Syrjäytynyt
-
Thoxium
Re: Syrjäytynyt
Mä nautin kyllä täysillä yksinolosta, mutta myös sosiaalisesta kansakäymisestä lähes yhtä paljon. Viime aikoina olen oleillut yksin melko paljon, eikä muutenkaan ole inspannut muut ihmiset, mutta silti on tullut uusia tuttavuus- ja kaverisuhteita luotua matkan varrella. En tosin syrjäytynyt ole koskaan ollut, enemmän vaan omissa oloissa viihtyvä.
-
Spadukka
Oon aika syrjäytynyt nykyään koska vaikka haluaisin käydä töissä niin ne "halveksuu" mua siellä töissä ja ahdistus iskee muutenkin työpaikoilla, vittu sentään.
Olen yksin aika paljon ajasta mutta on mulla muutama kaveri, kaikki kaverit kyl liitty jotenkin douppiin enemmän tai vähemmän.
Siinä mun vuodatus. :?
Olen yksin aika paljon ajasta mutta on mulla muutama kaveri, kaikki kaverit kyl liitty jotenkin douppiin enemmän tai vähemmän.
Siinä mun vuodatus. :?
-
Ensiö
- Lepakko
ennen oli vaikea olla sosiaalisissa tilanteissa mutta jotenkin noon kai syrjätytnyt jollakin tapaa niin etten välitä kuulunko joukkoon vai en ja ei jännitä enää paljoo. Ja sitä kautta oon epäsyrjäytynyt ja kuulunkin joukkoon?= vaikea ympäriajatus
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
-
Usoda
- LD50
Kummastuttaa tuossa pari sivua sitten esiintynyt asenne.
Mielestäni on tärkeää että raskaista asioista puhuu, vaikka valittaa tai angstaakin jos se omaa oloaan parantaa eikä hampaat irvessä väkisin yritä painaa menemään.
Itse en syrjäytymisenä näe sitä että olisi työttömänä yms. vaan enemmänkin tilana jossa ihmisellä ei ystäviä/kavereita ollenkaan ole.. eli täysin yksin.
Mielestäni on tärkeää että raskaista asioista puhuu, vaikka valittaa tai angstaakin jos se omaa oloaan parantaa eikä hampaat irvessä väkisin yritä painaa menemään.
Itse en syrjäytymisenä näe sitä että olisi työttömänä yms. vaan enemmänkin tilana jossa ihmisellä ei ystäviä/kavereita ollenkaan ole.. eli täysin yksin.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
lahke
ite ainakin huomaan, että kun tulee selitettyä ahdistava asia jollekin, niin sitä abstraktia tilaansa täytyy sillon pakostakin ilmaista muille ymmärrettävillä sanoilla... ja sillon se oma tila selviää itellekin vähän paremmin, konkretisoituu.. se on hienoa, että voi sit jälkeenpäin katua, että mitä vittua on aiemmin selittänyt =) koska siinä vaiheessa ei enää oo samaa mieltä ja on ehkä ratkaissutkin jo silloiset ongelmansa.. ööhmhm.Usoda wrote:Kummastuttaa tuossa pari sivua sitten esiintynyt asenne.
masennus kasvattaa, kunhan siihen "tottuu"
itellä oli aika synkkä masennuskausi muutama vuosi takaperin, mutta siitä selvinneenä oon ihan uusi ihminen =) kiitos masennus, ohi on 720!!!!!11 masennusaamuja kaikille, jotka siellä vielä on!!
-
heihoi
- Lepakko
Joo story of My life. Oon ollu vähän yli vuoden työttömänä vapaasta tahdosta enkä oo töihin menossa ennen ku tulee joku tilanne et on ihan pakko. Mulle on ylitsepääsemättömän sietämätöntä että en saa olla oma itteni ja joudun visusti salailemaan kaikkea sitä mitä oikeasti olen ja en saa ilmaista itseäni vapaasti. Se on musta rikos yksilönvapauksia vastaan.Spadukka wrote:Oon aika syrjäytynyt nykyään koska vaikka haluaisin käydä töissä niin ne "halveksuu" mua siellä töissä ja ahdistus iskee muutenkin työpaikoilla, vittu sentään. :?
Ja siis tää on lähteny siitä, kun 9-10 vuotiaasta asti oon kokenut ihan helvetillisiä ulkopuolisuuden tunteita, koska sillon jo olen alkanu käyttää persoonallisia vaatteita ja kuuntelee eri musaa ku muut ni mua on aina kiusattu siitä ihan vitusti, mut oon ollu vahva enkä oo antanu sen vaikuttaa siihen kuka oon ja miten pukeudun, vaa ottanu sen kiusaamisen ja paskan vastaan minkä aiheuttamista mielenterveysongelmista kärsin vieläkin.
Ja siis pukeudun vieläkin tosi omalaatuisesti ja mun mielestä vaatteet on vaan kangasta ja kellään ei oo mitään vitun oikeutta arvottaa mua sen perusteella.
Oon ollu myös työpaikkakiusattu mun vaatteiden takia ja muillakin työpaikoilla mua on katottu ku halpaa makkaraa ku jengille on selvinny et oon vähä tämmönen hippi vapaa-ajalla ja jäänyt kutsumatta firman bileisiin yms.
