Kodeiini + HBWR

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Poliklinikka
OD

Kodeiini + HBWR

Post by Poliklinikka »

Searching Codeine

Tämä kertomus kertoo viimeisimmästä HBWR kokemuksestani.

Oli muistaakseni maanantai-päivä ja minulla alkoi hirveästi tehdä mieli kodeiinia. Lähdin siitä sitten kaupungille tsekkailemaan "yskänlääke" tarjonnat. Ensiksi kävin katsomassa lähiapteekin, josta olen "mustista" aikaisemmin saanut. Ostin heiltä suuvettä ja kassalla kysyessäni tuota kodeiinipitoista yskänlääkettä, farmaseutti alkoi katsomaan kaappeja. No heiltähän se oli tietty loppunut, kun kaikki opanistit olivat jo käyneet hakemassa mikstuuransa. :lol:

No siinä hetken aikaa miettiessäni sain ajatuksen, että etsin kodeiinia keinolla millä hyvänsä. Ensiksi kävelin toiseen apteekkiin, mutta en mennyt kuitenkaan sisälle koska arvasin, että siellä ei taatusti ole kyseistä lääkettä.

No ajattelinpas, että haen sitten Recipectiä kolmannesta apteekista, joka on melko kaukana. No siellä ei mitään mustista ollut. Kassalla kysyin Recipect pullo kädessäni, että onkohan teilla mustaparran yskänmikstuuraa. Kassan kaunis neito sanoi: Että he eivät sitä valmista, koska sitä on käytetty niin paljon väärin. Minä siihen vain että aijaa. No ostin kuitenkin tuon Recipect pullon ja lähdin kävelemään kotia kohti.

Kotona käteni olivat aivan jäässä, koska en yleensä käytä "kauppareissuilla" hanskoja.

Setting Up

Kotiin päästessäni menin melkein heti koneelle kirjoittamaan kaverilleni, että tänään maistelen tuota Pectiä. Siinä MSN ja vaultti päällä ollessani, menin hakemaan Recipect pullon ja shottilasin. Ensiksi haistoin sitä juomaa ja aika hirveän hajuistahan se on. Täytin lasin kyseisellä juomalla ja pieninä osina sitä aloin juomaan. Kyseinen juoma on aivan hirveän makuista, mutta kyllä se ilman oksennusta alas meni.

Join muistaakseni kaksi tai kaksi ja puoli shotillista sitä. Lisäksi otin boosteriksi muutaman Co-Codamol poretabletin. Noiden jälkeen jatkoin keskustelua MSN:ssä.

Siitä noin 20min jälkeen minulle tuli sama olotila, kun on tullut mm kodeiini/särkylääke tableteista, eli se lämmin ja "itsensä herra" -tunne.

Siinä taisi mennä tunti-pari. Kodeiinien pikkuhiljaa laskiessa sain idean että taidan ottaa kaksi viikkoa aikaisemmin murkaamani HBWR-siemenmurkan. Siemeniä siinä taisi olla 13 tai 14, en muista tarkkaa lukemaa.

Siemenien maku oli ihan hyvä, sellainen luonnollinen ja ei yhtää paha. Siementen oton jälkeen jatkoin taas keskustelua MSN:ssä ja kuuntelin Rock-musiikkia.

Trip

Jossain puolentoista tunnin päästä aloin huomata alkuvaikutukset mm huulien ja sieraimien kylmyyden. Olin ottanut aikaisemmin kaksi Postafen-tablettia, jotta pahoinvointi olisi mahdollisimman vähäistä. Vaikutusten alettua jatkoin samaa netti-selailua ja MSN-keskustelua.

Pikkuhiljaa oloni alkoi kääntyä ikäänkuin "sisäänpäin" eli halusin jättää netin ja katsoa vaikka televisiota ja kuunnella musiikkia. Mutten kuitenkaan vielä mennyt pois vaan katselin Youtube-videoita ja kuuntelin Pink Floydia ja Jimi Hendrixiä.

