Käärmeitä ja kuolemaa (450 mg)

Dekstrometorfaani
Aivna
Tuppisuu

Käärmeitä ja kuolemaa (450 mg)

Post by Aivna »

Dekstrometorfaani 450 mg (7,5 mg / kg)

Aiemmat kolme deksmitrippiäni olivat melko kevyitä, jotain ekan ja tokan plateaun väliltä, mutta eilen päätin viimein ottaa seuraavan askeleen ja kokea ensimmäisen kunnon tripin.

Mikään ei todellakaan voi maistua yhtä pahalta kuin eroteltu deksmilitku. Aine tuntui kärventävän ruokatorveni kiskoessani sitä mustaviinimarjamehun avustuksella iltakymmeneltä. Suljin tietokoneen ja laitoin Pink Floydia soimaan uusien suurien kajarien voimalla. Kävin makuulle vaikutuksia odotellen.

Noin puolen tunnin kuluttua havaitsin kuulossani pieniä muutoksia, musiikki aaltoili puolelta toiselle, eteen ja taakse. Hieman myöhemmin myös näkökenttä muuntui jokseenkin epäselväksi. Myös tuntoaisti oli hieman hämäävä, eikä koordinaatiokykynikään ollut enää paras mahdollinen. Tasapainoni oli melkoisen epämääräistä kävellessäni peilin luo ja huomatessani pupillieni olevan lautaset. Hämmästelin välttymistäni nausealta, mutta olin hieman levoton. Vielä hetkisen odoteltuani ajattelin, että eipä tämä taida vaikuttaa kunnolla.

Yhdentoista aikoihin syljeneritykseni tuntui lakanneen, joten ajattelin käydä juomassa vettä. Noustessani huomasin unohtaneeni kävelytaitoni, joten konttasin tiskipöydän luo ja nousin vaivalloisesti juomaan suoraan kraanasta. Nieleminen oli omituista ja vaikeaa. Konttailin takaisin sängylle ja nipistelin itseäni tuntematta kipua. Nyt oksetti. Näin verhoissa oranssivioletin kiermuran.

Vähitellen kaikki alkoi näyttää pieneltä ja liikkuminen oli raskasta, mutta samalla kovin kevyttä. Minua janotti, joten suuntasin jälleen keittiöön ja matka tuntui loputtomalta. Vierailin mielessäni Tiibetissä. Juotuani kaaduin lattialle makaamaan, ympärilläni oli vihreintä ruohoa koskaan sekä muutamia kukkia. Olin varsin voimaton, mutta liikuin vähitellen kohti makkaria. Lattialla oli maalitahroja ja matkani nopeutui asettaessani sormeni niille.

Makoilin jälleen sängyllä, kasvoni olivat kuumat. Tunsin pakottavaa tarvetta liikkua ja käveleminen oli täysin mahdotonta, joten ryömin epämääräisesti. Aika kului äärimmäisen hitaasti. Hetken tunsin välähdysmäisesti olevani täysin selvä, eivätkä kasvonikaan olleet enää kuumat. Kuitenkin lähes samalla hetkellä ymmärsin kaiken vasta alkaneen, tunsin kiitäväni kohti jotain toista ulottuvuutta. Käteni nousivat useita kertoja itsestään kasvoilleni, tunne oli kovin mielenkiintoinen.

En halunnut enää kuunnella Pink Floydia, joten sammutin soittimen ja laitoin kuulokkeet alkaen kuunnella ambientia ämppärilläni. Mulla oli äärimmäisen huono olo ja matkapäiväkirjan kirjoittaminen oli todella haasteellista. Etsin viinilasin ja hain siihen vettä. Sänkyni pallokuviot muuttuivat kulmikkaiksi ja viivat katkeilivat.

Kahdeltatoista mua alkoi oksettaa enemmän, joten riensin vessaan. Unohdin kokonaan olevani tripillä. Kaikki oli hyvin sekavaa ja seuraavaksi löysinkin itseni polviltani vessanpöntön edestä. Inhoan oksentamista yli kaiken. Näin vain valkoista ja yskin. Käännyin seinään päin, eikä ollut merkitystä pidinkö silmiäni kiinni vai auki, kaikki näytti aina samalta. Viimeistään nyt järki katosi jokaisessa muodossaan ja tunsin tukehtuvani oksennukseeni. Itse asiassa tukehduinkin ajatellen tehneeni itsemurhan, kiisin ambulanssilla moottoritiellä ja viimein lensin avaruuteen. Kaikki oli yhä valkoista, paitsi kaukana näkyvä maapallo. Kuitenkin lähes yhtä nopeasti olin jälleen vessassa, enkä ollutkaan oksentanut. Huomasin kaiken näkökentässäni olevan tavallaan pakenevan kauas ja muistin, että selvänäkin tuntuu välillä samalta, jos on esimerkiksi juossut ja katsoo taakseen. En tiedä, onko muilla tuollaisia tuntemuksia, mutta itse olen kokenut näkökentän pakoilua ihan lapsesta asti. Nouseminen oli todella vaikeaa, joten ryömin vessasta ulos ja yllättäen lattian viileys tuntui hämmentävän ihanalta. Aikani makoiltuani selvitin jotenkin tieni takaisin sängylle. Aloin kuunnella Steve Hillagea ja havaitsin punaisen säkkituolin hymyilevän mulle, se näytti vanhalta ja viisaalta.

Taas oksetti, joten menin vessaan. En tuntenut kehoani, kaikki oli jälleen valkoista ja ajatukseni toistivat itseään. Jokainen ajattelemani sana kloonaantui ja sadat kopiot kulkivat liukuhihnamaisesti edessäni. Lähdin taas takaisin, äänet kuuluivat kaukaa. Yhden aikoihin raapustin matkapäiväkirjaani hyvin epäselvästi haluavani pois deksmiulottuvuudesta, sillä kaikki tuntui todella ahdistavalta. Kuitenkin hyvin äkkiä tuntemukseni muuttuivat huomattavasti paremmiksi. Vedin peittoa päälleni ja kaikki kutistui, peitto oli kuin kangasnenäliina ja jalkani lyhyet. Sänkykin oli suhteellisen olematon ja seinät kuhmuraisia. Suljin silmäni ja ajatukseni olivat silkkaa kaaosta, en itsekään ymmärrä tai muista, mitä tarkoitin tuolloin kirjoittamillani sanoilla. Kaikki oli unenomaista.

Koko matkan ajan peili oli tuntunut melko ahdistavalta, mutta viimein uskalsin katsoa itseäni. Näytin todella ilkeältä, kieleni lipoi demonimaisesti huuliani ja olinkin käärme. Näytin tavallaan kuitenkin täysin ihmiseltä, mutta tiesin olevani käärme. Näky ei ollut kuitenkaan pelottava, mutta sillä oli mielenkiintoinen yhteys aiempaan deksmitrippiini, jonka keskeisin oivallus oli mahdollisuus jokaisen käärmeytymisestä. Välillä kävin istuskelemassa sängyllä, mutta palasin kuitenkin pian peilin eteen. Tällä kertaa näytin hauskalta, vääntyilin kuin peilitalojen peileissä. Kahdelta tuntui todella kevyeltä ja pystyin jo kävelemään, kaikki alkoi seljetä. Kävellessä painovoima veti aina menosuuntaan päin.

Lausuin muutamia sanoja ja ääneni oli etäinen, puhuminen oli kaiken kaikkiaan todella hidasta ja vaivalloista. Yritin juoda mehua, mutta se kirveli kurkkua liikaa. Tanssahtelin ja vilkuilin hauskasti kupruilevaan julisteeseen. Sammutin valot ja kuuntelin taas Hillagea. Sulkiessani silmäni näin violettien kristallien katoavan musiikin mukana, jäljelle jäi vain vihreitä ääriviivoja.

Menin nukkumaan ehkä kolmelta ja heräsin tänään yhdentoista aikoihin, mutten harmillisesti muista uniani. Deksmiafterglow on kyllä parhautta! Musiikki kuulostaa yhä äärettömän hienolta ja yksityiskohtaiselta, värit näyttävät todella kauniilta ja ajattelu on oivallusrikasta. Konttaaminen, sekavat oksennusyritykset ja kuolema saivat jälkeenpäin symbolisen merkityksen, koin ne ikään kuin liian lyhyenä elämänkaarena. Kuolemanhaluni tukahtui jokseenkin täysin, vaikka toisaalta kuolema kuitenkin näyttäytyi mukavanakin, hyvin helppona tienä, mutta silti ajattelin tripinkin aikana haluavani selvittää ongelmani ja lopettaa ainaisen pakoilun. En tiedä pidänkö deksmistä, se on vain yksinkertaisesti todella outo ja tavallaan ehkä liiankin sekava päihde. Odotin oikeastaan hieman kevyempää matkaa, mutta onneksi kestin kaiken hyvin. Hassua muuten oli, ettei mua kutittanut yhtään. En tiedä tuleeko enää seuraavaa kertaa tämän substanssin kanssa, mutta lähiaikoina olisi tarkoitus vähän taikasienestää. Roboilu oli ainakin tällä kertaa mulle pimeälle puolelle astumista ilman varsinaista pelkoa, ihan mukavaa.
And we'll set the grass on fire as our rocket ship shoots to the sky,
leave the humans far behind us, humans never learned to fly
Dexma
Moderator

Re: Käärmeitä ja kuolemaa (450 mg)

Post by Dexma »

Pirun hyvin kirjoitettu trippi! Tuli ihan omat ensi "kolmoset mieleen...." :D :D

Joo, muuten ei kannata tuota dexmilitkua sekoittaa mustaviinimarjamehuun... hyrrr... :cry: Appelsiini mehu toimii parhaiten minun tutkimuksien mukaan...

Kävelytaidon menettäminen on jotenkin jänää, tuntuu kuin se jotenkin unohtuisi miten kävelyä tehdään... Yhtäkkiä on vain luontevampi ryömiä kuin kävellä... Neliveto päällä on aina hauskempaa! :lol:

Hienoa, muuten tuo, muutkin nähtävästi huomaavat, että pallomaiset muodot ovat yleensä suoraviivaisempia dexmeissä??

Yleensä kannattaa tuon nausean kohdalla jättää liikkuminen ja kaaoksessa sekoilu vähemmälle, ja pyrkiä vaikka musan kuunteluun... Makuulla olo helpottaa... Älkää tehkö niinkuin minä eilen. Piti lähteä kävelemään noin 6 km, matka 1200 mg, dexmiä päässä... Voitte kuvitella riemua, kun pääsin määränpäähän! :twisted: :lol: :lol:

Dexmin afteglow on kyllä jotain niin parasta... Harmi, kun alan itse siihen olemaan jo niin tottunut...

Tämä minua kumminkin eniten kiinnosti... Kerro aiheesta lisää...
Näky ei ollut kuitenkaan pelottava, mutta sillä oli mielenkiintoinen yhteys aiempaan deksmitrippiini, jonka keskeisin oivallus oli mahdollisuus jokaisen käärmeytymisestä.
Käärmettyminen???!!!! Kiinostaa lisää!!! ns. Muodonmuutos kokemukset ovat mielenkiintoisia dexmeissä...
Aivna
Tuppisuu

Post by Aivna »

Mulla taas appelsiinimehu ei toimi yhtään deksmin kanssa, mausta tulee vain entistä karmeampi.
Dexma wrote:Käärmettyminen???!!!! Kiinostaa lisää!!! ns. Muodonmuutos kokemukset ovat mielenkiintoisia dexmeissä...
Kunhan keksin uuden sanan, käärmeytyminen. :D Ei mulla nyt oikeastaan ihan hirveästi tuosta ole kerrottavaa, sanoin vain edellisellä deksmitripilläni venäjäksi, että jokaisesta voi tulla käärme. Hauskaa tässä on, etten itse osaa kovin hyvin venäjää, mutta sain muilta käännösapua. Käärmeeksi tulemisen merkitys sen sijaan on yhä hieman hämärä, sillä en välttämättä ajattele käärmettä pahan symbolina.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Aivna wrote:Mulla taas appelsiinimehu ei toimi yhtään deksmin kanssa, mausta tulee vain entistä karmeampi.
Dexma wrote:Käärmettyminen???!!!! Kiinostaa lisää!!! ns. Muodonmuutos kokemukset ovat mielenkiintoisia dexmeissä...
Kunhan keksin uuden sanan, käärmeytyminen. :D Ei mulla nyt oikeastaan ihan hirveästi tuosta ole kerrottavaa, sanoin vain edellisellä deksmitripilläni venäjäksi, että jokaisesta voi tulla käärme. Hauskaa tässä on, etten itse osaa kovin hyvin venäjää, mutta sain muilta käännösapua. Käärmeeksi tulemisen merkitys sen sijaan on yhä hieman hämärä, sillä en välttämättä ajattele käärmettä pahan symbolina.
Itse olen nähnyt käärmeen viettelevänä otuksena, joka antaa mahdollisuuden moniin asioihin, tämä kumminkin ottaa itselleen jotain... Käärme on kuin vamppyyri... Viettelee vankinsa oudosti, auttaa tätä, mutta tilanteen vaatiessa pyytää palvelijaansa apuun...

Enemmän tuo, että kuinka jostain henkilöstä tulee käärme? Vai onko tämä vain symbolinen muutos, vai onko muutos todellakin eläimeksi... Shamaanit ovat puhuneet, esim, eläimeksi muuttumista...
Aivna
Tuppisuu

Post by Aivna »

Dexma wrote:Itse olen nähnyt käärmeen viettelevänä otuksena, joka antaa mahdollisuuden moniin asioihin, tämä kumminkin ottaa itselleen jotain... Käärme on kuin vamppyyri... Viettelee vankinsa oudosti, auttaa tätä, mutta tilanteen vaatiessa pyytää palvelijaansa apuun...

Enemmän tuo, että kuinka jostain henkilöstä tulee käärme? Vai onko tämä vain symbolinen muutos, vai onko muutos todellakin eläimeksi... Shamaanit ovat puhuneet, esim, eläimeksi muuttumista...
Niin, jotenkin lähimpänä tuntuisi olevan, että käärme edustaa sellaista ylenkatseellista ja kylmää älykkyyttä. Itse ajattelin muutoksen nimenomaan symbolisena, ei tullut mieleenkään varsinainen eläimeksi muuttuminen... aika mielenkiintoinen pointti kyllä.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Hienoa tekstiä ja rikasta ajattelua. Arvostan.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Aivna wrote:
Dexma wrote:Itse olen nähnyt käärmeen viettelevänä otuksena, joka antaa mahdollisuuden moniin asioihin, tämä kumminkin ottaa itselleen jotain... Käärme on kuin vamppyyri... Viettelee vankinsa oudosti, auttaa tätä, mutta tilanteen vaatiessa pyytää palvelijaansa apuun...

Niin, jotenkin lähimpänä tuntuisi olevan, että käärme edustaa sellaista ylenkatseellista ja kylmää älykkyyttä. Itse ajattelin muutoksen nimenomaan symbolisena, ei tullut mieleenkään varsinainen eläimeksi muuttuminen... aika mielenkiintoinen pointti kyllä.
Itse olen monesti miettinyt tuota eläimeksi muuttumista... Carlos Castaneda, puhui joskus kuinka muuttui korpiksi otettuaan, sieniä. Hän vain kuvitteli miten hänelle kasvoi siivet, jalat, nokka ja hän myös alkoi katsomaan kuin korppi, eli siten, että silmät ovat enemmän posken kohdalla. Tällöin Don Juan sanoi Castanedan muuttuneen korpiksi... Mielenkiintoista olisi ajatus, esim, karhuksi yms muuttumisesta...

Jos vetäsi karseet kasat viinaa ja möyris kuin sika, olisinko sika? :D :D
bdxm

Post by bdxm »

Dexma wrote:Kävelytaidon menettäminen on jotenkin jänää, tuntuu kuin se jotenkin unohtuisi miten kävelyä tehdään... Yhtäkkiä on vain luontevampi ryömiä kuin kävellä... Neliveto päällä on aina hauskempaa! :lol:
näin! :lol:
kiitos
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Dexma wrote:
Aivna wrote:

Itse olen monesti miettinyt tuota eläimeksi muuttumista... Carlos Castaneda, puhui joskus kuinka muuttui korpiksi otettuaan, sieniä. Hän vain kuvitteli miten hänelle kasvoi siivet, jalat, nokka ja hän myös alkoi katsomaan kuin korppi, eli siten, että silmät ovat enemmän posken kohdalla. Tällöin Don Juan sanoi Castanedan muuttuneen korpiksi... Mielenkiintoista olisi ajatus, esim, karhuksi yms muuttumisesta...

Jos vetäsi karseet kasat viinaa ja möyris kuin sika, olisinko sika? :D :D
Muista toki myös käyttäytyä kuin täysi sika, joka ei tosin kännissä ole hirveen vaikeeta :mrgreen: .

Topicciin lisätäkseni, minulla ei ole lisättävää. Kokemus vaikutti hyvältä, ja teksiti oli mainiosti kirjoitettua... Pitäisi itsekin varmaan nauttia dxm pitkästä aikaa koska edelliskerrasta taitanee olla jo vuosi aikaa.
"Taste
freakmatic
Psykonautti

Post by freakmatic »

Mikään ei todellakaan voi maistua yhtä pahalta kuin eroteltu deksmilitku.
semit + mehut = kauheempaa, dexmit saa sentää ykkösel alas... :)

hyvin kirjotettu stoori.
jännä on että itelläni on yks ainut deksmi kokeilu ja se oli 400mg, ja mä en tuntenu ku vähän kaikenlaista hassuu,
(voiko 50mg olla se ratkaseva korotus seuraavaan annokseen?) tosin, joillakin toimii tavalla a ja joillakin tavalla b.
F R E A K M A T I C @ mikseri.net
mauseri
LD50

Post by mauseri »

freakmatic wrote:

hyvin kirjotettu stoori.
jännä on että itelläni on yks ainut deksmi kokeilu ja se oli 400mg, ja mä en tuntenu ku vähän kaikenlaista hassuu,
(voiko 50mg olla se ratkaseva korotus seuraavaan annokseen?) tosin, joillakin toimii tavalla a ja joillakin tavalla b.
en usko et se voi olla siitä 50mg kiinni. oot oikeessa et joillain toimii tavalla a.. jne
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

freakmatic wrote:

hyvin kirjotettu stoori.
Jos painat paljon niin silloin tuo 400 ei riitä, ja jos on muista aineista paljon kokemusta?
freakmatic
Psykonautti

Post by freakmatic »

Dexma wrote:
freakmatic wrote:

hyvin kirjotettu stoori.
Jos painat paljon niin silloin tuo 400 ei riitä, ja jos on muista aineista paljon kokemusta?
sanosin että joku 65-70kg painan, tosin en oo intin loppu lääkärin tarkastuken jälkeen painooni mitannu (joka oli 6v sitten)
Tosin mulla on sellanen aineenvaihdunta/kroppa että vaikka söisin norsun, korkeintaan laihtusin jos en pysyis samana.

Kokemuksista sen verran että pyrin (yritän ainakin) kokeilemaan kaikkea yksitellen, tosin miksaamalla/sekiksillä on joskus kivempaa, mut pitää pystyy pitää homma kohtuullisesti hanskassa.
Eli tolee ei taija paljoo olla =D
F R E A K M A T I C @ mikseri.net
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

freakmatic wrote:freakin jutut
Joo kyllä tuo kuulostaa siltä, että ei vain ole pärähtänyt kunnolla... Älkää kumminkaan aliarvioiko dexmiä, hiton vahva huume, mutta se tekee hommansa oikeissa paikoissa oikeilla tyyleillä. (eiks tää nyt ollut ihan selvää? häh...)
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Dexma on meidän oma ressu expertti :D toivottavasti ne ei vedä ressuu pois markkinoilta, mut kai tuo tietäjä hallitsee mansikatkin :D :D :D
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote:Dexma on meidän oma ressu expertti :D toivottavasti ne ei vedä ressuu pois markkinoilta, mut kai tuo tietäjä hallitsee mansikatkin :D :D :D
Vedän sen raakana perseeseen jos en muuten saa dexmiiiii!

sori off topik ja asiaton viesti...
Aivna
Tuppisuu

Post by Aivna »

freakmatic wrote:jännä on että itelläni on yks ainut deksmi kokeilu ja se oli 400mg, ja mä en tuntenu ku vähän kaikenlaista hassuu,
Vähän myöhässä tätä kommentoin, mutta kommentoinpa kuitenkin. Voi olla, että omalla kohdallani kokemuksen voimakkuuteen vaikutti tietynlainen itsesuggestio ja yleinen ylitarkkaavaisuus vaikutusten suhteen. Luotin pääseväni tuolla määrällä kolmannelle plateaulle ja niinpä pääsinkin, mutta vastaavasti epäilevällä ja välinpitämättömällä suhtautumisella vaikutukset olisivat todennäköisesti tuntuneet laimeammilta.

Hehe, avartavaa lukea tää näin muutaman kuukauden jälkeen uudelleen.
Kulu
Karvakuono

Post by Kulu »

Hmm... Oma trippini oli selvästi laimeampi, tai sitten ei sillä sitä en osaa selittää hyvin. Mut siis 450mg noin vahvana, niin en voi muuta tehdä kuin onnitella.
Aivna wrote:
freakmatic wrote:jännä on että itelläni on yks ainut deksmi kokeilu ja se oli 400mg, ja mä en tuntenu ku vähän kaikenlaista hassuu,
Vähän myöhässä tätä kommentoin, mutta kommentoinpa kuitenkin. Voi olla, että omalla kohdallani kokemuksen voimakkuuteen vaikutti tietynlainen itsesuggestio ja yleinen ylitarkkaavaisuus vaikutusten suhteen. Luotin pääseväni tuolla määrällä kolmannelle plateaulle ja niinpä pääsinkin, mutta vastaavasti epäilevällä ja välinpitämättömällä suhtautumisella vaikutukset olisivat todennäköisesti tuntuneet laimeammilta.

Hehe, avartavaa lukea tää näin muutaman kuukauden jälkeen uudelleen.
Voi olla kyseessä placeboa.
Aivoissani on oltermannia.