-12 stilkkaria + savut. Sekavin kokemus ikinä. Kaikki heilui ja pystyssä ei pysynyt. Muistaakseni oksensin savujen jälkeen, 0,5g älystä.
Rankin päihtymystila minkä olet kokenut?
-
Overdosering
- Karvakuono
Re: Kovin kuosi missä olet ollut ???
-Subutex + savut + bentso. Maistelin myös olutta mutta siihen jäi kun nuokut iski.
-12 stilkkaria + savut. Sekavin kokemus ikinä. Kaikki heilui ja pystyssä ei pysynyt. Muistaakseni oksensin savujen jälkeen, 0,5g älystä.
-
SugarRay
- Karvakuono
"Sekaisimmat" olot mitä sinulla on ollut?
Nyt on pakko kirjoittaa tänne. en saatana ole periaatteessa koskaan ollut näin sekaisin. Kirjoittaminen tuntuu ihan vitun saairaalt tällä näppiksellä, ja hädin tuskin olen pystynyt kirjautumaan tänne postataksein. Bundleni on siis tämä:
3 ½litran olutta
(Korjaus tässä:)lisäksi 3 annosta väkeviä, tuplaviski ja shotti
ehkä noin 1/5-1/6 osa lätkää, jonka tehon olen aliarvioinut.
Näppäpimistöni vieressä on keltainen metallista tehty viivain. (Anteeksi kirjoitusvirheistä). Olo on hyvin sybästi sekava. Alan nähdä kaikkea hiukn kahtena, ikäänkuin bentsokänneissä, ja osittain kaksiulotteisena, mitä minulle tapahtuu tuhdeissa bajoissa. Siis. KOrjjjan nyt tuon jutun. oottakaas.
Niiin. Huhhuh. En pysty enää kirjottamaan mitään. Enää tän lisäks. Ei saatana oon pihalla...
3 ½litran olutta
(Korjaus tässä:)lisäksi 3 annosta väkeviä, tuplaviski ja shotti
ehkä noin 1/5-1/6 osa lätkää, jonka tehon olen aliarvioinut.
Näppäpimistöni vieressä on keltainen metallista tehty viivain. (Anteeksi kirjoitusvirheistä). Olo on hyvin sybästi sekava. Alan nähdä kaikkea hiukn kahtena, ikäänkuin bentsokänneissä, ja osittain kaksiulotteisena, mitä minulle tapahtuu tuhdeissa bajoissa. Siis. KOrjjjan nyt tuon jutun. oottakaas.
Niiin. Huhhuh. En pysty enää kirjottamaan mitään. Enää tän lisäks. Ei saatana oon pihalla...
-
Poliklinikka
- OD
Re: "Sekaisimmat" olot mitä sinulla on ollut?
Nyt tällä hetkellä....
-
UltraViolet
- Kameleontti
olen ollut kaikista eniten sekaisin selvinpäin..
-
Thoxium
30x7,5mg Imovanea, 40mg 4-HO-METiä, helvetisti Spicea ja Smokea. koskaan en oo ennen niin sekasin ollut, muistan vaa pieniä osia koko kkolmen päivän huvittelusta. Välillä söin punakärpässieniä ja keittelin harmalaa, mut sillon lens laattakin, ettei ne päässeet vaikuttamaan. Verta vaan tuli seinistä ja meduusoja lenteli joka puolella. Kiehtovaa.
-
Uke
- LD50
Hmm... Tähän mennessä joku imovane+paja kombo tai DXM on ollu aika huikee sekava olotila.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Aesma
- OD
Kummallista.. kuvittelin ensin sanovani joskus dexmeissä, tai dexmi bentsoissa, tai imovaneissa..
Mutta nykyään kun otan dexmiä vähän isommilla annoksilla (600mg ja ylöspäin), löydän kaaoksen ja sekavuuden jotenkin hyvin selkeänä..
Dexmi+imovane taas oli suurta hallusinaatiota, enkä tosin tunnistanut omaa kotianikaan, mutta toisaalta en ollut sekaisin..
