Reflatopic

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
W10
Kameleontti

Reflatopic

Post by W10 »

Reflatirallaa vaultilaiset! Tällaista topicia ei täällä taida vielä olla, joten pistetäänpäs pystyyn. Millaisia reflanhoitokeinoja vaultilaiset ovat kehitelleet ja mihin substanssiin? Kuinka pitkäksi oli käyttö venynyt, millaisia oireita oli jne...

Itse en ole onneksi kärsinyt, kun parit tramalviekkarit ja yhden gammaputken jälkeisen nihkeän fiiliksen.

Tramalreflat olivat psyykkisesti aika helvettiä, lääkkeen serotonigeenisen vaikutuksen ja pitkän puoliintumisajan takia. Käyttöaika oli ollut päivittäin kuukauden ajan (tämä oli siis lääkärin määräämä) ja annostus oli vähintään 150mg per päivä, mutta välillä annostelin itse vähän isompia annoksia. Olo oli todella flunssainen ja ahdistava. Jalkoja ja niveliä särki, nenä vuoti ja selkäkivut olivat tuplasti sen, mitä normaalisti. Onneksi vieroitusoireet eivät kestäneet, kuin sen muutaman päivän, vaikka myöhemmin tulikin outoja huippauskohtauksia. Tramalrefloihin olen syönnyt matkapahoinvointilääkkeitä ja jos on menoa ollut, niin reseptivapaa kodeiiniyskänlääke on toiminut, mutta se nyt vaan pitkittää fyysisiä oireita. Bentsot ja sirdaludit toimii aina, jos niitä on saatavilla. Gamma myös toimii hyvin opiaattirefloihin, mutta kannattaa muistaa, että siihenkin voi jäädä koukkuun. Pienimuotoinen liikunta auttaa lihaskramppeihin.

Gammaputken jälkeen iski hirveä ahdistus ja vainoharhaisuus. Nukkuminen oli mahdotonta ja ruumiinlämpö heitteli miten sattui. Välillä iski hirveä hikoilukohtaus ja sen jälkeen tuli niin kylmä, että vaatteita sai kiskoa useamman kerroksen päälle. Ei yhtään mukavaa. Onneksi nuo oireet olivat lyhytaikaisia ja kestivät suunnilleen päivän.

Tänään oli vähän nihkeä olo unikkoteeputken jälkeen, mutta näköjään se lähtikin ihan kahvilla. 8)
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Dexma
Moderator

Re: Reflatopic

Post by Dexma »

Eiks reflat lähde meidän piireissä ainoastaan hYYmeilla?

Vittu uusi kuosi vain eteen :D :D :D
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Jos tää nyt on vakava topic olevinaan niin opiaattirefloissa lämmin suihku/kylpy on kiva hetken helpotus. Loperamidia(Imodium) ripulin hoitoon, ja bentsoilla saa henkisestä puolesta terän pois. Näillä mennään, kun ei oo muutakaan..

Dexma, hyvä läppä. Eiks oo siistii vetää huumeita iha vitusti.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

sxoxyvg wrote:
Dexma, hyvä läppä. Eiks oo siistii vetää huumeita iha vitusti.
Joo hainkin juuri turhaa läppää... Kannattaa varoa vieraiden kemikaalien kanssa...
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Joo kyllä minä tämän ihan tarkoituksella yleiskeskusteluun laitoin tuhkakupin sijasta.

Tuli tuossa muuten luettua juttua magnesiumin käytöstä opiaattiriippuvuuden ehkäisyssä.
http://www.lifesourcelabs.com/articles/ ... ndency.htm

Itse olen tässä parin viikon aikana unikkoteen kanssa aina napsinut noita magnesium pillereitä ja kyllä tuossa jotain perää tuntuu olevan. Ei mitään huomattavia oireita ole ilmaantunut lopetettuani käytön, vaikka kovasti kaikki ovat pelotelleet unikkoteen koukuttavuudesta.
Thoxium

Post by Thoxium »

Xanoreista vieroittautunut useitakin kertoja, mikäli kaikkia kertoja lasketaan, sillä pidemmän käytön jälkeen, vaikka pitikin puolen vuoden taukoa, jo muutaman (3-4) päivän xanorkuosailu aiheutti ikäviä fiiliksiä, kuten unettomuutta, hikoilua, epätodellista olotilaa, jne. No kaikilla kerroilla ihan ilman mitään meni, pisin käyttö oli puolen vuoden, lähes päivittäistä käyttöä depoteilla, niin kyllähän siinä jalat kramppaili, ahdisti ja oli epätodellinen olo useine muine vaikutuksineen, niin eipä sitä viittsinyt alkaa ottamaan mitään muita huumeiheita, kun tiesi että tämä on edessä ja kyllä tämän kestää.

