Stella

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Jeshu
OD

Re: Stella

Post by Jeshu »

HÄRÖJÄ noi kyllä imo on. Mut ei kans mitään halluja. Sekavaa settiä vaan.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

m wrote:Itselläni on tapana rännittää zopiklonit, pari pilleriä kerralla filtterin läpi suoneen, olo on hauska, mutta kestää vain muutaman minuutin. Sitte lisää.. :roll: :lol:
Tsopikloni != Tsolpideemi.

Tsolpideemi muutenkin voittaa Tsopiklonin, vaikutuksissa sekä myös siinä metallisen sivumaun puutteessa.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Thoxium

Post by Thoxium »

Ihan mielenkiintoista tavaraa, iltalenkillä kun vielä poltteli harmalaa päälle niin rupesi näkymään ihmisiä oudoissa asennoissa kaikissa pimeissä kohdissa ja metsäpoluilla (tai nää näkyi jo ennen harmalaa, en itseasiassa huomannut harmalalla muuta vaikutusta kuin päänsäryn, tosin söin pari päivää sit SSRI:tä). Semmoista melko delirianttimaista tavaraa, ilman fyysisiä sivuoireita. Madotkin leijuivat ilmassa ja seiniin ilmestyi kupruja, julisteiden hahmot elivät, jne. Mielenkiintoista.
Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen »

eilen kaverin kanssa tuli noita popsittua lähemmäs 15 kpl.. ikävää on se kun ei muista yhtikäs mitään siitä hauskasta sekoiluista.
näitä siis napsittiin valkoviinin kera. aamulla herätessä olo oli melko pöhnäinen mutta kaukana krapulasta. heräsin noin kello 6 aamulla otin yhden lisää ja nukuin mukavasti puolillepäiväin.. ja lipittämään lisää viiniä..
kaveri tosin muistaa kaiken.. kaiketi hänen psyykelääkkeensä jotainkin estävät vähän vaikutuksia.

ha ohhoh.. tänään iltavieraan mukana pitäisi tulla pieniä taikatatteja...hmm. mukava tiistapäivä, vai mikähän se oli, on tulossa.
Ever seen fire in zero gravity?
jeeni

Post by jeeni »

Mulla on myös Stellan kanssa tullu ihan hullut vaikutukset. Tosi samanlaisia kokemuksia ku muilla tässä topikissa. Ihmeellisintä on silti jotenki se tietous, että mä tiedän olevani ihan täysin vaikutuksen alaisena, silti oon soittanu aivan käsittämättömiä puheluita mm. poikaystävälle tai äidille (!ei ollut kovin mielissään). Jossain vaiheessa aloin aina tripeissä kirjottaan kaikkea ylös, mitä tapahtuu ja miltä tuntuu. Mulla on ollu tosi usein oikein paniikinomaisia tilanteita, ne "tyypit" ketä mä aina näen on AINA vihamielisiä, ne asuu mun sänkyni alla ja haluaa pahaa. Kerran kirjoitin äidille kirjettä, jossa luki jotain, että ne pahat tyypit asuu mun sängyn alla ja mun tyynyn kuvioissa ja ne nauraa ja ne haluaa pahaa. Kirjoitin myös koirien olevan mun puolella (mulla on siis kaks koiraa). Aamulla tai joskus kun heräsin niin mulla oli sängyssä leipäveitsi, olin vissiin hakenu sen paniikissani. Tripit tuntu aina siisteiltä, mutta aamulla oli aivan kauhee morkkis. Tilitin aina irkissä just siitä, että tuntuu ku näytöllä olis viis eri ulottuvuutta. Lähettelin kaikkia aiiiivan ihme viestejä. Aina jos mun poikaystävä oli yötä (tripeissäni usein keskellä yötä pyysin sen), halusin seksiä ihan sikana.

Nukkumiseen mäki tietty Stelloja oon saanu, ja kyllähän ne siihen autto, tavallaan. Sain kyllä aina nukuttua, JOS maltoin mennä nukkumaan. Jos jäin valvomaan (kelasin aina, että otan nyt tän lääkkeen ja meen heti sänkyyn ku tuntuu oudolta. no ehei) niin vedin lääkkeitä niin paljon ku jaksoin ennen ku lähti taju. Jonain yönä olin kuulemma heränny keskellä yötä ja ottanu lisää.

