Eka kodeiinikokeilu

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
TiiEitsKay
Lepakko
Posts: 188
Joined: Mon 29 May 2006, 22:44

Eka kodeiinikokeilu

Post by TiiEitsKay »

En nyt tiiä kiinnostaako tämmöinen monia, mutta tämmöisen login tein ensimmäisestä codeiinikokeilusta.

0 min - 5 panacodia (about 150mg codeiinia bruttona) kylmävesieroteltuna mehun ja jaffan kanssa. Maistuu ihan paskalta.
+6 min - Tupakalla kävin. Pää tuntuu normaalin kevyeltä :P
+17 min - Jumitus ja mukava fiiwish.
+26 min - Lievää euforiaa. Musiikki tuntuu vähän kolmiulotteisemmalta 8)
+30 min - Tuli kuuma ._o Johtunee tosin flunssastani.
+40 min - Käveleksiessä aivot tuntuu tulevan vähän jälkijunassa
+66 min - Olo suht normaali.

Loppumietelmät: Codeiinilla varmasti potentiaalia isompiinki vaikutuksiin, mutta näin ensimmäisellä kerralla ei uskaltanut ottaa enempää. Pupillit olivat normaalikokoisia koko ajan, vaikka ainakin erowidin tarinoissa kerrottiin niiden kutistumisesta. Loppupeleissä kuitenki positiivinen fiilis jäi :wink:
User avatar
Tofupekoni
Kameleontti
Posts: 571
Joined: Fri 26 May 2006, 00:16
Location: Orgasm

Post by Tofupekoni »

Kuulostaa ihan kivalta tavalta viettää tunti! :)
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
powergrower
Kameleontti
Posts: 583
Joined: Wed 21 Sep 2005, 17:47
Location: viewtopic.php

Post by powergrower »

Aika mielenkiintoista sillä minä saan 150mg annoksesta noin 4 tuntia kestävän pöhinän.
User avatar
HUUHAA
Apteekki
Posts: 319
Joined: Thu 22 Sep 2005, 10:58
Location: täällä mä oon jossain hukassa

Post by HUUHAA »

varokaa!!! tole nousee nopeesti.. ja ihan suht koukuttavaakin.
ite en es viiti testata alle 300mg nykyään, ennen meni 90mg + savut jo ihan tarpeeks päähän.......
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
User avatar
Tofupekoni
Kameleontti
Posts: 571
Joined: Fri 26 May 2006, 00:16
Location: Orgasm

Post by Tofupekoni »

Ootko huomannu, että kuinka kauan kestää tole lasku?

Tekis mieli kokeilla, mut en jaksais mitään järjettömiä määriä alkaa erottelee... Toisaalta en varmaan jaksais muutenkaan usein erotella, et eip kai tässä huolta...
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
User avatar
Kalavale
Apteekki
Posts: 468
Joined: Fri 16 Jun 2006, 19:55

Post by Kalavale »

No oma tuolla ''jarru'' osastolla selvitelty kokeilu meni siis näin:

90mg eroteltuna ihan vaan oman (mielestäni kivan) maun kanssa kurkusta alas. Sitten odotus, 90min meni eikä aineella ollut vaikutusta. Ehdin siinä välissä jo tännekin kirjoitella. 2h kohdalla vaikutukset alkoivat. Mukavaa euforiaa kesti noin 2h, mikä mielestäni oli jo ihan riittävän pitkä euforia tila. Euforisen ajan vietin makaamalla sohvalla katsomassa leffaa.


Joo ja oli siis myös minulle ensimmäinen kodeiini kokeilu, kivaa oli ja lisää luultavasti jossain vaiheessa ensi viikkoa. On muuten hyvä tapa rentoutua töiden jälkeen. :P
User avatar
Kalavale
Apteekki
Posts: 468
Joined: Fri 16 Jun 2006, 19:55

Post by Kalavale »

Tänään tuli sitten otettua 210mg kodeiinia. Hauskat olot tuli kyllä, mutta ehkä liian lyhyet(reilu 1h). Kaikista hauskinta oli se, että nappasin aineen hovioikeuden pihalla, ja makailin siinä portaalla sitten. Pukumiehet katsoivat vähän kieroon, mutta eivät sentään kutsuneet kyttiä. Mukavaa ainetta, jota tulee jatkossakin luultavasti otettua.[/url]
Delirium Tremens
Kameleontti
Posts: 581
Joined: Fri 30 Sep 2005, 22:13

Post by Delirium Tremens »

Tofupekoni wrote:Ootko huomannu, että kuinka kauan kestää tole lasku?
Minulla joitain päiviä.
AD_HD @ synirc
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Korjatkaa nyt joku tuo otsikko, hirveää katsottavaa. CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCcccccccccccccccccccccccc, on suomeksi KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
420TheyKilledKennedy
Tuppisuu
Posts: 7
Joined: Sun 18 Feb 2007, 00:06

Post by 420TheyKilledKennedy »

Nautin ekankerran codet nestemäisessä muodossa, tais olla joku pari desii?! lisättynä dexaan ja rommiin, ku pöhinät alko ni kesti noin 12h?

Edit: nestemäisenä oli valmiiksi lasipullossa, reseptin vaati, mut oon käsittänyt et tuota sais virosta ilmanki
frapathea

Post by frapathea »

HUUHAA wrote:varokaa!!! tole nousee nopeesti.. ja ihan suht koukuttavaakin.
ite en es viiti testata alle 300mg nykyään, ennen meni 90mg + savut jo ihan tarpeeks päähän.......
Allekirjoitan! Mulla kävi niin paskasti että vetelin surutta yli 300mg ja sitten yhtäkkiä huomasit, että codit oli loppu. Oli kivaa pari seuraavaa päivää :roll:
User avatar
tRip
Moderator
Posts: 6170
Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40

Post by tRip »

Se on jännä kun joskus kodeiineissa (nimenomaan eroteltuna..) huomaa yhtäkkiä kaiken olevan täysin kirkasta, ihan kuin huomaisi ensimmäistä kertaa olevansa _täysin_ selvinpäin.

Mulla 150-annos on maksimi, muuten alkaa sivuvaikutukset liikaa korostua.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
endoako

Re: Eka kodeiinikokeilu

Post by endoako »

Meitsil oli 5 just joku 150-200mg ja juotiin se kaverin kanssa ja sit poltettiin hitit ja oli pientä euforiaa kannabiksesta...codeiini ei pärissy tunti eteenpäin alkoi toimia silmät tomaattina ja ihan paskana kaverin kaa siinä sit maattii ja oltii koko ajan ettei saa tipahtaa hoettiin samaa koko ajan.... sit alko pyöriä päässä ja väsyttää en tiedä mistä johtu oisko verensokeri menny niin alhaseks hitistä tjtn ...mut sit tipahdettiin mut oli ihan kivaa :)
Avvi

Re: Eka kodeiinikokeilu

Post by Avvi »

Annos: 500ml pullo comppia + 6 panacodia

Istuin ensin ihan normaalisti sängyllä. Hetken päästä alkoi sumentumaan silmissä ja oli vaikea liikkua. Lopulta kaikki äänetkin kuulosti kuin kaikki olisi hidastettu. Sen jälkeen ei ole hetkeen mitään muistikuvaa tapahtumista..Jossain vaiheessa havahduin todella hyvään oloon ja halusin olkkariin. Jalat eivät toimineet, sattui liikkua ja muutenkin oli todella löysä olo. Kaverit joutuivat taluttamaan olkkariin ja siellä lösähdin sohvalle. Sohvalle päästyä tuli taas todella hyvä olo, kaikki tuntui hyvältä ja tuntui ettei mikään voisi vituttaa nyt. Loppuillasta sammahdin yht äkkiä.

Seuraavana päivänä särki jokapuolelle ja nousi 39 asteen kuume, joka kesti seuraavat 2viikkoa. :D Oksentelin ja tärisin vain sängyssä peiton alla villasukat jalassa. Silmän aluset tummina ja nukahtelin vain kokoajan.

Tästä on nyt vajaa vuosi aikaa, enkä ole kajonnut edes panacodeihin sen jälkeen.

Mutta oli kyllä ihan kiva kokemus ja olo oli paras mikä on koskaan ollut, mutta en suosittele kenellekkään. :mrgreen:
Weedow
Karvakuono
Posts: 39
Joined: Thu 18 Sep 2008, 16:07

Re: Eka kodeiinikokeilu

Post by Weedow »

Avvi wrote:Annos: 500ml pullo comppia + 6 panacodia

Istuin ensin ihan normaalisti sängyllä. Hetken päästä alkoi sumentumaan silmissä ja oli vaikea liikkua. Lopulta kaikki äänetkin kuulosti kuin kaikki olisi hidastettu. Sen jälkeen ei ole hetkeen mitään muistikuvaa tapahtumista..Jossain vaiheessa havahduin todella hyvään oloon ja halusin olkkariin. Jalat eivät toimineet, sattui liikkua ja muutenkin oli todella löysä olo. Kaverit joutuivat taluttamaan olkkariin ja siellä lösähdin sohvalle. Sohvalle päästyä tuli taas todella hyvä olo, kaikki tuntui hyvältä ja tuntui ettei mikään voisi vituttaa nyt. Loppuillasta sammahdin yht äkkiä.

Seuraavana päivänä särki jokapuolelle ja nousi 39 asteen kuume, joka kesti seuraavat 2viikkoa. :D Oksentelin ja tärisin vain sängyssä peiton alla villasukat jalassa. Silmän aluset tummina ja nukahtelin vain kokoajan.

Tästä on nyt vajaa vuosi aikaa, enkä ole kajonnut edes panacodeihin sen jälkeen.

Mutta oli kyllä ihan kiva kokemus ja olo oli paras mikä on koskaan ollut, mutta en suosittele kenellekkään. :mrgreen:
huh huh :shock: aika isot annokset 8)
Life is merely illusion...
Weedow
Karvakuono
Posts: 39
Joined: Thu 18 Sep 2008, 16:07

Re: Eka kodeiinikokeilu

Post by Weedow »

kokeilin tossa kuukausi sitten kodeiinia ensimmäistä kertaa
Annos: 50ml Comppia (nam nam)

istuin koneelle ja selasin Trippi.info:a hyvän musiikin parissa.
noin puolentunnin jälkeen alkaa tuntua todella hyvältä 8) ja siitä seuraavat parituntia istun vain nojatuolissa onnellisena kuunnellen Toolin mystisiä biisejä
päätinpä siinä onnellisuudessa alkaa munkiksi mutta aamulla ei ollut enää sama fiilis... :lol: seuraavana päivänä aika mörkö olo.. :|
Life is merely illusion...
PCD
Psykonautti
Posts: 61
Joined: Mon 03 Nov 2008, 02:31

Re: Eka kodeiinikokeilu

Post by PCD »

Ensimmäinen kokeilu oli jo jokin aikaa sitten Recipectistä, tietysti Panacodit olisivat olleet parempia mutta niitä ei ollut juuri silloin mahdollista saada käsiin, maku Recipectissä ainakin oli kauhea, meni jonkun aikaa kunnes vatsaa alkoi vääntämään ja sattumaan, siinä jonkun aikaa kipristellessäni olo alkoi hieman rauhoittua ja tunsin rauhallisen ja hieman pöhnäisen olon.. tuli siinä pöntöllä jonkun aikaa istuttua, seuraavaksi kylläkin kokeilen Panacodeja ja jätän Recipectin siihen tarkoitettuun asiaan eli yskään.... ei ollut mielestäni vatsakivun arvoinen kokemus :lol:
Panic Chaos Disaster!
User avatar
mattipatti
Psykonautti
Posts: 121
Joined: Tue 23 Dec 2008, 01:25

Re: Eka kodeiinikokeilu

Post by mattipatti »

jos jollain on lääke kaapissa cocillana nimistä yskänlääkettä niin ottakaa sitä 45ml ja tunnin päästä 10ml ja seuraavan tunnin päästä 15ml. helvetti että on euforinen olo, en meinannu sängystä päästä ylös kun tuntu niin hyvältä äskön(oli pakko nousta kirjoittamaan tänne). saa nähä miten käy kun oli tarkoitus ottaa viimeinen 10ml boosti äskön mut otinkin 20ml, että menenkö ihan sekasin. tämähän sisältää tietääkseni kodeiinia jonkin verran..? joskus 9 aamusta aloitin ja nyt 6h ollut hirvee euforia ja kaikki tuntuu hyvältä :).
User avatar
W10
Kameleontti
Posts: 640
Joined: Wed 21 Sep 2005, 20:24
Location: Mirrorland

