Päihdemieltymys & persoonallisuus

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Thoxium

Päihdemieltymys & persoonallisuus

Post by Thoxium »

Olen tuumaillut, että kuinka paljon yhteyttä onkaan ihmisen päihdemieltymyksellä ja persoonallisuudella?

Itse pidän mietiskelystä ja pohdiskelusta, siksi siis pidän psykedeeleistä, työkaluina. Jotkut taas hakevat psykedeeleiltä visuaaleja, eivät niinkään siis sitä syvällistä puolta, tämä mielestäni jo kertoo jotakin (tosin voihan sitä myös deeliguru välillä ihastella vain visuaaleja).

Itselläni melkein kaikki asiat venyvät ja pitkittyvät (onneksi löytyy muutakin pitkää), eli mitä tahansa sitten teenkin, niin siinä melko varmasti menee paljon enemmän aikaa kuin alunperin piti mennä. Tapana on myös hoitaa asiat aina viimesellä hetkellä, eli myöhästely kuuluu myös asiaan. Otan kaiken rennosti, en kiirehdi minnekään tai minkään asian kanssa, kaikki menee ajallaan, vaikka pitkä aika se onkin. - Pidän lähes kaikista hitaista, bentsoista, opiaateista, kannabiksesta (menee myös deelipuolelle), mutten kuitenkaan alkoholista, sillä se sumentaa liikaa mieltä.

Tässä vain muutama esimerkki itsestäni, eli ainakin omalla kohdallani tuo yhtälö pitää paikkaansa.
bdxm

Re: Päihdemieltymys & persoonallisuus

Post by bdxm »

häh? mitä vittua, tauluun vaan kaikki mikä kolisee!!
Ahab

Post by Ahab »

Thoxium wrote:...mutten kuitenkaan alkoholista, sillä se sumentaa liikaa mieltä.
Kannattaa kokeilla niin että otat vain yhden annoksen. Eihän happoakaan ole tarkoitus ottaa sixpackiä vaikka jotkut niin tekeekin.
frapathea

Post by frapathea »

Thoxium wrote:Itselläni melkein kaikki asiat venyvät ja pitkittyvät -- eli mitä tahansa sitten teenkin, niin siinä melko varmasti menee paljon enemmän aikaa kuin alunperin piti mennä. Tapana on myös hoitaa asiat aina viimesellä hetkellä, eli myöhästely kuuluu myös asiaan.
Mä voin allekirjoittaa itestäni tuon kaiken, ja silti, mun päihdemieltymys tuntuu olevan aika päinvastainen. Oon luonnostani jo vitun flegmaattinen ja saamaton, joten miks haluisin vielä pahentaa asiaa? Stimut iskee, ku saa oikeesti juttuja tehtyä ja on energiaa, normisti ku tunnen itteni aina laiskaks, saamattomaks, väsyneeks ja energiattomaks. Myös sen oon huomannu, että vauhti auttaa sosiaalisis tilanteissa, siinä missä esim. alkosta tai bentsoista meen vaan tyhmäks ja huonol taval sosiaaliseks, ni amfetamiini saa mut avoimeks ja nokkelaks ku yleensä lähinnä vähänki vieraammassa seurassa jumitan hiljaa. Se skarppius, ah, valmis tekemään mitä vaan ja kaikki sujuu ku rasvattu.

Toisaalta, oon syvimmiltäni myös vitunmoine sählääjä ja touhottaja. Emmävittu tiiä :D Iha mielenkiintoinen pohdinto sikäli. Ehkä pitäs joskus uskaltautuu kokeilemaan niitä tsaikedeelejä, ni tietäis et mitä mieltä niistä on, ku niit tuntuu jengi hypettävän.
bUkkA

Post by bUkkA »

Psykedeelit on syvällisiä. Tottakai niistä tulee jokaiselle persoonan mukaan vaikutuksia, mutta musta tuntuu kun porukka lukee trippistooreja yms niin se asettaa mielelle jo tietyt odotukset niin tripit saattaa muistuttaa tietyillä aineilla toisiaan enemmän kun pitäis.
Swampthing
Apteekki