Vaikka ne tripit oli aina vähä karseita, koska niissä oli niin kauhee paniikki aina, niin viihdykkeeksi mä niitä tulen varmaan ottamaan jatkossakin... Ongelma on vaan se, että ku oon tarpeeks sekasin ja se moraalintaju on täysin kadonnu, soitan just jolleki exälle tai äidille, joiden EI tarttis tietää meikän sekoiluista.

En kyllä yhtään ihmettele sitä, että mulla Stellasta tulee niin kovat tripit.. Ennen sitä mulla oli Imovanea, josta kyllä lähti taju mutta ei mitään sivuvaikutuksia (paitsi muistinmenetys), mutta kaikki on alkanu Sirdaludeista, joita olen saanu perus lihasjännitykseen ja siitä johtuvaan nukkumattomuuteen. Olin ihan sekaisin, suu meni kuivaksi ku aavikko ja selitin silloiselle poikaystävälleni ummet ja lammet. Ei tosin niin pahasti ku Stellasta, kyllä mä nää relaksanttisekoilut kaikki muistan.
Thoxium

Post by Thoxium »

^ Voiko deliriumia edes tripiksi kutsua?

Itselläni tulee Imovanella kovemmat harhat kuin tällä. Tosin stelloille näkyi ihmisiä kun taas imovaneilla jotain aivan käsittämättömiä asioita. Ja sitä sit syö koko purkin ilman että edes ymmärtää syövänsä mitään.
Thoxium

Post by Thoxium »

Zolpidemi ja zopikloni ovat ehkä turhimmat lääkkeet viihteilyyn. Ei tulee hyvää oloa ja visuaalitkin ovat ekan kerran jälkeen todella epämiellyttäviä (ei kiinnostavassa merkityksessä) ja ärsyttäviä. Sanoin aikasemmin että tää on deliriantti ja tuo unimaailman todellisuuteen, paskat tuo, mitä nyt doxylamine antihistamiini olen kokeillut, niin aika kaukana on jotkut zolpidemit, tms. deliriumista ja unimaailman sulautumista todellisuuteen (esim. valveunet). Taitaa mun osalta loppua lääkkeiden viihdekäyttö, lääkkeitä vain tarpeeseen, ei viihteilyyn. Eli enää ainoat kiinnostavat päihteet ovat psykedeelit, dissot ja kannabis, ehkä hieman myös deleriantit.

Tulipa siis myös lödettyä huonoin substanssi viihteilyyn, jopa antihistamiinitkin ovat "parempa" ja mielenkiintoisempia, näistä z-benzoista ei tuu muuta kuin tyhmä ja vittuuntunut olo jollain paskoilla visuaaleilla kyllästettynä.
Narsissi
Psykonautti

Post by Narsissi »

Ne jotka ei saa minkäänlaisia halluja näistä, en kyllä pahemmin minäkään. (pajarin kanssa pitää kokeilla!) niin menkää ottamisen jälkeen pimeään, ei kuitenkaan aivan säkkipimeään, esim vessaan niin että oven alta kajastaa vähän valoa. niin varmasti näätte jonkin asteista esineiden vellomista ja elämistä. esim suihkuverho heiluu aina. ja vessanpönttö muljuaa. koittakaas!
Life is too short, don't stress everyday
Leave your worries behind go out and play
Life is too short, grasp it in your hand
A natural miracle, have fun while you can
surly
Lepakko

Post by surly »

Pari kertaa noita napsinu, aika outoo kamaa kyl. 10mg anto jo efektejä, 20-30mg laitto sekavaks ja sen jälkeen ei mitään väliä paljonko lisää otti, mutta kyllä sitä aina otti niin että se 10x10mg laatta on seuraavana päivänä tyhjä. Nenään vedettynä toimii parhaiten.
Aika täysin kontrolli menee noiden kanssa.
Times are tough, huh, bud?
mydriasis
Karvakuono

Post by mydriasis »

Näitäkin tulla kulutettuu tässä kuukauden sisällä muutamia mattoja. Stellaa ja Zolpidem Hexalia. Hyviä nappeja imo.
Huonekasvin lehdet liikkuu, tietokoneen näytöstä ei saa mitään selvää. Porukkaa ympärillä vaikka niin ei oo ja mietoa euforiaa.

