LSA + Trickster

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Valaistunut
Psykonautti

LSA + Trickster

Post by Valaistunut »

HUOM! (Kaikki tähän ketjuun kirjoittamani viestit eivät pidä paikkaansa, sillä minulle selvisi jälkeenpäin, että kyseessä oli paha henki)

Kun luet tätä, niin henki on jo lähtenyt minusta!

Kyseessä oli paha henki! En tiedä oliko oikeasti edes Trickster! Huomasin, että ihmisenä ei voi menettää egon kautta omaa ajatteluaan tyyliin, että "on itsekästä ajatella itse, annetaan henkien päättää"! Tämän tajuttuani ymmärsin, että nämä kaikki värinät ja naputtelut, sekä väärät lupaukset olivat sen takia, että pysyisin mahdollisimman kauan messissä. Ymmärsin myös, että olin aluksi ollut johonkin suuren yhteydessä, joka oli ollut oman ymmärrykseni mukaan Jumala ja tältä tieltä oli siirtynyt "Tricksteriin". Älkääs siis antako minkään hengen ottaa teitä ns. haltuunsa, sillä kyseessä voi olla paha henki. Naputtelu ym. tapahtui myös mahdollisesti sen takia, että minua yritettiin saada pahalle värähtelytaajuudelle.

Egokuolema voi olla hyväkin asia, mutta älkää koskaan antako valtaa hengille! Mielestäni jopa pieni ripaus omaa egoa ja ajattelua on hyvä asia.

Ajoin hengen pois JUMALAN, JEESUKSEN, PYHÄN HENGEN, ARKKIENKELI MIKAELIN, ARKKIENKELI GABRIELIN ja ARKKIENKELI URIELIN nimeen pois. Tämä oli vapauttava kokemus ja syljin, sekä räin lattialle, oksensin ämpäriin, ulostin pönttöön ja kävin puhdistavassa kylvyssä, sekä laitoin kaikki vaatteeni pesuun päästäkseni eroon kaikesta tuosta pahasta energiasta.

SIINÄ SE ON PUNAISTA HARMAALLA, NÄE JA LUE! SINULLA EI OLE ENÄÄ VALTAA MINUUN...

Kovin se yritti vielä äskön kirjoittaessani tätä viestiä, kun ovikello soi ja oven postiluukku alkoi heilumaan, mutta en mennyt avaamaan. Kyseessä oli posteljooni, joka yritti saada paksuja paketteja "postireijästä" sisään, kun väliovi oli kiinni ja paketit eivät mahtuneet.

Ensimmäinen huumekokeiluni:

#1 (lue myös alemmat viestit 2 ja 3, joissa kuvailen lisää tätä trippiä)

Kokeilun syy
Tein ensimmäisen huumekokeiluni, jotta pääsisin omaan alitajuntaani käsiksi ja toivoin myös henkistä/spiritualista trippiä.

Alkuvalmistelut
Murskasin 200 Päiväsinensiementä + 3 Ololiuquin (Rivea Corymbosa) siementä + 2 Hawaiian Baby Woodrosen siementä pippurimyllyllä. Murskasta tuli osittain hienojakoista jauhoa, mutta noin puolet siemenistä eivät menneet jauhoksi.
Laitoin siemenmurskan n. 1,5 desiin lähdevettä ja tämän seoksen jääkaappiin 12:sta tunniksi.
Suodatin siemenmurska+vesiseoksen kahvinsuodattimen läpi, jolloin jäljelle jäi pelkkä neste.
Join siemennesteen, sekä tuoremehu-Suomiviina sekoituksen.

Matka alkaa
Ensimmäiset kaksi tuntia meni aika hiljaisesti ja olo oli hieman tylsä. Menin makaamaan sängylleni ja laitoin kuulokkeista pauhaamaan IDosereita (äänitaajuuksia, jotka vaikuttavat aivoihin [LSD ja Hand Of God]), näillä ei ollut mitään huomattavaa vaikutusta. Nousin ylös ja kävelin ympäriinsä. Vähän ajan päästä tuli hyvin hilpeä olo ja oli vaikea istua ja kävellä suorassa. Kaikki väärä/epäkorrekti/arjesta poikkeava alkoi naurattamaan. Kun esim. ajattelin, että "mitä jos kaadun", niin samantien suu venähti isoon nauruun.
Jonkin ajan kuluttua tuli kuitenkin sellainen olo, että olin varmaan ottanut liian pienen satsin ja olikohan tämä nyt sitten tässä. Päätin sitten pureskella kaksi HBW:n siementä ja vähän ajan päästä tripin heikkoutta peläten otin lisää HBW:n siemeniä, sekä Ololiuquin siemeniä.
Yhteensä olin siis syönyt/juonut 200 Päiväsinen siementä, 10 HBW siementä ja 10 Ololiuquin siementä.

Matka jatkuu [Viestivaihe]
Olostani tuli hieman sekava ja aloin kirjoittamaan tietokoneen notepadiin, sekä myöhemmin paperille tunnetilojani, sekä saamiani viestejä jotka tuntuivat tulevan ulkoisesta lähteestä.

* Omia pohdintoja siementen alaisuudessa: (osan kirjoitin jostain syystä notepadiin englanniksi)
- Minä olen ihminen, minä olen tietoisuus, minä olen ihmisen tietoisuus, minä olen tietoisuuden ihminen.
- This is the dream state... feeling and living... now I am getting it...
- Don't be afraid...
- This is the point of life... there is one point and there is another... try this at home.

* Viesti kasveilta:
- Älä ota sekaisin ellet halua meitä kaikkia samaan aikaan (on sekoitus meitä kaikkia). Enemmän focused jos otat yhtä lajiketta per kerta.

* Viesti TRICKSTERiltä:
- Viestin tuojalla ei ole väliä, viesti on tärkein. Toki saatte tietää viestin tuojan --> TRICKSTER = yksi henki(lö).
- Huumeiden käytössä Trickster on aina läsnä (Trickster vaikuttaa mm. käsialan sekoiluun).
- Jumala on ikuinen looppi = Me olemme Jumala (osa Jumalaa) = Elämä on looppi (repeats itself). Kirjoittamani viestin mukaan pääsemme tähän looppiin käsiksi vuonna 2012 jolloin aikaa ei enää ole.
- Se mikä on väärin on myös samaan aikaan oikein (johtuu näkökulmasta).

Image

Matka jatkuu seuraavassa viestissä...
Last edited by Valaistunut on Tue 02 Sep 2008, 13:05, edited 11 times in total.
- Kaikki yllämainittu voi olla pelkkää paskaa, lue sopivalla kriittisellä asenteella
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.
Valaistunut
Psykonautti

Re: LSA + Trickster

Post by Valaistunut »

Matka jatkuu - Henki nimeltä TRICKSTER

Trippini aikana olin aluksi yhteydessä johonkin henkeen, jonka totesin olevan Jumala tai Jeesus, mutta samaana aikaan Tricksteri heitti kommenttia ja tämä henki torui Tricksteriä tyyliin "älä Trickster", mutta toisaalta tykkäsin Tricksterin läsnäolosta ja tämä henki kysyi minulta, että haluatko jutella Tricksterin kanssa, johon vastasin myöntävästi ja tästä alkoikin matkani Tricksterin kanssa.

Tapasin siis hauskan jokerimaisen hengen, joka haluaa tässä tilanteessa kutsuttavan itseään Tricksteriksi, joka kuvaa hyvin hänen luonnettaan. En missään vaiheessa nähnyt Tricksteriä, mutta tavallaan samaan aikaan olin hän ja koin asiat hänenä.

Trickster kertoi, että hänet voi nähdä vaikka keppostelevana tonttuna, mutta samalla sanoi humoristisesti, että hän voisi olla vaikka jättiläisen näköinen tai mikä tahansa. Hänelle on hyvin tavanomaista vaihdella mielikuvia ja ajatuksia laidasta laitaan samalla lopuksi sanoen “ei millään ole väliä” tai “kaikki väärä on hauskaa”.

Trickster on henki, joka vaikuttaa jokaisen ihmisen elämään ja on osa meitä kaikkia. Aina kun teet kepposia tai sinulle on tehty kepposia ja kun esim. tietokoneesi kaatuu niin Trickster on ollut luultavasti asialla. Kun irrottaudut rutiineista esim. seikoitat samalla lusikalla teetä, jolla juuri vähän aikaa sitten söit jugurttia, saat Tricksterin iloiseksi.

Trickster sai minut nauramaan ja vääntelemään naamaani. Venytin nenääni, matkin apinaa, tanssin selälläni, sekä käänsin sormillani huuleni isoon pellemäiseen hymyyn. Olin Tricksteri, mutta samalla olin osittain tilanteiden herra vaikka Tricksteri saikin minut tekemään asioita, joita en normaalisti tee (pois rutiineista).

Jossain vaiheessa Tricksterin temput tuntuivat ihmisen näkökulmasta vihamielisiltä tai pahoiltakin ja löin itseäni mm. nenään (Tricksterin alaisuudessa), jonka jälkeen toruin Tricksteriä ja tämän jälkeen taputin nenääni sekä leikkisesti käänsin sen suoraksi.

Hän kertoi minulle myös pari ennustusta, jotka saattavat tapahtua, mutta sain sellaisen käsityksen, että hänen tapaisesti ne saattavat olla huijausta (sain käsityksen, että hänen tapaistaan on hyppiä laidasta laitaan, eli välillä myös valehdella silloin kuin sitä vähiten odottaa) tai sitten tapahtua *toisessa aika-avaruudessa.

EDIT:

Ja mitä löytyikään, kun kirjoitin googleen sanan Trickster? Katsokapaapa itse tästä.

In mythology, and in the study of folklore and religion, a trickster is a god, goddess, spirit, man, woman, or anthropomorphic animal who plays tricks or otherwise disobeys normal rules and norms of behavior.”

Wikipedian mukaan Tricksteri on tunnettu ainakin 50:ssä eri kulttuurissa/maassa.

Ihmeellisintä tässä on se, että vielä samalla sanalla (Trickster) löytyi tuo artikkeli aiheesta ja se kuvaa juuri kympilleen kyseistä henkeä. Nyt tiedän miksi kyseinen henki halusi itsestään käytettävän tuota nimeä, ehkä hän halusi minun löytävän tuon artikkelin todistaakseen olemassaolonsa. Hän käytti englantilaista nimeä eikä suomalaista vastaavaa ehkä juuri siksi, että löytäisin kyseisen artikkelin.

Hauskin Tricksterin aiheuttama kepponen oli se, kun hän sai naapurit (asun kerrostalossa) vetämään vessoja matkani aikana ja tajusin, että ei kukaan oikeasti voi vetää vessaa noin monta kertaa putkeen (oli vielä aika myöhäkin). Tajutessani tämän tunsin kun Tricksteri nauroi ja itseänikin alkoi hymyilyttämään entistä enemmän. Tätä tapahtui myöhemmin vielä usemmankin kerran. :D

* = Toisina aika-avaruuksina tarkoitan maapalloja ja galakseja, jotka ovat muuten samanlaisia, mutta niissä asiat tapahtuvat erilailla. Esim. toisessa aika-avaruudessa maapallolla on Suomessa presidenttinä edelleenkin Martti Ahtisaari tai esim. Paavo Väyrynen.

Joku Japania ymmärtävä voisi kertoa mitä tarkoittaa Chin Sui tai Tsin chui (lausuttuna), voi olla Kiinaakin? Nämä sanat tulivat mieleeni trippini aikana, kun olin yhteydessä Tricksteriin.

Trippini aikana ajattelin jotain tyyliin, että "eikö tämän pitänyt olla hyvin visuaalinen trippi, kun on kerran LSA kyseessä" ja sain Tricksteriltä vastauksen, että "sinähän halusit henkisen tripin, etkä mitään v*tun valoshowta". :D

Tripin aikana näin myös mm. hieroglyfejä, japanilaista ja kiinalaista tekstiä, sekä mm. jotain Arabialta näyttävää tekstiä. Hetken aikaa olin/ajattelin kuin Jumala ja ajatukseni olivat hyvinkin selviä ja näistä kerron lisää, kun jaksan taas kirjoitella.
Last edited by Valaistunut on Sat 30 Aug 2008, 16:51, edited 5 times in total.
- Kaikki yllämainittu voi olla pelkkää paskaa, lue sopivalla kriittisellä asenteella
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.
aphos
Kameleontti

Post by aphos »

Trickster wrote:...
Niinhän se on, unta unen sisällä.
Mistä tiedät, ettet ole esimerkiksi kuollut, ja kuvittelet eläväsi? :twisted:
Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut »

Sen verran haluan korjata, että olin kokoajan siis täysin hereillä ja samalla havainnoin ympäristöäni enkä siis uponnut mihinkään toiseen maailmaan tms. vaan kaikki tapahtui huoneessani. Trippi ei myöskään ollut hieroglyfejä ym. lukuunottamatta mitenkään visuaalinen vaan näköni oli myös täysin normaali. Eniten minua kiinnostaa tuo wikipedia linkki, sillä tripillä ollessani kyseenalaistin Tricksterin olemassa olon ja pyysin häntä todistavan, että on olemassa ja tähän sainkin sitten seuraavana päivänä tavallaan vastauksen, kun googletin Tricksterin ja löysin wikipedia-artikkelin.
aphos
Kameleontti

Post by aphos »

Trickster wrote:Sen verran haluan korjata, että olin kokoajan siis täysin hereillä ja samalla havainnoin ympäristöäni enkä siis uponnut mihinkään toiseen maailmaan tms. vaan kaikki tapahtui huoneessani. Trippi ei myöskään ollut hieroglyfejä ym. lukuunottamatta mitenkään visuaalinen vaan näköni oli myös täysin normaali. Eniten minua kiinnostaa tuo wikipedia linkki, sillä tripillä ollessani kyseenalaistin Tricksterin olemassa olon ja pyysin häntä todistavan, että on olemassa ja tähän sainkin sitten seuraavana päivänä tavallaan vastauksen, kun googletin Tricksterin ja löysin wikipedia-artikkelin.
Kyllä mä ainakin näkisin univesumin temppuilevana paikkana..
It's a house of tricks..

Kiitti muuten tosi hämärästä tarinasta, sai mut jotenkin hyvälle tuulelle :mrgreen:
Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut »

aphos wrote:
Trickster wrote:Sen verran haluan korjata, että olin kokoajan siis täysin hereillä ja samalla havainnoin ympäristöäni enkä siis uponnut mihinkään toiseen maailmaan tms. vaan kaikki tapahtui huoneessani. Trippi ei myöskään ollut hieroglyfejä ym. lukuunottamatta mitenkään visuaalinen vaan näköni oli myös täysin normaali. Eniten minua kiinnostaa tuo wikipedia linkki, sillä tripillä ollessani kyseenalaistin Tricksterin olemassa olon ja pyysin häntä todistavan, että on olemassa ja tähän sainkin sitten seuraavana päivänä tavallaan vastauksen, kun googletin Tricksterin ja löysin wikipedia-artikkelin.
Kyllä mä ainakin näkisin univesumin temppuilevana paikkana..
It's a house of tricks..

