Yrttisekoitukset

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
horna
Kameleontti

Re: Yrttisekoitukset

Post by horna »

SadPanda wrote:viime kesänä tuli kyllä tilailtua spice goldia.. nitkuissa se meni :) sit alko jäähä tulliin aina ku tilas niin ei jaksanu. Nyt viimeviikolla innostuin ja päätin kokeilla jospa pikkupuljuista saisi sitä settiä perille ja laitoin tilaukseen pussukan yucatanfirea :) onko kokemusta vieläkö pikkupuljuista saa tulemaan läpi? ihan positiivisia nuo yrttisekotukset ollu.. tosin ei niitä nyt kehtaakkaan verrata edes aitoon ja oikeeseen polttoon eli budaan <33 eikä piäkkää verrata. :mrgreen: kyllähä ne silti päähä menee ;)
Tuli tuossa viikko sitten heräteostoksena tilattua spice diamondia ja hyvin tuli läpi (vielä pikku pussukka smokea kaupan päälle). Nyt on pussi tuossa nököttänyt avaamatta, koska ei oikein nappaa sitä poltella. Varmaan vaikuttaa haluttomuuteen paljolti se mitä oon spicestä lukenut (siis kaikki huonot puolet).
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

horna wrote:
SadPanda wrote:viime kesänä tuli kyllä tilailtua spice goldia.. nitkuissa se meni :) sit alko jäähä tulliin aina ku tilas niin ei jaksanu. Nyt viimeviikolla innostuin ja päätin kokeilla jospa pikkupuljuista saisi sitä settiä perille ja laitoin tilaukseen pussukan yucatanfirea :) onko kokemusta vieläkö pikkupuljuista saa tulemaan läpi? ihan positiivisia nuo yrttisekotukset ollu.. tosin ei niitä nyt kehtaakkaan verrata edes aitoon ja oikeeseen polttoon eli budaan <33 eikä piäkkää verrata. :mrgreen: kyllähä ne silti päähä menee ;)
Tuli tuossa viikko sitten heräteostoksena tilattua spice diamondia ja hyvin tuli läpi (vielä pikku pussukka smokea kaupan päälle). Nyt on pussi tuossa nököttänyt avaamatta, koska ei oikein nappaa sitä poltella. Varmaan vaikuttaa haluttomuuteen paljolti se mitä oon spicestä lukenut (siis kaikki huonot puolet).
mut hei! POLTA VAAN! siis mä oon ihan varma että yllätyt positiivisesti, ja pyh pah emminä nyt nää siinä mitn negatiivista.. ainut vaan että se väsyttää ja nythä onjo semmone aika et voipi jo nukkuukki! anna mennä vaan, eise mitn herskaa oo :D usko mua.. poltappa ja laita sit viestiä et mitäs mieltä oot :) kyllä se toimii ja jos nyt pitää verrata vaikkei oikeesti pitäs niin onse aika lähellä thc:n vaikutuksii :P <3
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
horna
Kameleontti

Post by horna »

Spicestä voin sanoa sen verran, että 3 öölberin ja neljän pesällisen jälkeen alkoi kolisemaan. Erittäin miellyttävä body high, mutta keuhkoihin otti sen verran tuo "yrtti", että jätän kyllä väliin vastaisuudessa. Smoke taas kolahti päähän, kuin mawashi geri yhdestä pesällisestä, mutta puudutti puolet kasvoista / toisen käden ja aiheutti silmiin järjetöntä nykimistä. Erittäin epämiellyttävä olo, mutta kesti onneksi vain n. 1-1.5h.
Last edited by horna on Sun 14 Jun 2009, 16:34, edited 1 time in total.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
mauseri
LD50

Post by mauseri »

OIKEASTI: lopettakaa noitten sekotusten tilailu (paitsi jos ootte sikarikkaita) JWH-018 0,5g kestäny jo kohta 3 viikkoo.. oisko yks päivä etten oo polttanu yhtään. viikko ainaki meni kokoajan ja muuten oon vähintään iltasin polttanu.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
dredi
LD50