Varmaan sekavin tila on ollut kun on valvonut monia päiviä, ryypännyt, syönyt monia bentsoja ja siihen lisäksi polttoa ja kaikkea muuta sekalaista...
Hmm.. mitä sekavuus ylipäätänsä on.. aivo toiminta menee sekaisin? heh..
Ehkä mä menen nukkumaan, ehkä en... ehkä en palaa koskaan unesta.. ehkä näen unta.. tenoxitkin on kadonnut jonnekkin
Vai hetkonen söinköhän mä jo ne
No jatketaan nyt sitten juomalla myrkkyä... ihanaa myrkkyä..
Mutta nykyään kun otan dexmiä vähän isommilla annoksilla (600mg ja ylöspäin), löydän kaaoksen ja sekavuuden jotenkin hyvin selkeänä..
Dexmi+imovane taas oli suurta hallusinaatiota, enkä tosin tunnistanut omaa kotianikaan, mutta toisaalta en ollut sekaisin..
Varmaan sekavin tila on ollut kun on valvonut monia päiviä, ryypännyt, syönyt monia bentsoja ja siihen lisäksi polttoa ja kaikkea muuta sekalaista...
Hmm.. mitä sekavuus ylipäätänsä on.. aivo toiminta menee sekaisin? heh..
Ehkä mä menen nukkumaan, ehkä en... ehkä en palaa koskaan unesta.. ehkä näen unta.. tenoxitkin on kadonnut jonnekkin
Vai hetkonen söinköhän mä jo ne
No jatketaan nyt sitten juomalla myrkkyä... ihanaa myrkkyä..
-
Aesma
- OD
Hmm.. ja nyt rupesi tuntumaan siltä että mitä enemmän juon alkoholia, sitä enemmän normalisoidun
Hmm.. mahtaakohan tämä olla unta, toivottavasti, koska haluaisin tehdä niin paljon asioita parantaakseni minun ja monen eläimen, sekä ihmiseläimen elämää... awesome..
Hmm.. mahtaakohan tämä olla unta, toivottavasti, koska haluaisin tehdä niin paljon asioita parantaakseni minun ja monen eläimen, sekä ihmiseläimen elämää... awesome..
-
W10
- Kameleontti
Selvinpäin tulee välillä sekoiltua niin että pelottaa. Päihteista sentään tietää, että se johtuu vain päihteistä.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
korolli
- Apteekki
Ehkä noin 17 kesäisenä kokeilin ensimmäisen kerran puhdasta mdma:ta. Kokeiltiin, ja samantien todettiin että nyt löytyi hyvä aine. Tätä piti saada lisää. Eipä kauankaan, kun minulla oli jo 1g mdma:ta käsissäni. Ei varmaan mitään puhtainta kuitenkaan.
Päivä meni, toinen; magmaa nokkaan ja suuhun, pajaria, viinaa, piriä ja lisää magmaa useita päiviä putkeen. Ei se magma edes loppu vaiheessa toiminut, sitä vaan halus vetää kaikkien kans, sen empatian takia, jota ei lopulta edes saavuttanut. Mutta muut saavuttivat. 400€ edestä kiskoin itse. Jossain vaiheessa nukuinkin.
5. päivä mdma kiteitä putkeen. Porukalla mentiin eräälle lammelle jossa poltettiin vähän lehteä ja fiilisteltiin. Menin aika vainoihin univajeen ja mdma-fuckupmybrain takia ja tuli ahdistunut olo. Aattelin että ehkä magma jeesaa. Nousut tuli mutta eipä enää tuntunutkaan kuin fyysiset efektit, serotoniini varastot oli kulutettu jo useaan otteeseen.
Lähdettiin pois lammelta. Syön järjettömästä rahan ja aivojen tuhoamisesta aiheutuneessa vitutuksessani levyn pameja kun saavumme kaverin kämpälle. Sitten tuli hyvä olo. en muista kunnolla kuinka hyvä, muisti alkaa tässä vaiheessa pätkimään pahasti. Mutta sen muistan että asuntoon saapui eräs tyyppi mukanaan lätkää (parasta lätkää mitä olen ikinä polttanut, ja tästä on yli 2 vuotta).
