Dexmi-N0llaus
-
tRip
- Moderator
Dexmi-N0llaus
Olin päättänyt olla muutaman päivän kohtuullisen päihtymättä.. Riippuu miksikä ghanjan mieltää.
Mutta nyt olin päättänyt päihtyä..
Söin heti aamutuimaan kohtuullisen määrän tramadoli-hydrokloridia
Poltin myös tätä pyhää yrtti taukoamatta koko päivän, sillä en tuntunut pääsevän sellaiseen pilveen joka olisi antanut jotakin pientä täyttymystä.
Sain ajatuksen ottaa hypnootti-bentsoa, nitratsapiinia kohtuullisen ylevän määrän. Tästä seurasikin ketjureaktio jossa huomasinkin jo ottavani Dextrometorfaani-hydrobromidia 300 milligrammainen määrä.
Otin ensin puolet ja... tovi sen perään loputkin. Se nousi nopeasti, hassusti aaltoillen euforiasta sekavuuteen ja hömelöyteen. Nautin ylipäätään olostani.
Hetken päästä aloinkin epäröimään aineen riittävyyttä, sillä halusin jotain _enemmän_, jotain mullistavampaa. Poltin lisää pilveä ja nappasin vielä jokusen bentson.
Alkoi mennä jo hyvin sekavan mielenkiintoiseksi. Kepeäksi. delirianttimaiseksi.
Lähdin ulos. Tuuli puhkui. Nautin täysin siemauksin sen raikkudesta ja mahtisuudesta. Siinä tuntui olevan syvällistä voimaa. Taisi sataakin hieman. tai ehkä tihkutti. Jokatapauksessa asfaltti kiilteli dissosiatiivisen kauniina ja mahtavana. Ilma tuntui hönkivän kunnioitusta retkräni kohtaan. Olin tästä hyvin kiitollinen.
Olo jatkoi yhä vain syvemmälle sekavuuteen.
Jossainvaiheessa alkoi jo tuntua että dissosioin jo hyvin pahasti keskellä jotain, enkä muistanut missä olen. Mistä lähdin. Minne olen matkalla.
Taju alkoi jo hämärtyä ja löysin jonkinsortin paniikin tunteen itsestäni. Yritin epätoivoisesti keksiä keinoa millä saisin itseni kotiin.
Silmissä alkaa sumenemaan...
Havahdun läpimärkänä. En tajua missä olen.. Lähden kuitenkin vaistomaisesti kotiinpäin.
Matkalla tajuntani hieman selkeni, mutta olin hyvin sekava.
Lämpöiseen kotiin saavuttuani olin jo saavuttanut vaiheen, että olotila vaihteli aaltomaisesti selvemmästä sekavaan. Menin nukkumaan.
Pelkäsin kun en huomannut hengittäväni. Mutta olin kuitenkin elossa. Kai. En ollut enää mistään varma. Edes olemassaolostani. Saatika olenko pääni sisällä tajuttomana jossain, vai sängylläni turvallisesti sekaisin. Vai olinko hengenvaarassa.
Kuljin tunneleita kohtu unta..Kunnes aamulla heräsin suht. pöhnäisenä, mutta uyudesti syntyneenä. Olin täynnä voimaa ja elämäniloa.
Mutta nyt olin päättänyt päihtyä..
Söin heti aamutuimaan kohtuullisen määrän tramadoli-hydrokloridia
Poltin myös tätä pyhää yrtti taukoamatta koko päivän, sillä en tuntunut pääsevän sellaiseen pilveen joka olisi antanut jotakin pientä täyttymystä.
Sain ajatuksen ottaa hypnootti-bentsoa, nitratsapiinia kohtuullisen ylevän määrän. Tästä seurasikin ketjureaktio jossa huomasinkin jo ottavani Dextrometorfaani-hydrobromidia 300 milligrammainen määrä.
Otin ensin puolet ja... tovi sen perään loputkin. Se nousi nopeasti, hassusti aaltoillen euforiasta sekavuuteen ja hömelöyteen. Nautin ylipäätään olostani.
Hetken päästä aloinkin epäröimään aineen riittävyyttä, sillä halusin jotain _enemmän_, jotain mullistavampaa. Poltin lisää pilveä ja nappasin vielä jokusen bentson.
Alkoi mennä jo hyvin sekavan mielenkiintoiseksi. Kepeäksi. delirianttimaiseksi.
Lähdin ulos. Tuuli puhkui. Nautin täysin siemauksin sen raikkudesta ja mahtisuudesta. Siinä tuntui olevan syvällistä voimaa. Taisi sataakin hieman. tai ehkä tihkutti. Jokatapauksessa asfaltti kiilteli dissosiatiivisen kauniina ja mahtavana. Ilma tuntui hönkivän kunnioitusta retkräni kohtaan. Olin tästä hyvin kiitollinen.
Olo jatkoi yhä vain syvemmälle sekavuuteen.
Jossainvaiheessa alkoi jo tuntua että dissosioin jo hyvin pahasti keskellä jotain, enkä muistanut missä olen. Mistä lähdin. Minne olen matkalla.
Taju alkoi jo hämärtyä ja löysin jonkinsortin paniikin tunteen itsestäni. Yritin epätoivoisesti keksiä keinoa millä saisin itseni kotiin.
Silmissä alkaa sumenemaan...
Havahdun läpimärkänä. En tajua missä olen.. Lähden kuitenkin vaistomaisesti kotiinpäin.
Matkalla tajuntani hieman selkeni, mutta olin hyvin sekava.
Lämpöiseen kotiin saavuttuani olin jo saavuttanut vaiheen, että olotila vaihteli aaltomaisesti selvemmästä sekavaan. Menin nukkumaan.
Pelkäsin kun en huomannut hengittäväni. Mutta olin kuitenkin elossa. Kai. En ollut enää mistään varma. Edes olemassaolostani. Saatika olenko pääni sisällä tajuttomana jossain, vai sängylläni turvallisesti sekaisin. Vai olinko hengenvaarassa.
Kuljin tunneleita kohtu unta..Kunnes aamulla heräsin suht. pöhnäisenä, mutta uyudesti syntyneenä. Olin täynnä voimaa ja elämäniloa.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
Dexma
- Moderator
Re: Dexmi-N0llaus
Itseasiassa, en ole ikinä testannut, komboa: Pilvi, dexmi, bentso, mutta ehkä ensikerralla testaan...
Mut joo... Pilvi Dexmi sekoitus on jotenkin "pinnallinen", toisaalta Dexmi, alkoholi, bentso, Weeeelll. HELL YEAH!
Mut joo... Pilvi Dexmi sekoitus on jotenkin "pinnallinen", toisaalta Dexmi, alkoholi, bentso, Weeeelll. HELL YEAH!
-
tRip
- Moderator
Kelasin viel jossain vaiheessa et oisin napannu tohon lisäks vielä tsolpideemia
.. mut jäi vähän kokeilematta kun meni sen verta hulluks jo muutenkin
.. mut jäi vähän kokeilematta kun meni sen verta hulluks jo muutenkin
Keep it unreal.
-
Dexma
- Moderator
Tuo trippi, muuten varmaan muistutti jotain sigmamaista menoa... Meinaan juuri, nuo lauseet tiloista jossa et oikein tiennyt mitä teit, vain liikuit vaistonvaraisesti on itseni mielestä niitä "perus sigma"elementtejä.
Hyvä vain, kun et ottanut sitä Tsoldipeemiä... Kyllähän tuollainen sekoilu tekee hyvää välillä, vaikkei siitä paljoa ehkä käteen jää...
Niin joo, ja yleensä jos rupeaa dissosiointi käymään liian kovalla, kannattaa jäädä sinne koti talon sisään...
Hyvä vain, kun et ottanut sitä Tsoldipeemiä... Kyllähän tuollainen sekoilu tekee hyvää välillä, vaikkei siitä paljoa ehkä käteen jää...
Niin joo, ja yleensä jos rupeaa dissosiointi käymään liian kovalla, kannattaa jäädä sinne koti talon sisään...
-
Ram1t
siis onko vaarallista ottaa esim diapamia (5-10 mg) dxm:ssä ja onko noin pienellä annostuksella bentsoja mitään vaikutusta?
Ja sit taas on topic: aika mielenkiintoiselta toi sun "trippi" vaikutti
Ja sit taas on topic: aika mielenkiintoiselta toi sun "trippi" vaikutti
-
bol
- Kameleontti
Voi ottaa ja riippuu ihmisestä tuleeko vaikutuksia. Itse tuntisin 10mgn vaikutuksen.FreestLr wrote:siis onko vaarallista ottaa esim diapamia (5-10 mg) dxm:ssä ja onko noin pienellä annostuksella bentsoja mitään vaikutusta?
-
tRip
- Moderator
En ole pahemmin edes ottanut dexmiä ilman alkoa/bentsoa..
Ne vaan jotenkin tekee dexmistä 'täydellisemmän'
Eikä bentsot dexmin kohdalla edes latista kokemusta. Riippuu tietysti annoksista, toleranssista ja itse bentsodiatsepiinista.
Kuulemma, ja uskonkin, että bentsot vähentäisi dexmin aiheuttamaa neuro-damagea, jos se sellaista ylipäätään aiheuttaa.
Ainakin on seuraavana päivänä terveempi olo päässä.
Vaarallisuudesta.. Onhan dexmi kuitenkin jonkinsortin opiaatti, joten kaikki keskushermostoa lamaavat aineet voivat aiheuttaa hengityslamaa yms. dexmin kanssa kombotettuna.
Eikä bentsot dexmin kohdalla edes latista kokemusta. Riippuu tietysti annoksista, toleranssista ja itse bentsodiatsepiinista.
Kuulemma, ja uskonkin, että bentsot vähentäisi dexmin aiheuttamaa neuro-damagea, jos se sellaista ylipäätään aiheuttaa.
Ainakin on seuraavana päivänä terveempi olo päässä.
Vaarallisuudesta.. Onhan dexmi kuitenkin jonkinsortin opiaatti, joten kaikki keskushermostoa lamaavat aineet voivat aiheuttaa hengityslamaa yms. dexmin kanssa kombotettuna.
Keep it unreal.
-
Dexma
- Moderator
Itselläni on aina alkoholi ja bentsot, heikentänyt kokemusta niin myös pilvi... Tai tehnyt vain siitä erilaisen... Mukavaa on kyllä sekoilla känni, bentso dexmeissä, mutta pelkältään sitä dexmiä naamaan niin lentää paremmin!tRip wrote:En ole pahemmin edes ottanut dexmiä ilman alkoa/bentsoa..
-
tRip
- Moderator
Dexma, Tämä voi johtua siitä, että haemme dexmistä hieman eri asioita 
Itse en käytä dexmiä 'psykedeelinä', vaan lähinnä juuri pään nollaamiseen. Nautin myös sen äärimmäisen skitsotrooppisesta luonteesta, jota juurikin alko/bentsot korostaa.. jollaintapaa.
Ghanja ei oikein sovi dexmin kanssa.. tai sopii jos haluaa nauttia deliriatiivisesta psykedeliasta. Alkaa itsellä helposti ahdistaa pilven kanssa.
Itse en käytä dexmiä 'psykedeelinä', vaan lähinnä juuri pään nollaamiseen. Nautin myös sen äärimmäisen skitsotrooppisesta luonteesta, jota juurikin alko/bentsot korostaa.. jollaintapaa.
Ghanja ei oikein sovi dexmin kanssa.. tai sopii jos haluaa nauttia deliriatiivisesta psykedeliasta. Alkaa itsellä helposti ahdistaa pilven kanssa.
Keep it unreal.
-
Dexma
- Moderator
Joo täysin totta, itse haen juurikin dexmistä sitä jolla pääsen vain helvetin kauas, minusta itsestäni ja tästä maailmasta.... Mutta mutta... Itse tuota pilvi dexmiä ajattelen siten, että pilvi poistaa juurikin sen kaiken kaaoksen ja yllätyksellisyyden dexmistä.... Olen liikaa tilanteen herra kun otan pilveä dexmin kanssa...tRip wrote:Dexma, Tämä voi johtua siitä, että haemme dexmistä hieman eri asioita
-
Asidyyli
- LD50
Vähän ahdistavan kuuloista settiä eksymisineen kaikkineen...
Dexmisekoilut...
...niitä ei ole ikävä. Muuten kuin kierolla tavalla.
Dexmisekoilut...
Jep. I know what you mean.tRip wrote:Jokatapauksessa asfaltti kiilteli dissosiatiivisen kauniina ja mahtavana.
-
Jeshu
- OD
Mulle kelpaa kyllä 1, 2 ja 3 plateau (korkeammalla, vai mitä sanaa pitäisi käyttää, en oo käynyt), mutta ehkä eniten olen nauttinut tokasta. Musiikki kuulostaa pirun hyvältä ja aiheuttaa väristyksiä kehossa. Olo euforinen, sosiaalinen, energinen, motoriikka ei heitä vielä liikaa, ei liikaa dissosiaatiota - tämä vähän 2,5 plateaun yläpuolella. Paras alkoholin korvike tähän mennessä ja paljon parepaa kuin alkoholi. Se mikä ei kuitenkaan käy päinsä, on olla jossain juuri vähän alle 3 plateaussa tai siinä rajoilla. 2 plateaun positiiviset vaikutukset ovat mennyttä, eikä dextroversestäkään ole pahemmin merkkejä, robowalk ärsyttää - joka voi olla kyllä korkeammalla 3 plateeaulla jännä kokemus. Tommonen turhauttava välitila siis, josta jää verrattain vähän käteen. En vedä.
