kasvit
-
blueman
- Karvakuono
kasvit
Eli löysin yhden kaupan joka myy kaikenlaisia siemeniä ym.Mitä suosittelisitte?mitä lajiketta?eli näillä on? jonkinlainen vaikutus:
salvia
lobelia
japaninhumala
unikko
värinokkonen
päivänsini
eli toimiiko nuo kaikki siemeninä?mitkä lajikkeet olisivat parhaita?onko nuo kaikki laillisia?juu älkää vaivautuko kirjoittamaan osta huumeita tai jotain vastaavaa..
salvia
lobelia
japaninhumala
unikko
värinokkonen
päivänsini
eli toimiiko nuo kaikki siemeninä?mitkä lajikkeet olisivat parhaita?onko nuo kaikki laillisia?juu älkää vaivautuko kirjoittamaan osta huumeita tai jotain vastaavaa..
-
frapathea
Re: kasvit
Älä ite vaivaudu tekemään näitä topicceja toinen toisensa perään jos aavistat noin vahvasti jo porukan reaktion.blueman wrote:juu älkää vaivautuko kirjoittamaan osta huumeita tai jotain vastaavaa..
-
h.s.t.
Tarkastelehan blueman kirjotuksias. Jos et löydä niistä mitään vikaa, ei pääsikään taida kaivata päihteitä.
-
blueman
- Karvakuono
kiitos pojat vastauksista.Anteeksi olen äärimmäisen huono kirjoittamaan,mutta haluaisin jotain päihteitä ihan siksi että ne voivat inspiroida taidettani,ja minulla ei ole mahdollisuutta hankkia kunnon aineita.Eli voisiko joku vastata kunnolla kysymyksiini?h.s.t kääntyy nyt taivaassa tai missä ikinä onkaan....
-
Kalavale
- Apteekki
Edelleen tilaa ulkomailta vaikka spiceä, jos kerran voit noita turhanpäiväisiä siemeniä tilata niin varmasti voisit tilatata toimivaa spiceä tai vaikka tramadolia tai ihan mitä vaan netistä. Tilaa vaikka täysi-ikäisen kaverin osoitteeseen, jos kotiisi et kehtaa, kunhan vain lopetat näiden turhien viestien vuodattamisen tänne foorumille.blueman wrote:kiitos pojat vastauksista.Anteeksi olen äärimmäisen huono kirjoittamaan,mutta haluaisin jotain päihteitä ihan siksi että ne voivat inspiroida taidettani,ja minulla ei ole mahdollisuutta hankkia kunnon aineita.Eli voisiko joku vastata kunnolla kysymyksiini?h.s.t kääntyy nyt taivaassa tai missä ikinä onkaan....
All things are equal, there are no special things.
-
blueman
- Karvakuono
frapathea wrote:En mä o poika. HALUUTKO SOTAA VAI.
-
blueman
- Karvakuono
No onko tämä nyt turha viesti välttämättä?Tarkoitan että voi olla että joitain muitakin kiinnostaa sama asia,eli tälläinen yhteenveto näistä siemenistä joita saa tilattu suomesta eli ei tarvi huolehtia tullista eikä tarvi luottokorttia.Ja esimerkiksi tuo salviahan on ihan suht. kova aine?Kalavale wrote:Edelleen tilaa ulkomailta vaikka spiceä, jos kerran voit noita turhanpäiväisiä siemeniä tilata niin varmasti voisit tilatata toimivaa spiceä tai vaikka tramadolia tai ihan mitä vaan netistä. Tilaa vaikka täysi-ikäisen kaverin osoitteeseen, jos kotiisi et kehtaa, kunhan vain lopetat näiden turhien viestien vuodattamisen tänne foorumille.blueman wrote:kiitos pojat vastauksista.Anteeksi olen äärimmäisen huono kirjoittamaan,mutta haluaisin jotain päihteitä ihan siksi että ne voivat inspiroida taidettani,ja minulla ei ole mahdollisuutta hankkia kunnon aineita.Eli voisiko joku vastata kunnolla kysymyksiini?h.s.t kääntyy nyt taivaassa tai missä ikinä onkaan....
kannattaako tuo kasvattaa vai voiko noita siemeniä syödä ja montako?ja oikeasti ottakaa nyt järki käteen siinä että jos ärsyttää niin ei tarvitse vuodattaa siitä täällä.
-
mauseri
- LD50
laitan sulle säälistä vastauksen kysymyksees, sillä ehdolla et lopetat noi tyhmät kyselyt. esim: googletat noi kaikki ni eiköhän selviä mikä toimii ja mikä ei. siis päivänsini sisältää lsa:aata, ite en oo niitä ottanut, mut hbwr kyllä ja siitä tais tulla mun lempi psyke, se sisältää myös lsa, mut on paljon vahvempaa ku psini. eli psinee joutuu syömään enemmän. myös unikon siemenet toimii.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
blueman
- Karvakuono
Kiitos säälistä.Olen todellakin googlettanut noita kaikkia,mutta kun täällä näyttää olevan ihmisiä jotka tietää vähän enemmän ja jotka osaa ilmaista asiast selvästi ja ainakin minusta täällä on monia asiallisia kirjoituksia joista saa hyvin tietoa,että kiitos siitä.Tarkoitan että on turhauttavaa kuluttaa tuntikaupalla googlettaa jotain randomi sivuja joiden englannin kielisistä termeistä ei voi olla varma,vaikka muuten osaan aika sujuvasti englantia ja sitten tietojen laadusta ym.Juu ja tiedän erowidin.Että minä oikeasti arvostaisin kunnollisia vastauksia jos täällä kerran on sellaisia ihmisiä jotka voisivat auttaa tässä.mauser1911 wrote:laitan sulle säälistä vastauksen kysymyksees, sillä ehdolla et lopetat noi tyhmät kyselyt. esim: googletat noi kaikki ni eiköhän selviä mikä toimii ja mikä ei. siis päivänsini sisältää lsa:aata, ite en oo niitä ottanut, mut hbwr kyllä ja siitä tais tulla mun lempi psyke, se sisältää myös lsa, mut on paljon vahvempaa ku psini. eli psinee joutuu syömään enemmän. myös unikon siemenet toimii.
-
Ahab
haet kaupasta muskotit, vedät ne, naurat tai itket -> inspiraatio
jos vaan jaksat lukea jo olemassa olevia ketjuja niin kyllä ne tiedot sieltä löytyy. tiedän että ne voivat olla tuskastuttavan pitkiä mutta siellä se tieto lepää. samalla opit myös kuinka kannattaa välttää informaatiosisällöttömiä viestejä koska ne tekevät ketjuista tuskastuttavan pitkiä niille ketkä yrittävät sieltä seasta hakea olennaista.
jos vaan jaksat lukea jo olemassa olevia ketjuja niin kyllä ne tiedot sieltä löytyy. tiedän että ne voivat olla tuskastuttavan pitkiä mutta siellä se tieto lepää. samalla opit myös kuinka kannattaa välttää informaatiosisällöttömiä viestejä koska ne tekevät ketjuista tuskastuttavan pitkiä niille ketkä yrittävät sieltä seasta hakea olennaista.
-
blueman
- Karvakuono
Nimenomaan.Mitä tuosta muskotista olen lukenut täällä ja googlaamalla se ei vaikuta minulle sopivalta.Juu ja olen todellakin lukenut näitä ketjuja paljon.Mutta juuri siellä onkin todella paljon informaatiosisällöttömiä viestejä kuten sanoit.Mutta olisi kiva jos joku voisi vastata tuohon minun pääkysymykseen,eikä nyt vatvottaisi sitä onko tämä huono ketju.Ahab wrote:haet kaupasta muskotit, vedät ne, naurat tai itket -> inspiraatio
-
mauseri
- LD50
ENKÖ MÄ VITTU JO VASTANNU SIIHEN? häh? prkl! ja vaikka oon vanha nisti niin mun mielestä muskottii kandee testatablueman wrote:Nimenomaan.Mitä tuosta muskotista olen lukenut täällä ja googlaamalla se ei vaikuta minulle sopivalta.Juu ja olen todellakin lukenut näitä ketjuja paljon.Mutta juuri siellä onkin todella paljon informaatiosisällöttömiä viestejä kuten sanoit.Mutta olisi kiva jos joku voisi vastata tuohon minun pääkysymykseen,eikä nyt vatvottaisi sitä onko tämä huono ketju.Ahab wrote:haet kaupasta muskotit, vedät ne, naurat tai itket -> inspiraatio
eli kysymykses oli:eli toimiiko nuo kaikki siemeninä?mitkä lajikkeet olisivat parhaita?onko nuo kaikki laillisia?
vitustako mää tiedän kaiken, ei oo paljoo kokemusta/mielenkiintoo johkin tyhjänpäivisiin paskoihin... lsa on vitun hyvää ja sitä on psinen siiduissa,lajikkeista ei hajua,lsa on kai laitonta, mut saat sä niitä siiduja ostaa. unikon siidut taas kuulemma toimii joillain hyvin, mut mä oon vaan vetäny ite kodista kerättyäjä siiduja ja ei ne kovin kummosii ollu. mut ostetut siidut kuulemma toimii.
Last edited by mauseri on Thu 23 Oct 2008, 18:32, edited 1 time in total.
-
blueman
- Karvakuono
juu kiitos sulle vastauksesta,mutta jos joku muukin vastaisi sitä minä vainmauser1911 wrote:ENKÖ MÄ VITTU JO VASTANNU SIIHEN? häh? prkl! ja vaikka oon vanha nisti niin mun mielestä muskottii kandee testatablueman wrote:Nimenomaan.Mitä tuosta muskotista olen lukenut täällä ja googlaamalla se ei vaikuta minulle sopivalta.Juu ja olen todellakin lukenut näitä ketjuja paljon.Mutta juuri siellä onkin todella paljon informaatiosisällöttömiä viestejä kuten sanoit.Mutta olisi kiva jos joku voisi vastata tuohon minun pääkysymykseen,eikä nyt vatvottaisi sitä onko tämä huono ketju.Ahab wrote:haet kaupasta muskotit, vedät ne, naurat tai itket -> inspiraatio
-
Ahab
kokeileblueman wrote:eli toimiiko nuo kaikki siemeninä?mitkä lajikkeet olisivat parhaita?onko nuo kaikki laillisia?
-
Hz0
- Apteekki
Enempiä flamettamatta väittäisin että blueman on joko todella tyhmä tai sitten yksinkertaisesti trolli 
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
Adrenochrome
- Psykonautti
Salvia ei toimi siemenenä, tilaa lehtenä. Psini toimii. Muista ei tietoa.
All of it was made for you and me cause it just belongs to you and me. So lets take a ride and see whats mine.
-
blueman
- Karvakuono
kiitos,uskon että tuon suoran kasvin tilaaminen on laitonta en ainakaan uskalla kokeilla.Mutta tuota psiniä voisin kokeilla.Paljonko nuota kannattaisi ottaa?suoraan nielasta ne siemet vaan?painan jotain 65 kiloa jos tuosta on jotain apua.Adrenochrome wrote:Salvia ei toimi siemenenä, tilaa lehtenä. Psini toimii. Muista ei tietoa.
-
Adrenochrome
- Psykonautti
Annostuksesta ja muuta: http://matka.ath.cx/lsafaq/blueman wrote:Paljonko nuota kannattaisi ottaa?suoraan nielasta ne siemet vaan?
All of it was made for you and me cause it just belongs to you and me. So lets take a ride and see whats mine.
-
mauseri
- LD50
ei vittu mulla menee hermot... löydät vastauksen kysymyksees jos edes vähän viitsit nähdä vaivaa.. ei näitä juttuja kukaan jaksa toistella kokoajan.. onko liian vaikeeta? jos on, niin PAINU VITTUUN TÄÄLTÄ SAATANAN ÄLYKÄÄPIÖ! taas hermot meni, mut en voi sille mitään.blueman wrote:kiitos,uskon että tuon suoran kasvin tilaaminen on laitonta en ainakaan uskalla kokeilla.Mutta tuota psiniä voisin kokeilla.Paljonko nuota kannattaisi ottaa?suoraan nielasta ne siemet vaan?painan jotain 65 kiloa jos tuosta on jotain apua.Adrenochrome wrote:Salvia ei toimi siemenenä, tilaa lehtenä. Psini toimii. Muista ei tietoa.
-
blueman
- Karvakuono
ota nyt vähän rauhallisemminmauser1911 wrote:ei vittu mulla menee hermot... löydät vastauksen kysymyksees jos edes vähän viitsit nähdä vaivaa.. ei näitä juttuja kukaan jaksa toistella kokoajan.. onko liian vaikeeta? jos on, niin PAINU VITTUUN TÄÄLTÄ SAATANAN ÄLYKÄÄPIÖ! taas hermot meni, mut en voi sille mitään.blueman wrote:kiitos,uskon että tuon suoran kasvin tilaaminen on laitonta en ainakaan uskalla kokeilla.Mutta tuota psiniä voisin kokeilla.Paljonko nuota kannattaisi ottaa?suoraan nielasta ne siemet vaan?painan jotain 65 kiloa jos tuosta on jotain apua.Adrenochrome wrote:Salvia ei toimi siemenenä, tilaa lehtenä. Psini toimii. Muista ei tietoa.
-
blueman
- Karvakuono
kiitos,olen yrittänyt etsiä jotain tuollaista sivua,mutta en ole löytänyt joten anteeksi kyselemisestä.Kiitos todella paljon.Kenen tuo maalaus on sun kuvassa?olen nähnyt tuon muistaakseni jossain psykologian kirjassaAdrenochrome wrote:Annostuksesta ja muuta: http://matka.ath.cx/lsafaq/blueman wrote:Paljonko nuota kannattaisi ottaa?suoraan nielasta ne siemet vaan?
-
Swampthing
- Apteekki
Nojoo, rauhallisemmin voi aina ottaa, mutta kyllä sinäkin voisit nähdä parin sekunnin verran vaivaa: käytä sitä hakua, lue sitä Erowidiä.blueman wrote:ota nyt vähän rauhallisemminmauser1911 wrote:ei vittu mulla menee hermot... löydät vastauksen kysymyksees jos edes vähän viitsit nähdä vaivaa.. ei näitä juttuja kukaan jaksa toistella kokoajan.. onko liian vaikeeta? jos on, niin PAINU VITTUUN TÄÄLTÄ SAATANAN ÄLYKÄÄPIÖ! taas hermot meni, mut en voi sille mitään.blueman wrote:
kiitos,uskon että tuon suoran kasvin tilaaminen on laitonta en ainakaan uskalla kokeilla.Mutta tuota psiniä voisin kokeilla.Paljonko nuota kannattaisi ottaa?suoraan nielasta ne siemet vaan?painan jotain 65 kiloa jos tuosta on jotain apua.
Mieli on mukava paikka asua.
-
Adrenochrome
- Psykonautti
Louis Wainin.blueman wrote:Kenen tuo maalaus on sun kuvassa?olen nähnyt tuon muistaakseni jossain psykologian kirjassa
-
blueman
- Karvakuono
juu niin olikin,kiitos.Tämä menee kyllä niin off topiccina mutta on erikoista(tai ei nyt niin erikoista,mutta sillä tavalla miten suuri ero hänen alkupään maalauksilla on kun niitä vertaa hänen viimeisiin) miten tämän Louis Wainin maalaukset ovat muuttuneet kun hän sairastui skitsofreniaan.Minäkin olen henkisesti aika huonossa kunnossa jos totta puhutaan,syön paria eri lääkettä ja käyn terapiassa.Ajattelin silti kokeilla tuota psiniä,mutta olen lukenut että voi olla aika vaarallista jos ei ole henkisesti hyvässä kunnossa.Mutta tuskin tuolla n.100-150 annoksilla siitä voi olla hirveästi haittaa?Adrenochrome wrote:Louis Wainin.blueman wrote:Kenen tuo maalaus on sun kuvassa?olen nähnyt tuon muistaakseni jossain psykologian kirjassa
http://en.wikipedia.org/wiki/Louis_Wain