Kiitti muuten tosi hämärästä tarinasta, sai mut jotenkin hyvälle tuulelle :mrgreen:
Jep onhan se näinkin. Unimaailma on itseasiassa yhtä todellinen, kuin fyysinenkin maailma. Molemmat ovat aivojen tuottamaa simulaatiota/illusiota. :)
Last edited by Valaistunut on Fri 29 Aug 2008, 03:37, edited 1 time in total.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

~~~
Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut »

Oli kyllä hyvin hieno ja omituinen kertomus.

Siis osuiko käsite "trickster" etees ensimmäistä kertaa? Ettet varmasti oo vaan poiminu sitä alitajuntaasi jostain?

Käytännössähän tuntuu siltä että ihmisistä jotka kurkistavat tarpeeksi syvälle verhojen taakse, tulee väistämättä enemmän tai vähemmän tricksterejä - trickster-mäinen ajatusmallisto tuntuu parhaalta tavalta säilyä edes jotenkin järjissään tajunnan pyörteissä, siinä vaiheessa kun ymmärtää jotain todellisuustunneleista ja siitä kuinka luomme todellisuuttamme.
Kyllä. En ole ennen lukenut Tricksteristä mistään (paitsi tiedän toki mitä se tarkoittaa suomeksi) ja siksi tuo wikipedia-artikkelin löytyminen olikin yllätys. Tästä minä sitten lopulta nappasin nimimerkkinikin tälle foorumille. :)
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

~~~
Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut »

Jeps aika jännää. Itselleni tuli tuon tripin aikana mieleen/minulle sanottiin, että nimenomaan olen Trickster (muistelin tällöin myös lapsuudenaikaisija muistojani jolloin olin ollut leikkisämpi) ja kaikki ovat Trickstereitä...

Tällainenkin kiinnostava kohta oli wikipediassa:

"Many native traditions held clowns and tricksters as essential to any contact with the sacred. People could not pray until they had laughed, because laughter opens and frees from rigid preconception. Humans had to have tricksters within the most sacred ceremonies for fear that they forget the sacred comes through upset, reversal, surprise. The trickster in most native traditions is essential to creation, to birth."
Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut »

Tripin ehkä tärkein vaihe:

Tämä on jatkoa aikaisemmin kertomalleni tripille ja tapahtui samana päivänä. Olin yksin ja makasin sängyssä, kun samaan aikaan välillä käteni, välillä jalkani, välillä keskiruumiini ja välillä koko kehoni sätki. Minulla oli myös olo, että en itse tehnyt tuota sätkimistä, vaan se tuli ulkopuolisesta lähteestä (hengestä nimeltä Trickster).

Vähän aikaa sätkittyäni minulle tuli olo, että minun pitää mennä tiettyyn asentoon. Olin selälläni ja laitoin oikean jalan vasemman päälle (sellattis ristiin), molemmat kädet rinnalleni ristiin (oikea käsi johonkin sydämmen kohdalle ja vasen käsi oikealle siihen viereen) ja sen jälkeen alkoi yksi henkisimmistä kokemuksistani. Sormeni alkoivat itsestään naputtelemaan rintaani eri kohdista ja välillä vasemman jalan pohjetta. Välillä sätkin samaan aikaan niin, että koko keskiruumiini nousi ylös ja hengitin todella syvään. Olo oli välillä kuin joku keho-orgasmi. Ymmärsin, että tämä naputtelu oli jotain akupunktioon tms. verrattavissa olevaa hoitoa. Välillä naputtelin jostain sydämmen tietämiltä ja ajattelin, että tämän tarkoitus on saada veri virtaamaan sydämmeeni lujempaa jne. Ulkopuolisen katsellessa tämä olisi varmaan ollut todella kamalan ja oudon näköistä, kun naputtelen itseäni välillä nopeasti ja välillä hitaammin kehon sykkiessä ja hytkyessä välillä edestakaisin vähän kuin joku riivattu/possessoitu.