Ja siis ton kaiken takia se, että mä menisin jossai jakkupuvussa työhaastatteluun sen takia et se ahdasmielinen pomo ei tuomitsi mua vaatteiden takia ois sama asia ku se että mielistelen mun koulukiusaajien kaltaisia ihmisiä.Ja täten se mun kaikki puolieni pitämisestä seurannut kärsimys ois ollu turhaa.
Siinä mun blastaus, ja kaikki varmaan ajattelee että oon vitun naiivi ja tyhmä ja selkärangaton ja ties mitä, mutta ajatelkaa vain, mutta toi sosiaalinen ahdistus ja kokonaisvaltainen henkinen pahoinvointi mitä oon joutunu työelämässä ja koulussa okemaan on SIETÄMÄTÖNTÄ enkä,ikin tuu vittu kattoo sellasta vitun paskaa : )
-
Dexma
- Moderator
Toi on tavallaan terveempi tapa lähestyä elämää, että on mitä on. Sit kattoo mihinkä pääsee. Jos jokapäivä, kun töihin lähtee ja peilistä kattoo vääränlainen minä niin se muuttuu raskaaksi. Sama juttu kuin kuosaaja yrittää pitää hirveitä kulisseja yllä.
Toisaalta. Ite pitäydyn kulississa. Koen vielä jonkinasteista omaa erikoisuusflippiäni ja väitän olevani yläpuolella jostain noh... normaalista. Luulen että muhun ei satu jokapäivä se etten voi olla täysin minä kaikkialla. Toisaalta just nyt se ei tunnu pahalta, mut joskus niitäkin kausia tulee. Ehkä tämä siksi etten koe olevani niin kuosaaja vain elelen omaa juttuani kerrankin tosi vähil huumeilla. Nyt voin olla paljon helpommin oma itteni, kun en tavallaan tee mitään kiellettyä.
Toisaalta. Ite pitäydyn kulississa. Koen vielä jonkinasteista omaa erikoisuusflippiäni ja väitän olevani yläpuolella jostain noh... normaalista. Luulen että muhun ei satu jokapäivä se etten voi olla täysin minä kaikkialla. Toisaalta just nyt se ei tunnu pahalta, mut joskus niitäkin kausia tulee. Ehkä tämä siksi etten koe olevani niin kuosaaja vain elelen omaa juttuani kerrankin tosi vähil huumeilla. Nyt voin olla paljon helpommin oma itteni, kun en tavallaan tee mitään kiellettyä.
-
heihoi
- Lepakko
Joo siis eihän siinäkään mitään väärää ole ja eihän se kaikkia haittaakkaan, mut rasittaa et mä oon sit huonompi ihminen siks koska mua se ahdistaa liikaa, koska ölölöö ei muutakaa ahdista ja kyllä muutki tekee nii.
Mut onhan se hyvä et monet kestää ton ja menee duunii ni mä voin jumittaa tääl fattamasseilla.
Mut onhan se hyvä et monet kestää ton ja menee duunii ni mä voin jumittaa tääl fattamasseilla.
-
Dexma
- Moderator
Et sä ole huonompi.heihoi wrote:, mut rasittaa et mä oon sit huonompi ihminen siks koska mua se ahdistaa liikaa, koska ölölöö ei muutakaa ahdista ja kyllä muutki tekee nii.
Meistä jotkut pystyy ja haluu tehä duunia. Sit maksetaan veroja jotta kaikilla ois hyvä olla. Ennen olisin varmaan ollut tavallaan sellainen... Perus ylpeä veronmaksaja joka kattoo pitkällä nenällä muita jos oon duunissa. Nykyään kelaan kaikki ei voi tai ei sovi jotkut duunit. Nykyään on ihan mahottomuus että kaikilla olis duunia. En itekkään varmasti hetkeen ole töissä.
Ne verot maksetaan jotta jengin keskimääräinen hyvinvointi säilyy. Kiva kun joku maksaa nyt mullekkin veroja, kun en tiedä jaksaisinko just nyt duunia. Pääasia että onnellisuus on läsnä yhteiskunnassa.
-
NatiHero
- Kameleontti
OFFTOPIC(voisin kirjottaa aiheeseen kun jaksan)
Mut siis hitto s00t Dexma kasvanu siitä mitä noit sun vanhoi viestei lukenu. Saman huomannu itessäni. Kyllä ikä tuo kokemusta ja kokemus viisautta! Niiku Propsit, sun viestei on aina ilo lukee. Itellä pieni muotoinen ikäkriisi meneillää, nii sun viesteis on monesti sellast asiaa, et selkeyttää omaakin päätä. Et niiku KIITOS tai jotai
Mut siis hitto s00t Dexma kasvanu siitä mitä noit sun vanhoi viestei lukenu. Saman huomannu itessäni. Kyllä ikä tuo kokemusta ja kokemus viisautta! Niiku Propsit, sun viestei on aina ilo lukee. Itellä pieni muotoinen ikäkriisi meneillää, nii sun viesteis on monesti sellast asiaa, et selkeyttää omaakin päätä. Et niiku KIITOS tai jotai
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää![]()
![]()