2C-I

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Dexma
Moderator

Re: 2C-I

Post by Dexma »

_FOOL_ wrote:
Niin, uskoisin että kaktuksilla tämä on mahdollista. En oikein löydä tutkari fenetyyliamiineista tarpeeksi tehoa vinksauttamaan omaa maailmaani yhtä hyvin kuin mitä tryptamiinit voivat tarjota jo pienilläkin annoksilla. Nausea on myös huomattavasti helpompi muuttaa voitoksi tutkareilla kuin kasveilla.
Mää sanoisin, että nyt täytyy puhua tutkari fenyissä siitä annoksen isontamisesta... Se on avain mää veikkaan siihen mitä haen... Tryptamiinit ovat kyllä jo eriasia, mutta niissäkin täytyy aika megaloomaniisiin annoksiin välillä nykyään nousta.
dredi
LD50

Post by dredi »

Tai kokeilla 3,4,5:ia 2,4,5:sten sijaan. Minkä potenssissa menettää saa takaisin kokemuksen syvyytenä.

Proscaliinia aion tilata heti kun sitä vaan saa...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
maaQ

Post by maaQ »

Jännän deelinen.. kuin satua, hologrammimaista fantasiaa.
Nousut jopa tosi miellyttävät, jonka jälkeen kerkeää hetken jo miettimään että toimiiko tää nyt yhtään.

..kunnes visuaalit alkavat velloa kauniina ja värikkäinä^^

Ei niin psykedeelinen, enempi viihteellinen.

öh.. kaks päivää jo menny tätä 8)

Löysin vihdoin taas luovuuteni..
tota avatariini väritelly koko päivä.. Se on kyl ihan oma maailmansa: ) Värit.. väreillä värejä.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

tiudiu wrote:Jännän deelinen.. kuin satua, hologrammimaista fantasiaa.
Nousut jopa tosi miellyttävät, jonka jälkeen kerkeää hetken jo miettimään että toimiiko tää nyt yhtään.

..kunnes visuaalit alkavat velloa kauniina ja värikkäinä^^

Ei niin psykedeelinen, enempi viihteellinen.

öh.. kaks päivää jo menny tätä 8)

Löysin vihdoin taas luovuuteni..
tota avatariini väritelly koko päivä.. Se on kyl ihan oma maailmansa: ) Värit.. väreillä värejä.

jees.. +50mg niin kaikki elää ja loistaa ja värejä riittää.. täähän on jo jotain huomattavan hienoa..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Tästä tuli nyt mun lempi viihteily deeli. taitaa tos Dexman "kaikkee tuplasti enemmän kuin suositellaan" olla järkeä.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote:Tästä tuli nyt mun lempi viihteily deeli. taitaa tos Dexman "kaikkee tuplasti enemmän kuin suositellaan" olla järkeä.
Hassua, että itse diggasin aluksi ihan hitosti tästä kemikaalista annos oli yleensä 50 mg, mutta sen jälkeen tykästynyt rauhallisempiin 2c kemuihin. 2c-b, 2c-c....
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Mä pidin tästä. En oo aikasemmin näin kivoja visuaaleja nähny mistään. Illal oli myös pupillit niin laajentuneena, että säikähdin ku katsoin peiliin :D.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Tänään 41mg 2C-Itä hyvästä satsista otettuna (ei pilaantunutta ja aikaisemmin samaa ottanut ja toiminut ok), ei sanonut sitten lähes mitään paitsi pientä pöhnäisyyttä jonka placeboksikin vois laskea jo.
Olisiko mahdollista että eilen otettu 1,5mg subu ja aamun 90mg kodukka voisi ton deeliefektin noin tehokkaasti viedä pois? :foil:

//EDIT
Ollaan pohdittu että oisko kodukka pääsyypää? Käyttää samaa entsyymiä toi 2C-I:kin:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cytochrome_P450_2D6

Toi ehdottaa että kunnon labrarottailu ois ottaa nyt joku MAOI
ja mä täällä mietin mitä käy 2C-Ille joka ei metabolisoidu :E (suolisto -> ulos? :P)
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

Tänään otin päivällä n.30mg (yön valvonut+tyhjään vatsaan) oli aivan uskomattoman upeeta : ) 3 kaverin kanssa pimeä huono ja isolta telkkarilta Qlimax 2009 blue ray videoita..ai ai :P huomenna jos sitä sitten 2c-t-2 lähtis maistelemaan, tarkoitus olisi lähteä sillä 20mg liikkeelle :P
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
peltsi
OD

