Päihdevammaiset tänne!
-
mauseri
- LD50
Päihdevammaiset tänne!
siis kertokaa mitä vedätte,oletteko koittanut rajoittaa/lopettaa?miten?mielestäni ihminen on päihdevammainen jos sen pitää saada lähes joka päivä päihteitä.itse asiassa pitäisi saada jotain vammaistukea jos pää sanoo koko ajan että:vedä jotain..no niin..itse olen nykyään koukussa kaljaan(hävettää)siis vihaan alkoholia ihan periaatteen vuoksi.tänään ostin kaljan sijasta ressua,välillä opiaatteja,mut ne täysin selvät päivät on kyllä jäänyt aika vähiin.aikomukseni oisi että ostan paljon pilveä ja näin siirrän riippuvuuteni ainesta toiseen,mitä olen itse asiassa tehnyt jo 15 vuotta..MUTTA itse asiaan:jos tunnet olevasi päihdevammainen niin kerro meille itsestäsi:D
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Dexma
- Moderator
Re: Päihdevammaiset tänne!
Juups, kait minäkin jossain määrin olen... En nyt joka päivä vedä... (tai no tällä viikolla 0 selvää päivää...)
Isoimpana ongelmana oikeastaan on se, että kaikki motivaationi, inspiraationi aktiivisuus tulee päihteistä... Rahaakin menee liikaa tähän hommaan... Mut joo... Elämäni pyörii päihteiden ympärillä liikaa... Toisaalta haluaisin tähän elämääni jotain uutta/muuta, mutta toisaalta haluaisin vain enemmän ja enemmän päihteitä...
Ei siis todellakaan mulla niin paha tilanne kuin monilla muilla, mutta itse koen välillä tilani heikoksi... TOISAALTA rakastan päihteitä...
PERKELE!
Isoimpana ongelmana oikeastaan on se, että kaikki motivaationi, inspiraationi aktiivisuus tulee päihteistä... Rahaakin menee liikaa tähän hommaan... Mut joo... Elämäni pyörii päihteiden ympärillä liikaa... Toisaalta haluaisin tähän elämääni jotain uutta/muuta, mutta toisaalta haluaisin vain enemmän ja enemmän päihteitä...
Ei siis todellakaan mulla niin paha tilanne kuin monilla muilla, mutta itse koen välillä tilani heikoksi... TOISAALTA rakastan päihteitä...
PERKELE!
-
mauseri
- LD50
oisin itse voinut kirjoittaa saman tekstin..mistähän sitä keksis jotain "korviketta" päihteille?kun mikään ei kiinnosta..Dexma wrote:Juups, kait minäkin jossain määrin olen... En nyt joka päivä vedä... (tai no tällä viikolla 0 selvää päivää...)
PERKELE!
-
Ahab
Suosittelen ayahuascaa.mauser1911 wrote:kun mikään ei kiinnosta..
-
Thoxium
Enpä oikeastaan, rupee vaan vituttaa ja kyllästyttää olla liian monta päivää kuosissa, tällä siis meinaan 24h/7, eipä siinä ny pahaa ole jos iltaisin vähän lakkaa ottaa, kunhan ei vedä ympäri vuorokautta.
-
mauseri
- LD50
kuullostaa wikipedian mukaan kiinnostavalta,mistäs sitä sais;DAhab wrote:Suosittelen ayahuascaa.mauser1911 wrote:kun mikään ei kiinnosta..
-
chibbo
Eiköhän se googlesta löydy aika helposti hakusanoilla jotka selviää vaikka tuosta viewtopic.php?f=8&t=5mauser1911 wrote:kuullostaa wikipedian mukaan kiinnostavalta,mistäs sitä sais;DAhab wrote:Suosittelen ayahuascaa.mauser1911 wrote:kun mikään ei kiinnosta..
