Kotikasvattajat: g/W ennätys
-
mauseri
- LD50
Kuinka paljon kukkaa per kasvi olette saaneet?
Eli millaisella tuloksella olette itse kasvattaneet hamppua? tai kaverin siskon kaima on kasvattanut? Mikä lajike on ollut tuottanut eniten kukintoa? Yks tyyppi kasvatti puolivuotta yhtä hamppua kaapissa. Siitä tuli satoa jotain kaks heikkii, hauskinta asiassa oli se että se ei toiminut yhtään
oisko voinut johtua siitä että se piti sitä liian kauan kukituksessa? eka se pyys 50 markkaa gramma, sit 5 markkaa, eikä kukaan ostanut.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
peltsi
- OD
Re: Kuinka paljon kukkaa per kasvi olette saaneet?
Kaveri just kertoi että niillä oli tullu kahdesta puskasta yhteensä 5,5 hektoo..ja se vielä kaikenlisäks on aika päräyttäväämauser1911 wrote:Eli millaisella tuloksella olette itse kasvattaneet hamppua? tai kaverin siskon kaima on kasvattanut? Mikä lajike on ollut tuottanut eniten kukintoa? Yks tyyppi kasvatti puolivuotta yhtä hamppua kaapissa. Siitä tuli satoa jotain kaks heikkii, hauskinta asiassa oli se että se ei toiminut yhtäänoisko voinut johtua siitä että se piti sitä liian kauan kukituksessa? eka se pyys 50 markkaa gramma, sit 5 markkaa, eikä kukaan ostanut.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
mauseri
- LD50
sitä ainaki on frendi laittamassa tuleen. ja icee ja white widowta ja olo suhteet on "optimaaliset"peltsi wrote:Kaveri just kertoi että niillä oli tullu kahdesta puskasta yhteensä 5,5 hektoo..ja se vielä kaikenlisäks on aika päräyttäväämauser1911 wrote:Eli millaisella tuloksella olette itse kasvattaneet hamppua? tai kaverin siskon kaima on kasvattanut? Mikä lajike on ollut tuottanut eniten kukintoa? Yks tyyppi kasvatti puolivuotta yhtä hamppua kaapissa. Siitä tuli satoa jotain kaks heikkii, hauskinta asiassa oli se että se ei toiminut yhtäänoisko voinut johtua siitä että se piti sitä liian kauan kukituksessa? eka se pyys 50 markkaa gramma, sit 5 markkaa, eikä kukaan ostanut.
Ainakin Big bud lajike on satoisa niinku toi nimiki kertoo. Kyllähän toi kukitus aika ja muut kukituksee liittyvät asiat saattaa vaikuttaa tehoon.
-
peltsi
- OD
Jep no icestä ww:sta voin kyllä sanoo pelkästään hyviä kokemuksia wwtä oli joskus aika reilusti ja se kesä kyllä meni aika lepposasti. Toi ice saattaa jopa päräyttää suhteellisen kuutsille jos ei paljoa oo pajautellu..aika vahva lajike jolla saattaa saada jopa vähän psykedeelisiä vibojamauser1911 wrote:sitä ainaki on frendi laittamassa tuleen. ja icee ja white widowta ja olo suhteet on "optimaaliset"peltsi wrote:Kaveri just kertoi että niillä oli tullu kahdesta puskasta yhteensä 5,5 hektoo..ja se vielä kaikenlisäks on aika päräyttäväämauser1911 wrote:Eli millaisella tuloksella olette itse kasvattaneet hamppua? tai kaverin siskon kaima on kasvattanut? Mikä lajike on ollut tuottanut eniten kukintoa? Yks tyyppi kasvatti puolivuotta yhtä hamppua kaapissa. Siitä tuli satoa jotain kaks heikkii, hauskinta asiassa oli se että se ei toiminut yhtäänoisko voinut johtua siitä että se piti sitä liian kauan kukituksessa? eka se pyys 50 markkaa gramma, sit 5 markkaa, eikä kukaan ostanut.
Ainakin Big bud lajike on satoisa niinku toi nimiki kertoo. Kyllähän toi kukitus aika ja muut kukituksee liittyvät asiat saattaa vaikuttaa tehoon.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
AbysmalGrave
- Karvakuono
Kuudesta puskasta 25 grammaa höttöbudia nelisatasella natikalla.
Fuck you jesus fucking christ!
Fuck you jesus fucking christ!
