Torstai 28.8.2008 : 600 mg dxm+ 1L greippimehu
Menin aamulla kouluun, kun tulin koulusta ajattelin itsekseni että mitä jos sitä ottais pikavipin ja vetäis deksit kun on koulutki alkanu ja oli niin hyvä fiilis kun olin päässyt kouluun. No, laitoin uunin 300 asteeseen ja laitoin ruokasoodat folion päälle. Sit hain apteekista ressut, ja erottelin. Join vähän greippimehua siinä samassa, (tämä oikeesti toimii dexmin kans) ja sutasin deksmit naamaan klo 4 aikoihin. Lähdin sit ulos kävelylle ja takas sisälle, menin patjalle nauttimaan nousuista(nauttimaan ei ehkä oikea sana) huomas että alko tulla deksminen olo. Kuulin sitte kaverin yskäsevän pihalla, asun kerrostalossa, huusin ikkunasta että tuutko kahville? (K) vastasi, no mulla on jo kahvi tässä mutta kyllä mä käymään voin tulla. Minä vastasin että voin keittää sulle vaikka 3 kuppia.
Tuo greippi mehu teki sen että kokemuksesta tuli paljon puhtaampi, eikä oo niin sekasin kun yleensä on deksmeistä. pystyy hallitsemaan trippiä tosi hyvin ite ja ajatukset rullaa loogisemmin. Tunteet tuntuu voimakkaammalta. Tekee tripistä ehkä vähä psykedeelisemmän.
Illan sitten pajautin ja hengasin kämpillä ja yritin kuumottaa selväpäistä porukkaa psykoottisilla katseilla
Perjantai 29.8.2008 900 dxm +0,5 L greippimehu+oopiumtee+hasa
Kun tulin koulusta ajattelin että tänään vois olla selvinpäin, mutta Toinen kaveri(T) tuli tällä kertaa käymään ja kysy että otetaanko deksmit?
Tottakai, minä tuumin. Niinpä päätettiin pitää lanit. ja niin lähetin tyttöystäväni apteekkiin. Meillä oli loppujen lopuksi kolme pulloa Resilaria, Otin ehkä 450 mg aluksi noin klo 18:45 ja tunnin päästä lähdin saunaan, join kaljan ja hups meinas nousta hattuun, saunassa oli ihan rauhallinen meininki, nautin löylyistä. kun olit löylyt löylytetty, niin alko nousemaan todella mukavasti, mutta ei tullut maha-oloa niinkun yleensä, menin sitten kämppääni ja siellä oli se (T) jo aika kuoseissa. Joimme tossa samassa sitä greippimehua, jaettiin litran puteli. Ja niin minä päätin ottaa vielä ne loputkin 450 mg, saunadeksit.
Nyt (K)kin otti sitten hiukan sitä deksmiä ja oli itekkin ihan ulapalla, käytiin yöllä subwayssa tyttöystävän ja (K):n kanssa hakemassa ruokaa, kun olimme menossa kämpille, tapahtu todella hämärä juttu, joku vanha mies huus meille että "onko teitä 2 tyttöä ja yks poika", huusin ihan täysiä takasin että "meitä on 2 poikaa ja yks tyttö!" se kysy onko meillä navettaa ja että missä me asutaan ja väitti ettei sielläpäin mitään navettaa oo, mut me väitettiin että on. (asun kerrostalossa
Lauantai 30.8.2008 600 mg dxm+opiumtee+hasa+kalja VENETSIALAISET
ja aamulla oli ku uus mies. opium teet vaikutti vieläki, ja niin kyllä deksmitki.
Join sitten aamupalaks lisää sitä teetä, keitin ittelleni uuet niistä samoista kodista, sitten tyttöystävän veli toi resilaria, (yskään) sekin oli hämärä tapaus
Lähdin kävelemään keskustaan päin, sattumalta kaveri tuli autolla justiinsa oikeeseen paikkaan ja saimme kyydin kauppaan, minä ja veljeni.
noo, sit oli aika hakea kaljaa, meinasin nukahtaa kassajonossa kun olin ryystäny sitä opateetä menemään mutta sain ostettua kaljat.
Ja lähdimmekin jengillä kämpille. Nyt Kolmas kaveri(P) päätti tarjota kunnon paukut, hiisasimme bongia ja jouduin lähteä lepäämään lattialle ku veti niin puoleensa. niinpä sitten aloin värkkäämään uusia deksmejä tällä kertaa vaan about 3/4 pullosta,kun ajattelin ryypätäkkin venetsialaisten kunniaks. Erottelin todella uneliaana, meinas mennä koko ajan silmät kii ku yritti värkkäillä, mutta kyllä se lopulta onnistui, vedin naamaan 400 mg lämmintä eroteltua dxm sitrusjuomaa(hyite), ja jugurttia päälle noin 16.00 aikoihin. sit lähdimme Kuski, minä, tyttöystäväni ja (P) rannalle katselemaan vähän syksyistä merta ja juomaan kahvit. Siellä meinasin nukahtaa mutta sitten dexit alko nousemaan, ja tuli pirteempi olo, oli kyllä etäisyydet vähä hukassa ja sellasessa niin mystisessä, unenomasessa, hiljasen hämärässä tilassa. Mut alko sitä piristymään sit kunnolla kun dexit nous kunnolla ja pääs takas kämpille.
18.00 Vedin loput Resilarit suoraan pullosta. Minulla oli toimisto keittiönhyllyjen päällä katonrajassa
Sunnuntai 31.8.2008
Illalla päätin syödä sieniä, 10 kpl suippomadonlakkia, olin niinku pikkupoika ja tunsin että oon tullu takas kokoon. Oli tämäkin ilta ihan tapahtumarikas, mutta nyt saa kyllä riittää. tässähän on kirjoteltu jo varmaan yli tunnin