Kokemuksista olis myös hauska kuulla.
African dream root
-
Mirrorland33
- Psykonautti
African dream root
Niin... tuota on lojunut laatikossa jonkun aikaa, mutta en ole keksinyt tapaa millä sen saisi riittävän hienojakoiseksi jauheeksi (kokeiltu sakset, linkkari, pippurimylly... ei toimi
). Vinkkejä?
-
Ahab
Re: African dream root
liota sitä vaikka ensin vedessä niinkuin caapille tehdään että pehmenee. kuumemmassa vedessä pehmeää vielä paremmin. en tiedä mitä tuossa on vaikuttavina aineina mutta voi olla että niitä liukenee veteen joten muista ottaa ne talteen.
-
growy
- Kameleontti
Silene capensis (syn. Silene undulata) (also known as African Dream Root) is a plant native to the Eastern Cape of South Africa, where is regarded by the local Xhosa tribe as a sacred plant. Its root is traditionally used to induce vivid (and according to the Xhosa, prophetic) lucid dreams, classifying it a naturally-occurring oneirogen similar to the more well-known dream herb Calea zacatechichi.
Eli calean kaltaisia vaikutuksia.
Itse en ole koskaan kokeillut, lukenut olen paljon.
eräältä sivula löysin "metodeja"miten käyttää. :
Method 1: Half a teaspoon is mixed with half a cup of water. This is drunk early in the morning upon waking, while the stomach is empty. When you feel hungry it is safe to have breakfast.
Ja
Method 2 :
A heaped tablespoon is mixed with half a liter of water, and the water blended until a froth is formed. Keep sucking the froth off the container until you feel bloated with froth, and then go to bed.
While sleeping, your dreams will be exceptionally colorful, and will be remembered upon awakening. (A good idea is to keep a notebook handy for writing down the results.) Ubulawu is traditionally used to access dream-time and to communicate with ones ancestors.
Eli calean kaltaisia vaikutuksia.
eräältä sivula löysin "metodeja"miten käyttää. :
Method 1: Half a teaspoon is mixed with half a cup of water. This is drunk early in the morning upon waking, while the stomach is empty. When you feel hungry it is safe to have breakfast.
Ja
Method 2 :
A heaped tablespoon is mixed with half a liter of water, and the water blended until a froth is formed. Keep sucking the froth off the container until you feel bloated with froth, and then go to bed.
While sleeping, your dreams will be exceptionally colorful, and will be remembered upon awakening. (A good idea is to keep a notebook handy for writing down the results.) Ubulawu is traditionally used to access dream-time and to communicate with ones ancestors.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Mirrorland33
- Psykonautti
Kiitti vinkistä, täytyy kokeilla.Ahab wrote:liota sitä vaikka ensin vedessä niinkuin caapille tehdään että pehmenee. kuumemmassa vedessä pehmeää vielä paremmin. en tiedä mitä tuossa on vaikuttavina aineina mutta voi olla että niitä liukenee veteen joten muista ottaa ne talteen.
Calealla en oo saanut mitään uniin liittyviä vaikutuksia, paitsi kerran WILDin yhteydessä. Paha sanoa vaikuttiko yrtti vai tekniikka, mutta unet oli aika hurjia.growy wrote: Eli calean kaltaisia vaikutuksia.
-
Valaistunut
- Psykonautti
Onkos tämä muuten Suomessa laillista vai lääkelistalla? Luulisi olevan laillista kun ei kerran ole minkäänlaisia (/vähäisiä) vaikutuksia hereilläoloon. Itseäni kiinnostaisi hyvinkin paljon. 
- Kaikki yllämainittu voi olla pelkkää paskaa, lue sopivalla kriittisellä asenteella
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.
-
osu_ja_uppos
- Psykonautti
eilen testasin 1/4 teelusikallista hienoksi jauhettua purua.
Noin 30 minuuttia ennen nukkumaan menoa jauhot kielen alle ja 15 minuutin päästä mitä vielä suussa oli nielaistu alas.
Uni tuli ihan normaalisti ja unet olivat voimakkaita mutta ikävä kyllä en muista herättyä juurikaan mitään muuta kun sen hetken jonka johdosta heräsin.
Pitää testata seuraavalla kerralla kannan kanssa. Sillä vaikuttaa olevan myös samoja vaikutuksia uniin oman kokemuksen pohjalta.
Noin 30 minuuttia ennen nukkumaan menoa jauhot kielen alle ja 15 minuutin päästä mitä vielä suussa oli nielaistu alas.
Uni tuli ihan normaalisti ja unet olivat voimakkaita mutta ikävä kyllä en muista herättyä juurikaan mitään muuta kun sen hetken jonka johdosta heräsin.
Pitää testata seuraavalla kerralla kannan kanssa. Sillä vaikuttaa olevan myös samoja vaikutuksia uniin oman kokemuksen pohjalta.
-
Valaistunut
- Psykonautti
Tuota suositellaan otettavan aamulla, koska imeytymisaika on sen verran hidas, en tiedä sitten toimiiko tuo kielen alle systeemi paremmin. Itse suosittelisin sitä teetä otettavan aamulla, niin sitten yöllä on makosat unet. 
Ei siis omaa kokemusta vielä, mutta näin olen lukenut.
Ei siis omaa kokemusta vielä, mutta näin olen lukenut.
- Kaikki yllämainittu voi olla pelkkää paskaa, lue sopivalla kriittisellä asenteella
-
Valaistunut
- Psykonautti
Aamulla otin n. puoli lusikallista ja yöllä näin unta, jossa kohtasin esi-isäni. Joku intiaani, jolla oli ruskea villapaita yms. En sitten tiedä oliko placeboa vai aitoa vaikutusta, mutta kyllä sitä tuli pientä selkounenkin pätkää... Täytyypä testailla tarkemmin. Muutamana yönä en ole huomannut kummempia efektejä, mutta sitten tämä yksi yö onnistui ainakin selkounen ja vähän oudomman (esi-isien tapaaminen) muodossa.
Olisi kiva kuulla kokemuksianne.
Olisi kiva kuulla kokemuksianne.
-
Serotoniini
- Psykonautti
Tää vaikuttaa mielenkiintoselta ja ajattelin että vois jonain yönä kokeilla,
kun kaverilta saisin tätä.
Paljonkos on sopiva grammamäärä, jos teen muodossa ottaa?
kun kaverilta saisin tätä.
Paljonkos on sopiva grammamäärä, jos teen muodossa ottaa?