-
palikka87_
- Karvakuono
100-200g/per puska on nyt pari viimesintä ollu. siis kuivaa, trimmattua nuppua. heinää ihan vtusti.
edit. käytössä 400w natikka.
edit. käytössä 400w natikka.
jauhonaama
-
Ongelma
- Lepakko
Kotikasvattajat: g/W ennätys
Sori jos löytyy vastaavaa tai tarve omalle topikille liian pieni, eikä myöskää ole tarkoitus muuttaa tätä hamppufoorumiksi koska sellainen jo löytyy. modet tehkää kuin parhaaksi näet.
Ja itse en pidä tätä minään lesoiluja, vaan mielenkiinto on suuri
Elikkäs, minkälaista satoa saatte oi paholaisyrtin kasvattajat. Tuskin erikseen pitäisi mainita, mutta siis kuivaa sinsemillaa
ja millä setupilla?
multa + 400w spNa
biogrow soil + p+k
tulos= 0,38g/W
olen tyytyväinen
Ja itse en pidä tätä minään lesoiluja, vaan mielenkiinto on suuri
Elikkäs, minkälaista satoa saatte oi paholaisyrtin kasvattajat. Tuskin erikseen pitäisi mainita, mutta siis kuivaa sinsemillaa
multa + 400w spNa
biogrow soil + p+k
tulos= 0,38g/W
olen tyytyväinen
Last edited by Touchet on Wed 18 Apr 2012, 00:20, edited 1 time in total.
Reason: Topic liitetty aikaisempaan.
Reason: Topic liitetty aikaisempaan.
-
PeppeHalti
- Lepakko
Re: Kotikasvattajat: g/W ennätys
600w Spna, kookos, cannan lannoitesetti
318g homevapaata kukkaa. 0.53g/w tästä vajaa parisataa grammaa oli homegrown fantaseedsin armageddonia, noin viisikymmentä grammaa sensin big budia, ja loput homegrown fantaseedsin cheesea.
Vitutti suunnattomasti, kun piti kaataa aikaisin, ja heittää noin heikki homeista budia menemään.
edit: lajikkeet lisätty
318g homevapaata kukkaa. 0.53g/w tästä vajaa parisataa grammaa oli homegrown fantaseedsin armageddonia, noin viisikymmentä grammaa sensin big budia, ja loput homegrown fantaseedsin cheesea.
Vitutti suunnattomasti, kun piti kaataa aikaisin, ja heittää noin heikki homeista budia menemään.
edit: lajikkeet lisätty
Last edited by PeppeHalti on Sun 11 Mar 2012, 21:10, edited 1 time in total.
-
Touchet
- Moderator
Homeista budia voi kyllä hyödyntää. Ensin huuhtoo vedellä ja antaa kuivua. Sen jälkeen vetää asetonilla tai butaanilla rasvaliukoisen osuuden irti kasvimateriaalista. Saa todella tujakkaa öljyä, jota voi vaporisoida, syödä tai vaikka miksata trimmilehtiin.PeppeHalti wrote:Vitutti suunnattomasti, kun piti kaataa aikaisin, ja heittää noin heikki homeista budia menemään.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
taikapoika
- Psykonautti
650w/680g trimmattua, kuivaa budia
advanced hydroponics sarjalla
omassa vesileikki setupissa
advanced hydroponics sarjalla
omassa vesileikki setupissa
ken itsestään luo eläimen, jättää taakseen tuskan ihmisen..
-
notetoself
- Karvakuono
En ala mitään g/w tuloksia tähän heittämään, koska tuo lukema ei oikeastaan kerro yhtään mitään mistään.
Yli viiden heikin olen päässyt vaihtelevilla olosuhteilla. Suurin pääpamppu on ollut vähän alle 40g ja kyseinen pamppu oli White Widow x Big Bud.
Yli viiden heikin olen päässyt vaihtelevilla olosuhteilla. Suurin pääpamppu on ollut vähän alle 40g ja kyseinen pamppu oli White Widow x Big Bud.
Last edited by notetoself on Mon 12 Mar 2012, 00:00, edited 1 time in total.
-
PeppeHalti
- Lepakko
Tuo on kyllä totta. Realistisesti ajatellen ainoa merkittävä lukema on sadon määrä. Mieluummin otan 0.3g/w kilowatin natikalla, kuin 2g/w 90w ledillä.notetoself wrote:En ala mitään g/w tuloksia tähän heittämään, koska tuo lukema ei oikeastaan kerro yhtään mitään mistään.