Vaadin heti että väsättäisiin paukut, ja niin tehtiin - ilmeisen tukevat. Muistan että olin aivan vainoissa ,helvetin kuumottunut. Kuulemma olin kalpea. Sitten blackout... En tiedä yhtään mitä on tapahtunut. Ainoa muistikuva mikä jäi on kotimatkaltani:
Kävelin kotiin tutulla tiellä kauniina kesä yönä. Olin sekaisin kuin seinäkello, pelotti helvetisti että joku tulee vastaan. Pian lähelleni ilmaantuu toinen kävelijä, pidän katseeni maassa hänestä, hän on aika etäällä minusta. Kävelen vähän matkaa, ja ihmettelen kun tyyppi seuraa minua. Vilkaisen häntä, samaan aikaan hän vilkaisee minua. Säikähdän häntä, hänhän näki minut ja olen ihan sekaisin. Hän näki minut ja säikähti reaktiotani. Omituista...
Jatkan matkaa ja vähän väliä vilkuilemme toisiamme, kommunikoimme reaktioilla. Sitten katson toisiin suuntiin ympärilläni. Näen lähistölläni useita samoin tavoin toimivia hahmoja. Jokainen niistä reagoi minuun kokoajan, yksikään ei ajattele vain omiaan. Nämä hahmot seurasivat minua koko matkan.
Loppu matkan olin ihan sekaisin. Luulin jossain vaiheessa oikeasti että olen jossain letkuissa sairaalassa koomassa ja kaikki tähän asti on ollut kuvitelmaa. Pelotti niin paljon etten uskaltanut mennä kotiin. Menin pyöräkellariin istumaan, siellä saa ainakin olla yksin.
Istun lattialla. Valot ovat kiinni. Sydämeni hakkaa, epäilin jokaista aistihavaintoani. Kossain vaiheessa olin varma että olen jossain letkuissa sairaalassa koomassa ja kaikki tähän astinen on ollut kuvitelmaa. Sitten huomaan että olkapääni takana on hahmo. Pikkutyttö... Mitä helvettiä se siinä tekee pimeässä pyöräkellarissa? Käännän katseeni tyttöön ja se katoaa. Katson taas eteenpäin hetken, ja tyttö ilmestyy uudestaan. Se oli kummitus, aave, henki, hallusinaatio, jokin, mikä pirulie olikin, niin aivojeni sisältöä se ei kokonaisuudessaan ollut. Luulen että oli jokin henki..? Kuolleen henki?
en tiedä mutta yritän opiskella.
Ei muuten toimi mdma vieläkään miellyttävästi.
Päivä meni, toinen; magmaa nokkaan ja suuhun, pajaria, viinaa, piriä ja lisää magmaa useita päiviä putkeen. Ei se magma edes loppu vaiheessa toiminut, sitä vaan halus vetää kaikkien kans, sen empatian takia, jota ei lopulta edes saavuttanut. Mutta muut saavuttivat. 400€ edestä kiskoin itse. Jossain vaiheessa nukuinkin.
5. päivä mdma kiteitä putkeen. Porukalla mentiin eräälle lammelle jossa poltettiin vähän lehteä ja fiilisteltiin. Menin aika vainoihin univajeen ja mdma-fuckupmybrain takia ja tuli ahdistunut olo. Aattelin että ehkä magma jeesaa. Nousut tuli mutta eipä enää tuntunutkaan kuin fyysiset efektit, serotoniini varastot oli kulutettu jo useaan otteeseen.
Lähdettiin pois lammelta. Syön järjettömästä rahan ja aivojen tuhoamisesta aiheutuneessa vitutuksessani levyn pameja kun saavumme kaverin kämpälle. Sitten tuli hyvä olo. en muista kunnolla kuinka hyvä, muisti alkaa tässä vaiheessa pätkimään pahasti. Mutta sen muistan että asuntoon saapui eräs tyyppi mukanaan lätkää (parasta lätkää mitä olen ikinä polttanut, ja tästä on yli 2 vuotta).
