Lsa, intohimo, rakkaus ja valaistuminen (HBWR)

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
majesteetti
Psykonautti

Lsa, intohimo, rakkaus ja valaistuminen (HBWR)

Post by majesteetti »

Puretaampas tänne noin 1kk sitten läpikäymääni, ehkä lyhyen elämäni mielenkiintoisinta ja antoisinta matkaa.

Kertomani on kerrottu minun näkökulmastani, minun näkemyksistäni ja ei välttämättä vastaa muiden ihmisten tunteita ko. reissulla.

Kokoonnuimme asunnolleni serkkuni, tyttöystäväni sekä kahden kaverini kanssa nautiskelemaan puuruusun siemeniä.
Joukostamme tyttöystäväni, serkkuni sekä toinen kavereista oli täysin kokematon psykedeelisten nautintoaineiden käytöstä (poisluettuna savut). Set&Setting oli aika bueno, serkkua näin pitkästä aikaa (parin vuoden tauko välissä), tyttöystäväni kanssa löysimme toisemme noin 2kk aikaisemmin (ja olen muuten helvetin rakastunut ;)) sekä mukana olleet 2 kaveriani ovat todella läheisiä minulle.

Toimin seremoniamestarina, ehkä jonkunlaisena johdattelijana tämän aineen mukavaan maailmaan, putsailin siemenet siitä tummemmasta moskasta joka nauseaa sanotaan aiheuttavan, murskailin siemenet suodatinpussien sisällä, liuottelin itselleni ja kokeneemmalle kaverilleni 9 siemenen murskat veteen (per henk.) ja 2 muulle osanottajalle 7 siementä per nassu. Lisäilin vesiin hiukan sitruunaa tehostaakseni imeytymistä-

Joimme nesteen joka siemenistä veteen irtoaa (siemenneste? :D) ja jostain ihmesyystä päätimme syödä myös siemenmurskan.
Nautin oluen jotta jalkojani ei rupeaisi pakottamaan hbwr:n sisältämien myrkkyjen takia.

Siemenistä tuttu nausea ja vaivaantunut olo alkoi noin 15 minuuttia nauttimes jälkeen, mitenkään ei oikein ollut hyvä olla (syytän tästä osaksi sitä että soimme siemenet, uskoisin että pelkkä nesteen juominen olisi tehnyt tarvittavan). Noin 30 minuuttia siementen syömisestä tyttöystäväni laattasi yllättäen, ei kuulemma ollut paha olo mutta ilmeisesti vatsa ärsyyntyi siemenistä. No tästä ei huonoja viboja osattu luonnollisesti ottaa vaan naureskeltiin asialle ja lähdin vaimokkeen kanssa suihkuun rentoutumaan. Oksensin itsekkin yllättäen suihkussa, oksentaminen ei tuntunut pahalta, oikeastaan puhdistavalta.. sitä voisi verrata Ayahuascan puhdistavaan vatsanpohjasta tulevaan oksennukseen.

Oksentamisen jälkeen oloni keventyi huomattavasti ja huomasinkin pienen pieniä visuaalisia muutoksia näköpiirissä, suihkusta lentäneet vesipisarat näyttivät hiukan elävämmiltä kylpyhuoneen seinässä, mutta efekti oli todella pieni.

Pitkän suihkutuokion jälkeen vietimme porukalla aikaa olohuoneessa kuunnellen musiikkia, itseäni hiukan ahdisti koska koin olevani tavallaan vastuussa muista, varsinkin 2 henkilöstä jotka eivät aikaisemmin olleet psykedeelejä kokeilleen. Kaikilla tuntui kuitenkin olevan suhteellisen hyvä meininki. Serkkuni tosin hermoili (jännitti) asian tiimoilta, kävin serkun kanssa ihmettelemässä takapihalla majesteettisesti seisovia havupuita ja serkkuni mieli rauhoittui ja hän taisikin hipsailla ihailemaan fraktaaleja sisälle.

Aikaa kului noin 2-3h suhteellisen leppoisissa merkeissä. Satuin suutelemaan parempaa puoliskoani ja yllätyin miten helvetin hyvältä se tuntui, aivan käsittämätöntä. Heti suudelman jälkeen minut valtasi sanoinkuvaamaton himo, samaa ihmetteli kultani ja harkitsimmekin voisimmeko hyljätä muut ja painua makuuhuoneen puolelle muutamaksi tunniksi :D Tulimme siihen tulokseen, että se ei olisi oikein muita kohtaan ja siirryimme keittiön lattialle juttelemaan.

Seuraavista tapahtumista minulla ei ole hirveän tarkkoja muistikuvia ja/tai tarkempaa käsitystä, koitan selittää kuinka tilanne eteni ja hiukan avata tuntemuksiani asiasta.

Istuimme keittiön lattialla puhumassa jostain asiasta, yhtäkkiä kumpikaan meistä ei voinut tehdä pienintäkään päätöstä (otanko vettä, nousenko ylös) olimme eräänlaisessa loopissa, kehässä joka päättyi aina samaan paikkaan josta alkoi. Havainnollistin tilanteen itselleni ja neidilleni piirtämällä sen lattiaan. Kun tajusimme tilanteen (joka muuten kesti ainakin 20 minuuttia) pystyimme jatkaan keskustelua, yhtäkkiä kuitenkin lopetimme keskustelun ja huomasin että kultani miettii jotain, "yhdyin" hänen ajatusketjuunsa ja pääsin jollain kosmisella tasolla mukaan ajatuksiin joita en kuitenkaan osannut pukea sanoiksi. Hän selitti minulle mietteitään ja heti kun hän lopetti selittämisen pystyin jatkamaan ajatuksenjuoksua sekä "jalostamaan" ajatusta eteenpäin. Kun minä lopetin hän jatkoi.