Post by dredi »

Todellakin, miksi ostaa "yrttisekoituksia" kun noita synteettisiä kannabinoideja voi ostaa puhtaanakin.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Psycho
Psykonautti

Post by Psycho »

Jep. Tuota oon itsekin himotellut viimeaikoina. Järkeä peliin. Olisko suurin järki kuitenkin jättää tilaamata? Kuitenkin ajatus "Enemmän hauskaa", on aina tervetullut kylään. :)
Ei ihminen paljon tiedä... en minä ainakaan. En edes tiedä, että tiedättekö te olevanne tai oletteko koskaan olleet.
ferox
OD

Post by ferox »

Hox! JWH-018:sta on asiaa Synteettiset kannabinoidit -ketjussa.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

Onko kukaan kokeillut JWH-018:ta sisältävien yrttisekoitusten vapottamista? Esim. hehkulamppuvapolla.

Minua nimittäin on alkanut pelottaa näiden sekoitusten karsinogeenisuus. Uusia tutkimustuloksia ei mielestäni ole vieläkään saatu (tai ne eivät ole kantautuneet korviini), ja väitteet 1000-kertaisesta karsinogeenisuudesta tupakkaan nähden kuumottavat kovasti! Jos jollain on tietoja esim. Spice-blendien, Ex-sessin tai Yucatan Firen tutkimustuloksista (tai suoraan JWH-018:sta), niin valaiskaa minua. :)
bol
Kameleontti

Post by bol »

scoff wrote:Onko kukaan kokeillut JWH-018:ta sisältävien yrttisekoitusten vapottamista? Esim. hehkulamppuvapolla.

Minua nimittäin on alkanut pelottaa näiden sekoitusten karsinogeenisuus. Uusia tutkimustuloksia ei mielestäni ole vieläkään saatu (tai ne eivät ole kantautuneet korviini), ja väitteet 1000-kertaisesta karsinogeenisuudesta tupakkaan nähden kuumottavat kovasti! Jos jollain on tietoja esim. Spice-blendien, Ex-sessin tai Yucatan Firen tutkimustuloksista (tai suoraan JWH-018:sta), niin valaiskaa minua. :)

Kannattaisiko sitten vain olla polttamatta, jos tuollaiset asiat kuumottaa noin paljon ?
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

bol wrote:
scoff wrote:Onko kukaan kokeillut JWH-018:ta sisältävien yrttisekoitusten vapottamista? Esim. hehkulamppuvapolla.

Kannattaisiko sitten vain olla polttamatta, jos tuollaiset asiat kuumottaa noin paljon ?
Hoh, ei tietenkään! Luovuttajan asenne ei ole sama kuin häviäjän asenne. 8)
r2g
Tuppisuu

Hyvää(kö) tavaraa tilattu?!?

Post by r2g »

Joo tilasin tuolta netistä 6 grammaa spice goldia, ja sellasen 25gr. pussukan sitä Calea Zacatechichi
" dream herbiä " .
Tota spicee poltin, se toi erittäin jumittuneen tilan :razz: ja tuntui että se oisi noussu koko ajan enemmän ja enemmän sit se laski myös vitun hitaasti. Mutta erittäin hyvää shittii, eiks vissiii oo laitonta tuo, ku ei tullis käyny midiksii tai sit kävi tsägä.
Tossa Spicessä lukee "Not for human cunsumption" eli ei vissii ihmisten käytettäväks????
Toivottavasti ei mitään kauheen vaarallista, salee on vaa muodollisuuksien vuoksi!?
Mut ite tykkäsin kyl :)

Mutta tota dream herbiä ois tarkotus kokeilla joku päivä. Voisin raportoida jos saavutan lucid dreemei... :)
Onks muuute jengi tyypänny tota dream herbii???
mauseri
LD50

Post by mauseri »