Tullu huomattua myös kuinka 1, 2 ja kenties korkeimmillakin plateauilla älykkyys kasvaa. Jotenkin sitä vaan tule nopeemmaksi luovaksi tilanteiden ratkaisija koskien varmaan kaikkea...
Tullu huomattua myös kuinka 1, 2 ja kenties korkeimmillakin plateauilla älykkyys kasvaa. Jotenkin sitä vaan tule nopeemmaksi luovaksi tilanteiden ratkaisija koskien varmaan kaikkea...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Lymykonna
- Kameleontti
Freudian slip?tRip wrote: Kuljin tunneleita kohtu unta...
-
Usoda
- LD50
Mulla deksmi aiheuttaa sen etten voi edes sitä boostata tai ottaa päälle mitään muuta. Jotenkin sen ottamisen jälkeen vatsa alkaa hylkimään kaikkea mitä sinne yrittää laittaa, ja syöminen ällöttää. :?
Tosin tuo alkuvuodesta, deksmiä en muutamaan kuukauteen ole ottanut. Pitäisi joskus kokeilla taas ja katsoa onko sen aiheuttamassa olotilassa mitään muutosta. (jos vaikka ajan kanssa tuo henkinen "ällötys" sitä kohtaan laskisi)
Eikö bentsot yleisesti turruta esim. psykedeelien vaikutuksia? Luulisi että näin kävisi myös dissojen kanssa? Itse en bentso/deeli(tai disso) komboa ole koskaan vielä kokeillut.
Tosin tuo alkuvuodesta, deksmiä en muutamaan kuukauteen ole ottanut. Pitäisi joskus kokeilla taas ja katsoa onko sen aiheuttamassa olotilassa mitään muutosta. (jos vaikka ajan kanssa tuo henkinen "ällötys" sitä kohtaan laskisi)
Eikö bentsot yleisesti turruta esim. psykedeelien vaikutuksia? Luulisi että näin kävisi myös dissojen kanssa? Itse en bentso/deeli(tai disso) komboa ole koskaan vielä kokeillut.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Jeshu
- OD
Kyl bentsot vie kärkeä dexmiltäkin, mut ei niin paljoa kuin esim. LSD:n kanssa. Jotenkin se dextro-maailma jyrää kovempaa yli imho.Usoda wrote:Eikö bentsot yleisesti turruta esim. psykedeelien vaikutuksia? Luulisi että näin kävisi myös dissojen kanssa? Itse en bentso/deeli(tai disso) komboa ole koskaan vielä kokeillut.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
-
Dexma
- Moderator
Itselläni on kyllä mennyt yleensä niin, että lähes kaikki aineet joita yhdistelen dexmin kanssa vie sitä dexmin yli menevää jyräämistä pois... Toisaalta dissosiatiivista olotilaa voi muuttaa ja syventää... esim, amanitat ja kodeiini...jesuiitta wrote:Kyl bentsot vie kärkeä dexmiltäkin, mut ei niin paljoa kuin esim. LSD:n kanssa. Jotenkin se dextro-maailma jyrää kovempaa yli imho.Usoda wrote:Eikö bentsot yleisesti turruta esim. psykedeelien vaikutuksia? Luulisi että näin kävisi myös dissojen kanssa? Itse en bentso/deeli(tai disso) komboa ole koskaan vielä kokeillut.
Bentso, kalja ja dexmi on toisaalta parhaita känni kuoseja mitä on tullut vastaan...
-
RoboPoski
- Lepakko
Toi otsikko herätti ja mietin tässä kuinka joskus käytin dexmiä aivojen nollaamiseen, palauttamiseen, joka ei varmasti kyllä aivoja mihinkään palauttanut, mutta kohenti mielialaa. Jonkinlainen dxm-riippuvuus.
-
Dexma
- Moderator
Itselläni tuo nollaus on tullut juurikin sellaiseksi kiinnostavaksi... On kiva vetästä välillä järjetön hitti ja sitten vain "poistua" paikalta ja sitten palailee kiintoista tripin kautta takaisin siihen missä istui...RoboPoski wrote:Toi otsikko herätti ja mietin tässä kuinka joskus käytin dexmiä aivojen nollaamiseen, palauttamiseen, joka ei varmasti kyllä aivoja mihinkään palauttanut, mutta kohenti mielialaa. Jonkinlainen dxm-riippuvuus.