Mikä kemikaali?
-
SAWANISTI
- Apteekki
Mikä kemikaali?
Saa naaman ja kropan puutumaan. Amfetamiinia otin vedot??
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
-
Dexma
- Moderator
Re: Mikä kemikaali?
mikä saa naaman ja kropan puutuun. koksu...
Tai hammaslääkärillä kävit...
Mää nyt en oikein hoksannut tätä ketjun ideaa?
Tai hammaslääkärillä kävit...
Mää nyt en oikein hoksannut tätä ketjun ideaa?
-
dredi
- LD50
Ketamiini, kokaiini, lidokaiini....
Olen itsekin joskus törmännyt tuohon koksulla jatkettuun piriin. Se on aika jännää kun sitä vetää tarpeeksi isot vedot, niin tulee se kunnon IV-koksu-vaikutus eli liimautuu sohvalle puoleks tunniks ja päässä humisee... sitten puolen tunnin päästä yhtäkkiä onkin ihan pirteästi poreissa
Olen itsekin joskus törmännyt tuohon koksulla jatkettuun piriin. Se on aika jännää kun sitä vetää tarpeeksi isot vedot, niin tulee se kunnon IV-koksu-vaikutus eli liimautuu sohvalle puoleks tunniks ja päässä humisee... sitten puolen tunnin päästä yhtäkkiä onkin ihan pirteästi poreissa
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
peltsi
- OD
Miksi joku haluaa jatkaa piriä koksulladredi wrote:Ketamiini, kokaiini, lidokaiini....
Kelpais ainaki miulle tollanen piri ainakin jos hinta pysyy samana...
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
mauseri
- LD50
sopiskohan tää kysymys tänne.. siis joskus 2000 luvun alussa frendillä oli jotain pienessä purkissa olevaa nestettä, nuuhkasin siitä yhdet hajut ja menin hetkeksi totaalisen pihalle. muistaakseni ne oli tullu jostain seksimessuilta.. mitähän se oli?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
purple
- Karvakuono
Poppers?mauser1911 wrote:sopiskohan tää kysymys tänne.. siis joskus 2000 luvun alussa frendillä oli jotain pienessä purkissa olevaa nestettä, nuuhkasin siitä yhdet hajut ja menin hetkeksi totaalisen pihalle. muistaakseni ne oli tullu jostain seksimessuilta.. mitähän se oli?
-
chibbo
Todennäköisesti poppersiamauser1911 wrote:sopiskohan tää kysymys tänne.. siis joskus 2000 luvun alussa frendillä oli jotain pienessä purkissa olevaa nestettä, nuuhkasin siitä yhdet hajut ja menin hetkeksi totaalisen pihalle. muistaakseni ne oli tullu jostain seksimessuilta.. mitähän se oli?
-
dredi
- LD50
Amyylinitriitti, isobutyylinitriitti ja butyylinitriitti. Näistä isobutyyli oli muistaakseni stydein. Ja näitäkin on muuten laitettu pirin sekaan... on se jännää.
Koksun laittaminen pirin sekaan on jännä jekku. Lisää addiktiopotentiaalia... lisää asiakkaita diilerille...
Koksun laittaminen pirin sekaan on jännä jekku. Lisää addiktiopotentiaalia... lisää asiakkaita diilerille...
-
SAWANISTI
- Apteekki
Onko puhdas lidokaiini vaarallista hihattaa?? Saattaako se lamata esim. sydämmen toimintaa? Älkää ihmetelkö sen enempää kysymystä.. :?
-
sxoxyvg
- OD
Ihmettelen kysymystä.SamaNisti wrote:Onko puhdas lidokaiini vaarallista hihattaa?? Saattaako se lamata esim. sydämmen toimintaa? Älkää ihmetelkö sen enempää kysymystä.. :?
http://en.wikipedia.org/wiki/Lidocaine# ... _reactions
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
SAWANISTI
- Apteekki
Mikä on sellainen sopiva annos totaalista lidokaiini hcl:ää hihaan jos haluu kokeilla kokovartalo puudutusta?
Onko siinä jotain ylärajaa??
-
dredi
- LD50
Jos haluat kokovartalopuudutuksen, vedä ketamiiniä. On paljon hauskempaakin.
-
sxoxyvg
- OD
word. ketkuun ihastuin kertaistumalta, mut 4-ho-met siihen päälle IVnä johti sit siihen et havahtuu psykoosista kylpyammeesta. Hittoku alko tekee mieli special koota.dredi wrote:Jos haluat kokovartalopuudutuksen, vedä ketamiiniä. On paljon hauskempaakin.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
Dexma
- Moderator
Kannatiko sitten överiksi vetää?sxoxyvg wrote: mut 4-ho-met siihen päälle IVnä johti sit siihen et havahtuu psykoosista kylpyammeesta. Hittoku alko tekee mieli special koota.
-
mattipatti
- Psykonautti
en löytänyt parempaakaan topicia niin laitettaan tänne
.. minkähänlaisia aineita on Methylone ja liquid 2-AI? ois mahollisuus saada kyseisiä aineita haltuun kaverilta mut pitäis tietää ekaks mitä nuo on 
-
ferox
- OD
Näistä aineista kannattaa lukea ja esittää kysymyksiä omissa ketjuissaan, jotka löytyvät hakutoiminnon avulla tai pikahakemistosta.mattipatti wrote:en löytänyt parempaakaan topicia niin laitettaan tänne.. minkähänlaisia aineita on Methylone ja liquid 2-AI? ois mahollisuus saada kyseisiä aineita haltuun kaverilta mut pitäis tietää ekaks mitä nuo on
Methylone
2-AI
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa