Delete post
Information
Report this post
Edit post
Reply with quote
4-ho-metiä tuntematon määrä...
Tripin siis aloitus piti olla vain tyyliin: Otanpa tässä tripin ennen kavereiden synttärien lähtöön vain piristääkseni päivää....
Istuskelemalla netissä suunnittelin tämän koko ajan nauttia ja vain olla.... Outoja ajatuksia ja värejä alkoi tulemaan eteen. Luin netissä tekstiä ja tunsin kokoajan, että tajun kaiken mitä luen, ajattelin ymmärtäväni kokoajan, miksi joku henkilö käytti juuri sitä sanaa mitä hän käytti tekstissään....
Aloin kirjoittelemaan tekstiä mitä pääni suolsi... Outoa oli, kun aloin ajatuksiani rakentamaan kunnolla ja aloin käsittelmään niitä tarkasti niin huomasin aina nauravani jokaiselle tajuamiselleni, ja pystyin ottamaan lapsekkaalla tavalla jokaisen ajatuksen vastaan joka yleensä minuun iski. Ehodottomasti tämä kemikaali toimii jotenkin lapsekkaasti, TAIKKA minä olen lapsekas psykedeelejä ottaneenani. Kirjoituksen aikana huomasin, että minun mieli muokkautuu sieltä kaaottisesta mudosta paljon selvempään muotoon, kun sen kirjoitan, voin jopa tajuta tarkemmin mielipiteitäni ja tunteitani, kun kirjoitan sitä tekstiksi ja saan tämän sellaiseen muotoon josta voin tarkastella tekstiäni.
Tänään minua alkoi kiinnostamaan psykedelian luonne ja tuntui, kun jotain uutta olisi taas avautumassa... Makoilin lattialla, ja nauroin jokaiselle ajatukselleni joka minusta tuli läpi. Tai oikeastaan tunsin kuinka nauru osui aina silloin, kun "tajusin" jonkun asian.
Mitä sitten tajusin?
Olin makaamassa keittiön lattialla ja aloin tarkastelemaan ilmaa ja sen väreilyä. Lämpö oli ensimmäinen asia, jokainen elektroonine laite hohkasi lämpö enemmän ja enemmän. Varsinkin lamput tuntuivat jopa värähtelevän lämmön takia. Lämmön olemassa olo ja se mitä on lämpö täysin uusi ajatus loppujen lopuksi? Tapahtuiko silloin lämpö, kun jossain jokin tila oli aktiivisempia ja teki enemmän reaktioita. Esim aurinko?
Ilma oli jatkuvassa liikeessä, koska kaikki fysiikaliset asiat osui näihin. Esim, kun joku asia siirtyy niin se aiheuttaa liikettä joka puolella... Liike tuntuu olevan jotenkin perusasioita mitä ympärillä tapahtuu kaikki on liikkeessä. Liikkeestä mulle tuli ajatus, että moni asia pystyy nopeasti liikuttaan jotain asiaa toiseen suuntaan. Ihminen pystyy nostamaan yhtäkkiä maassa lojuvan kynän ilmaan. Se liike pakottaa moniin uusiin liikkeisiin. Tämän jälkeen valmiiksi epästabiili tila muuttuu erittäin rankasti lisää epästabiiliin.
Sitten lähdin ajatteleen sitä, että jos ihminen pystyy muokkaamaan vallitsevaa tilaa, niin onko se niin, että ihminen vain luulee muokkaavansa sitä tilaa, vai onko koko universumi muokannut sen tilan valmiiksi siihen pisteeseen, että sinun ei tarvitse edes huolehtia siitä mitä teet, koska se minkä teet on oikein universumin ohelmoitujen vuoksi... tai jotain blllaah--- Nyt teksti hajoaa...
Noh, tulipahan rakennettua ajatuksia taas enemmän ja enemmän siitä missä me ollaan ja mitä me ollaan. Onko ihminen oikeasti jokin "pyhä" olento vaiko vain erilaisten kemiallisten ja fyysisten asioiden summa?
Viimeisiin teksteihini olin kirjoittanut, että minä olen ihminen ja minä voin aistia, ja nämä aistit rakentavat minun ajattelun, ja ainostaan mitä voin tehdä tällä ajattelulla on ulostaa sitä.
4-ho-met
-
freakmatic
- Psykonautti
Re: 4-ho-met
*yrittää miettiä miten tuon saisi selville*, jotenkin porautu mun tajuntaani syvälle, tuota tulen miettimään joskus vielä ihan ajan kanssaSitten lähdin ajatteleen sitä, että jos ihminen pystyy muokkaamaan vallitsevaa tilaa, niin onko se niin, että ihminen vain luulee muokkaavansa sitä tilaa, vai onko koko universumi muokannut sen tilan valmiiksi siihen pisteeseen, että sinun ei tarvitse edes huolehtia siitä mitä teet, koska se minkä teet on oikein universumin ohelmoitujen vuoksi...
mukava tarina, pakko kuitenkin kysyä että mitenkäs meni sit ne synttärit?
offtopic :?: // tosi lyhyt "samankaltaisuus" turina, Eräs kesäpäivä olin poltellu lätkää, istuin ulko-ovella kun aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta, kaikki oli jotenkin keltasta/oranssia, vähän utuista ja "elävää/liikkuvaa", sit menin sisään, missä oli siis viileämpää, kaikki oli niin neutraalia, väritöntä, jotenkin masentavaa.. ilman mitään elämää/liikettä, ahdistuin varmaan minuutissa ja menin uudelleen ulos, halusin sen lämmön taas
tosin ei tämä nyt liittynytkään varmaan mihinkään millään tavalla, anteeksi