Johan oli hyvät venetsialaiset

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
master jon
Karvakuono

Johan oli hyvät venetsialaiset

Post by master jon »

Hei. kirjotanpa nyt tänne tällasen trippistoorin.

Torstai 28.8.2008 : 600 mg dxm+ 1L greippimehu
Menin aamulla kouluun, kun tulin koulusta ajattelin itsekseni että mitä jos sitä ottais pikavipin ja vetäis deksit kun on koulutki alkanu ja oli niin hyvä fiilis kun olin päässyt kouluun. No, laitoin uunin 300 asteeseen ja laitoin ruokasoodat folion päälle. Sit hain apteekista ressut, ja erottelin. Join vähän greippimehua siinä samassa, (tämä oikeesti toimii dexmin kans) ja sutasin deksmit naamaan klo 4 aikoihin. Lähdin sit ulos kävelylle ja takas sisälle, menin patjalle nauttimaan nousuista(nauttimaan ei ehkä oikea sana) huomas että alko tulla deksminen olo. Kuulin sitte kaverin yskäsevän pihalla, asun kerrostalossa, huusin ikkunasta että tuutko kahville? (K) vastasi, no mulla on jo kahvi tässä mutta kyllä mä käymään voin tulla. Minä vastasin että voin keittää sulle vaikka 3 kuppia. :D Sit (K) tuli sisään ja huomas että alko toimimaan ja lujaa toimiki.

Tuo greippi mehu teki sen että kokemuksesta tuli paljon puhtaampi, eikä oo niin sekasin kun yleensä on deksmeistä. pystyy hallitsemaan trippiä tosi hyvin ite ja ajatukset rullaa loogisemmin. Tunteet tuntuu voimakkaammalta. Tekee tripistä ehkä vähä psykedeelisemmän.

Illan sitten pajautin ja hengasin kämpillä ja yritin kuumottaa selväpäistä porukkaa psykoottisilla katseilla :D, enpä saanu ku 6 tuntia nukuttua, seuraavana päivänä kouluun, ja skarppina olin. :)

Perjantai 29.8.2008 900 dxm +0,5 L greippimehu+oopiumtee+hasa
Kun tulin koulusta ajattelin että tänään vois olla selvinpäin, mutta Toinen kaveri(T) tuli tällä kertaa käymään ja kysy että otetaanko deksmit?
Tottakai, minä tuumin. Niinpä päätettiin pitää lanit. ja niin lähetin tyttöystäväni apteekkiin. Meillä oli loppujen lopuksi kolme pulloa Resilaria, Otin ehkä 450 mg aluksi noin klo 18:45 ja tunnin päästä lähdin saunaan, join kaljan ja hups meinas nousta hattuun, saunassa oli ihan rauhallinen meininki, nautin löylyistä. kun olit löylyt löylytetty, niin alko nousemaan todella mukavasti, mutta ei tullut maha-oloa niinkun yleensä, menin sitten kämppääni ja siellä oli se (T) jo aika kuoseissa. Joimme tossa samassa sitä greippimehua, jaettiin litran puteli. Ja niin minä päätin ottaa vielä ne loputkin 450 mg, saunadeksit. :) Kävimme monesti ulkona (T):n kans, kävelimme metsässä ja kävimme kellarissa, oli pilkkopimeetä ja näky mukavia visuaaleja, niistä en enää muista paljon mitään.

Nyt (K)kin otti sitten hiukan sitä deksmiä ja oli itekkin ihan ulapalla, käytiin yöllä subwayssa tyttöystävän ja (K):n kanssa hakemassa ruokaa, kun olimme menossa kämpille, tapahtu todella hämärä juttu, joku vanha mies huus meille että "onko teitä 2 tyttöä ja yks poika", huusin ihan täysiä takasin että "meitä on 2 poikaa ja yks tyttö!" se kysy onko meillä navettaa ja että missä me asutaan ja väitti ettei sielläpäin mitään navettaa oo, mut me väitettiin että on. (asun kerrostalossa :D) ja sit lähettiin himaan laittamaan opiumteetä. joku 50 kodan teet kahteen pekkaan otettiin, ei ehkä niin järkevää, mutta hyvin sai nukuttua.

Lauantai 30.8.2008 600 mg dxm+opiumtee+hasa+kalja VENETSIALAISET
ja aamulla oli ku uus mies. opium teet vaikutti vieläki, ja niin kyllä deksmitki. :)
Join sitten aamupalaks lisää sitä teetä, keitin ittelleni uuet niistä samoista kodista, sitten tyttöystävän veli toi resilaria, (yskään) sekin oli hämärä tapaus :D kyttäsin vaan sitä enkä ees tervehtiny, ku olin vähä kuumotuksissa että jos se näkee valot paistavan vessasta, mut se vaan piipahti ovella ;)

Lähdin kävelemään keskustaan päin, sattumalta kaveri tuli autolla justiinsa oikeeseen paikkaan ja saimme kyydin kauppaan, minä ja veljeni.
noo, sit oli aika hakea kaljaa, meinasin nukahtaa kassajonossa kun olin ryystäny sitä opateetä menemään mutta sain ostettua kaljat.
Ja lähdimmekin jengillä kämpille. Nyt Kolmas kaveri(P) päätti tarjota kunnon paukut, hiisasimme bongia ja jouduin lähteä lepäämään lattialle ku veti niin puoleensa. niinpä sitten aloin värkkäämään uusia deksmejä tällä kertaa vaan about 3/4 pullosta,kun ajattelin ryypätäkkin venetsialaisten kunniaks. Erottelin todella uneliaana, meinas mennä koko ajan silmät kii ku yritti värkkäillä, mutta kyllä se lopulta onnistui, vedin naamaan 400 mg lämmintä eroteltua dxm sitrusjuomaa(hyite), ja jugurttia päälle noin 16.00 aikoihin. sit lähdimme Kuski, minä, tyttöystäväni ja (P) rannalle katselemaan vähän syksyistä merta ja juomaan kahvit. Siellä meinasin nukahtaa mutta sitten dexit alko nousemaan, ja tuli pirteempi olo, oli kyllä etäisyydet vähä hukassa ja sellasessa niin mystisessä, unenomasessa, hiljasen hämärässä tilassa. Mut alko sitä piristymään sit kunnolla kun dexit nous kunnolla ja pääs takas kämpille.

18.00 Vedin loput Resilarit suoraan pullosta. Minulla oli toimisto keittiönhyllyjen päällä katonrajassa :) ja siellä piirsin kuvan ja runon ja tehtailin nuuskaa, tein myös mansikkakakun ja olin todella ylpee ittestäni.Aloin kuumottamaan että pää ei kestä enää. Juopottelin sixpakin ja paukuttelin vähä raketteja Mr. (V):n kanssa läheisessä puistossa . :D Illalla sitten lähdimme ihmisten ilmoille, Joimme hiukan Viinaa veljeni kanssa. Hän lähtee kotiin. Lähdemme sitten hakemaan ruokaa Tyttöystävän kanssa, tapaamme kaverin keskustassa, ja joku ampuu meitä kohti raketin, etsimme syylliset ja kaveri (K2) alkaa tappelemaan, tyttöystävän päällä on 3 jätkää kaatuneena ja jalka melkeen katki, kaveria potkitaan päähän, armoton kaaos, pakkohan sitä oli puolustaa tyttöystävää ja kaveria, porukka sai turpaan ja lähti karkuun. Me taas lähdimme kotiin juomaan viinaa, päätettiin sit vielä lähteä takas keskustaan. Matkalla annoin juopuneelle vanhalle rouvalle savukkeen, kerettiin keskustaan ja (k2) sai uudestaan turpaan ja lähti poliisiautolla kotiin. Sitten olikin nukkumaan menoaika karstojen siivettämänä.

Sunnuntai 31.8.2008
Illalla päätin syödä sieniä, 10 kpl suippomadonlakkia, olin niinku pikkupoika ja tunsin että oon tullu takas kokoon. Oli tämäkin ilta ihan tapahtumarikas, mutta nyt saa kyllä riittää. tässähän on kirjoteltu jo varmaan yli tunnin :roll:
Ehei eeii.. KYLLÄ NYT MENI OHI NUOTIN!
Dexma
Moderator

Re: Johan oli hyvät venetsialaiset

Post by Dexma »

Hyvä hyvä... Olisi mielenkiintoista kuulla enemmän ei viinaa sisältäviä dexmi kokemuksia, mutta kaikki tavallaan... Tuo greippi kyllä vaikuttaa, mutta oikeastaan tekee pikkaisen dissosiatiivisemman olon, mielestäni... Itse harvoin käytän greippiä apuna... Opa teetä voisi olla mielenkiintoista keitellä dexmin kanssa... yleensä tähän saakka kodeiinin ja tramali ainakin on hyvin piristänyt trippiä...
master jon
Karvakuono

Post by master jon »

Maanantai 1.9.2008 Sir ephedrin 95ml=(115mg efedriiniä, 285mg dextrometorphan. hydrobromid.)
Klo 15.00 hauskan koulupäivän jälkeen otin 50 ml yskänlääkettä ja alko tuntua siltä että vois tehä jotain. Hääräsin kämpässäni ja siivoilin vähän, kävin ulkona kävelyllä tyttöystäväni kanssa, juoksin rappuset ylös ja otin vähän lisää, juoksin takas alas ja jatkoimme lenkkiä.