Vaadin heti että väsättäisiin paukut, ja niin tehtiin - ilmeisen tukevat. Muistan että olin aivan vainoissa ,helvetin kuumottunut. Kuulemma olin kalpea. Sitten blackout... En tiedä yhtään mitä on tapahtunut. Ainoa muistikuva mikä jäi on kotimatkaltani:
Kävelin kotiin tutulla tiellä kauniina kesä yönä. Olin sekaisin kuin seinäkello, pelotti helvetisti että joku tulee vastaan. Pian lähelleni ilmaantuu toinen kävelijä, pidän katseeni maassa hänestä, hän on aika etäällä minusta. Kävelen vähän matkaa, ja ihmettelen kun tyyppi seuraa minua. Vilkaisen häntä, samaan aikaan hän vilkaisee minua. Säikähdän häntä, hänhän näki minut ja olen ihan sekaisin. Hän näki minut ja säikähti reaktiotani. Omituista...
Jatkan matkaa ja vähän väliä vilkuilemme toisiamme, kommunikoimme reaktioilla. Sitten katson toisiin suuntiin ympärilläni. Näen lähistölläni useita samoin tavoin toimivia hahmoja. Jokainen niistä reagoi minuun kokoajan, yksikään ei ajattele vain omiaan. Nämä hahmot seurasivat minua koko matkan.
Loppu matkan olin ihan sekaisin. Luulin jossain vaiheessa oikeasti että olen jossain letkuissa sairaalassa koomassa ja kaikki tähän asti on ollut kuvitelmaa. Pelotti niin paljon etten uskaltanut mennä kotiin. Menin pyöräkellariin istumaan, siellä saa ainakin olla yksin.
Istun lattialla. Valot ovat kiinni. Sydämeni hakkaa, epäilin jokaista aistihavaintoani. Kossain vaiheessa olin varma että olen jossain letkuissa sairaalassa koomassa ja kaikki tähän astinen on ollut kuvitelmaa. Sitten huomaan että olkapääni takana on hahmo. Pikkutyttö... Mitä helvettiä se siinä tekee pimeässä pyöräkellarissa? Käännän katseeni tyttöön ja se katoaa. Katson taas eteenpäin hetken, ja tyttö ilmestyy uudestaan. Se oli kummitus, aave, henki, hallusinaatio, jokin, mikä pirulie olikin, niin aivojeni sisältöä se ei kokonaisuudessaan ollut. Luulen että oli jokin henki..? Kuolleen henki?
Ei muuten toimi mdma vieläkään miellyttävästi.
-
Aesma
- OD
Whoawh.. aika pelottavaa.. mutta todella kaunista.. nyt mua rupee nuokuttamaan ja näkökenttä alkaa väröilemään.. löysin tenox purkin jossa oli 1 tabletti jäljellä, miksi näin?korolli wrote: Korollin hieno tarina
Ei mulla oo mitään muuta kuin alkoholia ja tupakkaa.. sänky väreilee kummallisesti ja hieroo minua.. vähän kuin opareissa..
-
Jeshu
- OD
HahahW10 wrote:Selvinpäin tulee välillä sekoiltua niin että pelottaa. Päihteista sentään tietää, että se johtuu vain päihteistä.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
dredi
- LD50
Happoa ja DMT:tä parin promillen humalan päälle.
e. no ei, ei ollu edes sekaisimmat, sanotaan että noi oli sekaisimmat kuosit tältä vuodelta.
Sekaisimmat yleensä, täytyy varmaan sanoa 3 vrk amfetamiinipsykoosi, joka aiheutui kun vedin muutaman tunnin sisällä suonensisäisesti n. 3-5 grammaa hyvää piriä...
e. no ei, ei ollu edes sekaisimmat, sanotaan että noi oli sekaisimmat kuosit tältä vuodelta.
Sekaisimmat yleensä, täytyy varmaan sanoa 3 vrk amfetamiinipsykoosi, joka aiheutui kun vedin muutaman tunnin sisällä suonensisäisesti n. 3-5 grammaa hyvää piriä...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
CharlieBigPpotato
- Kameleontti
Tuli pari vuotta sitten testattua tosi isoja annoksia ketamiinia, ensin 410mg IM, ja parin tunnin päästä toivuttani 490mg IM, sitten olinkin varmaan 8-12h hyvin sekaisin. Eli varmaan jotenkin vaikutti noi huimat doset myös vaikutusten kestoon.
Toinen vielä sekavampi tapaus oli kun 10v sitten testailin reilut parikymppisenä ekoja kertoja DXM + syklitsiinia. Uskoin nanorobetteihin vielä kuukausia ton jälkeenkin.
Kolmas aika sekava oli kun pistin random määrän (varmaan 1-5mg) bromo-dragonfly:ta IM pirilaskuissa. Päädyin mm. juoksemaan alasti metsässä jossa lonkerot yrittivät tarrautua minuun yms, en muista miten olin jossain vaiheessa päätynyt jonkun talon katolle, mutta en löytänyt muuta tietä alas, niin hyppäsin, siinä vaiheessa kipu toi normaalitajunnan esiin psykoosin tieltä.
Toinen vielä sekavampi tapaus oli kun 10v sitten testailin reilut parikymppisenä ekoja kertoja DXM + syklitsiinia. Uskoin nanorobetteihin vielä kuukausia ton jälkeenkin.
Kolmas aika sekava oli kun pistin random määrän (varmaan 1-5mg) bromo-dragonfly:ta IM pirilaskuissa. Päädyin mm. juoksemaan alasti metsässä jossa lonkerot yrittivät tarrautua minuun yms, en muista miten olin jossain vaiheessa päätynyt jonkun talon katolle, mutta en löytänyt muuta tietä alas, niin hyppäsin, siinä vaiheessa kipu toi normaalitajunnan esiin psykoosin tieltä.
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
-
mauseri
- LD50
piripsykoosi on kyllä varmaan sekavin mahdollinen olo.. mutta en vieläkään voi ymmärtää et, MITEN sä pystyt/pystyit vetään tommosii määriä?? siis, kun vedin töötit hyvää poretta, niin ajatuskin toisista perään oksetti.. tai ainakin etoi..( paitsi kerran, kun vedin vitutukseen n. gramman hyvää kolmilla vedoilla putkeen) ja miks vedit noin vitusti? olikse semmosta mistä tulee niin hyvät nousut, et ne haluu kokee mahd. pian uudestaan? kerro! selitä! (eläkä väitä mitään toleranssista)dredi wrote:
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Dexma
- Moderator
2400 mg dexmiä yhdellä hitillä ensi kerran kun otin... En vieläkään tiedä mihinkä olen kadottanut parvekkeen mattoni...
Silloin jyrki katainen kävi kylässä.
Silloin jyrki katainen kävi kylässä.
-
dredi
- LD50
hät`?mauser1911 wrote:piripsykoosi on kyllä varmaan sekavin mahdollinen olo.. mutta en vieläkään voi ymmärtää et, MITEN sä pystyt/pystyit vetään tommosii määriä?? siis, kun vedin töötit hyvää poretta, niin ajatuskin toisista perään oksetti.. tai ainakin etoi..( paitsi kerran, kun vedin vitutukseen n. gramman hyvää kolmilla vedoilla putkeen) ja miks vedit noin vitusti? olikse semmosta mistä tulee niin hyvät nousut, et ne haluu kokee mahd. pian uudestaan? kerro! selitä! (eläkä väitä mitään toleranssista)dredi wrote:
muistuta että vastaan tähän selvinäpäin
-
bol
- Kameleontti
Tais olla eilen
.
Alkoholia+2c-e+2c-b+mephedrone ja spice gold.
Kun heräsin aamulla, niin oli kummiskin hyvä olo
.