-
sxoxyvg
- OD
Eipä nuo nyt niin kalliita ole kunhan tilaa vähän isommissa määrissä. Ja jos ei huascaa tule kaikista keiteltyä niin aina voi erotella DMT:n...chibbo wrote: kalliit ainekset menevät hukkaan.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
Aukikco
- OD
ayahuasca on kyllä todella monille ollut elämää syvästi muuttava kokemus. jos jotain tahtois suositella, niin sitä. paljon vähemmän väärinkäyttöpotentiaalia ku muissa vaihtoehdoissa, ja opettajana ayahuasca tuntuu yksinkertasesti tietävän mitä tekee.
todella moni ihminen on saanut katkaistua päihdeongelmansa ayahuasca-kokemuksilla.
tietysti voi kuumottaa sitä että jos keittäminen meneekin pieleen ja menee vaikka muutama kymppi hukkaan. toisaalta, onko se nyt sit suuri menetys jos kuitenkin mahdollisena palkintona on elämän suunnan kokonaisvaltainen muutos parempaan suuntaan?
tietystikään ayahuasca ei itsessään vielä takaa mitään. oppilaan on oltava halukas kuuntelemaan opettajaa.
todella moni ihminen on saanut katkaistua päihdeongelmansa ayahuasca-kokemuksilla.
tietysti voi kuumottaa sitä että jos keittäminen meneekin pieleen ja menee vaikka muutama kymppi hukkaan. toisaalta, onko se nyt sit suuri menetys jos kuitenkin mahdollisena palkintona on elämän suunnan kokonaisvaltainen muutos parempaan suuntaan?
tietystikään ayahuasca ei itsessään vielä takaa mitään. oppilaan on oltava halukas kuuntelemaan opettajaa.
-
Dexma
- Moderator
Ahab wrote:Suosittelen ayahuascaa.mauser1911 wrote:kun mikään ei kiinnosta..
Yleensäkkin sitä päihdekäytön tyyliä kannattaa vähän miettiä... Mikä on ongelmasi päihteissä? Tähän vastattuasi, yleensäkkin tiedostamalla tarkasti oman tilanteensa voi löytää uusia asioita... Mutta joo... Itse suosittelisin trippejä... Niillä on helppo päästä keventämään oloa, ja ne ei tuo niin paljoa erilaisia ongelmia... Voi tietenkin tuoda, mutta vähemmän... Toisaalta itse vedän pelkkiä trippi aineita ja koen ne ongelmiksi... hmmm
-
mauseri
- LD50
ongelmani päihteissä on että pidän niistä liikaa..uskon että tripit jeesais mua.oon tän jossain täällä kertonutkin,mut:vedin sieni tripin ja tripillä ollessani tajusin et opiaatiit on karannu käsistä..kuukauteen ei tehnyt ees mieli opiaatteja..kyllä tripit mun mielestä opettaa.Dexma wrote:Ahab wrote:Suosittelen ayahuascaa.mauser1911 wrote:kun mikään ei kiinnosta..
Yleensäkkin sitä päihdekäytön tyyliä kannattaa vähän miettiä... Mikä on ongelmasi päihteissä? Tähän vastattuasi, yleensäkkin tiedostamalla tarkasti oman tilanteensa voi löytää uusia asioita... Mutta joo... Itse suosittelisin trippejä... Niillä on helppo päästä keventämään oloa, ja ne ei tuo niin paljoa erilaisia ongelmia... Voi tietenkin tuoda, mutta vähemmän... Toisaalta itse vedän pelkkiä trippi aineita ja koen ne ongelmiksi... hmmm![]()
![]()
-
Aukikco
- OD
oisin aika varovainen tommosten heittojen kanssa. psykedeelit voivat tuoda, ja luultavasti tuovatkin, pintaan kaikki mahdolliset sisällä piilevät ongelmat, etenkin jos niit käyttää paljon. siinä riittää selvitettävää koko elämäks.Dexma wrote:Itse suosittelisin trippejä... Niillä on helppo päästä keventämään oloa, ja ne ei tuo niin paljoa erilaisia ongelmia... Voi tietenkin tuoda, mutta vähemmän...
jos on valmis semmoseen polkuun ni sehän on vaa mahtavaa. mut en vähättelis.
niin, no toisaalta käytät niitä ilmeisen obsessiivisesti. lisäksi, dxm on toki ensisijaisesti dissosiatiivi, eikä sitä siks voi suoraan verrata ns. puhtaisiin deeleihin.Toisaalta itse vedän pelkkiä trippi aineita ja koen ne ongelmiksi... hmmm :foil: :foil: :foil:
-
Dexma
- Moderator
Hmm... Okei nyt vedän tosi vittumaisen kysymyksen (älä pahastu...)... Jos pidät opiaateista liikaa niin mikä on se ongelma niissä? Eihän se ole ongelma, että olet opiaateissa ja nautit fiiliksestä... Vain se on joku muu... Koita vastata tarkemmin kysymykseen...?????mauser1911 wrote: ongelmani päihteissä on että pidän niistä liikaa..uskon että tripit jeesais mua.oon tän jossain täällä kertonutkin,mut:vedin sieni tripin ja tripillä ollessani tajusin et opiaatiit on karannu käsistä..kuukauteen ei tehnyt ees mieli opiaatteja..kyllä tripit mun mielestä opettaa.
-
jormamoi
- Tuppisuu
ehkä lievästi.
Päihtymisaddiktio on eli joka ilta budi palaa jossei muuta ole.
Nyt kun tavoite pitää muutama päivä taukoa niin bisseä tuli kaupasta haettua.
Aika tiukkaan juurtunut tapa, että joka ilta jotain päihdettä ottaa...
Päihtymisaddiktio on eli joka ilta budi palaa jossei muuta ole.
Nyt kun tavoite pitää muutama päivä taukoa niin bisseä tuli kaupasta haettua.
Aika tiukkaan juurtunut tapa, että joka ilta jotain päihdettä ottaa...
-
mauseri
- LD50
oon ollu 8kk aikoinaan opiaatti koukussa ja en halua enää jäädä koukkuun(siis et on pakko vetää joka päivä)Dexma wrote:Hmm... Okei nyt vedän tosi vittumaisen kysymyksen (älä pahastu...)... Jos pidät opiaateista liikaa niin mikä on se ongelma niissä? Eihän se ole ongelma, että olet opiaateissa ja nautit fiiliksestä... Vain se on joku muu... Koita vastata tarkemmin kysymykseen...?????mauser1911 wrote: ongelmani päihteissä on että pidän niistä liikaa..uskon että tripit jeesais mua.oon tän jossain täällä kertonutkin,mut:vedin sieni tripin ja tripillä ollessani tajusin et opiaatiit on karannu käsistä..kuukauteen ei tehnyt ees mieli opiaatteja..kyllä tripit mun mielestä opettaa.
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Välillä oon kyllä aika vitun päihdevammanen.
En sillä tasolla, että käyttäisin pakosta jotain, vaan esim. jos kuulee, että jossain on jotain, sinne on mentävä ja siinä kärsii muiden kärsivällisyys, kun käyttäytyy tollasella tyylillä...
On aina välillä putkia, milloin minkäkin kanssa, mutta jos mulla on jotain, sitä tulee yleensä käytettyä jokapäivä/niin usein kuin mahd. Ei osaa pitää kunnon välipäiviä. Onneksi päihteiden saatavuus on aika ajoin heikkoa.
Miettii vaan, et mitä tapahtuis, jos mulla olis respalla xanoreja tai jotain. Siitä ei hyvää seurais. Onneks en yritäkkään saada mitään respaa, kun nyt kerran tiedostan tän mun heikkouden.
Mutta kumminkin ilmoitan olevani päihdevammainen!
En sillä tasolla, että käyttäisin pakosta jotain, vaan esim. jos kuulee, että jossain on jotain, sinne on mentävä ja siinä kärsii muiden kärsivällisyys, kun käyttäytyy tollasella tyylillä...
On aina välillä putkia, milloin minkäkin kanssa, mutta jos mulla on jotain, sitä tulee yleensä käytettyä jokapäivä/niin usein kuin mahd. Ei osaa pitää kunnon välipäiviä. Onneksi päihteiden saatavuus on aika ajoin heikkoa.
Miettii vaan, et mitä tapahtuis, jos mulla olis respalla xanoreja tai jotain. Siitä ei hyvää seurais. Onneks en yritäkkään saada mitään respaa, kun nyt kerran tiedostan tän mun heikkouden.
Mutta kumminkin ilmoitan olevani päihdevammainen!
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
Villa
- Karvakuono
Täältä yks päihdevammainen taas ilmoittautuu palvelukseen.
Itse pyrin joka iltaiseen kannabis sessioon päivän tasapainoittamiseksi. Mutta jos eivät olosuhteet tälle anne myöden, on aina keksittävä jotain muuta. Jotain on aina komeron pohjalla pahan päivän varalle... Ja jos nyt käy niin huono tuuri että päihdekaappini on ehtynyt, niin jo kaiken näköiset höpöhöpö päihteet antaa tarpeeksi placeboa et saa nukuttua. ...ja jos päihteily jostain syystä jää väliin. Niin tuntuu että päivä on epä-täydellinen, että jotain on jäänyt tekemättä! Omalla kohdalla pitäisi vain saada päivän rutiini järjestelyt rikottua. Se ei pohjimmiltaan kuitenkaa ole se päihtynyt olotila joka saa toistamaan itseään päivittäin...
...RAKKAUDESTA PÄIHTEISIIN!
Itse pyrin joka iltaiseen kannabis sessioon päivän tasapainoittamiseksi. Mutta jos eivät olosuhteet tälle anne myöden, on aina keksittävä jotain muuta. Jotain on aina komeron pohjalla pahan päivän varalle... Ja jos nyt käy niin huono tuuri että päihdekaappini on ehtynyt, niin jo kaiken näköiset höpöhöpö päihteet antaa tarpeeksi placeboa et saa nukuttua. ...ja jos päihteily jostain syystä jää väliin. Niin tuntuu että päivä on epä-täydellinen, että jotain on jäänyt tekemättä! Omalla kohdalla pitäisi vain saada päivän rutiini järjestelyt rikottua. Se ei pohjimmiltaan kuitenkaa ole se päihtynyt olotila joka saa toistamaan itseään päivittäin...
-
Thoxium
Mitähän päihteitä tarkotat tolla "höpöhöpö päihteet?Villa wrote:Täältä yks päihdevammainen taas ilmoittautuu palvelukseen.
-
Villa
- Karvakuono
Lähinnä viittaan mm. kannaan, Sinicuichiin ja mitä näitä nyt on lumpeita ja muita miedompia ja myyttisiä luonnon tuotteita. En lähde mitään näitä erityisesti haukkumaan. Ne kun vaan eivät henkilökohtaisessa päihteiden ranking listassa nouse kovin korkealle... :?
-
w
- Psykonautti
Moi, oon mielestäni päihdevammanen. Mulla päihteily tosin rajoittuu ganjaan, kodeiiniin, ryyneihin (harvoin) ja kaljaan.
Mä ainakin olen henkisesti koukussa kannabikseen. Vaikka tässä nyt on melkein 3kk oltu ilman savua, enkä ole tainnut ikinä polttaa edes kahtena päivänä peräkkäin, niin kuitenkin tekee budia mieli. Opiaattien kanssa sama. Yleensä noi nitkut iskee jos on yksin kotona eikä ole mitään tekemistä. Miettii vaan että nytkin voisin olla paukuissa... Mutta kunhan on jotain tekemistä niin ei ole päihteet mielessä, yritän esim. roikkua kavereiden kanssa niin paljon kuin mahdollista. Kaljaa tulee tosin melkein päivittäin juotua yksi tai kaks.