Tärisi vähän, sydän hakkas hiukan lujempaa, tunsin mietoa euforiaa ja euforian yhteydessä kylmiä väreitä, penis surkastu, kuseminen oli vaikeeta.
Dxm teki tohon sellasen mukavan glow:n, näkökenttä hehkui.
klo 18.00 mennessä olin juonut sen 95 ml.

Tällasta juttua olin kirjottanut foorumille klo 19:47.
aika piristävä ja nyt kun on polttanu paukut niin pää painaa tosiaan. toimii kyllä, ruumis tuntuu hämärältä, deksin vaikutuksiakin havaittavissa, ei oo ripulia, vähän ehkä maha kipee. Ihan mukava aine, välillä tuli ahdistavia kylmiä väreitä, välillä euforisia , eniten niitä euforisia. leuka yhtä jumissa ku essopäissään, hampaat yhessä. :D
edit: taisin nukahtaa tossa yhdessä välissä tai olin jonkin sortin euforisessa valveunessa sit laitoin kahvit ja hups ku oli vauhti päällä . aika vahvaa kyllä loppupeleissä tuo, mut huomaa että deksmiki kyllä vaikuttaa.. :foil:

klo. 21.00 aikoihin pari kaveria tuli käymään, tarjosin niillekkin vähän yskänlääkettä ja ne tarjos mulle parit bongisavut. Toinen kaveri lähti kotiin, oli valvonu koko yön ja sydän hakannu, ei tykännyt. Toinen kavereista jäi pelailemaan kanssani starcraftia ja 3.00 aikaan menin nukkumaan. Molemmat ystäväni tulivat aamulla 8.00 käymään kahvilla, mutta oli niin laiska olo ettei jaksanut kouluun, harmitti hiukan.
master jon
Karvakuono

Post by master jon »

Dexma wrote:Hyvä hyvä... Olisi mielenkiintoista kuulla enemmän ei viinaa sisältäviä dexmi kokemuksia, mutta kaikki tavallaan... Tuo greippi kyllä vaikuttaa, mutta oikeastaan tekee pikkaisen dissosiatiivisemman olon, mielestäni... Itse harvoin käytän greippiä apuna... Opa teetä voisi olla mielenkiintoista keitellä dexmin kanssa... yleensä tähän saakka kodeiinin ja tramali ainakin on hyvin piristänyt trippiä...
Juu lisään vielä yhden stoorin huomenna, jossa pelkkä deksi vaikuttaa. Enempää deksmijuttuja ei sen jälkeen tuukkaan vähään aikaan.
Tällä hetkellä kahden viikon huumetauko+sienestysjakso, ja tuntuu tosi mukavalta olla selvinpäin pitkästä aikaa. :)
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

master jon wrote:
Dexma wrote:Hyvä hyvä... Olisi mielenkiintoista kuulla enemmän ei viinaa sisältäviä dexmi kokemuksia, mutta kaikki tavallaan... Tuo greippi kyllä vaikuttaa, mutta oikeastaan tekee pikkaisen dissosiatiivisemman olon, mielestäni... Itse harvoin käytän greippiä apuna... Opa teetä voisi olla mielenkiintoista keitellä dexmin kanssa... yleensä tähän saakka kodeiinin ja tramali ainakin on hyvin piristänyt trippiä...
Juu lisään vielä yhden stoorin huomenna, jossa pelkkä deksi vaikuttaa. Enempää deksmijuttuja ei sen jälkeen tuukkaan vähään aikaan.
Tällä hetkellä kahden viikon huumetauko+sienestysjakso, ja tuntuu tosi mukavalta olla selvinpäin pitkästä aikaa. :)
Vittu mulla on jo ERITTÄIN pitkä aika ennen kunnon dexmi kokemusta... Siitä on varmaan jo yli kuukausi kun otin viimeksi 1800 mg... Toisaalta ehkä kolme viikkoa sitten otin 1200 mg, ja oli sekin kiva trippi... Nyt on jotenkin vähän sellainen kalja linja... Kiva näinkin...