutamat muutkin contapahtumat. 
Noi taitaa olla omat erikoisimmat, yleensä tulee kotona otettua tai bileissä jos jotain otan. Aineesta riippuen tietty.
Deelejä en viitsisi muualla ottaa kun kotonani tai parhaitten ystävieni luona (set & settingin takia), kannabis kelpaa missä vain.. sama opioidejen ja vauhdin kanssa.
Noi taitaa olla omat erikoisimmat, yleensä tulee kotona otettua tai bileissä jos jotain otan. Aineesta riippuen tietty.
Deelejä en viitsisi muualla ottaa kun kotonani tai parhaitten ystävieni luona (set & settingin takia), kannabis kelpaa missä vain.. sama opioidejen ja vauhdin kanssa.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Asidyyli
- LD50
Olin tossa viime keväänä hapoissa Vatikaanin Pietarinkirkossa 
-
King Ink
- LD50
Eipä sitä oo tullut missään erityisissä paikoissa douppailtua. Festareilla nyt, mut ei sitä lasketa koska se kuuluu asiaan.
-
horna
- Kameleontti
Olitko viime ropeconissa kousailemassa? Yritin bongailla tripahtavaa anime kissaa (lue Usodaa), mutta huonolla menestyksellä.Usoda wrote:Ropecon ja muutamat muutkin contapahtumat.
Jotta ei ihan offtopiciksi pistetä, niin melkoisen erikoinen baari/klubi Intiassa semiviidakon laidalla. Vessat oli sijoiteltu siten, että käynti niissä oli melkoista jännäriä.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
Spadukka
Helvetin hyvä topic
Itsellä näitä paikkoja on niin paljon että luettelen vain muutaman:
Dexmiä 800mg ensin himassa ja sit supermarkettiin häröilemään frendin kans, mitäköhä ne ihmiset ajatteli
Älyjä on tullut vedettyä suoraan merestä yleisillä uimarannoilla
Yläasteaikana poltin koulun varastossa pilveä ja myös tyttöjen suihkutilassa
ja vanhempien luona melkein joka päivä parvekkeella.
Kinopalatsi elokuvatetterista päästyäni sytytin heti jointin kun pääsin ovesta ulos, ihmisiä tuli joka suunnasta mut ei ne mitää näyttäny tajuavan
Ja vielä se et olin paukuissa ja 2-ce kuosissa r kioskilla mut ei siin mitään hyvinhän se meni.
Itsellä näitä paikkoja on niin paljon että luettelen vain muutaman:
Dexmiä 800mg ensin himassa ja sit supermarkettiin häröilemään frendin kans, mitäköhä ne ihmiset ajatteli
Älyjä on tullut vedettyä suoraan merestä yleisillä uimarannoilla
Yläasteaikana poltin koulun varastossa pilveä ja myös tyttöjen suihkutilassa
Kinopalatsi elokuvatetterista päästyäni sytytin heti jointin kun pääsin ovesta ulos, ihmisiä tuli joka suunnasta mut ei ne mitää näyttäny tajuavan
Ja vielä se et olin paukuissa ja 2-ce kuosissa r kioskilla mut ei siin mitään hyvinhän se meni.
-
Usoda
- LD50
Mulla jäi tän vuoden ropeconi väliin... ens vuonna sitten kyllä paikalle ilmestyn. Seuraava häppeningi minne tulee lähdettyä taitaa olla Tracon mut sekin on ens vuoden puolella jo.horna wrote:Olitko viime ropeconissa kousailemassa? Yritin bongailla tripahtavaa anime kissaa (lue Usodaa), mutta huonolla menestyksellä.Usoda wrote:Ropecon ja muutamat muutkin contapahtumat.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Hz0
- Apteekki
Kirkossa ollu paukuissa useasti. Väsänny joskus baarin pöydässä jointtia. Joku 4 viikkoa sitten olin katsomassa musikaalia jälleen paukuissa sekä humalassa.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
lahke
älyämpäröiminen suihkulähteestä
:d joskus kesätöissä ajoin ruohonleikkuria ja polttelin samalla jointtia
ravintolan terassilla dxm-litkua kokistölkistä
Kävin kattomas hary potterin yhen pilvikaverin kans ja meinattiin puolivälis laittaa bongi porisemaan siel teatteris, mut ei me sit kuitenkaa..... olis ollu hehkulamppuvapo mukana ni olis ollu hienoo :d
Kävin kattomas hary potterin yhen pilvikaverin kans ja meinattiin puolivälis laittaa bongi porisemaan siel teatteris, mut ei me sit kuitenkaa..... olis ollu hehkulamppuvapo mukana ni olis ollu hienoo :d
-
King Ink
- LD50
Joensuun keskusta deeäxämmissä oli aika hienoa keskellä päivää, kaupassa käynti tuntui jotenkin kaaoottiselta.. ääniä jokapuolella.