No en mä kirjoittas niistä jos se ei olis musta mielenkiintoista spekuloida komboistah.s.t. wrote:Nauttiiko joku oikeesti näitten kuvitteellisten kombojen keksimisestä?
Oudot ja epätavalliset kombot
-
Jeshu
- OD
Re: Oudot ja epätavalliset kombot
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Jeshu
- OD
Vai sellanen kombo. Entäpä käteen vetöminen paskomisen yhteydessä? Jossain väitettiin, että niin saisi isomman örgasmin. Jos hommasta haluis ronskimpaa niin vois oksentaa samalla. Tää pitäis tehdä raa'an Resilarin jälkeen.Dexma wrote:Vetää käteen ja katsella itseään peilistä?
-
dredi
- LD50
-
Jeshu
- OD
Oikein hyvä kombo. Juustoviipale vielä mukaan niin on parempi. Ja maito kuulu tän setin kanssa. Yks päivä laitoin pelkkiä banaanin viipaleita kuivan ruisleivän päälle, banaani tuntui toimivan aika hyvin voin korvikkeena (vaikka en kyllä ees käytä voita), koska sehän on jotenkin vähän voinen hedelmä.dredi wrote:Banaani ja ruisleipä?
-
NarkkiParkki
- Lepakko
Eihän ne Fear and Lothingissa vetänyt tuollaista komboa? Yhdessä vaiheessa ne vaan veti meskaliinin päälle eetteriä. Enkä muista yhtään heroiinikohtausta tuossa leffassa.Poliklinikka wrote:Eks tässä topicissa pitäny vaan puhua omista oudoista komboista?
No ihan sama.
Miten olis:
Kokaiini+Heroiini+LSD+Alkoholi+Meskaliini, vähän niinku Fear and Loathingin tyyliin![]()
![]()
![]()
.
Vai puhutko nyt kirjasta?
-
Dexma
- Moderator
Ainakin jossain kohtaa ne ottaa alussa meskaliinia ja alkoholia samalla annoksella, sen jälkeen ne ottaa ennen vegasiin saapumista happo lapun... Kokaiinia asianajaja ottaa autossa. Missä se heroiini tulee?NarkkiParkki wrote:Eihän ne Fear and Lothingissa vetänyt tuollaista komboa? Yhdessä vaiheessa ne vaan veti meskaliinin päälle eetteriä. Enkä muista yhtään heroiinikohtausta tuossa leffassa.Poliklinikka wrote:Eks tässä topicissa pitäny vaan puhua omista oudoista komboista?
No ihan sama.
Miten olis:
Kokaiini+Heroiini+LSD+Alkoholi+Meskaliini, vähän niinku Fear and Loathingin tyyliin![]()
![]()
![]()
.
-
NarkkiParkki
- Lepakko
Eiku siinä alussa Duke ja Gonzo oli jo meskaliineissa. Kun ne ottaa sen liftarin kyytiin, ne vetää hetken päästä amyylinitriittiä. Liftarin lähdettyä Gonzo pudottaa kokaiinisuolasirottimen ja antaa Dukelle LSD blotterin. Sen jälkeen Gonzo alkaa vetämään matkalaukkunsa päälle pudonnutta kokaiinia.
Kyllä ne veti siinä leffassa aika paljon aineita, mutta ei kerralla noita kaikkia. Luulisin, että LSD:n vaikutus oli jo hiipunut, kun Duke ja Gonzo vetivät meskaliinia ja eetteriä.
Heroiinia leffassa ei tietääkseni käytetty.
Kyllä ne veti siinä leffassa aika paljon aineita, mutta ei kerralla noita kaikkia. Luulisin, että LSD:n vaikutus oli jo hiipunut, kun Duke ja Gonzo vetivät meskaliinia ja eetteriä.
Heroiinia leffassa ei tietääkseni käytetty.
