Tramal, Diapam, sirdalud : )

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Wol
Psykonautti

Tramal, Diapam, sirdalud : )

Post by Wol »

Sukupuoli: Mies
Painoa: n. 50 kiloa.

Elikkäs eilen Tramalia meni 50mg, Sirdaludia 6mg ja Diapam 5mg. (korjaan jos kusee, oon tällä hetkellä panacod-kuoseissa :E...)

Ekaks Tramalit, ei mitään, sitten Diapamit, eikä vieläkään mitään, sitten 3mg Sirdaludia nokitettuna, vähäsen tuli jumia kehiin, muttei riittänyt, joten perään viel toiset 3mg, jonka jälkeen rupes pärisee ihan kohtalaisesti :). Elikkäs tuli semmoinen hieman päihtynyt, ehkä vähän humalainen olo. Krapulaa, tai mitään krapulan tapaistakaan ei ollut aamulla, eikä suutakaan kuivannut, positiivinen reissu. (väsymys tietty, sirdaludissa semmonen _sivu_vaikutus :D).

Kirjasin nyt vaan ylös, muokkailen tätä varmaan kuhan oon päässy näistä panacodeista ylitse
(Panacod ilman erottelua, ei hyvä, ei ollenkaan, unohtakaa jo suoraan jos ette jaksa nähdä vaivaa erotteluun, itselläni oli kyseessä poretabut ni ei oikeen pystynyt)
Wöl, bongia polttava lohikäärme.
tRip
Moderator

Re: Tramal, Diapam, sirdalud : )

Post by tRip »

Wol wrote:(Panacod ilman erottelua, ei hyvä, ei ollenkaan, unohtakaa jo suoraan jos ette jaksa nähdä vaivaa erotteluun, itselläni oli kyseessä poretabut ni ei oikeen pystynyt)
Samaa mieltä..
Mutta miksei porettakin voisi..? Sama liukenemishäzmäkkähän siihen pätee
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Wol
Psykonautti

Post by Wol »

Samaa mieltä sun kanssa, mut kaveri väitti ettei voi onnistua, ja sit sano senki viel, ettei noin "pieni" määrä haittaa (otin 4 tabua siis, eli 2000mg parasetamolia). Kyl sen pitäis onnistua, ku tekis silleen, että laittais puoleen litraan vettä vaikka sellaset 4 - 8 tabuu, jääkaappii vaik vuorokaudeks tyylii, ja sit suodatinpussin läpi... Kyl mun käsityksen mukaa pitäis toimia :E. Mut kantapään kautta saatana. Sirdaludit oli kyl kivoi sillon perjantaina :)
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Wol wrote:Samaa mieltä sun kanssa, mut kaveri väitti ettei voi onnistua, ja sit sano senki viel, ettei noin "pieni" määrä haittaa (otin 4 tabua siis, eli 2000mg parasetamolia). Kyl sen pitäis onnistua, ku tekis silleen, että laittais puoleen litraan vettä vaikka sellaset 4 - 8 tabuu, jääkaappii vaik vuorokaudeks tyylii, ja sit suodatinpussin läpi... Kyl mun käsityksen mukaa pitäis toimia :E. Mut kantapään kautta saatana. Sirdaludit oli kyl kivoi sillon perjantaina :)
kaveri sääteli jotenkin noista poretabuista hihakamaa,muuta en muista ku et suodatinpussi sillä siinä oli..ite en suostunu sitä tökkäämään kun oli n.5vrk käytössä ollut pirineula ainoana piikitys vehkeenä..ja se oli AIKA tylsä..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Wol
Psykonautti

Post by Wol »

Ei mitään piikittelyä, siihen en sotkeudu (periaatesyyt).
Ja onko muuten jees ottaa ottaa tramalia 250 mg pelkistää? Painoa oli ne säälittävät 50kg.
Ihan vaan mietin tässä tällein..
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

tRip wrote:
Wol wrote:(Panacod ilman erottelua, ei hyvä, ei ollenkaan, unohtakaa jo suoraan jos ette jaksa nähdä vaivaa erotteluun, itselläni oli kyseessä poretabut ni ei oikeen pystynyt)
Samaa mieltä..
Mutta miksei porettakin voisi..? Sama liukenemishäzmäkkähän siihen pätee
Ihan samalla tavalla voi erotella poreet ja pillerit. Nehän vaan liukenee nopeammin, eli on helpompia kylmävesieroteella.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

mauser1911 wrote:
Wol wrote:Samaa mieltä sun kanssa, mut kaveri väitti ettei voi onnistua, ja sit sano senki viel, ettei noin "pieni" määrä haittaa (otin 4 tabua siis, eli 2000mg parasetamolia). Kyl sen pitäis onnistua, ku tekis silleen, että laittais puoleen litraan vettä vaikka sellaset 4 - 8 tabuu, jääkaappii vaik vuorokaudeks tyylii, ja sit suodatinpussin läpi... Kyl mun käsityksen mukaa pitäis toimia :E. Mut kantapään kautta saatana. Sirdaludit oli kyl kivoi sillon perjantaina :)
kaveri sääteli jotenkin noista poretabuista hihakamaa,muuta en muista ku et suodatinpussi sillä siinä oli..ite en suostunu sitä tökkäämään kun oli n.5vrk käytössä ollut pirineula ainoana piikitys vehkeenä..ja se oli AIKA tylsä..
Kodeiinin IV käytöstä ei oo hyötyy koska kodeiinin pitää any case metabolisoitua maksan kautta morfiiniks. Ja on olemassa mulla hatara muistikuva, että olisi hengenvaarallista touhua, mut tästä en kyllä mene takuuseen...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Wol wrote:Ei mitään piikittelyä, siihen en sotkeudu (periaatesyyt).
Ja onko muuten jees ottaa ottaa tramalia 250 mg pelkistää? Painoa oli ne säälittävät 50kg.
Ihan vaan mietin tässä tällein..
on kai se ihan jees,mut varaisin kyllä toiset 250mg jos ei toimi kunnolla.mulla ilman tolee on vakkari startti 600mg.
Wol
Psykonautti

Post by Wol »

Mauseri paljos on painoa ja tällei? Ja mulla ei oo enempää ku toi 250mg.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Wol wrote:Mauseri paljos on painoa ja tällei? Ja mulla ei oo enempää ku toi 250mg.
joo,hyvä pointti,painoo on n.90kg.mut kun muistelen ekaa linnareissuu niin painoin 45kg ku menin linnaan ja sielläkin 250mg oli mulla vajarit..mut ihmiset on erillaisia ja kyllä niistä 250 hyvä olo tulee.jos mulla ois ne niin ne ois jo syöty:),muutama bisse kyllä voimistais oloo.
Wol
Psykonautti

Post by Wol »

Alkoholia en ole melkeen vuoteen käyttänyt, enkä tule vuosiin käyttämään :). Ja vois tehä sillee et eka ottais sellaset 200 (ihan ettei iske paniikkia) sit myöhemmin sen viimesen tabun... saa ny nähä, perjantaina tesmin, kirjottelen kyl tähä samaa topiccii sitte :).
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Wol wrote:Alkoholia en ole melkeen vuoteen käyttänyt, enkä tule vuosiin käyttämään :). Ja vois tehä sillee et eka ottais sellaset 200 (ihan ettei iske paniikkia) sit myöhemmin sen viimesen tabun... saa ny nähä, perjantaina tesmin, kirjottelen kyl tähä samaa topiccii sitte :).
savut on rambojen kans tosi jees.hienoa toi sun suhtautuminen alkoholiin,se on paskin päihde..itekin olin 8v juomatta aikoinaan.nykyään se on jo muodostunut ongelmaks.
Wol
Psykonautti

Post by Wol »

Joo, alkoholi on ihan perseestä, ja arvelinki, että savut olis jees noiden kaa ;) Pitää kyl tesmii jos irtois, savut on niiku se juttu mikä on mun elämän tarkotus, että noiki napsin sen takii ku ei oo savui irtoillu vähää aikaa.

EDIT: Mauser, suosittelen lopettaa taas alkoholin käytön, kaikki muutki hei, jättäkää ne pullot vaa sinne alkoo :/. Kauheeta myrkkyä.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Mulla tais eka Tramal kokemus olla 200mg (ei siis depotteja) ja olin taivaissa. Oli ensimmäinen 150 millinen kodeiiniakin kuin taivaissa olis. Ihmiset on erilaisia, mutta useimmille kyllä tuollaiset 200mg tai 250mg ekalla kerralla on just hyvä.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mä olin ekasta 100mg depotti trambosta jo ihan taivaissa^^

ja alko sopii muuten hyvin kuosiputken lopettamiseen. Se on niin masentavaa ettei sitä kauaa jaksa. Silti niin maanläheinen.
Keep it unreal.

Wol
Psykonautti

Post by Wol »

nyt on 200mg otettu, tirvasin nassusta alas aika tiuhaa tahtii... kauas tässä pitäis kestää :E? otan 50mg lisää ihan näillä hetkillä...

EDIT: nyt se 250mg alhaalla... :)
Last edited by Wol on Fri 12 Sep 2008, 22:17, edited 1 time in total.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Malta WolWol malta hyvä miäs ;)
Keep it unreal.

Wol
Psykonautti

Post by Wol »

Perjantaina kirjoitettua:

Joo... nyt on saatanallinen kuja :D

Sunnuntaina kirjoitettua:

Joo nonniis, en eilen pystyny olemaan koneella hetkeäkään, tuli sen verran paskat olot, purjoa tuli, lämpöäki nous ja migreeniki viellä hyppäs niskaan. Perjantain kokemukset oli helvetin hyvät, rennot jne... Mutta tää rapulan tapanen mikä tuli vähän yllärinä ei ollu oikeen kiva.