-
mauseri
- LD50
^Jep, kertokaa mieluummin millä lajikkeella tulos on tullut..
-
FlyingH
Jos siemenistä kasvattaa niin parhaan sadon saa metodilla, että ensin kylvää kaikki siemenet ja ottaa kaikista pistokkaat. kun kukitus on valmis niin kattoo mistä puskasta tuli eniten budia ja pistää seuraavaan rundiin pelkästään sen kasvin pistokkaita.
Näin olen kuullut, en ole ite ikinä kasvattanut.
Näin olen kuullut, en ole ite ikinä kasvattanut.
-
taikapoika
- Psykonautti
[quote="notetoself"]En ala mitään g/w tuloksia tähän heittämään, koska tuo lukema ei oikeastaan kerro yhtään mitään mistään.
eipä juuri, kaikki kiinni setupista, vegejakson pituudesta, lajikkeesta sekä kasvattajasta..
eipä juuri, kaikki kiinni setupista, vegejakson pituudesta, lajikkeesta sekä kasvattajasta..
-
Kosmonautti
- Psykonautti
oletteko kuulleet Re-vegetyksestä?
eli ei kaada puskaa vaan ottaa budit ja lehet talteen et jää vaan varsi.
sit valot 24/24. Niin alkaa lehtiä taas kasvaa?
olen nähnyt erään kasvin jolle oli tehty toi neljäsi ja joka kerta latvottu. haaroitti 12 osaan...
Halkaisija kyseisellä puskalla oli 1,5metriä...
Kyllähän pitkällä vegellä pitäisi 1g/1w saaha natikalla ja eslillä.
En oo projekteiden pääpiruna ollu mut kahtonu vierestä.
Isoimmat pamput oon nähny AK-48. käsivarren paksusia ne pamput.
eli ei kaada puskaa vaan ottaa budit ja lehet talteen et jää vaan varsi.
sit valot 24/24. Niin alkaa lehtiä taas kasvaa?
olen nähnyt erään kasvin jolle oli tehty toi neljäsi ja joka kerta latvottu. haaroitti 12 osaan...
Halkaisija kyseisellä puskalla oli 1,5metriä...
Kyllähän pitkällä vegellä pitäisi 1g/1w saaha natikalla ja eslillä.
En oo projekteiden pääpiruna ollu mut kahtonu vierestä.
Isoimmat pamput oon nähny AK-48. käsivarren paksusia ne pamput.
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
-
Infitialis
- Apteekki
Ei se vege vaan puskien määrä.Kosmonautti wrote: Kyllähän pitkällä vegellä pitäisi 1g/1w saaha natikalla ja eslillä.
Parhaat karstat on pohjalla.
-
testeri420
- OD
Isoin puska minkä oon nähny, siinä oli varsi melkein ranteen paksuinen. Ehkä vähän liioteltu mutta naisen ranteen paksuinen.
En muista tarkalleen että paljonko tuli siitä puskasta mutta tälläinen muistikuva olis että 150g kuivaa kukkaa.
Multaviljely.
Lajikettakaan en muista koska tästä on vuosia vuosia ja kasvattajakaan ole ollut kymmeneen vuoteen elossa.
Lajike saattoi olla hänen omatekemänsä...
Vitsin vitsit, polizei vei mun siemenet joskus. Omatekemiä lajikkeita oli monta.
Mitä reilut kaks vuotta niitä omia lajikkeitani jalostin...
En muista tarkalleen että paljonko tuli siitä puskasta mutta tälläinen muistikuva olis että 150g kuivaa kukkaa.
Multaviljely.
Lajikettakaan en muista koska tästä on vuosia vuosia ja kasvattajakaan ole ollut kymmeneen vuoteen elossa.
Vitsin vitsit, polizei vei mun siemenet joskus. Omatekemiä lajikkeita oli monta.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
300g tuli just kaverin hyvästä AK47-fenosta kuivaa kukkaatesteri420 wrote:Isoin puska minkä oon nähny, siinä oli varsi melkein ranteen paksuinen. Ehkä vähän liioteltu mutta naisen ranteen paksuinen.
Multaviljely.