Tällä hetkellä hyvät kodeiininousut päällä. Joka kerta kun otan jotain, edes alkoholia, jotenkin vituttaa kun yleensä edes käyttää päihteitä. Ilmankin pitäis ihmisen pärjätä. Semmonen likanen olo kun kaverit on lähinnä bisselinjalla.
Mä ainakin olen henkisesti koukussa kannabikseen. Vaikka tässä nyt on melkein 3kk oltu ilman savua, enkä ole tainnut ikinä polttaa edes kahtena päivänä peräkkäin, niin kuitenkin tekee budia mieli. Opiaattien kanssa sama. Yleensä noi nitkut iskee jos on yksin kotona eikä ole mitään tekemistä. Miettii vaan että nytkin voisin olla paukuissa... Mutta kunhan on jotain tekemistä niin ei ole päihteet mielessä, yritän esim. roikkua kavereiden kanssa niin paljon kuin mahdollista. Kaljaa tulee tosin melkein päivittäin juotua yksi tai kaks.
Tällä hetkellä hyvät kodeiininousut päällä. Joka kerta kun otan jotain, edes alkoholia, jotenkin vituttaa kun yleensä edes käyttää päihteitä. Ilmankin pitäis ihmisen pärjätä. Semmonen likanen olo kun kaverit on lähinnä bisselinjalla.
-
Dexma
- Moderator
On se vitun hienoa, olla päihdevammainen 18 vuotiaana!!!
Ei mut joo, don't forget the joker!
Mistä mauser olet kiinnostunut? Mua esim, kiinnostaa musiikki ja kitaransoitto, aikoinaan kun pidin ensimmäisen "vieroituksen" niin soitin kitaraa vaan, aluksi se oli sellaista, pakko soittaa jotta olisi jotain muuta, sitten siitä tuli intohimo... Sitten aloin päihteilemään taas ja intohimo putosi... Harmi toisaalta, musta olis voinut tulla ihan vitun hyvä blues kitaristi! Nyt elän vain "rock" elämää... Drugs, and Rockn roll=pidentää teini-ikää.mauser1911 wrote: oisin itse voinut kirjoittaa saman tekstin..mistähän sitä keksis jotain "korviketta" päihteille?kun mikään ei kiinnosta..
-
Pentabarf
- Lepakko
Päihdevamma on ollut pitkään ja vaikka noita selviä päiviä tulee useampikin viikossa pakosta, niin kyllä sitä aina tekisi mieli jotain. Onneksi tämä nyt pysyy jonkinlaisessa kontrollissa ja jos mielekästä tekemistä löytyy, niin selvänäkin on ihan kiva touhuta (mutta päihteissä se olisi vielä hauskempaa!!!). Suunnitelmana olisi löytää jostain savuja ja sauhutella niin pitkään, että se alkaa tuntumaan tylsältä. Sen jälkeen on aina ollut kuin uudestisyntynyt.
Dexman mainitsema kitarointi on kyllä mukavaa puuhaa ja pitää päihdetontun piilossa. Varsinkin uusien juttujen oppiminen saa aikaan sen mukavan dopamiinin ryöpsähdyksen aivoihin.
Dexman mainitsema kitarointi on kyllä mukavaa puuhaa ja pitää päihdetontun piilossa. Varsinkin uusien juttujen oppiminen saa aikaan sen mukavan dopamiinin ryöpsähdyksen aivoihin.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
-
mauseri
- LD50
xbox360 pelaamisesta, varsinkin livessä pelata kaveritten kanssa ja jauhaa paskaa. pahimmat ovat vaan viikonloput ku lähes kaikki frendit on kännissä tai pilvessä tai jossain, ni monet kerrat on tullut sen takia lähdettyä kaljan ostoon. pelaaminen on selvinpäinkin kivaa, mut sekasin vielä kivempaa.Dexma wrote:On se vitun hienoa, olla päihdevammainen 18 vuotiaana!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Mistä mauser olet kiinnostunut?mauser1911 wrote: oisin itse voinut kirjoittaa saman tekstin..mistähän sitä keksis jotain "korviketta" päihteille?kun mikään ei kiinnosta..