Re: Eka kodeiinikokeilu

Post by W10 »

mattipatti wrote:jos jollain on lääke kaapissa cocillana nimistä yskänlääkettä niin ottakaa sitä 45ml ja tunnin päästä 10ml ja seuraavan tunnin päästä 15ml. helvetti että on euforinen olo, en meinannu sängystä päästä ylös kun tuntu niin hyvältä äskön(oli pakko nousta kirjoittamaan tänne). saa nähä miten käy kun oli tarkoitus ottaa viimeinen 10ml boosti äskön mut otinkin 20ml, että menenkö ihan sekasin. tämähän sisältää tietääkseni kodeiinia jonkin verran..? joskus 9 aamusta aloitin ja nyt 6h ollut hirvee euforia ja kaikki tuntuu hyvältä :).
Vähän hukkaan menee kodeiinia tuolla tyylillä. Kodeiini kumminkin kuluttaa cyp2d6 entsyymiä kun konvertoituu morfiiniksi. Eli vähintään 4-6h annosten väleillä, jotta kodeiini toimisi taas yhtä hyvin. Minulla 6h on ihan hyvä väli annoksille.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
User avatar
mattipatti
Psykonautti
Posts: 121
Joined: Tue 23 Dec 2008, 01:25

Re: Eka kodeiinikokeilu

Post by mattipatti »

W10 wrote:
mattipatti wrote:jos jollain on lääke kaapissa cocillana nimistä yskänlääkettä niin ottakaa sitä 45ml ja tunnin päästä 10ml ja seuraavan tunnin päästä 15ml. helvetti että on euforinen olo, en meinannu sängystä päästä ylös kun tuntu niin hyvältä äskön(oli pakko nousta kirjoittamaan tänne). saa nähä miten käy kun oli tarkoitus ottaa viimeinen 10ml boosti äskön mut otinkin 20ml, että menenkö ihan sekasin. tämähän sisältää tietääkseni kodeiinia jonkin verran..? joskus 9 aamusta aloitin ja nyt 6h ollut hirvee euforia ja kaikki tuntuu hyvältä :).
Vähän hukkaan menee kodeiinia tuolla tyylillä. Kodeiini kumminkin kuluttaa cyp2d6 entsyymiä kun konvertoituu morfiiniksi. Eli vähintään 4-6h annosten väleillä, jotta kodeiini toimisi taas yhtä hyvin. Minulla 6h on ihan hyvä väli annoksille.

aijaa tää oli uutta tietoa mulle :).. mut on tuo silti tehonnut lisää ottaessa aina n.1-2h ottamisesta.. pitää kattoa jos illasta ottais vähän lisää.
User avatar
ferox
OD
Posts: 1070
Joined: Sun 29 Mar 2009, 01:45
Location: ?f=7

Re: Eka kodeiinikokeilu

Post by ferox »

mattipatti wrote:jos jollain on lääke kaapissa cocillana nimistä yskänlääkettä niin ottakaa sitä 45ml ja tunnin päästä 10ml ja seuraavan tunnin päästä 15ml. helvetti että on euforinen olo, en meinannu sängystä päästä ylös kun tuntu niin hyvältä äskön(oli pakko nousta kirjoittamaan tänne). saa nähä miten käy kun oli tarkoitus ottaa viimeinen 10ml boosti äskön mut otinkin 20ml, että menenkö ihan sekasin. tämähän sisältää tietääkseni kodeiinia jonkin verran..? joskus 9 aamusta aloitin ja nyt 6h ollut hirvee euforia ja kaikki tuntuu hyvältä :).
Cocillanan vaikuttava aine on etyylimorfiini... Klik. Elimistössä se tosin muuttuu kodeiinin tavoin morfiiniksi saman entsyymin vaikutuksesta.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa