Sauhu + LSA + Salvia (Tunnin laskut)

Salvia Divinorum
Drawsku
Psykonautti

Sauhu + LSA + Salvia (Tunnin laskut)

Post by Drawsku »

Eli homma lähti siitä, että olin ottanut 10 HBWR siementä ja polttanut 4-5 tuntia G13 x Hashplant lehteä kaverin kanssa. Leikittelin ensin ajatuksella että polttaisi vielä salviat päälle. Sitten aloin ottaa ajatuksen vähän vakavammin ja kaverikin sanoi että tällaisia tilaisuuksia kuitenkin tulee melko harvoin, joten valmistauduin ottamaan hitin 20x Salviaa.

Paikalla hommattiin vielä toinen henkilö sitteriksi, koska toinen kuvasi koko tapahtuman.

Kävin hitin jälkeen makaamaan sohvalle ja juuri ennen kuin se oli menoa sanoin melko haparoivasti "mulla tuli viimekskin näin", jonka jälkeen alkoi jumalaton naurun ja ulinan täyttämä 4-minuuttinen.

Tänä aikana koin itseni jonakin voimana, joka kehittää aikaa kokoajan eteenpäin. Minun piti tavallaan muodostua tyhjään tilaan kavereitteni ympärille kerros kerrokselta jatkuvasti jotta aika pystyi etenemään normaalisti.
En tarkkaan muista, mutta videon katsottua veikkaisin että aloin yhdessä kohdassa varmaankin miettimään jotain omia asioita, jonka seurauksena en pystyny enää muodostumaan tähän tilanteeseen kunnolla ja aika ei pystynyt etenemään enää normaalisti.
Tässä kohdassa videota nousen istumaan ja pyytelen kavereiltani tapahtunutta anteeksi todella katuvan kuuloisena. Tästä homma jatkui vielä melko samalla meiningillä vielä n. minuutin, jonka jälkeen aloin pikkuhiljaa tajuamaan missä olen ja mitä tekemässä. Kokemus oli todella intensiivinen.

HBWR-siemenet buustasi salviaa aivan jumalattomasti. Paluu tripiltä ei tapahtunut "napsahtamalla" takaisin tähän todellisuuteen, vaan aloin pikkuhiljaa saamaan tolkkua mitä ympärillä tapahtuu ja näin pääsin hitaasti takaisin tähän maailmaan. Vaikka pystyin jo kommunikoimaan kavereitteni kanssa melko normaalisti, koin itseni vielä 20-30 minuutin ajan melko voimakkaasti olevan tuo ajan kehittäjä. Keho ei tuntunut lainkaan omalta, vaan olin enemmänkin vain henki pääni sisällä, joka ohjasi ruhoani. Täydellinen palautuminen tripiltä kesti yhteensä TUNNIN! Eli siis että en kokenut enää minkäänlaisia voimakkaita salviaan viittaavia vaikutuksia.

Mikä minua yllätti, oli miten helposti pystyin ottamaan vastaan näinkin intensiivisen kokemuksen. En kokenut ahdistusta missään vaiheessa ja tuo hidas laskeutuminen matkaltakin tuntui paljon miellyttävämmältä kuin että minut olisi vain tiputettu takaisin.
En sinäänsä kokenut tätä trippiä mitenkään opettavaiseksi, koska meininki meni jo niin yliluonnolliseksi että siitä oli vaikea löytää mitään pointtia tai tarinaa.

[Editting done]
Aukikco
OD

Re: Sauhu + LSA + Salvia (Tunnin laskut)

Post by Aukikco »

Drawsku wrote:En sinäänsä kokenut tätä trippiä mitenkään opettavaiseksi, koska meininki meni jo niin yliluonnolliseksi että siitä oli vaikea löytää mitään pointtia tai tarinaa.
Ehkä opettavaisuus voi löytyä juuri siitä pointista, ettei mitään ilmeistä opetusta ollut. Kokeile pyöritellä ja kieputella.