-
dredi
- LD50
Joo todella on. Maidon kanssa en olekaan koittanut, mutta banaani+juustovoileipä on kyllä mahtava kombo. Banaani on myös hyvä rainbow hedelmäjuoman kanssa.Oikein hyvä kombo. Juustoviipale vielä mukaan niin on parempi. Ja maito kuulu tän setin kanssa.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Jeshu
- OD
Kaikenlaista...jesuiitta wrote:Vai sellanen kombo. Entäpä käteen vetöminen paskomisen yhteydessä? Jossain väitettiin, että niin saisi isomman örgasmin. Jos hommasta haluis ronskimpaa niin vois oksentaa samalla. Tää pitäis tehdä raa'an Resilarin jälkeen.Dexma wrote:Vetää käteen ja katsella itseään peilistä?
-
dredi
- LD50
Miten olisi LSD + DMT 3 promillen humalan päälle... menee muuten tosi dissosiatiiviseksi.
-
Poliklinikka
- OD
Oopiumia ne meinas/taisi vetää siinä yhessä vaiheessa. Mut heroiini kuuluu asiaan. Se on jokaisen huume-elokuvan perus elintarvikeDexma wrote:Ainakin jossain kohtaa ne ottaa alussa meskaliinia ja alkoholia samalla annoksella, sen jälkeen ne ottaa ennen vegasiin saapumista happo lapun... Kokaiinia asianajaja ottaa autossa. Missä se heroiini tulee?NarkkiParkki wrote:Eihän ne Fear and Lothingissa vetänyt tuollaista komboa? Yhdessä vaiheessa ne vaan veti meskaliinin päälle eetteriä. Enkä muista yhtään heroiinikohtausta tuossa leffassa.Poliklinikka wrote:Eks tässä topicissa pitäny vaan puhua omista oudoista komboista?
No ihan sama.
Miten olis:
![]()
![]()
.
Vois olla aika jees. Psykedeelit kunnon humalan päälle = Rock'n'Roll... Ehkä jättäisin tuon humalan johonki 1 promilleen ja DMTn pois, vois olla muuten ihan vitun sekoilua..dredi wrote:Miten olisi LSD + DMT 3 promillen humalan päälle... menee muuten tosi dissosiatiiviseksi.
-
dredi
- LD50
Voin kertoa että se todellakin on ihan vitun sekoilua.Vois olla aika jees. Psykedeelit kunnon humalan päälle = Rock'n'Roll... Ehkä jättäisin tuon humalan johonki 1 promilleen ja DMTn pois, vois olla muuten ihan vitun sekoilua..
-
Jeshu
- OD
Kysy multa?Poliklinikka wrote:Täytyy kysyä kaverilta, kun hän on lukenut tuon kirjan (käyttivätkö he pollea).
Oon lukenu kirjan ja nähny leffan monta kertaa eikä ne siinä heroiinia käytä. Se kohtaus jossa H.S.T polttelee yön tullen jotain soffalla ja leijailee menneisyyteen, niin en tiedä mitä hän polttaa siinä. Kenties oopiumia.
-
bUkkA
Tossa kohdassa kun se vapottaa ainetta, jota sä kutsut oopiumiksi se asianajaja huutaa sieltä vessasta, että ota vaikka "Smackia" eli heroiinia. Mä olen ainakin luullut että se siinä kohdassa poltti sitä. Kun ei ole mitenkään harvinaista herskaa muutenkaa polttaa..
-
Poliklinikka
- OD
Juu, niimpä kävikin. "Smoke some grass, Shoot some smack".bUkkA wrote:Tossa kohdassa kun se vapottaa ainetta, jota sä kutsut oopiumiksi se asianajaja huutaa sieltä vessasta, että ota vaikka "Smackia" eli heroiinia. Mä olen ainakin luullut että se siinä kohdassa poltti sitä. Kun ei ole mitenkään harvinaista herskaa muutenkaa polttaa..
