lääkkeistä kysyttävää..

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
trile
Karvakuono

lääkkeistä kysyttävää..

Post by trile »

eli tota noin niin olen kärsinyt ainaki noin pari vuotta ahdistuksesta, sosiaalistentilanteiden pelosta ja paniikkihäiriöstä.. olen kokeillut noita seroquellei, cipralexei mut ei oikee tunnu auttavan ehkä hiukan mutta ei tarpeeksi että voisin elää normaalia elämää.. en ole käynyt lääkärissä, koska pelottaa mennä sinne (?) en tiedä ymmärtävätkö he sitä että tarvitsen jotain oikeita lääkkeitä eikä mitn suoraansanottuna paskaa.. tai toisille auttaa toisille ei.. niin voisiko joku kertoa jos on samanlainen kuvio ollu? että mitäs ne lääkärit määrää jos ees määrää mittään.. Olen 18-vuotias..
mauseri
LD50

Re: lääkkeistä kysyttävää..

Post by mauseri »

lääkkeiden saantiin vaikuttaa moni asia. mielestäni tärkein on taito puhua, vaikka edes se ei takaa mitään. tuskin täällä kukaan osaa arvata mitä ne sulle tyrkyttää..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
peltsi
OD

Re: lääkkeistä kysyttävää..

Post by peltsi »

Todennäkösesti märää jotain SSRI:ää esim sertralin tai cipralex..kyllä ehkä kannattaa kokeilla noita ja kokeilu tarkottaa useampaa kuukautta koska noi rupee oikeesti vaikuttamaan vasta pitkän ajan kuluttua.
Ei oikeesti kannata mitään betsoja käydä syömään varsinkaan noin nuorena kannattaa kokeilla kaikki mahdollinen ennen kuin pilaa elämänsä pirullisella pillerikoukulla, koska siihen se menee vaikka kliseiseltä kuullostaakin.
Lääkkeitä en suosittele vaan kannattaa ensin yrittää todella selvittää ne omat solmut pääkopassa jos vain suinkin mahdollista. Jos nuo lääkkeet ei auta riittävästi esim paniikkikohtauksiin niin kannattaa harkita jonkin bentson esim. opamoxin kysymistä rinnalle satunaisesti kohtauksiin ja syödä niitä oikeasti vain sillon kun tarvii. :!:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*