Kun heräsin aamulla, niin oli kummiskin hyvä olo
-
Dexma
- Moderator
Mites tuo c tuotteiden yhdistys meni? Kiinnostaa myös tuo mephdrone kombo?bol wrote:Tais olla eilen.
Kun heräsin aamulla, niin oli kummiskin hyvä olo.
-
dredi
- LD50
dredi wrote:hät`?mauser1911 wrote:piripsykoosi on kyllä varmaan sekavin mahdollinen olo.. mutta en vieläkään voi ymmärtää et, MITEN sä pystyt/pystyit vetään tommosii määriä?? siis, kun vedin töötit hyvää poretta, niin ajatuskin toisista perään oksetti.. tai ainakin etoi..( paitsi kerran, kun vedin vitutukseen n. gramman hyvää kolmilla vedoilla putkeen) ja miks vedit noin vitusti? olikse semmosta mistä tulee niin hyvät nousut, et ne haluu kokee mahd. pian uudestaan? kerro! selitä! (eläkä väitä mitään toleranssista)dredi wrote:
muistuta että vastaan tähän selvinäpäin
Ai niin joo, nyt olen selvinpäin.
Niin, tilanne oli sellainen, että olin jo lievässä psykoosissa pitkän piriputken takia, ja kun kaveri toi läjän piriä pöytään aloin siitä kiskoa vetoja sitten. Heti ensimmäiset vedot kun löin, vedin itteni sellaiseen kuplaan jossa en enää tajunnut että piri toimii... Siispä sitä piti vetää lisää. Niinpä vedin sitten vedot toistensa jälkeen kunnes olin vihdoin sellaisessa kunnossa että kämppä oli täynnä olematonta porukkaa...
-
mauseri
- LD50
^^ no nyt on asia selvä 
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
NarkkiParkki
- Lepakko
4 päivää putkeen hereillä. Yllättävän sekaista, vaikka päihteitä en vetänytkään.
-
bol
- Kameleontti
Ei se ollut kauhean intensiivistä, mutta kyllä oli nättiä aaltoilua, kun katsoin televisiota. Meinas alkaa yhdessä vaiheessa vähän ahdistamaan, kun olin vessassa, mutta sehän kuuluu asiaan. Mephedrone poisti 2c-en tuomaa väsynyttä bodyloadia. Mephe dose ei kummiskaa ollu mikään kauhean suuri (~50mg?)Dexma wrote:Mites tuo c tuotteiden yhdistys meni? Kiinnostaa myös tuo mephdrone kombo?bol wrote:Tais olla eilen.
Kun heräsin aamulla, niin oli kummiskin hyvä olo.
-
Dexma
- Moderator
Pitäiskö ottaa amt päälle 2ci?
-
brainrecovery
- Karvakuono
eka 4 vuorokautta pirii+polttoo+viinaa ja sit laskuissa kaksii eri happoi huh huh oli aika visuaalista 
"se o kiva ku aivot on nii reijitetty et otsalohkon vauriot on niin pahoja jo,et hei kato ei täsa mitää ku MIKÄÄ EI TUNNU
VITTU YHTÄÄN MILTÄÄ
VITTU YHTÄÄN MILTÄÄ
-
Poliklinikka
- OD
Teinivuosina litra kossua. Tai sitten lähiaikoina; 4 alproxii, Kodeiinia ja Viinaa. Toinen hyvä oli Concerta ja puolikas Tikkuviina.
-
Dr Absinth
- Karvakuono
Olin valvonu joku 48 tuntia sitte 750mg BZP:tä, noin 0,4g spicee ja noin 18 annosta alkoholia.
Viimenen niitti siihen jo valmiiks hyvin sekavaan olotilaan oli pesällinen salvia 20x:ää.
Sitä vaan SEKOS. Ei mitään käsitystä yhtään mistään. Sanoinkuvailemattoman sekava kuosi.
Viimenen niitti siihen jo valmiiks hyvin sekavaan olotilaan oli pesällinen salvia 20x:ää.
Sitä vaan SEKOS. Ei mitään käsitystä yhtään mistään. Sanoinkuvailemattoman sekava kuosi.