Post by peltsi »

Boilder wrote:Tänään otin päivällä n.30mg (yön valvonut+tyhjään vatsaan) oli aivan uskomattoman upeeta : ) 3 kaverin kanssa pimeä huono ja isolta telkkarilta Qlimax 2009 blue ray videoita..ai ai :P huomenna jos sitä sitten 2c-t-2 lähtis maistelemaan, tarkoitus olisi lähteä sillä 20mg liikkeelle :P
2c-t-2 on mun mielestä parasta mitä fenyillä oon saanu aikaan, ottanu kans 20mg..tekis mieli testaa suuremmilla veikkaan et vois olla potentiaalinen vaik mihi. Tää i on jääny testaamatta, toki tarkotus olis heti kun saan tuota käsiini :)
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

peltsi wrote:
Boilder wrote:Tänään otin päivällä n.30mg (yön valvonut+tyhjään vatsaan) oli aivan uskomattoman upeeta : ) 3 kaverin kanssa pimeä huono ja isolta telkkarilta Qlimax 2009 blue ray videoita..ai ai :P huomenna jos sitä sitten 2c-t-2 lähtis maistelemaan, tarkoitus olisi lähteä sillä 20mg liikkeelle :P
2c-t-2 on mun mielestä parasta mitä fenyillä oon saanu aikaan, ottanu kans 20mg..tekis mieli testaa suuremmilla veikkaan et vois olla potentiaalinen vaik mihi. Tää i on jääny testaamatta, toki tarkotus olis heti kun saan tuota käsiini :)
nonniih :P omasta puolesta kyllä suosittelen i:tä jos vain jorailusta ja stimuista ihminen tykkää : >
-A.O.Spare
horna
Kameleontti

Post by horna »

Nyt kun tätä pääsi koittamaan 25mg annoksella, täytyy sanoa, että olen hyvin pettynyt. Visuaalit lähes olemattomia (pientä vääristelyä ja aaltoiluja), erittäin ärsyttävä bodyload (tuntui kuin olisi kuumetta, nousuhumalaa ja kodeiinia sekaisin) eikä mitään stimu ominaisuuksia ilmennyt.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Bateman
Apteekki

Post by Bateman »

Vähän liiankin hyvin pärisee 60mg syötynä parin päivän valvomisen päätteeksi :mrgreen: joku päälle kuukausikin tosta kyllä jo aikaa..
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

horna wrote:Nyt kun tätä pääsi koittamaan 25mg annoksella, täytyy sanoa, että olen hyvin pettynyt. Visuaalit lähes olemattomia (pientä vääristelyä ja aaltoiluja), erittäin ärsyttävä bodyload (tuntui kuin olisi kuumetta, nousuhumalaa ja kodeiinia sekaisin) eikä mitään stimu ominaisuuksia ilmennyt.
Mä en kyllä I:llä lähis visuaaleja hakemaan, enemmänkin bile/baari tavaraa..visuaaleja jos haluat niin e:tä tai B:tä tai vastaavaa tilaukseen..
-A.O.Spare
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

horna wrote:Nyt kun tätä pääsi koittamaan 25mg annoksella, täytyy sanoa, että olen hyvin pettynyt.
Ota 50 mg.

En tiiä, sellaista kovaa annosta jollain 2c-e jos lähtee tuplaan tyyliin 50 mg on jo aika vähän visuaalista, ei niitä pysty ees tiiraileen. 2c-i pitää vielä tuon.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Boilder wrote:
horna wrote:Nyt kun tätä pääsi koittamaan 25mg annoksella, täytyy sanoa, että olen hyvin pettynyt. Visuaalit lähes olemattomia (pientä vääristelyä ja aaltoiluja), erittäin ärsyttävä bodyload (tuntui kuin olisi kuumetta, nousuhumalaa ja kodeiinia sekaisin) eikä mitään stimu ominaisuuksia ilmennyt.
Mä en kyllä I:llä lähis visuaaleja hakemaan, enemmänkin bile/baari tavaraa..visuaaleja jos haluat niin e:tä tai B:tä tai vastaavaa tilaukseen..
Kummallista, meikällä kun tämän aineen hyvät vaikutukset rajoittuivat melko pitkälti visuaaleihin; vähän sitä oli aivot eri tilassa ja tuli naurettua normaalia enemmän, mutta samanlainen psykedeelinen olo sitä ei läheskään ollut kuin muissa vastaavissa. Bodyload oli melko ärsyttävä, ja stimulaatiosta riippumatta minnekään bileisiin tai ulos ei olisi edes halunnut. Visuaalit sen sijaan olivat parasta antia; tulivat melko lähelle LSD:tä paikoin, ja olivat aika vaikuttavia. Testasin useita kertoja. En kyllä tilaa uudestaan, en pidä kovinkaan mielenkiintoisena tai miellyttävänä aineena.
Hekkis
Psykonautti