-
Thoxium
Kannattaa tutustua meditointiin. Itse ainakin huomannut että esim. tupakan himo lähteny kun rauhottanut mielen ja rauhottunut, ahdistus kans.
http://www.meditaatio.opassivut.net/
http://www.meditaatio.opassivut.net/
-
Basidio
- Tuppisuu
Ayahuasca muutti mun elämäni lopullisesti! Olin tosi pihalla, päihdeongelmainen (jonka vuoksi takana puolentoistavuoden "toimimaton" päihdekuntoutus) ja muutenki elämän kuluttama, kun tätä taikajuomaa tarjottiin mulle. En voi muutakun olla kiitollinen.Aukikco wrote:todella moni ihminen on saanut katkaistua päihdeongelmansa ayahuasca-kokemuksilla.
-
5-meo-EMT
- Psykonautti
Mulla on sairaalloinen halu vetää kuosit aina kun on vähänkään tekemisestä puute. Pystyn toki olemaan ilman mutta aina kun mahdollista saada jotain niin pakkomielle vetää sekaisin kaikkea mitä vaan on. Mikään ei pysy käsissä kauaa, 70 panacodiiki meni vajaassa viikossa ku sain niitä käsiini (kavereille ehkä joku 15-20). Toleja ei sillä hetkellä niin kauheasti ollut. Jarrut auttaa kestämään vaikka mitä paskaa ja saa ignoraamaan kaikki ongelmat.
You know the mind has a thousand eyes..
-
Jeshu
- OD
En nyt jaksa selventää omia päihdevammailuja enempää, mutta ylläoleva pakkomielle häiritsee myös minua. Tuskin mitään pysty säilyttämään, Panacoditkin loput pitää vetää buustiannoksena vaikka ei edes tiedä toimiiko vielä kunnolla...5-meo-EMT wrote:Mulla on sairaalloinen halu vetää kuosit aina kun on vähänkään tekemisestä puute. Pystyn toki olemaan ilman mutta aina kun mahdollista saada jotain niin pakkomielle vetää sekaisin kaikkea mitä vaan on. Mikään ei pysy käsissä kauaa, 70 panacodiiki meni vajaassa viikossa ku sain niitä käsiini (kavereille ehkä joku 15-20). Toleja ei sillä hetkellä niin kauheasti ollut. Jarrut auttaa kestämään vaikka mitä paskaa ja saa ignoraamaan kaikki ongelmat.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Dexma
- Moderator
Jotenkin tuntuu, että päivät ei ole minkään arvoisia ilman huumeita. Pakko vetää kaljaa jos ei muuta saatavilla... Huomenna olisi psykologille meno, pitäis onnistua olemaan ilman krapulaa... Toisaalta viimeaikoina jotenkin päässyt tämän päihteilyn kanssa jonkinlaiseen tasapainoon... Tiedostan tilanteen, mutta osaan kokea sen ilman ongelmaa...
-
tRip
- Moderator
Mulla alkaa oleen jo se vaihe tässä päihdevammailussa, et haluisin vaan olla, ja oon jopa oppinukin, elää selvinpäi. Mut ei vaa pysty....
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
Aukikco
- OD
Aattelin nyt viel nostaa tän lainauksen tiedän iloks tähän esille et voitte luupata tätä.Basidio wrote:Ayahuasca muutti mun elämäni lopullisesti! Olin tosi pihalla, päihdeongelmainen (jonka vuoksi takana puolentoistavuoden "toimimaton" päihdekuntoutus) ja muutenki elämän kuluttama, kun tätä taikajuomaa tarjottiin mulle. En voi muutakun olla kiitollinen.
Hyvä.