Alan paidat: http://tattipulju.spreadshirt.net
-
Bateman
- Apteekki
Varmaan se kun aloitin päivän vetäsemällä jonku määrän 4-HO-MiPT:tä, vähä myöhemmin DPT:tä ja siihen päälle poltin vielä salviaa
DPT+Salvia on melko järisyttävän egokuoleman tuottava yhtälö
DPT+Salvia on melko järisyttävän egokuoleman tuottava yhtälö
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
-
[Silppuri]
- Psykonautti
No Damissa Philosopher's Stoneja loota vai oliko 2 laatikkoa kolmistaan, mutta kuitenkin, järkyttävän polttomäärän kanssa tupaan ja kiireellä (ainakin 5 tuntia aikaa junaan) asemalle. No paikallisethan opastivat kun kehtasi kysyä, niin, rautatieasemalle, kun matkan oikea määränpää oli Centraal Station. Eli sekoilua eksyneenä (löydettiin lopulta ihan ajallaan perille), maaninen huutonauru seurasi seuruettamme, hyppäsi kyytiin missä järki jäi pois
Joku taisi trippailla niin kovaa/kivaa että saattoi ilmoille kaikua huudahdus "Vaihtaisin kaiken tähän oloon":kin 
Life is noise. Find the melodies.
-
Psychonautilus
Söin todella suuren määrän kannabista, ja rupesin nuokkumaan jo alkuillasta todella pahasti. Melko vahvat överit (polttamalla en pysty saavuttamaan enää - kokeiltu on); ei paha olo, mutta ylivoimaisen lamauttava. Ajattelin että eihän tuo nyt sovi, en mä vielä voi mennä nukkuun. Päätin piristää itseäni reilulla pommilla mephedronea, ja heitin heti kohta kyytipojaksi methylonea. Sitten rupesin olemaan sen verran sekaisin ettei mun touhuissa ollut enää mitään järkeä, mutta pysyin kuitenkin kotona. Olin koneella ilmeisesti koko yön ja kavereiden mukaan buustailin vähintään reilun tunnin välein jompaakumpaa ainetta. Joskus aamulla päätin lopettaa, 6-7 aikaan, ja yritin hölmönä sitten mennä nukkumaan kun viimeisestä pommista oli aikaa ehkä tunti, pari. 
Pyörin päivään asti ja totesin, että eihän tästä tuu lasta eikä paskaa. Nousin ylös, mutta olo oli todella voimaton ja kehno. Kelasin ottaa vielä yhden mephepommin jotta jaksaisin ja pystyisin olemaan, ja illalla sen laskettua saisin unta. Olin kuitenkin ilmeisesti käyttänyt ihan liikaa mepheä, sillä heti kun se rupesi toimimaan, minussa rupesi nousemaan järkyttävä rakettimainen dysforia. Nousut joissa olo on joka hetkellä eksponentiaalisesti paskempi. Hyi saatana, pientä paniikkia oli ilmassa kun koko ajan opin uutta: kyllä sitä näköjään voi olla vielä paskempi olo! Nousujen jälkeen olin vaan helvetinmoisessa masiksessa loppupäivän.
Pyörin päivään asti ja totesin, että eihän tästä tuu lasta eikä paskaa. Nousin ylös, mutta olo oli todella voimaton ja kehno. Kelasin ottaa vielä yhden mephepommin jotta jaksaisin ja pystyisin olemaan, ja illalla sen laskettua saisin unta. Olin kuitenkin ilmeisesti käyttänyt ihan liikaa mepheä, sillä heti kun se rupesi toimimaan, minussa rupesi nousemaan järkyttävä rakettimainen dysforia. Nousut joissa olo on joka hetkellä eksponentiaalisesti paskempi. Hyi saatana, pientä paniikkia oli ilmassa kun koko ajan opin uutta: kyllä sitä näköjään voi olla vielä paskempi olo! Nousujen jälkeen olin vaan helvetinmoisessa masiksessa loppupäivän.