Puolen vuoden tauon jälkeen tuli taas hyvä ajankohta syödä näitä, niin muutaman kuukauden käytön jälkeen iski jopa pahemmat olotilat mitä silloin ekalla. Ehkä huonointa oli, että loppui xanorit just sopivasti työviikon alussa, niin saikkuahan piti ottaa, kun ei paljoa nukuttua muutamaa päivää, eikä senkään jälkeen kunnolla. Olotila oli vielä suht. sekava ja epätodellinen, yllättävän kovaa ärtymystä kaikkeen myös oli. Sama ystävällinen lääkäri kun xanoreitakin määräili, niin mikäs siinä sit samalla muutamia sairaslomapäiviäkin heitellä varalle mukaan. Oireiden helpotukseksi katselin Prison Breakia ja söin muroja.

Ei tule mieleen muita reflakokemuksia, ehkä on ollut, muttei mitenkään vakavia että olis jääneet mieleen. Ehkei joku pitempään benzoja nappaillut pidä näitä mun omia kokemuksiani edes refloina, mutta kyllä ainakin itellä täyttyy kriteerit. En mielelläni kokisi uudestaan.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

8kk olin koukussa bubreen/unikkoteehen, sit loppu massit. kaks päivää oli yhtä helvettiä.. sit alotinkin 8 vuoden pirikuurin.. REFLAT LÄHTI! mun elämä tuntuu menevän kuokusta koukkuun..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote:8kk olin koukussa bubreen/unikkoteehen, sit loppu massit. kaks päivää oli yhtä helvettiä.. sit alotinkin 8 vuoden pirikuurin.. REFLAT LÄHTI! mun elämä tuntuu menevän kuokusta koukkuun..
Voitas aloittaa pikkuhiljaa koukussa elämään meininki vai mitä?
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Kylmä kalkkuna toimii ihan hyvänä trippinä itsessänsä. Palauttaa maan kamaralle, voi jopa juuretkin kasvaa. Rahatki säästyy, ehkä pääkin säilyy. Voi myös pidemmän päälle tuottaa päihteetöntä sisältöä elämään. Ja tietysti ne päihteetkin on ihan eri asia pienien taukojen siivittämänä. Suosittelen nauttimaan kohtuullisissa anoksissa ja muistamaan, että vesi vanhin voitehista. Se parantaa aina. Pari tuntia ku viruu lämpimässä suihkussa, ni se riittää. Yleensä.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

Mun mielestä jos reflat hankkii, niin ne tulisi kärsiä tiettyyn pisteeseen asti ja sitten tietenkin kun menee ns. liiallisuuksiin kuten että, esim. sydämmen rytmihäiriöt (propral jne..) yms. ja henkinen pahaolo, joka estää vaikka kaupassa käyntiä jne.. tavallista elämään liittyviä rutiineja liikaa niin, rauhottavat (bentsot) ovat siihe aika yleinen kotihoito paketti, niin ja liharelaxantit kuten sirdalud ovat hyvä yhdistelmä bentsojen ja imodiumin kanssa opiaatti/opioidi riippuvuudessa. Bentso reflat on sitten erikseen ja ne on vittumaiset (alpratsolaami) :cry: !
wtf
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Kannabis on hyvä lääke kaikkeen.

Subureflat on olleet iso sana mun elämässä viime aikoina. Ihan hirveät. Joskus vielä dissasin subunistejä, että pelleä touhua. Onhan se, mutta osaan nyt ymmärtää vähän paremmin. Kivaa palella ja kun ei vielä pysty olemaan mitenkään (varsinkaan nukkumaan), kun jalkoja vetää.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
Velho
LD50

Post by Velho »

Opa + unikkotee kädet tutis ja kylmää hikee niin maan perkeleesti että :S ite hoidin ottamal vähä unikkoja lisää ja sitte fiilistelemällä.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
tRip
Moderator

Post by tRip »

mauser1911 wrote:mun elämä tuntuu menevän kuokusta koukkuun..
Näinpä.. mullaki.

Kaikesta tulee nykysin reflat ihan parinkin päivän käytön jälkeen. Herääkin kysymys mikä johtuu mistäkin ja mikä on mitäkin refloja, vai ooks mä vaa pöpi.