^^ sulla kävi tuuri. laitonta on. tai ottavat sen pois ainaki. not for.. on kaikessa. Yhden 3g pussukan olen spicee polttanut ja pidin paljon, juurikin pitkän keston takia. Enää en tosin tilaa koskaan yrttisekotuksia, koska alan tehdä niitä itse. :shock:
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

mauser1911 wrote:^^ sulla kävi tuuri. laitonta on. tai ottavat sen pois ainaki. not for.. on kaikessa. Yhden 3g pussukan olen spicee polttanut ja pidin paljon, juurikin pitkän keston takia. Enää en tosin tilaa koskaan yrttisekotuksia, koska alan tehdä niitä itse. :shock:
Joo :D Itekkin meinasin tehä HYVÄÄN lehteen kannabinoidi sekoituksen kunhan on sen verran massia. Jwh-018,jwh-073 ja CP-47.497 .
mauseri
LD50

Post by mauseri »

einstein wrote:
mauser1911 wrote:^^ sulla kävi tuuri. laitonta on. tai ottavat sen pois ainaki. not for.. on kaikessa. Yhden 3g pussukan olen spicee polttanut ja pidin paljon, juurikin pitkän keston takia. Enää en tosin tilaa koskaan yrttisekotuksia, koska alan tehdä niitä itse. :shock:
Joo :D Itekkin meinasin tehä HYVÄÄN lehteen kannabinoidi sekoituksen kunhan on sen verran massia. Jwh-018,jwh-073 ja CP-47.497 .
you read my mind, man! sovin jo lehden saanninkin, on iha jees lehteä. skunk#1 ulkona kasvanutta, kohta se menee kai sisällä :D

paljonko ajattelit tuota cp laittaa? itse kelasin 1g kumpaaki jwh ja 100mg aluks cp. sit testailee sopivat suhteet (cp on kallista, mulle ainakin)
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

mauser1911 wrote:
einstein wrote:
you read my mind, man! sovin jo lehden saanninkin, on iha jees lehteä. skunk#1 ulkona kasvanutta, kohta se menee kai sisällä :D

paljonko ajattelit tuota cp laittaa? itse kelasin 1g kumpaaki jwh ja 100mg aluks cp. sit testailee sopivat suhteet (cp on kallista, mulle ainakin)
En oo ikinä testannu tuota cp:tä polttaa.. Pitää testaille ensin muutamalla annoksella ihan yksinään tuota ja sitten laskea sopiva märä 50g lehteä. Tuohon 50g laitan 500mg 018 ja 500 mg 073.
r2g
Tuppisuu

Re: Hyvää(kö) tavaraa tilattu?!?

Post by r2g »

r2g wrote:Joo tilasin tuolta netistä 6 grammaa spice goldia, ja sellasen 25gr. pussukan sitä Calea Zacatechichi
" dream herbiä " .
Tota spicee poltin, se toi erittäin jumittuneen tilan :razz: ja tuntui että se oisi noussu koko ajan enemmän ja enemmän sit se laski myös vitun hitaasti. Mutta erittäin hyvää shittii, eiks vissiii oo laitonta tuo, ku ei tullis käyny midiksii tai sit kävi tsägä.
Tossa Spicessä lukee "Not for human cunsumption" eli ei vissii ihmisten käytettäväks????
Toivottavasti ei mitään kauheen vaarallista, salee on vaa muodollisuuksien vuoksi!?
Mut ite tykkäsin kyl :)

Mutta tota dream herbiä ois tarkotus kokeilla joku päivä. Voisin raportoida jos saavutan lucid dreemei... :)
Onks muuute jengi tyypänny tota dream herbii???
Tosissaa olin ihan vitun jumissa eile, ja heräsin tänää ihan helventinmoisesta pöhnästä :razz:
Kelasin et tost ei huomaa et joku on polttanu mut mult meni ainaki silmät iha rullalle :) :)
Hahah.. :D Ite suosittelen kyl lämpimästi tätä kaikille!!!
dredi
LD50

Post by dredi »

Toivottavasti ei mitään kauheen vaarallista
Spice-sekoitukset ym. vastaavat sisältävät random-yrttisalaattiin imeytettynä JWH-sarjan synteettisiä kannabinoideja joiden on ainakin jyrsijöissä todettu aiheuttavan syöpää. Pitkäaikaisia vaikutuksia ihmisiin ei tiedetä. Käyttö omalla vatsalla.
horna
Kameleontti

