magiclymagical wrote:Miten voi pajarit pärähtää niinkin paljon että tuntui jo huomattavan psykedeeliseltä, kuin sienitripillä?

Ja iha beisikki läpiskää oli. 3edellistä kertaa samanlaista. Vai oonko sit ennen vaan polttanu niin paskaa pilvee, että sitteku saa "kunnollista" ni onkin jo aivan tuubassa?
Tulipa tässä eilen polteltua ystävän kanssa vahvinta kukkaa mitä ikinä maistellut; päällisin puolin trikomeja ihan vitusti ja muutenkin tuoksahti niin jamaikalle että huhhuh. Kaverille oli vieläpä eka kerta joten koitin vähän katsoa hepun perään ettei kokonaan flippaisi... poltettiin reilut 1,5 pesällistä,arviolta yhteensä noin 0.4g kahteen pekkaan ja tulos oli että siinä missä minä olin täysin tietoinen ympäristöstä ja normaaleissa pilvifiiliksissä niin kaveri kertoi että värit hyppivät, ajatukset sekoilevat ja että hän näkee harhoja. Harrasti aikamatkailua kuulemma

Ja meno oli sen mukaista, onneksi olin siinä vieressä vähän rauhoittelemassa ja oltiin meikäläisen kämpillä turvallisessa ympäristössä.
Myöhemmin kaveri oli sitä mieltä ettei kyse ollut varsinaisesti ahdistuksesta vaan siitä ettei hän ollut kokenut koskaan mitään sellaista. Posiitivinen jälkimaku jäi hänelle siis. Totesin, että parempi näin päin, koska jos ekalla kerralla polttelee jotain paskaa niin sitten voi myöhemmin juuri tälläinen kotikasvatettu A-luokan budi iskeä kuin leka naamaan. Olen itse SSRI-kuurilla, tiedä sitten onko sillä vaikutusta asiaan, etten itse ollut niin tuubassa kuin kaveri. Vai olisiko kokemus vain syynä.
Täytyy sanoa, että vaikka tämä budi maksoikin yli 16 euroa/g, oli sen arvoista. Ja sitä tuntuisi olevan tuolla vielä jäljellä

Voisin illalla väsätä uudet savut.