flying on a dragon

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
User avatar
Jussi
Apteekki
Posts: 463
Joined: Sun 03 Sep 2006, 16:52

flying on a dragon

Post by Jussi »

painan 55kg otin vihreefraktaalibromolapun jossa on kai 500ug

ehkä kirjotan tästä joskus jonkun stoorin, nyt vaan ranskaisilla viivoilla.. zombie meinaan nyt
- aamulla kunnon annokset vitamiineja ja syön keitettyä makaronia -.-
- syömisen jälkeen alotettiin dxm erottelu ja mä otin bromo lapun
- äänet kuuluu kovempaa
- käveltiin pitkä matka johonkin teollisuusalueelle;
- hieno suihkulähde
- kylmä
- kirkasta
- kauniita ääniä
- puut elää'
- mentiin makaamaan johonkin sohvaan mikä oli sateessa
- varastol jotai tynnyreitä ja jossain kauempana metallihäkkyröitä
- ne piti kunnon konserttia tuulessa
- välillä kuulosti apinoiden rääkymiseltä, välillä vain linnuilta
- kaveri vitun dexmeissä vaikka joi vaan hitaasti 350mg/65kg
- mua ahdisti ihan vitusti ja hirveet paranoiat bustaamisesta, ok istuin siinä tunnin
- se käveli koko ajan ihan VITUn oudosti
- jotai outoo 60 luvun disco tanssii käsilla tai jotai näyttelijöiden outoja liikkeitä
- mun munat surkastu : D
- piti kattoo millo se kuseminen loppuu
- en pystyny kokeilla mun pulssia ku en tuntenu siitä kohasta mitään
- no niin himassa taas. lisää vettä mukaan
- kuumetta 37.44C (katoin eka et 32C wtf! (normi mun lämpö 36.5))
- ja melkein heti takasin sama vitun pitkä reitti sille sohvalle, koska ahdisti enemmän (dejavu + vittu kestääkö tätä 20 tuntia)
- yritin nukkua klo 18 sohvalla sateessa ja tuijotin lautaseinää joka aaltoili vähän
- kaveri näytti tosi huonovointiselta mutta se oli kai vaan onnelisuuden ilme, hmm
- kaverin kännykkä sanoo taskusta "ERNO" ja vähän meinaa flippaa kun se oli yrittäny itekseen soittaa vaikka siin äpuhelimessa on kansi.. wtf???
- parin tunnin päästä ei ahdistanu enää niin paljoa ja lähdettiin kotiin
- klo 21 faija soittaa ettei se oo tulossa tänne ja ahdistus pois kokonaan -.-
- katotaan tv:tä ja siirytään koneelle kuuntelemaan musaa
- kaveri pyörii lattialla vitun oudosti ja sanoo "mitä vittuu mä teen" ja pyytää musaa kovemmalle
- se sano että se on pakko tehä niin
- katottiin tv:sä men in black III en tajunnu siitä yhtää mitään en muistakaan ohjelmista mitä katottiin
- tekstitykset hohti sinisenä
- CD-levy ja sen kotelo oli kuuma
- vesipullo kylmä
- puukaappi on elävä
- hyvä fiilis
- tuntuu et kusisin housuun koko ajan
- näky sekoilee, näyttää et ulkona satais mutta samalta näyttää sisällä :roll:
- kaveri vaan sanoi joo kaikkiin mun hienoihin oivalluksiin mitä tuli 10 per
minuutti
- aika menee hitaasti
- kaveri lähtee himaan klo 22
- alko tietty ahdistaa mutta sain sen pois 30 minuutissa
- suljin tv:n klo 23 ja otin vettä mukaan sänkyyn
- otin 2 tenox unilääkettä
- ei nukuttanu
- leuat ei pysy paikoillaan
- hampaat tärisee
- alkoi kunnon visuaalejen tykitys, kuviooita, häiriöitä, varjojen korostumista jne.
- muistan nähneeni fu manchun biisin.. se muistitti jotain windows media playerin visualisointia -.-
- mietin jo päivällä et mitä jos otan unilääkettä enkä nukahda....
- unikaverina 2 kännykkää, mp3-soitin, vesipullo, kiljua
- silmät ei pysy paikalteen jos pidän auki.. sekottaa
- pihalla on kirkasta (juhannusyö)
- klo 5 meen kuselle ja syön näkkileipää
- tajusin puhuneeni koko yön ajatuksissani kaverille joka lähti jo ajat sitten
- kauhee hiki asafsdf
- peilistä näytän TODELLA väsyneeltä
- klo 9:30 ei oo samat fiilikset kun kännykän herätys soi
- en oo varma olinko nukkunu yhtään
- ei enää visuaaleja, ei värejä
- voimaton olo
- tunne: sama: lievä
- tunne = erittäin herkkä ja poissaoleva, jos yhtään keksii ahdistuksen aihetta niin heti se pukkaa pällle ja kovaa, kyllästyttävää
- meen suihkuun ja katon pupilliit, ne ei oo enää lautasen kokoset vaa kahvilautasen
- näytän laihalta
- oho oon laihtunu 2 kiloo
- menin syömään jotain mysliä
- poltin pienen jwh-paukun
- otin jotain raejauhoa mistä tehään jotain flunssateetä :D siinä on kai c-vitaaminia, särkyyn, kofeiinia
- nyt klo on kohta 11 ja oon kai vähän pilvessä mutta päätä edelleen särkee ja vähän väsyttääää
- kaveri ei tiennyt lähtiessään mihin autoon on oikein astumassa ja näki vaan halluja koko ajomatkan, luulin että hän oli kyllästynyt mun juttuihin mutta se oliikin vaan poissaoleva
- katoin vidoeo minkä nauhitin mun silmien sekoilusta yöllä. punaset silmä vähän :shock:
- ei kannattanut :foil:
- arrgh jwh alko boostii bromoo ja se toimi taas tunnin
- vittuku näytän näin väsyneeltä
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
User avatar
Jussi
Apteekki
Posts: 463
Joined: Sun 03 Sep 2006, 16:52

Re: flying on a dragon

Post by Jussi »

- näin jossain vaiheessa yötä fu manchun biisin.. :razz:
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
User avatar
Jussi
Apteekki
Posts: 463
Joined: Sun 03 Sep 2006, 16:52

Re: flying on a dragon

Post by Jussi »

- tuo alussa oleva aika paha ahdistus johtui eräästä kuumottavasta asiasta jolle en vaan pystynyt miettimään ratkaisua
- varjot "venyy"
- kun sylkäsin pihalla näin aina vähintään 3 kertaa kun sylki lenti :razz:
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.