Post by horna »

Ilmeisesti ainakin Englannissa tullaan kieltämään kaikki Spice laadut, eli kohta saattaa saada hyvinkin halvalla poistettua viimeisiä eri sieltä.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

ovat elämäsä loppusuoralla varmasti hävittävässä taistossa puhtaita kemikaaleja vastaan
mauseri
LD50

Post by mauseri »

seori ke en edit: mut tuli mieleen että noi yrtiisekotukasethan toi meille aikam hyvii kemikaaleja?
dredi
LD50

Post by dredi »

noi yrtiisekotukasethan toi meille aikam hyvii kemikaaleja?
Kuinniin? Kyllä ne JWH aineet ym. on keksitty paaljon aikaisemmin kuin yrttisekoitukset.
chibbo

Post by chibbo »

dredi wrote:
Kuinniin? Kyllä ne JWH aineet ym. on keksitty paaljon aikaisemmin kuin yrttisekoitukset.
Jos jotain niin ainakin tuo Spice-hype joka oli kai kovimmillaa joskus vuosi sitten taisi edesauttaa aika tehokkaasti synteettisten kannabinoidien esiintuloa ja sitä, että rc-puljut ottivat niitä valikoimiinsa.
horna
Kameleontti

Post by horna »

chibbo wrote:
dredi wrote:
Jos jotain niin ainakin tuo Spice-hype joka oli kai kovimmillaa joskus vuosi sitten taisi edesauttaa aika tehokkaasti synteettisten kannabinoidien esiintuloa ja sitä, että rc-puljut ottivat niitä valikoimiinsa.
Jep. Tuskin jwh:ta saisi yhtä helposti tai edullisesti kuin nyt, ilman kaikenmaailman Spiceja yms.
dredi
LD50

Post by dredi »

Kyl mä muistan nähneeni JWH- sarjan kemikaaleja myynnissä ennen spiceä. Tai ainakin suht koht samoihin aikoihin.
chibbo

Post by chibbo »

dredi wrote:Kyl mä muistan nähneeni JWH- sarjan kemikaaleja myynnissä ennen spiceä. Tai ainakin suht koht samoihin aikoihin.
Joo, sitä en väittänytkään ettei ollenkaan olisi.
Jun
Psykonautti

Post by Jun »

Pistin ton ex-ses näytepakkauksen tulemaan poste restantena, niin tuleepahan tuokin tapa kokeiltua. Tuli vaan laitettua sen verran typerällä nimimerkilä, että ei kyllä pokkana pysty mennä kyselemään sitä postikonttorista. Saa nähdä tuleeko edes perille.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Jun wrote:Pistin ton ex-ses näytepakkauksen tulemaan poste restantena, niin tuleepahan tuokin tapa kokeiltua. Tuli vaan laitettua sen verran typerällä nimimerkilä, että ei kyllä pokkana pysty mennä kyselemään sitä postikonttorista. Saa nähdä tuleeko edes perille.
Mä tilasin kans tuota ton saman näytepakkauksen ihan omaan osotteeseen joskus yli puol vuotta sitte ja eipä oo vieläkään näkyny. Eikä kyllä ole tullistakaan tullu mitn kirjettä.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Jun
Psykonautti

Post by Jun »

Joo, no ei se kovin luotettavalta sivustolta vaikuttanutkaan... Onko kukaan saanut tuota näytepakkausta perille?
horna
Kameleontti

Post by horna »

Nyt kannattaa piakkoin tehdä kaikki jwh/jwh sisältöiset yrttisekoitus tilaukset briteistä, jos vielä jotain haluaa saada. Meinaavat joulukuussa kieltää kaikki jwh -perheen jäsenet.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Jun wrote:Joo, no ei se kovin luotettavalta sivustolta vaikuttanutkaan... Onko kukaan saanut tuota näytepakkausta perille?
mulle tupsahti kerran 400mg spike99 tjs.