Salvia 40x Ulottuvuuspyörässä

Salvia Divinorum
MetsänNeito
Apteekki

Salvia 40x Ulottuvuuspyörässä

Post by MetsänNeito »

Heipsun hei hetkeen, vaulttilaiset!

Satuimme tuossa saamaan kaverilta n.1g 40x Salviaa.
Testailimme kavereiden kanssa eri määrät, itse otin toisiksi vähiten, hmm, olisiko se ollut n.0,15-0,2g.
Menimme olohuoneeseen sohvasängylle, ja sovittiin että mieheni ottaa bongin heti kun olen ottanut hitit,
ja turvasimme selustani että voin retkahtaa makuulle kuten kaverini oli tehnyt. Koko sessio myös kuvattiin,
joka oli todella kiva jälkeenpäin, koska en muistanut/tiennyt ollenkaan esim. jutelleeni kavereideni kanssa, ei ollut hajuakaan moisesta. (:

No, otin hitit. Jännittyneenä kaikki odottivat minä mukaanlukien, että milloin lähden Sallyn maailmaan. Itse en tuota edes huomannut enkä tajunnut.
Seuraavaksi ainoastaan näin ja tiedostin, kuinka tipahtelin tavallaan huoneesta toiseen, jotka olivat jatkuvassa pyörivässä liikkeessä. Muistan jotain suurta ja valkeaa, kuin valkoinen seinä olisi ollut edessäni, tai että ne "huoneet" olivat vain erilaisia seinäelementtejä jotka pyöriessään tipauttivat minut seuraavaan ulottuvuuteen. Viimeisessä "paikassa" tai "sivussa" tajusin hieman ihmetellä
sitä kaikkea absurdiutta, kunnes Sallyn pyörivä, yksinkertainen ja suuri (verrattuna minuun), elementtimaailma heitti minut takaisin kotiini, "tähän ulottuvuuteen". Tiesin että olin ollut pyörimässä jonkinlaista ulottuvuuspyörää, kunnes se pysähtyi takaisin tämän todellisuuden kohdalle.

**Tällä aikaa, olin ollut täysin pois tästä maailmasta itse, tai ainakin niin luulin, tai sitten en vain muistanut enää,
mutta olin jutellut kavereideni kanssa, vastannut heidän kysymyksiin.. Hitaasti ja poissaolevasti, mutta vastannut kuitenkin. En kyllä oikein enää muista mistä puhuttiin (siinä vidella näin kaiken), mutta se on epäolennaista.**

Tipahtaessani takaisin tähän todellisuuteen, luulin vahvasti aikaa menneen ulottuuuspyörässä vain pari minuuttia,
koska siltä se tuntui siellä. Ihan erilainen aikakäsitys. En myöskään siellä mitenkään tajunnut ottaneeni salviaa, "menin vain". Yhtään ei myöskään pelottanut tai mtn, sillä ei tajunnut muuta kuin sen mitä koki. Paitsi sitten hetkeä ennen tänne palaamista hieman ihmettelin että mikä juttu tää on.. (:
Kysyin heti kun tajusin voivani nyt puhua (että täällä ulottuvuudessa on ihmisiä eikä vain pyöriviä elementtiulottuvuuksia=),
että "missä mä oon?" Ja vastaus kuului "täällä kotona xxxxx:ssä". Sen kuultuani ja rekisteröityäni, aloin välittömästi
nauraa todella hektistä naurua! Nauroin aivan hillittömästi enkä voinut lopettaa, ja samalla vastasin "No niimpä tietysti". :lol:
Se oli ihanaa, vesi vaan valui silmistä.

Kun siitä sitten tokenin kohta, aloin toden teolla ihmettelemään, että miksi mun mies on ihan eri paikassa ja kuinka se on mahdollista yhtäkkiä, että mikä tässä on takana kun ihmiset on vaihtanut paikkoja enkä mää oo huomannu. :mrgreen:
Kysyin myös lupaa että saanko mennä tonne (keittiöön päin), koska halusin varmistaa että olenko vieläkin tripillä ja että onko tämä nyt oikea todellisuus. Niimpä ryhdyin konttaamaan keittiöön päin (ei jaksanut jotenkin kävellä, ja konttaus tuntui turvalliselta :D) ja muutaman metrin mentyäni tajusin että "nyt olen jo täällä, koska ympäristö ei enää muutu, ja että jos olisin yhä tripillä en pystyis siellä toimimaan näin loogisesti pitäen kiinni tästä todellisuudesta ja ajattelemaan näin loogisesti". (:

Oma tietoisuuteni alkoi olla normaali, vaikka olo oli vielä huteran oudohko. Katsoin kuvatun videon ja olin todella hämmentynyt että olin keskustellut kavereiden kanssa, ja että trippi oli kestänyt jopa 10-15min. :shock:

Sallysta sanoisin, että todella hauska, ja täysin omanlaisensa psykedeeli. Kaikkien meidän kokemukset olivat hyviä, hauskoja ja täysin absurdeja tähän maailmaan verrattuna. Kaikki kokivat Sallyn takertuvan erityisesti maailman/maailmankaikkeuden rakenteeseen,
ja kaikki kokivat jossain vaiheessa jatkuvan, pyörivän liikkeen. Esim. kaveri oli suuressa pyörivässä hammasrattaassa.
Enemmän ottaneet kokivat toki enempi, 0,3g 40x:ää vei kaverin tosi jännälle ja hauskalle ja absurdille matkalle.
Ajattelu, aika, oma ruumis, kaikki, on ihan jotain muuta, kuin se on täällä. Voisi kuvitella sen olevan meidän kielellä esim. eetteriruumis, sillä siellä ei ollut tämän maailman tuntoaistia, tahi juuri muitakaan aisteja, paitsi näkö.
Tosi erilaista kuin mikään kokemani, ja suosittelen ehdottomasti kaikkia psykedeeleistä tykkääviä kokeilemaan.
Ihan pikkusen jänskätti, että tuleeko kellekkään huono trippi, kun olin itse lukenut todella hurjia negatiivisia trippistooreja,
mutta kaikilla oli onneksi kivaa.

Tänään toivottavasti saan muutes kaverilta 60x:ää... :twisted:
jotta soronoo (sanoi hän, ja katosi jatkuvan liikkeen pyörteisiin). 0/
love, metsis
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
MetsänNeito
Apteekki

Re: Salvia 40x Ulottuvuuspyörässä

Post by MetsänNeito »

no voi voi kun laitoinkin väärälle arealle.
jospa joku viitsii siirtää kun huomaa. :mrgreen:

//mode-edit: Siirretty salvia-osastolle - usoda
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Hyvää luettavaa :)
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo »

Erittäin hyvää! Ja mukavaa B^D
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die