Hetken päästä, eräs kaverini tuli MSN:nään. Aloin keskustella hänen kanssaan mm Psykedeelien vaikutuksista pitkällä-aikavälillä ja Trippien sanoman ymmästämisestä. Tässä vaiheessa minulle tuli samanlainen olo, kun viimeksi DXM-tripillä. Eli, kuin olisin tehnyt jotain väärin tai että minun pitää muuttaa käytöstäni jotenkin. Tuo tunne oli erittäin ahdistava ja vaikeasti selitettävä. Tunne oli kylläkin erilainen siinä mielessä, että dxm kanssa tuo tunne jäi minulle päälle koko tripin ajaksi, mutta LSAn kanssa se tuli kuin flashbackkinä.

Jätin keskustelun ja laitoin television päälle. Sieltä tuli eräs ohjelma, jonka jakson olin jo aikaisemmin nähnyt. Kyseinen sarja tuntui turvalliselta ja mukavalta. Olin jo alkanut pahoinvoida tämän aikana, joten halusin levätä hieman aloillani, jos se helpottaisi. Otin vielä yhden Postafenin varmuudeksi.

Tv-ohjelmaa aikani katsottua halusin palata internetin virtuaalimaailmaan. Aloin etsiä tietoa Huumeista, ulkomaalaiselta Huume-foorumilta. Etsin mm tietoa Midatsolaamin IV-käytöstä.

Oloni oli tässä vaiheessa henkisesti melko hyvä ja aikaisempi ahdistuneisuus oli poissa. Tuntui kuin olisin paljon avoimempi kaikelle tiedolle.

Netissä jonkin aikaa surffattuani, aloin katsomaan taas TV:tä. En enää muista mitä sieltä tuli. Päätin melkein heti, että alkaisin nukkua, koska pahoinvointi voisi yllättää koska tahansa.

Night Terror

Lepäsin hetken aikaa, koska en meinannut nukahtaa, mutta nukahdin kuitenkin. Heräilin vähän väliä. Yöllä aloin kuulla erilaisia ääniä, jotka aiheuttivat minussa pelkoa. Kuulin mm erään tutun äänen, jonka yhdistin heti LSD:n vaikutuksiin. En tiedä miksi, mutta niin vain minusta tuntui. Eli sellaisen korkean "sireenimäisen" äänen. Myös aistiharhoja näin. Katto väreili ja muuttui hieman spiralimaiseksi.

Yöllä (taas herätessäni) minulla alkoi tulla hieman levoton olo. Aluksi oletin, että se johtuu LSAn vaikutuksista. Nukahdin jälleen. Hetken päästä heräsin ja ymmärsin, miksi. Minulle tuli kauhea pahoinvointi. Yritin levätä sängyssä, mutta sitten olo tuli sietämättömäksi ja jouduin mennä WChen. Siinä hetken aikaa ollessani, oksensin hirveätä mustaa sappea tai jotain. Poistuessani katsoin vielä peiliin ja pupillini olivat todella suuret. Tämän jälkeen menin takaisin sänkyyn ja nyt nukahdinkin heti ja heräsin vasta aamupäivällä puhelimen soittoon.

Hangover

Isäni soitti, että oletko lähdössä metsään kaatamaan puita. Sanoin, että lähden. Tässä vaiheessa, minulla oli samanlainen olo kuin krapulassa, euforisoivien vaikutuksien kera. Ajattelin, että "voi vittu" tässä kunnossa johonkin ulos. Otin kaapista muutaman Lyrican, jos ne helpottaisivat.

Puolen tunnin päästä Isäni saapui ja lähdimme autolla ajamaan sinne metsälle. Pelkäsin, että hän huomaisi minun pupillini, jotka olivat vielä aamullakin lautasena.

Saapuessamme puin uuden haalarin, jonka hän oli ostanut minulle. Kävelimme kohti jäätynyttä rantaa. Oloni oli todella "krapulainen" ja en jaksanut tehdä oikeastaan mitään. Muutamia puita kaadettuamme, päätimme laittaa risuista ja puista nuotion. Jäin nuotion luokse tavallaa vahdiksi, koska en paljon muuta olisi jaksanut.

Tässä vaiheessa oloni alkoi yhtä-äkkiä parantua ja aloin olemaan paljon puheliaampi. Heitin rohkeasti vitsejä ja puhuin isäni naisen kanssa mm puiden kasvamisesta ja metsän kehittymisestä. Tunsin oloni euforiseksi. En kuitenkaan ollut yhtään voimissani ja kaiken tekeminen tuntui raskaalta. Söimme nuotio-makkarat ja poltimme viimeiset risut. Lähdimme metsästä hyvin mielin kotejamme kohti.

After

Tämän jälkeen oloni oli melko normaali. Tosin sillä erolla, että ihan kuin olisin toipumassa jostakin. Arvasin sen olevan toipumista tripiltä ja kirjoitinkin kaverilleni, että "toivun tripiltä". Suureksi yllätyksekseni; minua ei tehnyt yhtään mieli päihteitä tai päihtymistä (1-2 päivään).

En omasta mielestäni osaa kirjoittaa Trippi-Stooreja. Nyt ainakin yritin.

-Poli-
Asidyyli
LD50

Re: Kodeiini + HBWR

Post by Asidyyli »

Hyvä juttuhan tuo oli. Mietin että paljonko otit Postafenia? Meklotsiini saattaisi periaatteessa myös vaikuttaa kokemukseen. On omien kokemuksieni perusteella lievästi psykoaktiivinen, joskaan ei mitään syklitsiiniin verrattavaa.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Asidyyli wrote: tuo oli. Mietin että paljonko otit Post myös vaikuttaa kokemukseen. On omien kokemuksieni perusteella lievästi psykoaktiivinen, joskaan ei mitään syklitsiiniin verrattavaa.
Sama mulla tuli mieleen... Syklitsiini on ihan oma asiansta, mutta postalla oikeasti on hyvät sedatiivit vaikutukset nukkuu hyvin ainakin mun keho...
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Asidyyli wrote:Mietin että paljonko otit Postafenia? Meklotsiini saattaisi periaatteessa myös vaikuttaa kokemukseen.
3 tablettia. Kirjotin tuon kuoseissa (concerta+viina), vähän jouduin typoja ja turhuuksia editoimaan.
avaruusihminen

Post by avaruusihminen »

vaikutti ihan hyvältä matkalta.Itse yrittäisin tosin välttää nukahtamista kaikinmahdollisin tavoin.HBWR on kyllä ihme tavaraa..
Lespidis
Psykonautti

Post by Lespidis »

en oo koskaan kyennyt ihan ymmärtämään sitä kun ihmiset kirjoittaa tyyliin "ja sehän ON aivan hirveän makuista, hyvä ettei laatta lentänyt"..jne, ite nautin erittäin paljoin yskänlääkkeiden mauista :lol: :twisted: :arrow: :foil:
Atomiabsorptiospektrofotometri
Where are you going to go? I don't know if you've looked in the mirror lately, but you kind of stick out in a crowd. Why do you do it? What do you hope to get out of it? Oh, I don't know. Maybe some self-realization.
bol
Kameleontti

Post by bol »

Lespidis wrote:en oo koskaan kyennyt ihan ymmärtämään sitä kun ihmiset kirjoittaa tyyliin "ja sehän ON aivan hirveän makuista, hyvä ettei laatta lentänyt"..jne, ite nautin erittäin paljoin yskänlääkkeiden mauista :lol: :twisted: :arrow: :foil:
On ne alussa ihan hyviä. Mutta jos sitä kiskoo paljon / usein tai oksentelee niitä ulos vähän väliä, niin eiköhän ne ala yököttämään. :|