Pääsin pois ambulanssista vaikka olin varma lähdöstä jonnekkin. pian löydän itseni vuosaaren mertoaselta, ilman väli muistikuvia, kun jossain vaiheessa tajuan missä olen yrintän kääntyä koska mielestäni olin menossa mellunmäkeen, mutta vartiat heittää minut ulos koko metroasemalta.pentele.
Lähden kävellen liikenteeseen, muistan parivälähdystä jostain autoväylästä ja siitä miten revin rakennustyömaan "läpikulku kielletty" kylttiä irti. lennän ulos vakioravintolasta (iltatähti Siilitie) koska "tuossa kunnossa ei voi täällä olla" tuolloin yritin vain istua ja jutella tuttavan kanssa. vuosaaresta tuohon kapakkaan on jotain 7-10 km. matka meni todella nopeasti.
tästä muistaakseni hakeuduin keskustaan ja päätin mennä lehtiroskikseen lepäämään aamuun. aamu alkoin hyvin (olosuhteisiin nähden) absintista oli jonkun asteinen sekavuus vielä seurana.
-absintin yleisesti.
eli kuulee väittämää ettei se suomessa myytävä ole oikeaa kamaa, mutta kuulemma on, koska KUULEMMA tsekki piti absintin alkuperäisenä vaikka muut maat sen blandasivatkin, nyt kun tsekki liittyi eu:hun vapautui tuo orginal absintti.
vaikutukset olivat mielestäni ihan sitä luokkaa jotta jos sitä olisi enemmän tissutellut olisi saattanut mennä ihan sekaisin.
- tuossa tutkailin jotta sitä absinttia on paljon useita http://www.absintti.com
tuo yhden desin absinthe extreme kuulostaa aika lupaavalle...