Post by Hekkis »

Mulla tää oli 10mg dosella just paljon visuaalisempi ku 2c-e. 2c-e:tä otin 25mg ja melko vähän visuaaleja mutta todella poremainen olo oli kokoajan. Täst -i:stä tuli noiden visuaalien lisäks sellanen vähän jurrimainen olo, ja sitä tunsi selvästi ittensä tyhmemmäks, tai jotenki juntimmaks. Huomattii frendin kaa olevamme aivotoiminnalta niiku Vintiöt-sketsien Maailman vahvimmat miehet. :) Se meijän väline keskustelu oli jotenki just sellast. Jännää mite eritaval nääki voi kyl vaikuttaa.
Mua ei tuu sekottaa heikkikseen. Vaihdan nikin heti kun jaksan selvittää miten se tehdään.
horna
Kameleontti

Post by horna »

Täytyykin perua tuo aiempi vuodatukseni tämän substanssin tehottomuudesta. 20mg kapselissa nautittuna ja kyllä oli melkoista värisirkusta. Onko muilla tullut vastaan sellaista tilannetta, ettei 2C-X kemikaalit toimi kunnolla liuoksessa(40-80% alko), vaan pitää ottaa kapselissa? Olen tähän nyt törmännyt 2C-I ja 2C-C (40mg ei sanonut yhtään mitään) osalta.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

2c-i + sauna..aika lailla rankkaa jos en sanois :D
-A.O.Spare
KKK

Post by KKK »

Boilder wrote:2c-i + sauna..aika lailla rankkaa jos en sanois :D
rankkaa? Itellä ainakin tuli saunassa niiiiin rentoutunu olo kun ikinä ihmisellä voi olla :D sauna on kiva!
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

horna, ihan mielenkiintoista... vaikuttaakohan alkoholi jotenkin? mulla on muutama kaveri, joilla 2c-perheen jäsenet ei kunnolla toimi... tai toimii, mutta ei kuulemma mitään visuaaleja. Sinänsä hassua kun itellä voimakkain efekti on visuaalit (e). En tosin tiedä miten nämä kaverit ovat mömmönsä nauttineet.

2c-i:tä pääsis ehkä vklp kokeilemaan :) Oiskohan 30mg pommina hyvä annos vai esim. 20mg nokkaan? Eka kerta 2c-i:tä mut mm. 2c-e:tä tullu otettua aikasemmin (nokkaan) ja muita psykedeelejä, eli sen verran haluan ottaa että varmasti toimii kunnolla eikä jää "vajariksi", mutta kuitenkin vielä ekalle kerralle menevä annos...

Kirveleekö nenässä enemmän kuin 2c-e? Mahakivusta en oikeen tykkään niin nokkaan ottaisi ehkä mieluummin, ellei tää flunssa jatku pidempään :D 2c-e oli kyl aika kivulias nenässä mutta äkkiähän se menee ohi, 2c-i tuskin sen pahempi?
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

wRRa wrote:horna, ihan mielenkiintoista... vaikuttaakohan alkoholi jotenkin? mulla on muutama kaveri, joilla 2c-perheen jäsenet ei kunnolla toimi... tai toimii, mutta ei kuulemma mitään visuaaleja. Sinänsä hassua kun itellä voimakkain efekti on visuaalit (e). En tosin tiedä miten nämä kaverit ovat mömmönsä nauttineet.

2c-i:tä pääsis ehkä vklp kokeilemaan :) Oiskohan 30mg pommina hyvä annos vai esim. 20mg nokkaan? Eka kerta 2c-i:tä mut mm. 2c-e:tä tullu otettua aikasemmin (nokkaan) ja muita psykedeelejä, eli sen verran haluan ottaa että varmasti toimii kunnolla eikä jää "vajariksi", mutta kuitenkin vielä ekalle kerralle menevä annos...