Ehkä ne laskut vaan joskus on maksettava..ehkä.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

Ei pääse eroon ei, koittanu olla ilman jo yli varmaan 3vko, mutta ei niin ei. Vittumainen anhedonia,dysforia mikälie aivojumi, tekis mieli repiä hiukset päästä ja hakata puukolla itteä että tuntis ees jotain. Nyt siis 100% ilman mitään ollut, alla oli sitä vitun opamörskää, jatkuva sauhuaminen ja vaikka sitä ei kai viittis myöntään niin alkoholiakin ihan järjettömiä määriä, vaikka luulin olevani ihan kuivilla.
All things are equal, there are no special things.
oxycontin
Psykonautti

Post by oxycontin »

Substanssi: oxycontin (ja oxynorm) (yllätys) :razz:
Vieroitus: Makasin sängyssä noin 3 päivää jotenkin epätodellisissa olotiloissa enkä pahemmin syönyt mitään... Tosin taisi olla samassa vähän xanor viekkareita... sen jälkeen olin vaan jotenkin masentuneena pönttönä tosi kauan (mikään ei tuntunut miltään, tai ei ainakaan hyvältä)
Aftermath: Tuntuu ettei toi vierotus o koskaan täydellinen. Siis kun joskus on kuositellut niin iskee mielihalut tosi helposti. :roll: ja jatkuvasti tekis mieli napata jotain. (mukaanlukien psykedeelit) Eli ehkä olenkin riippuvainen muuttuneelle tajunnalle. :roll: Näitä ajatuksia on vaan niin kovin vaikea muuttaa tekstiksi!

Edit: Tohon nappaamishaluun: Olin kyl jo ennen tota koukkua sellanen et tekis mieli koko ajan vetää jotain (ei nyt ihan kokoajan, mut kuiteski) nii ja kyl viel oxy maistuu joskus ja tietty muut päihteet mut saatan ol selvänä monta viikkoa tai jopa kuukausia ilman mitään... (toisinaan viikossa menee useampana päivänä jotain päihdyttävää (mukaanlukien alkoholi))
tRip
Moderator

Post by tRip »

Tajusin vihdoin et tramali tosiaan ON hiton koukuttavaa :?
tainoh, oikeestaan kaikki noi pöpiaatit, paitsi code nyt ei niin paha.

Kyl ne fyysiset reflat viel siedettävästi kestää, mut sen jälkeen tulevat psyykkiset reflat onkin jo sillä rajalla et... gäääh
Keep it unreal.

W10
Kameleontti

Post by W10 »

tRip wrote:Tajusin vihdoin et tramali tosiaan ON hiton koukuttavaa :?

Kyl ne fyysiset reflat viel siedettävästi kestää, mut sen jälkeen tulevat psyykkiset reflat onkin jo sillä rajalla et... gäääh
Sepä se. Ne psyykkiset oireet kun eivät lähde edes kodeiinilla. Kannattaa oikeasti pitää niitä välipäiviä tramalien kanssa. Minulle lääkäri joskus sanoi että vähintään 24h annosten välillä, niin riippuvuusriski pienenee. Bentsoja ja savuja kannattaa varata, jos tramalakuurin aikoo lopettaa. DXM myös toimii aika mukavasti niihin psyykkisiin refloihin.
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Viikon opparikuosittelu aiheutti jonkinmoisia refloja. Ei ollu ahdistusta suunnilleen pariin kuukauteen ja nyt se taas tuli. Ikävää.
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

tRip wrote:Tajusin vihdoin et tramali tosiaan ON hiton koukuttavaa :?

Näin on. Vitun hirveää settiä tajunnassa, lopetin kuurit seinään, ei hyvä. Mutta nyt on taas ja on paljon se on hyvä, tai onko on se kai ehkä. Tarkoitus oli lopettaa, mutta mellow mood is got me, let the music rock me.
All things are equal, there are no special things.
tRip
Moderator

Post by tRip »

toi mellow mood oli just hyvin sanottu ;)

Seinään lopettaminen on kyl aika karmeeta :/
dexe jeesaa aika hitosti tramali-refloihin.
Savut on lähes välttämättömyys ja bentsot kans jeesaa.
Mut ei siinä lopulta auta muu ku et laskut on maksettava.. Ainakin sillontällön.. se opettaa

Nykysin (onneks?) on turvattu lääkkein mun riippuvuuteni.. pitää vaan koittaa olla oikeesti järkevä.
Keep it unreal.

Dexma
Moderator

Post by Dexma »

tRip wrote:pitää vaan koittaa olla oikeesti järkevä.
Joskus sanoit mulle, että kaikki napit on just helppoja kun niitä voi vain vedellä naamariin sillä asenteella, heitänpä tosta pari kyllä niitä huomenna riittää.. sitten ei riitä..

Vittu tarttis pistää ne sellaseen automaattiin joka antaa vain pari nappia päivässä, SAATANA.
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Reilu vuosi takan subun kanssa ja sain sitä elimistööni viimeksi torstai-iltana. Oli pakko tehdä päätös lopettaa, on tarpeeksi pohjalla muutenkin. Ja eipähän tarvitse olla riippuvainen mistään tietystä aineesta.