Tätä tehdessä (naputtelua) olin yhteydessä Tricksteriin, joka esitti minulle erilaisia kysymyksiä ollessani "Jumala". Ajattelin kuin Jumala (kaikki oli selvää ja mahdollista). Näin asiat ihmisen, Jumalan, sekä maailmankaikkeuden näkökulmasta. Trickster kysyi mm. että haluanko olla Jumala ja vastasin kyllä, kun taas kysymyksien soljuessa pyysin, että haluasin näköni parantuvan niin että en tarvistsisi laseja tms. ja sitten Trickster kysyi, että "etkö halunnutkaan olla Jumala", johon vastasin, että niin haluankin olla ihminen, mutta samalla 10% Jumala. :D Kysymyksiä sateli samaan aikaan kun minulle annettiin "naputteluterapiaa". Yhdessä kysymysvaiheessa sain päättää, että tapahtuuko muille ihmeitä/henkinen kokemus ja sitten päätin, että miten olis kaikille naapureille ja samalla nauroin käteni nousivat itsestään ylös tehden "siemenheitto" -liikkeitä (käsi liikkuu nyrkissä ja sormet avautuvat eri suuntiin). Lopulta kuitenkin päätin, että haluan, että monet muutkin saavat hyvän kokemuksen, jolloin käteni jakoi taas siemeniä ympäriinsä. Trickster kysyi minulta myös, että oliko syömäni siemenmäärä sopiva, johon sain päättää vastauksen. Vastasin, että juuri täydellinen, johon taas mieleeni tulvi kysymyksiä ja ajatuksia siitä, että juuri täydellinen minulle, vai kaikille ihmisille. Näin tuonkin kysymyksen ja ajatuksen monesta eri kulmasta ja lopulta päädyin vastaukseen, että se oli juuri minulle täydellinen. Ajattelin myös, että toivottavasti naapurit eivät kuule, kun sätkin tässä jolloin sain päättää, että eivät kuule, eivät tiedä, kuulevat mutta ei kiinnosta, kuulevat mutta eivät kerro jne. joista sitten valitsin muistaakseni vaihtoehdon, että naapurit eivät kuule. Kysymyksiä ja ajatuksia tuli ja välillä vastaukseni olivat ristiriidassa entisiin vastauksiini, jolloin peruin entisiä vastauksiani tai palasin pohtimaan entistä kysymystä. Tuntui, kuin olisin ollut loputtomassa fraktaalimaisessa kysymys/vastaus/ajatusloopissa ja pelkäsin, että tämä kestäisi liian kauan ja en kerkeäisi tulemaan normaaliksi ennen kuin vanhempani soittaisivat tms. Päätin myös nyt kerran Jumalana ollessa, että haluan että voin kokea henkimaailman ym. ilman huumeitakin ja "toivoin" (päätin) tähän ihmettä. Trippi kuitenkin loppui jonkin ajan kuluttua normaalisti.

Trippini ei kuitenkaan jäänyt tiistai päivään, jolloin siemenet otin, vaikka kaiken järjen mukaan niin olisi pitänyt käydä. Siksi päätinkin tulla tänne kertomaan koko trippini, että voisin kertoa mitä tänään tapahtui ilman siemenien vaikutusta myöhemmin!