Vitsin vitsit, polizei vei mun siemenet joskus. Omatekemiä lajikkeita oli monta.![]()
Jos kasvatustilalla ei ole rajoja niin jostain hulluista lajikkeista on kyl oikeesti mahdollista saada moninkertasesti ton verrankin kukkaa. Sillon siitä kasvista tulee tosin aivan järjettömän kokonen puu, eikä se kyllä ihan noin vaan normi-kotikasvattajalla onnistu muutenkaan
En kyl tosin tajua miks pitäis tähdätä pelkästään mahdollisimman suureen määrään. Määrä ja laatu ei mee kyl näis aina käsikädessä todellakaan...
-
taikapoika
- Psykonautti
ei se määrä sitä laatua huononna, on niissä pienissäkin sadoissa höttöä siellä alempana.. Laatu on kasvattajasta kiinni..
-
Ongelma
- Lepakko
Mukavasti tullo vastauksi...
Joo, eihän g/W oikeastaakkaan kerro pelkistään mitään.
Mut pistinhän itsekki set-uppia ym toho. Lajike tolla sain tuon 0,38g/W (153g, jos okein muistan), (5vko vege + 3,5 kuku) on edelleen minulle tuntematon, useita satoja (siis harvesteja
) silti niillä menty. Ihan kun lopputulos ois mulle täysin kustomoitu; Ei psykkaa vaikka mitä tapahtus, tuntuu vaihdellen kehossa, välillä päässä, ei ylijuminen, todella rentouttava ja autta myös nunensaantiin (säästyy paljon tenokseja yms pillereitä).
Joku ehdotti että lajikkeeni ois "lemon joku"... voisimpa laittaa vaikka kuvia jos joku täältä mahd. tunnistaisi
In the meantime

Mut pistinhän itsekki set-uppia ym toho. Lajike tolla sain tuon 0,38g/W (153g, jos okein muistan), (5vko vege + 3,5 kuku) on edelleen minulle tuntematon, useita satoja (siis harvesteja
Joku ehdotti että lajikkeeni ois "lemon joku"... voisimpa laittaa vaikka kuvia jos joku täältä mahd. tunnistaisi
In the meantime

-
juss111
- Lepakko
ai 3.5viikkoo kukkii? onko muka jo kypsää siinä ajassa?Ongelma wrote:Mukavasti tullo vastauksi...
Mut pistinhän itsekki set-uppia ym toho. Lajike tolla sain tuon 0,38g/W (153g, jos okein muistan), (5vko vege + 3,5 kuku) on edelleen minulle tuntematon, useita satoja (siis harvesteja) silti niillä menty. Ihan kun lopputulos ois mulle täysin kustomoitu; Ei psykkaa vaikka mitä tapahtus, tuntuu vaihdellen kehossa, välillä päässä, ei ylijuminen, todella rentouttava ja autta myös nunensaantiin (säästyy paljon tenokseja yms pillereitä).
In the meantime
-
testeri420
- OD
editin editti.juss111 wrote:ai 3.5viikkoo kukkii? onko muka jo kypsää siinä ajassa?Ongelma wrote:Mukavasti tullo vastauksi...
Mut pistinhän itsekki set-uppia ym toho. Lajike tolla sain tuon 0,38g/W (153g, jos okein muistan), (5vko vege + 3,5 kuku) on edelleen minulle tuntematon, useita satoja (siis harvesteja) silti niillä menty. Ihan kun lopputulos ois mulle täysin kustomoitu; Ei psykkaa vaikka mitä tapahtus, tuntuu vaihdellen kehossa, välillä päässä, ei ylijuminen, todella rentouttava ja autta myös nunensaantiin (säästyy paljon tenokseja yms pillereitä).
In the meantime
Joo ei valmista? VAiko oikeesti ihan pähkypähky valmista pudia? Hmm. Vesiviljelyllä voipi olla mahollista jos on täysin kohillaan kaikki tropit ja kukinnan kiihdyttäjää seassa veden, jos sellasta edes on olemas. Mut tiiän lajikkeita nimiä en muista mut alkaa kukkii tosi tosi nopeesti ja kukkii myös nopeasti että kukinta-aika vaihtelee noin 3?vai4-6 viikkoa...
Edit.
Koska yks niistä mun jalostamista lajikkeista alko puskee sellasia melkei 2cm pitkiä karvoja jo kasvatusvaiheessa...
Katsos kun niitähän voi itte jalostaa mieleisekseen jos vaan osaa tehhä sen oikein ettei tuu ikihermafrodiitteja vaan sit...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
Music is a saint.
Music is a saint.
-
Dreamer
- Psykonautti
En vitti quotee ettei tuu liia pitkää topiccia, mutta testerille osotettu kysmys.