Post by Swampthing »

bUkkA wrote:Psykedeelit on syvällisiä. Tottakai niistä tulee jokaiselle persoonan mukaan vaikutuksia, mutta musta tuntuu kun porukka lukee trippistooreja yms niin se asettaa mielelle jo tietyt odotukset niin tripit saattaa muistuttaa tietyillä aineilla toisiaan enemmän kun pitäis.
Tai vähemmän ku pitäs. "Sienet on a ja happo on g ja ayahuasca on x ja ne on kaikki täysin eri juttu, visuaalit visuaalit blaa blaa blaa."

Mä oon filosofi, taiteilija, kehittyjä ja hullu, eipä sikäli ihme että happo on jees ja viina on tylsää, vaikka kyllä silläkin on ehkä paikkansa.
Mieli on mukava paikka asua.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Miksi mää tykkään delirant ja disso tripeistä. Sieltä saa vähän turhankin suoria vastauksia.
Normaali Psydeeli antaa kieromman ja enemmän pakottaa minut miettimään asiat muutamaan kertaan, eli ovat hyvää vastapainoa dissottelulle...

Kalja rakastan. Sumentaa minua, jotten kohtaa piruani.
Opiaatit, mää tykkään orgasmeista.

Stimut. Tylsää... Tai kivaa, mut silti tylsää...
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Sekakäyttäjä & sekaisin.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
dwrx
Psykonautti

Post by dwrx »

Nopeat&empatogeenit ovat kivoja koska olen jonkin verran introvertti. Egoboosti ja lisääntynyt sosiaalisuus ovat tervetullutta. Deelit ovat myös mukavia silloin tällöin mutta niitä on vaikeampi yhdistää omaan personaallisuuteen. No ehkäpä ne auttavat boostaamaan mielikuvitusta.
I say no to drugs, but they don’t listen.
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

En ole mikään kova menijä ja toheltaja, sellainen on ahdistavaa. Stimut ei siis kuulu asiaan. Mielihyvää saa niin pirusti opioideista että niitähän tulee otettua ja nirvanaan vajottua.

Alkoholi oli ennen väline lähinnä vitutukseen, mutta nykyään on terveellisempiä keinoja suhtautua huonoihin mielentiloihin.
All things are equal, there are no special things.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

bUkkA wrote:kun porukka lukee trippistooreja yms niin se asettaa mielelle jo tietyt odotukset niin tripit saattaa muistuttaa tietyillä aineilla toisiaan enemmän kun pitäis.
Toisaalta se et odotukset, kulttuuri ja muut vastaavat vaikuttaa trippeihin niin et jengi saa samansuuntasia trippejä, on omalla tavallaan aika hienokin juttu.

Mitä jos esimeriksi psykedeelien luovuutta rikastava vaikutus onkin seurausta ainoastaan siitä että ihmiset ajattelee näin olevan (psykedeelejä ei VOI käyttää täysin irrallaan kulttuurissa)? Senhän ei tarvii tarkottaa sitä ettei sitä vaikutusta ole, vaan se voi olla ihan valtavakin. Psykedeelit kuitenkin lisää suggestioalttiutta.

Itsesuggestion voimaa ei pidä aliarvioida - se on ääretön.

Ja toisaalta muutenki. "Pitäis", mitä toi tarkottaa?
tRip
Moderator

Post by tRip »

Päihdemieltymykseni ehkä tulee siitä etten luota mielen voimaan.. tai elämän kantavaan voimaan. Mut mä yritän.

Psykedelia on mulle melkeen jo pyhää.
Saan niillä luotua itelleni sisäisen harmonian, täyttymyksen. Sen jälkeen osaa taas kokea elämää paljon kokonaisvaltasemmin, puhtaammin ja innokkaammin.
Mun mielestä psykedeliassa on parasta se et se avaa tunnekanavat. Tunnerikas elämä on hienoa.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Chaugnar Faugn

Post by Chaugnar Faugn »

Mä tykkään kaikesta.

myös selvinpäin olemisesta.