Jänskättää vähän miten käy. :?
I'm maybe bad
dredi
LD50

Post by dredi »

Jänskättää vähän miten käy.
Ekat kolme päivää menee ihan iisisti, sitten alkaa hikoilemaan ja on koko ajan kylmä tai kuuma. Viidennen-seitsemännen päivän kohdalla tulee ehkä pahimmat, täriset kuin horkassa ja lihakset nykii sattumanvaraisesti minne sattuu, aivot käpertyvät kasaan dopamiinifiksiä himoitessaan, verenpaine nousee etkä jaksa liikkua koska ruumis tuntuu viisi kertaa raskaammalta, hikoilet pari valtamerta pyöriessäsi yöllä sängyssä kun et saa nukuttua. Samaa herkkua saat nauttia tästä vielä viikon pari lisää, toki se pikkuhiljaa lievenee...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

dredi wrote:
Jänskättää vähän miten käy.
Ekat kolme päivää menee ihan iisisti, sitten alkaa hikoilemaan ja on koko ajan kylmä tai kuuma. Viidennen-seitsemännen päivän kohdalla tulee ehkä pahimmat, täriset kuin horkassa ja lihakset nykii sattumanvaraisesti minne sattuu, aivot käpertyvät kasaan dopamiinifiksiä himoitessaan, verenpaine nousee etkä jaksa liikkua koska ruumis tuntuu viisi kertaa raskaammalta, hikoilet pari valtamerta pyöriessäsi yöllä sängyssä kun et saa nukuttua. Samaa herkkua saat nauttia tästä vielä viikon pari lisää, toki se pikkuhiljaa lievenee...
Joo siis on mulla joskus toisena päivänä alkanut (riippuen ihan siitä kuinka paljon vetänyt jne) mutta jäi ihmetyttämään kun kolmantena päivänä oli jo sellaiset palelut.. :? Loppua odotellessa..
I'm maybe bad
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Buprenorfiini reflat on kyllä helvetin pitkäkestoiset. Hommaa bentsoja tai lakkaa/gammaa, jos vaan löydät jostain. Vie pahimman terän pois refloista. Imodium auttaa kans hyvin ripuliin ja ihan vähän kohentaa yleiskuntoa. Vaikuttaa opioidireseptoreihin muualla kehossa kuin aivoissa.
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

eNZYMe wrote:Hommaa bentsoja tai lakkaa/gammaa, jos vaan löydät jostain.
Oon huomannut myös kannabiksen ja alkoholin tekevän refloista siedettävän, ei ne vie samalla tavalla refloja kokonaan pois kuin esim. bentsot, mutta auttaa huomattavasti.
I'm maybe bad
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Joo, alkoholi auttaa myös, muttei ihan niin hyvin. Voi tuntua vähän raskaammalta keholle, varsinkin jos juo niin paljon, et seuraavana aamunu on darra, mut muutama shotti viinaa tai jokunen kalja on paljon parempi, kun ei mitään.
dredi
LD50

Post by dredi »

Hommaa bentsoja tai lakkaa/gammaa, jos vaan löydät jostain.
Ja sitten olet riippuvainen niistä, ja saat vielä pahemmat reflat...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Thoxium

Post by Thoxium »

dredi wrote:
Lakkaa/gammaa saa vetää kyllä aika pitkään 24/7 (1-2kk) ennen kuin tulee fyysistä riippuvuutta, lakkaan vähän nopeemmin, eikä IMO edes ole psyykkisesti kovin koukuttaviakaan. Ennen näihin kyllästyy, kuin kerkee edes mitään koukkua kehittymään.

Toki kaikki on yksilöllistä. Mä koen enemmän riippuvuutta kahviin kuin mitä lakkaan koskaan olen tuntenut, lakkaa on tullut juotua yhteensä varmaan jotain puoli litraa.
Last edited by Thoxium on Tue 19 May 2009, 16:01, edited 1 time in total.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

dredi wrote:
Tokihan se on mahdollista hommata vaan uus riippuvuus vanhan tilalle, mutta itse ainakin käytin klonatsepaamia, diatsepaamia ja imodiumia onnistuneesti bupren lopetukseen. Ottaa vaan järkeviä määriä pahimman fiiliksen helpottamiseen. Ei mitään 10 kerralla meininkiä. ˝3 viikon kuurilla ei pitäis vielä paholja fyysisiä tulla, mutta henkinen riippuvuus voi toki tulla kenelle vain, ja se on aina yksilöllistä.

Uskoisin kyllä, et suurin osa opiodiriippuvaisista syö bentsoja kuin karkkia muutenkin. Näin ainakin oli mun tuttavapiirissä aikoinaan.