Itse olen kiinnostunut tosta oman lajikkeen jalostamisesta. Miten nää ikihermikset voidaan välttää?
Itse olen kiinnostunut tosta oman lajikkeen jalostamisesta. Miten nää ikihermikset voidaan välttää?
-
testeri420
- OD
Sun tarvii kattoo siinä vaiheessa ku otat sen puskan nii katot sen ettei siinä oo missää kohalla nartun merkkiä ja sit narttupuskassa ei oo palleja.Dreamer wrote:En vitti quotee ettei tuu liia pitkää topiccia, mutta testerille osotettu kysmys.
Sit tää operaatio on tehtävä sillein että mieluiten eri tilassa jos on muita puskia ettei se pöllyä muihin puskiin.
Parhaiten onnistuu kun pidät nartut ja urokset eri paikoissa täysin ja ilmanvaihto kohillaan.
Eli mahollisimman vähillä puskilla. Kun noi siitepölyset voi tarttua hihoihin esim. Ja niin.
Itte tuota opettelin kauan kauan nii loppupeleistä se sit alko onnistuu.
Mut oikeesti tosi tarkkaan kandee kattoo ne puskat.
Varmaan parhaan tuloksen saat kun hommaat täysin feminisoituja siemeniä ja viel tarkistat sen puskan siinä vaiheessa kun meinaat sen hedelmöittää sillä urkilla.
Jos hermafrodiitti puskalla hedelmöität täysnarttua nii lopputulos on sit ikihermafrodiitti siemeniä jalkikasvuna.
Joka ikinen siemen on hermafrodiitti sit sen jälkeen.
Ja sit vastaavasti tarkistat sen uroksen että se tosissaan on iha täys uros ettei vahingossakaan oo yhtä ainutta nartun merkkiä siinä(eli ministi hermafrodisoitunut uros?) itte en oo sellasta nähny .
Kaikki hermafrodiitit on kuitenki selvästi aina ollu tunnistettavissa.
Ainut hyvä puoli hermafrodiiteissa on että jos on hyvä lajike niin kukinto on vahvaa ja joka ikisestä siemenestä tulee hermafrodiitti ja joka ikinen puska tekee siemenet siis.
Itte en oo kaappejani pyyhkiny hermafrodiittien jäljiltä. Mut kantsii opetella toi. Lopputulos voi yllättää positiivisesti kun toi kannabii on siitä jännä että,
Se ottaa aina vaan ne hyvät ominaisuudet seuraaviin siemeniin mitä se alkaa puskemaan. Eli loppupeleistä ku tarpeeks kauan saat jalostettua niin sul o
Megahyvää kukintoo ja parasta tässä että saat antaa tälle lajikkeelle oman nimen
Music is a saint.
Music is a saint.
-
juss111
- Lepakko
ei oo kyllä tullu ikinä vastaan lajiketta mikä olis kypsää 3.5kukitusviikon jälkeen. ei taida yksikään siemenpankkikaan luvata niin nopeaa kukitusaikaa nopeimmille lajikkeille? ja siemenpankkien luavttuihin kukitus aikoihin saa heittää muutenki aina pari viikkoa lisäaikaa. ootko kokeillu koskaa kukittaa kauemmin? viimenen viikko pari vaikka silmämääräsesti näyttää kypsältä saattaa tuoda 1/3 lisää satoo. no mutta vaikka olenki hieman epäilevä niin elekäähän vetäkö herneitä nenään. en missään nimessä kumminkaan väitä että näin ei voisi olla. kuulostaa vaan oudolta ja pirun nopeelta. entäs flushi? viikko/pari? laskitko sen tohon mukaan?
Last edited by juss111 on Mon 19 Mar 2012, 17:09, edited 1 time in total.
-
frapathea
Reallyyy??? Luulin, et tää oli se tapa, jolla feminisoituja siemeniä tehdään, ja ikihermistely tulis siitä, ku hermis siittäis itte ittens.. Olen konfuusi, meen tästä selaa nettii pää pyöräl asian tiimoilt.. @__@testeri420 wrote: Jos hermafrodiitti puskalla hedelmöität täysnarttua nii lopputulos on sit ikihermafrodiitti siemeniä jalkikasvuna.