-
stufff
- Karvakuono
LSA + GBl aion kokeilla, olettaisin et euforia on ihan omaa luokkaansa, onko kukaa testannu ?
-
dredi
- LD50
-
bUkkA
Olen kokeillut LSA+GBL moneen kertaa. Helvetin hyvä combo 
-
CharlieBigPpotato
- Kameleontti
LSD+piriä+GHB oli aika hurjaa, tuntui että oisin pystynyt lukemaan kollektiivista alitajuntaa kuin avointa kirjaa.
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
-
Jeshu
- OD
Oon kokeillu muuten samaa komboa tosin GBL:n kanssa.CharlieBigPpotato wrote:LSD+piriä+GHB oli aika hurjaa, tuntui että oisin pystynyt lukemaan kollektiivista alitajuntaa kuin avointa kirjaa.
Set & setting oli hiukka nihkeä. Piri tuntui kireältä hapon kanssa, eikä lakkakaan oikein pelastanut tilannetta hikoilutti vain. Eikä pirilaskutkaan ollu niinkään jees hapon kera.
Mutta jollain muulla ste&settingillä ja annostuksilla tuo voisi olla ihan maittavakin yhdistelmä
-
Poliklinikka
- OD
Metamfetamiinia ja Heroiini. Noilla pysyy pystyssä yliannostukseen asti
.
-
dredi
- LD50
On muuten jännä kombo. Varsinkin jos vuoronperään vetää spiidiä ja herskaa... Kokoajan vaihtelee, pirteä/nuokuissa/pirteä/nuokuissa jne.Poliklinikka wrote:Metamfetamiinia ja Heroiini. Noilla pysyy pystyssä yliannostukseen asti![]()
![]()
.
-
NarkkiParkki
- Lepakko
Eikös jo heroiini tee sen, että välillä on pirteä ja välillä taas lähes unessa.
-
Siva
- Kameleontti
Ainakin tullut todettua, ettei MDMA+amfetamiini+LSD kannata, ellei diggaa parin päivän pitusista psykoosilaskuista. 
Ei näitä combotuksia ees uskalla miettiä, ettei extremepäissään menis kokeilemaan..
Ei näitä combotuksia ees uskalla miettiä, ettei extremepäissään menis kokeilemaan..
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
But I'm so perfectly good at it.
-
MissPsychedelic
- Psykonautti
En tykännyt 2C-E + Salvia + Kannabis.
Meni AIVAN LIIAN sekavaksi meininki minun makuuni.
Meni AIVAN LIIAN sekavaksi meininki minun makuuni.
45/44/43/42
-
mauseri
- LD50
univelkaa+2ct2+pilvi= jeah 
edit: mitäs outoa tuossa nyt oli..
edit: mitäs outoa tuossa nyt oli..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Poliklinikka
- OD
Miten olis "tällänen" juhannus kuosi: Meo-amt + Happo + Ksanor + Opatee + Viina + MDPV?
En kyl oo ottamassa, joten pidetään tää ihan teoreettisena...
-
dredi
- LD50
-
Dexma
- Moderator
Jätä ksanori, opatee ja viina ainakin pois... mielellään myös mdpv ja mene pelkästään hapolla ja amt.Poliklinikka wrote:Miten olis "tällänen" juhannus kuosi: Meo-amt + Happo + Ksanor + Opatee + Viina + MDPV?
-
Poliklinikka
- OD
Happo ihan itsekseen. Meo amt ihan minkä kanssa tahansa... Kato eka antaa psyken potkasta kunnolla, sitte juo unikot... Ja RocknROll... Tutkari on tutkari vaikka pirinä sitä möisi...Dexma wrote:Jätä ksanori, opatee ja viina ainakin pois... mielellään myös mdpv ja mene pelkästään hapolla ja amt.Poliklinikka wrote:Miten olis "tällänen" juhannus kuosi: Meo-amt + Happo + Ksanor + Opatee + Viina + MDPV?