Kerran ravintolaillan jälkeen kaverin kaa niitä otettiin ja jossain välissä tajusin että oon pilkkonu hyasinttikasvin sipulin väsylle ja sitä piipusta poltin, kun luulin sitä budiks :lol: aika sekoo mutta hauskaa.

80mg ja pari kaljaa aiheutti sitten täydellisen sekoamisen. Juttelin yksin kotona sängyssä joillekkin kalastajille :D

ja hyvä ku todella helposti puoskarit niitä määrää.
Kaikki ei aine mee niinku elokuvissa.
Myskoala
Tuppisuu

Post by Myskoala »

:shock:
Thoxium

Post by Thoxium »

Muutaman illan tätä ottanut, niin huomannut ettei tää olekaan niin kovin huono nukahtamislääke mitä luulin. Johtuukohan siitä, ettei aikasemmilla kerroilla ole tarkotuksena edes ollut mennä nukkumaan . :mrgreen:

Kun käy maaten ja sulkee silmänsä tabun syömisen jälkeen, niin tulee jopa melko huoleton ja mukava olo, sit jos vielä laittaa jotain rauhallitsa ambienttia soimaan, niin aah. Ennen nukahtamista pääsee vielä nauttimaan absurdeista ja surrealistisista ajatuksista ja keskusteluista päänsä sisällä pikkasen intensiivisemmin ja pitempään mitä normaalisti. :)

Hyvä lääke kunhan ei viihteile, vaikkakin itse herään neljän tunnin päästä tän avulla nukahtamisen jälkeen, mutta hyvin saa unesta melkein heti taas kiinni.
teknopaavi
Karvakuono

Post by teknopaavi »

Vuosi sitten vetelin Stelloja, toimi kyllä pirun hyvin. Otin pari joskus alkuillasta (esim. yks nokkaan ja toinen suuhun) ja sit tissuttelin bisseä hiljakseen, kuuntelin musaa tai kattelin leffaa. Sit jossain vaiheessa tajuu, et vittu mä oon kujalla! Värit ja äänet heiluu ihmeellisesti ja näkee kaiken kahtena, esineet tuntuu eläviltä, pieniä ihmisiä kämppä täynnä, jne. Valveunet no aika siistejä, joskus hiukan ahdistaviakin. Kerran rakensin niiden pikkuihmisten kanssa sellasen värikkään pyramiditemppelin jostain ihme vahakuutioista... :roll: Harmi et lopulta on vaan niin sekasin ja väsynyt, et ei tunnu kunnon tripiltä. Aika monesti ilta päätty siihen, et avauduin mun huonekkaluille tai riitelin kaiutinten kanssa kovaan ääneen. Sit jossain vaiheessa filmi poikki ja aamulla tajuaa vetäneensä koko liuskan. Seuraava päivä meneekin sit kunnon pöhnässä. Mut kaiken kaikkiaan mukavimpia unilääkkeitä, joita oon reseptillä saanut. Ja näistä ei tuu sitä helvetin pahaa makua suuhun, niiku vaikka Imovaneista. Ihan ku ois imeskelly paskasia kolikoita. Se maku kestää niin hiton kauan vielä seuraavina päivinä.
Repugnant is a creature who would squander the ability
to lift an eye to heaven, conscious of his fleeting time here...
mauseri
LD50

Post by mauseri »

teknopaavi wrote:Vuosi sitten vetelin Stelloja, toimi kyllä pirun hyvin. Otin pari joskus alkuillasta (esim. yks nokkaan ja toinen suuhun) ja sit tissuttelin bisseä hiljakseen, kuuntelin musaa tai kattelin leffaa. Sit jossain vaiheessa tajuu, et vittu mä oon kujalla! Värit ja äänet heiluu ihmeellisesti ja näkee kaiken kahtena, esineet tuntuu eläviltä, pieniä ihmisiä kämppä täynnä, jne. Valveunet no aika siistejä, joskus hiukan ahdistaviakin. Kerran rakensin niiden pikkuihmisten kanssa sellasen värikkään pyramiditemppelin jostain ihme vahakuutioista... :roll: Harmi et lopulta on vaan niin sekasin ja väsynyt, et ei tunnu kunnon tripiltä. Aika monesti ilta päätty siihen, et avauduin mun huonekkaluille tai riitelin kaiutinten kanssa kovaan ääneen. Sit jossain vaiheessa filmi poikki ja aamulla tajuaa vetäneensä koko liuskan. Seuraava päivä meneekin sit kunnon pöhnässä. Mut kaiken kaikkiaan mukavimpia unilääkkeitä, joita oon reseptillä saanut. Ja näistä ei tuu sitä helvetin pahaa makua suuhun, niiku vaikka Imovaneista. Ihan ku ois imeskelly paskasia kolikoita. Se maku kestää niin hiton kauan vielä seuraavina päivinä.
oot kyllä oikeessa imojen mausta. mut oon kyl tosi kade jos stelloilla pääset noin pihalle.. mää tarviin jotain ööö vittu 5-meo-dmt tjs. dpt!
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
peltsi
OD

Post by peltsi »

On noilla zopinoxeilla saanu kyl aikamoisia halluja aikaan..koko huoneen kaikki tavarat liikkui jotenki niinku olis tuullu ja kaikki vääntyili ja liehu ku lippu :shock:
Kumma kun oli vielä ihan sellane olo et olis ollu ihan selvänä(se sekavuus setti oli jo ohi). En kyllä osannu ihan tollasta oottaa, en kyllä aio ottaa uusiks vaikka kivaa oli ku maistu kaks päivää paska suussa :x
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Vitamine
Psykonautti

Post by Vitamine »

irc -sekoilua stilnoctin vaikutuksesta :D :D

edit: Linkinkin voisin tosiaan laittaa :razz: http://soul.fiveam.org/robsku/dihkal/ts ... ilulog.txt

:foil: :arrow:
"HERRA! Sä et oikeen tajuu tätä tilannetta, joten sit down niin mä vähän valasen sulle näitä mahdollisuuksia!"
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
Teuvo_Oinas
Tuppisuu

Post by Teuvo_Oinas »

yhen läpyn nappailin tässä alkajaisiksi. ja lähin kirjastolle hakeen uutta kirjastokorttia ja lainaan parit kirjat. Mukavan chilli meininki käveleskellä ympäriinsä.
matkan varrella autot ynnämuut näkyi kahtena, oli kiva kikkailla etä kumpi on oikee ku suljeskeli silmiä kiinni vuoronperään. Tasapaino ei ollut ihan täydessä terässä joten muutamat pitkät katseet sain.. ajatuksen juoksu kans sen verran haltsaili ajoittain että kassaneidin kans pääsi lämpimiin keskusteluihin. Reissu meni hyvin ja pari kirjaakin tuli mukaan, niitten valinta oli turhan työlästä ni meni vähän grab this and this, Check please.

Kotimatkalla vaan rööki huuleen ja ihastella suomen luontoa omaan hissukseen tahtiin, muutama olut tarttu matkaan kioskilta ja niitä tässä tsihauttelen..
Kivoja visionäärejä täs kulkee nytkin ympärillä, monitorin laidat elää omaa elämää. Aiemminpi ahdistus on tipotiessään ja saas nähdä kuinka hyvä päivä tästä tulee vielä olemaankaan..

Siellä kirjastossa ja kaupassa oli kyllä mukavia hetkiä seurailla omia tumpelointeja sekä ajoittain hidasta-ajatuksen kulkua koska näin kaiken kahtena..
Mutta eipä tässä muuta ku seuraavan läpyn kimppuun ja katellaan mitä tulee :)
m
Lepakko

Post by m »

Sori, sekotin tsopiklonin ja zolpidemin. :roll: Siis "imovanen ja stilnoctin". tsopiklonilla nukkuu ja zolpidemilla saa kivat olot, ainaki rännäämällä..
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

Syötiin kaverin kanssa stelloja joskus kesällä euron kossubattereilla kantiksessa , se oli muistaakseni aika hämärä ilta ja päädyttiin muutenki meille ihan erityyliseen seuraan loppuenlopuks. Ja tanssilattialta ku meni pois nii siellä oli sellasia valoja katossa junou niin kaveri sano jotai et ei me päästä täältä pois ku nuo valot on eessä. En muista näinkö ite samoin. Mutta tosiaan aika sekavat olot kera alkoholin :oo:
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Z-lääkkeistä ja viinasta menee mun mielestä enemmän "sekasin" verrattuna sanorikänniin.

"Heräsin" siihen ku frendi tuli koputtaa vessan oveen että mitä oot tehny siellä viimeset neljä tuntia, tajusin että oon rassannu jotain hammastahnatuubia ja levitelly zopinoxeja vähän joka puolelle => "EIVVVV TÄSSÄ OO MITÄÄN JÄRKEE LÄHEN NUKKUU..". Minkäänlaisia omia muistikuvia ei luonnollisestikkaan tästä ole.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Anonyymi wrote:Z-lääkkeistä ja viinasta menee mun mielestä enemmän "sekasin" verrattuna sanorikänniin.

"Heräsin" siihen ku frendi tuli koputtaa vessan oveen että mitä oot tehny siellä viimeset neljä tuntia, tajusin että oon rassannu jotain hammastahnatuubia ja levitelly zopinoxeja vähän joka puolelle => "EIVVVV TÄSSÄ OO MITÄÄN JÄRKEE LÄHEN NUKKUU..". Minkäänlaisia omia muistikuvia ei luonnollisestikkaan tästä ole.
Komppaan tota z-ryyni viuna kombon hirveyttä. Oli muuten mielenkiintoset viritelmät jäbäl..
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

Äsken nokitin ekaa kertaa stellan ja ei kyl oo tähän mennessä hyvä kokemus. Poltteli nenässä ihan eri tavalla kuin kontit tai oxynormkaan. Kokonaisena kun oon yleensä iltaisin ottanut, niin tulee sellainen hyvä fiilis ja on vaikea päästä esim. tuolista ylös, kun on silleen sumuista. Ei ainakaan lähiaikoina uusiksi..
Feya
OD

Post by Feya »

Ohhoh. :D Odotin parhaimmillaan pieniä visuaaleja ja sekavuutta, mutta koinkin tähän asti toiseksi todentuntuisimman trippini, heti salvian jälkeen. Ja olen tosiaan koittanut aikaisemmin mm. 2C-E:tä, 2C-C:tä ja deksmiä.

Annos oli 20mg, painan noin 55kg ja nollatoleillahan tässä mennään.

Otin yöllä kello 12:28 10mg zolpidemia ja noin 20 minuutin päästä 10mg lisää. Olin myös ottanut 30mg Mirtazapinin samoihin aikoihin. Ensimmäisen puolen tunnin aikana varjot ja mustat esineet näyttivät liikkuvan, väreilevän ja kasvavan silmieni edessä.

Yhden aikaan päätin mennä sänkyyn makailemaan ja lukemaan kirjaa. Koska keskittyminen oli vaikeaa enkä nähnyt mitään kummoisempia visuaaleja, laitoin valot pois ja valmistauduin menemään nukkumaan. Samalla aloin kuulemaan hilpeää japanilaista musiikkia jossain taustalla, vaikka tiedän, ettei sellaista voi kuulua tässä talossa. Heti, kun suljin silmäni, näin selkeästi olevani pelaamassa lautapeliä Usodan kanssa - se tuntui yhtä todentuntuiselta kuin unet, paitsi tiesin olevani hereillä ja pystyin poistumaan vain avaamalla silmäni. Toistin tämän noin viisi kertaa ja saavuin aina ihan uuteen paikkaan, uusien ihmisten äärelle. Musiikki sen kuin soi.

Tahdoin kirjoittaa näistä uusista kokemuksista joten nousin ylös, mutta olinkin yhtäkkiä 3 kertaa painavampi ja liikkuminen oli vaikeaa, puhumattakaan pysähtymisesti. Ja sitten kaikki meni oudoksi. Liitän tähän kirjoitukseni, vaikka se onkin kirjoitettu sekavalla englannilla:
Such confusion. It kinda feels like I'm not alone, but not this is another wotlf. The screen is muoving. The acreen is weid. I keeps lik there are two different worlds hehe

Mycomputer screen keeps going away..Has so be solid, Ir has WHO ARE YOU. I
I's moves like it's not real.

I MADE You
My chir keeps moving , or maybethr whole wor.d

My sermi thinks he's so cool. There are thrree of them. I don' know what they want tfropm me, but they keep movin g around . Sometims their frames move closert to me and I can run my hands through it-

My beyboard is not the same- it llooks so different too

I can't stop my movement once I've sarted. I keep crushing aagainst walls and stuff,. I'm heavy..

While I'm typing, It feel's like other people are here with me, correction my grammar or just talking over the lines. They're inside the compuyer-

It's not possiböe to explain a brainfuck.
Ensimmäisenä huomasin, että tietokoneeni ruutu ei ollut kiinteä, vaan nestemäinen ja kovera. Välillä se perääntyi kauas luotani, aivan kuin olisi yrittänyt karata. Tekstini hyppeli sinne tänne ja sen ympärillä liikkui epämääräisiä mustia muotoja. Näppäimistö oli ruosteen peitossa eikä se oikein tuntunut tottelevan sormiani. Tuolikin keinui ja liikkui välillä.

Sitten katsoin takanani olevaa sermiä. Sen kolme osaa olivat elossa; ne hengittivät, liikkuivat eri suuntiin ja välillä leijuivat maanpinnan yläpuolella, katsoin niitä mistä suunnasta tahansa. Ne vaikuttivat hiukan uhkaavilta ja tuntuivat tahtovan minulta jotain, mutta vaikka kysyin sitä kerran ääneen, en saanut vastausta. Välillä sermin kehikot liikkuivat lähemmäksi minua ja pystyin läpäisemään ne kädelläni, mutta vain kun ne itse tahtoivat. Ärsyynnyin niiden koppavuudesta.

Kun kirjoitin ajatuksiani ylös, tuntui kuin sitä olisi tehnyt useampi ihminen, sekä itseni että tietokoneen sisällä. Minä olin se, joka kirjoitti; joku muu korjasi kirjoitusvirheitäni ja muutama tyyppi vain keskusteli keskenään tekstini lomassa.

Pieni osa aivoistani tiesi koko ajan, ettei näkemäni ollut totta, mutta se ei kuitenkaan tuntunut latistavan kokemusta ollenkaan. En muista, milloin ja miten päätin mennä nukkumaan, mutta uskoisin väsähtäneeni kahden aikoihin.
Feya
OD

Post by Feya »

Oksensin sitten eilen vain 20mg stellasta? Hmm.

Muuten oli kyllä mielenkiintoinen kokemus. Tietokoneen näyttö näytti kolmiulotteiselta ja näppäimistössäni rehotti pieni trollimetsä. Esineet hengittivät ja liikkuivat, ja näin kaiken kahtena, mukaanlukien kihlattuni, jonka kanssa olin yhteydessä webkameran välityksellä. Tunsin myös alati, että huoneessani oli jonkunmoisia "henkiolentoja" läsnä.

Että sellainen ilta.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Feya noi sun kokemukset kuulostaa hienoilta. Miul ois tätä liuska stäshis, tekis mieli kokeilla jossain vaiheessa. 8)
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Ei toimi sitte kaikilla noin hyvin. Tosin sekoilua piisaa sitten senkin edestä. Hanki iso sitteri. Mä vetasin itse 7.kpl, ja ihmettelin touhujani aamulla. Oli ku pommin jäljiltä. :D
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Joo, ja juurikin siksi varovasti. (:
trama
Psykonautti

Post by trama »

ite syöny 18noit vois men nukkuu ei mitii kummempii moro..-...-
another dimension
Psykonautti

Post by another dimension »

tänään ois bentsobileet tiedossa, Stilnoctin kera 8)
KarstaFari

Post by KarstaFari »

kaks kertaa noita päässy testaamaan.. ekal kerral olin nii vauhdeis ettei tullut muutaku sekavuustila, annoksena oli siis silloin 20mg :)
toisen kerran pääsin testaa kunnol alkonkaa noit viimeviikol, 35mg otin semivahvan humalanpäälle, ja sit näkyski jo kaikki vähintään kahtena ja oli kivvooo!