-
Ongelma
- Lepakko
Mmmm, joo cloudya näytti ku luupilla kattelin, mut kyllä yleensä pidän 4 vko, tai sillai ettei ihan keltaseks mee, ku lopputulos on mulle vähemmän miellyttäväjuss111 wrote:ai 3.5viikkoo kukkii? onko muka jo kypsää siinä ajassa?
tuuria tai jotai ehkä, mahollisesti saanu enemmä jos ois pitäny pidempäää
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Mitä ihmettä? Teetkö jotain ihan vitun väärin vai mitä helvettiäOngelma wrote:Mmmm, joo cloudya näytti ku luupilla kattelin, mut kyllä yleensä pidän 4 vko, tai sillai ettei ihan keltaseks mee, ku lopputulos on mulle vähemmän miellyttäväjuss111 wrote:ai 3.5viikkoo kukkii? onko muka jo kypsää siinä ajassa?![]()
tuuria tai jotai ehkä, mahollisesti saanu enemmä jos ois pitäny pidempäää
Övereimmät kukitusajat mistä kuullut on noilla oikeesti trooppisilla sativoilla, jotka ei oo näitä nykyisiä kaappikasvatus-lajikkeita nähneetkään. Niissä saattaa kukitusaika mennä sinne lähelle 30 viikkoa(kaikkein pisimpäänkin kukkivat sisäkasvatuslajikkeet jää sinne vähän yli 10 viikkoon). Ei mitään jakoa edes yrittää sisäkasvatusta kannattavasti, ellei oo jotain ihan käsittämättömiä vermeitä. Ainakin kolumbialaiset lajikkeet oli näitä ihan järjettömän sativaisia ja järjettömän pitkään kukkivia. Valmiina sellanen poltto varmasti hyvin erilaista kuin mikään mitä kaapissa yleensä kasvatetaan, niin vaikutukseltaan kuin olomuodoltaan ja aromiltaan...
-
testeri420
- OD
Juu mun hermafrodiittipuskista tulleet siemenet on olleet kaikki kun se on siittäny itse itsensä.frapathea wrote:Reallyyy??? Luulin, et tää oli se tapa, jolla feminisoituja siemeniä tehdään, ja ikihermistely tulis siitä, ku hermis siittäis itte ittens.. Olen konfuusi, meen tästä selaa nettii pää pyöräl asian tiimoilt.. @__@testeri420 wrote: Jos hermafrodiitti puskalla hedelmöität täysnarttua nii lopputulos on sit ikihermafrodiitti siemeniä jalkikasvuna.
Joskus ottanu ihan toisen narttu puskanki, sahannu sillä sitä hermafrodiittipuskaa ja tehny tahalleen hermafrodiittipuskaa ja lopputulokset o yllättäny positiivisesti.
Kaikki siemenet ovat hermafrodiittia ja itävät tosi hyvin sekä kukintokaan ei oo mitään huonoo ollut.
Mut joo, jos herm.frod. puska siittää itte ittensä nii jälkikasvu aina hermafrodiittiii. En o sit varma voiko hermafrodiittikierrettä enää katkasta mitenkään sen jälkee ku siitä on sellanen tullut. Ainaki siementen perusteel kaikki on ollu niitä sit jälkikasvuna...
"Jos hermafrodiitti puskalla hedelmöität täysnarttua nii lopputulos on sit ikihermafrodiitti siemeniä jalkikasvuna.
Joka ikinen siemen on hermafrodiitti sit sen jälkeen." Jah. Mun mielestäni/kokemuksestani siemenet on sit ollu aina hermafrodiittii. Koska pallit puskassa.
Ja se geeniperimä on siinä joka siirtyy.. Voihan toi riippuu lajikkeestakin että toiset lajikkeet o herkempiä hermafrodisoitumaan ku toiset. Tiedä häntä.
Mut tässä vuosia kasvatusta harrastaneena oon huomannu että toi kannabii on erittäin mielenkiintoisen jännä kasvi todellakin.
Edit.
Sori frapathea, iha olit oikeessa. Ei välttämättä oo siemenistö sen jälkee aina hermafrodiittia.
Mahollista et osa on pelkästää narttuja mut ongelma on mite tunnistaa ne..
Edit edit.
Senhä saa selville silleen että laittaa itämään siemenii. Sit ku sieltä muljahtaa puhdas bitch mikä kasvaa puhtaasti niinpä ottaa pistokkaita vaan siittä nii.
Yksinkertaista mut saattaa viiä aikaa vaan... Ni eikös se nuin mee kaiken tän maalaisjärjen mukaa mikä tässä reikäpäässä vielä jäljellä on??
Music is a saint.
Music is a saint.