Hiljennyimme hetkeksi miettimään tätä "ajatusta", välillä totesimme olevan niin lähellä jotain suurta, jotain hirveän oleellista ja tärkeää elämän ja olemisen kannalta jota emme vain olleet tiedostaneet vielä. Tunsimme yhdistyvämme entisaikojen suuriin filosofeihin, ymmärsimme mm. miksi tunnetut filosofit olivat filosofeja, miten he ajattelivat, miksi heitä arvostetaan ja mikä teki heistä "erilaisia" kuin muut.

"Ajattele että ajattelet", uskoisin että mietimme noin tunnin, lopputuloksena oli edellämainittu lause. Ennen tuon lauseen ääneen sanomista koimme yhtä-aikaisen valaistumisen, täydellisen valon tunteen, tietynlaisen harmonian, helpotuksen, eräänlaisen yhteenkuuluvuuden. Lause kiteyttää ajatteluketjun kaikki ajatukset yhteen, koitin piirtää ajatuksesta havainnollistavaa kuvaa myöhemmin illalla, ja aloitinkin piirtämisen mutta menetin ajatuksen kesken kaiken.

Samaisena iltana kävimme kävelemässä ulkona, näimme puiden muodoissa erilaisia olentoja (ja näitä olentoja huomaamme vielä tänäkin päivänä...), puut ovat eläviä, erilaisia persoonia. Outoa mutta totta.

Ilta päättyi aivan uskomattoman kauniiseen rakasteluun, täydelliseen päätökseen illalle. Koin jotain sellaista jota en uskonut ikinä kokevani, täydellistä yhtenäisyyden tunnetta, täydellistä virran mukana menemistä. Koin sen kun päästät irti ajatuksistasi ja annat tunteiden ja fiiliksen viedä, loistoa.

Kokonaisuutena trippi oli miellyttävä, matka antoi minulle paljon mutta ei halunnut vastalahjaksi mitään. Kiitos.
Mitä mä oon tänne joskus höpöjä kirjotellut.
tropic
Apteekki

Re: Lsa, intohimo, rakkaus ja valaistuminen (HBWR)

Post by tropic »

Oikein kaunis stoori.

Toivottavasti ei haittaa, jos jaan tähän hieman omaa tuntemustani LSA:ta kohtaan. Moni pitää LSA:ta liian kevyenä ja liikaa sivuvaikutuksia aiheuttavana psykedeelinä. Onhan se ehkä niinkin. Mä oon saanut tosi intensiivisiä trippejä LSA:sta, varsinkin kun käytän samalla mausteena lähes poikkeuksetta ganjaa. Koin myös aikoinaan ehkä merkittävimpiä psykedeelisiä trippejä LSA:lla, koin ja tunsin jotain sellaista mikä muutti positiivisesti ja konkreettisesti asentoitumiseni asioihin ihan uudella tavalla ja silloin oikeastaan aloin pyörittelemään mielessäni sanaa "henkinen kasvuprosessi" ja huomasin kuinka keho ja mieli alkoivat tuntumaan joltain sellaiselta, jota en osaa sanoilla selittää, muutenkuin, että jokin uudenlainen mielenkiintoinen elämänpituinen seikkailumatka alkoi ja jatkaa virtaamistaan. Lopputulos: Vaikka LSA:ta pidetäänkin mietona psykedeelinä, niin silläkin voi olla tosi suuri hyötypotentiaali, jos se kokemus sijoittuu juuri oikeaan aikaan. Samaa voi toki sanoa mihin psykedeeleihin tai kokemuksiin tahansa.
majesteetti wrote:Siemenistä tuttu nausea ja vaivaantunut olo alkoi noin 15 minuuttia nauttimes jälkeen, mitenkään ei oikein ollut hyvä olla (syytän tästä osaksi sitä että soimme siemenet, uskoisin että pelkkä nesteen juominen olisi tehnyt tarvittavan). Noin 30 minuuttia siementen syömisestä tyttöystäväni laattasi yllättäen, ei kuulemma ollut paha olo mutta ilmeisesti vatsa ärsyyntyi siemenistä. No tästä ei huonoja viboja osattu luonnollisesti ottaa vaan naureskeltiin asialle ja lähdin vaimokkeen kanssa suihkuun rentoutumaan. Oksensin itsekkin yllättäen suihkussa, oksentaminen ei tuntunut pahalta, oikeastaan puhdistavalta.. sitä voisi verrata Ayahuascan puhdistavaan vatsanpohjasta tulevaan oksennukseen.
Nausean lievittämiseen toimivaksi on todettu ottaa inkivääriä vatsanpohjalle ennen siementen nauttimista ja kannabis auttaa tosi paljon ainakin omalla kohdallani pahoinvointiin ja mahdolliseen lihassärkyyn.
Can it be all so simple?
Aukikco
OD

Re: Lsa, intohimo, rakkaus ja valaistuminen (HBWR)

Post by Aukikco »

~~~