Kirveleekö nenässä enemmän kuin 2c-e? Mahakivusta en oikeen tykkään niin nokkaan ottaisi ehkä mieluummin, ellei tää flunssa jatku pidempään :D 2c-e oli kyl aika kivulias nenässä mutta äkkiähän se menee ohi, 2c-i tuskin sen pahempi?
alkoholi omasta mielestäni vaan suurentaa dissomaista vaikutusta näillä ja huomattavasti vaikeemmat nousut myös. i on ehkä kaikista kivuttomin 2c sarjasta nokkiin, mutta sekin varmaan maku asia. 20-25 nokkiin ja 25-30 juomalla ^^
-A.O.Spare
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

KKK wrote:
Boilder wrote:2c-i + sauna..aika lailla rankkaa jos en sanois :D
rankkaa? Itellä ainakin tuli saunassa niiiiin rentoutunu olo kun ikinä ihmisellä voi olla :D sauna on kiva!
haha :P itelläni riitti about 5-10min..i kuumeni aivan uskomattomasti nokassa ja muutenkin alkoi 2c päisen jätkä porukan meno menemään liian villiks mun meltulle :D
-A.O.Spare
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Kiitti boilder :)

Voiko 20-30mg annoksella odottaa samankaltasia visuaaleja ku esim. 20mg annoksella 2c-e:tä?
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

wRRa wrote:Kiitti boilder :)

Voiko 20-30mg annoksella odottaa samankaltasia visuaaleja ku esim. 20mg annoksella 2c-e:tä?
hmm..no tuota tuota..vaihtelee mun mielestä melko paljon miten visuaalista tulee..osa sanoo et saa parempiakin kuin e:llä mut kyllä ite sanoisin et visuaaleissa e vie voiton..i on just sopiva kunnon bileisiin/baariin, hallittavat visuaalit ja todella hyvä euforia
-A.O.Spare
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

jeah :) No, koittamallahan sen näkee jos tilaisuus vaan tulee :D
horna
Kameleontti

Post by horna »

wRRa wrote:Kirveleekö nenässä enemmän kuin 2c-e? Mahakivusta en oikeen tykkään niin nokkaan ottaisi ehkä mieluummin, ellei tää flunssa jatku pidempään :D 2c-e oli kyl aika kivulias nenässä mutta äkkiähän se menee ohi, 2c-i tuskin sen pahempi?
Omalla kohdalla 2C-I on kyllä helppo vatsalle. Yleensä deelit aiheuttavat lähes aina minulle pahoinvointia alussa, mutta tämä oli helpompaa syötynä, kuin esim. 4-ACO-DMT joka ei yleensä porukalle hirveämmin pahoinvointia aiheuta.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Joo, eli ei pitäisi ainakaan minun vatsaa kamalasti kivistellä. 4-aco-dmt:stä ei tullu ainakaan nokkaan nauseaa yhtään, 2c-e:stä tuli vähän mutta ei nyt mitään laattaamista sentään (25mg nokkaan)...

Mut ainoo vaan et taitaa kuitenkin nenään ottaessa kolista vähän paremmin... vai? Ite aattelin ekalle kerralle jotain 25mg pommi 2c-i + 15mg 2c-d -comboa...
peltsi
OD

Post by peltsi »

Mä kyllä tänkin kanssa purgailin huolella mut johtu varmaan siitä et olin niin täydes kännissä jo valmiiks :roll: Mielenkiintonen aine..oli jossain vaiheessa oikein hyvä olla :razz:
annos tais olla 25mg ja sit buustiks myöhemmin ehkä 20mg
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Naponen ja wRRa raportoi under the influence...

Otettiin 20mg nokkaan tossaaa muutama tunti sitten. Eka tunti meniki sit vessassa pönttöön tutustuessa eikä oikein tienny miten päin ois ollu eikä oikein tiedä vieläkään.... Visuaalit ollu aika pieniä mutta kyllähän tää näkökenttä tässä koko aika jotain väreilee.... Bodyloadit vaan vähän ikäviä, porkkanaa ollaan tässä syöty koko aika ja venailee tässä että vois alkaa holia taas ottaa jos vähä jeesais tohon lihassärkyyn :D porkkanat ja deelit on jees