Kokemus ilman huumeita

Tänään lauantaina heräsin joskus seitsemän aikaan aamulla (en ollut ottanut mitään huumeita tai päihteitä tiistain jälkeen) ja minulle tuli hieman outo olo. Minulle tuli tunne, että minun pitää mennä samaan asentoon, kuin tiistaina tripilläni ollessani. Heti asennon otettuani aloin taas naputtelemaan itseäni tiedostomattomasti (sormiani ja käsiäni ohjattiin) samalla hieman ihmetellen. Yritin pitää ajatukseni pois naputtelusta, sillä aina ajatellessani sormiani tai naputtelua tuntui, että itse ohjasin sitä ja häiritsin Trickstetin toimia. Annoin siis Tricksterin toimia rauhassa välillä kysyen alitajuntaisesti kysymyksiä, johon en kuullut vastauksia, mutta ajattelin eri vastausvaihtoehtoja, jolloin oikean osuessa kohdalleen minulle tuli hymy huulille ja hilpeä olo. Kysyin mm. että olenko ainut ketä on kokenut tämän ja ajattelin "kyllä" (ei mitään) jonka jälkeen ajattelin "ei", jolloinka tuli hymy. Samaa taktiikkaa tehden sain selville, että Suomessa vai olikohan se maailmalla ainakin yli 100 (voi olla paljon enemmänkin, koska en kysynyt tarkemmin) on kokenut saman. En tiedä tarkkaa aikaa kuinka kauan tämä naputtelu ja sätkiminen kesti, mutta jossain vaiheessa kysyin, että kestääkö tämä kauan, johon sain taas kyllä/ei taktiikalla vastauksen (vaihtoehtoina kauan, yli tunnin, yli kymmenen minuuttia ja alle kymmenen sekuntia), että alle kymmenen sekuntia, jolloinka aloin värisemään kovaa tahtia ja oikea käteni otti vasemmasta puolelta rinnustani kiinni (sydämmen tienoilta) ja vatkasi voimakkaasti nopeaan tahtii samalla kehon väristessä, jolloinka rauhoituin, rytkähdin sänkyyni. Kaikki lakkasi ja tuli tunne, että upposin hieman omaan kehooni.

En tiedä tarkkaan mikä tämän tarkoitus oli (sen tiedän, että se vaikutti verenkiertoon yms.), mutta epäilen, että joko sen piti saada minut tripille pääni sisälle (joka ei onnistunut), parantaa näköni, tai sitten se oli hoitoa tulevaisuutta varten, sillä olihan Trickster luvannut, että pääsen tripille myöhemmin ilman huumeita (ellei tämä kokemus sitten ollut juuri se). Itse pidin osani sopimuksesta ja kerroin Tricksteristä, sekä tripistäni julkisesti aikaisemmin ja minusta tuntuu, että juuri tämän takia koin tämän kokemuksen. Oli tarkoitus mikä tahansa, niin "tärinästä ja naputtelusta" jäi kuitenkin hyvin positiivinen ja puhdistunut olo. Mielessäni pyöri ainakin tunnin eri ajatuksia kokemani jälkeen ja ajattelin, että minun on hyvä nukahtaa vaihtamatta asentoa ja lopulta nukahdinkin.

Toki varmaan jotkut eivät usko kokemaani tai ajattelevat, että siemenet olisivat voineet vielä jotenkin vaikuttaa, tai että tämä olisi ollut jotenkin itseni tuottama alitajuinen kokemus, mutta itse en koe, että näin olisi.
Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut »

Anteeksi, että postailen taas tänne, mutta minua kiinnostaisi, että ovatko muut kokeneet tuollaista tärinää ja itsensä naputtelua?
Lord_Wilderness
Tuppisuu

Post by Lord_Wilderness »

Erittäin hyvä ja yksityiskohtainen kertomus. Pitäisi taas itsekin tehdä taas LSA-trippi kun tuli noita päivänsinen siduja hommattua. Minulla on yksi hyvä trippi takana ja harmittaa kun en ole saanut siitä kunnon trippiraporttia aikaiseksi. Tuntuu niin hankalalta saada kokemus suollettua tekstiksi joka antaisi tarkan kuvan siitä mitä olen tuntenut/kokenut.
Life is a waterfall, we drink from the river,
then we turn around and put up our walls,
swimming through the void, we hear the word,
we lost ourselves, but we find it all...
Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut »

Nyt kyllä repesin. :D

Pohdin, että mitä matkallani kuultu/ymmärretty lause/sana Chin Sui tarkoittaa ja sain vastauksen blogissani, jossa en puhu huumeista, vaan lähinnä meditaatiosta ja shamanismista.
Chin Sui tarkottaa sanakirjan mukaan “meidän happo” tai “meidän hapokas” tai jotain sinnepäin… Tai sitten en vain osaa .
Toisen kommentin mukaan se taas tarkoittaa "olet kaunis", mutta en tiedä millä kielellä nämä ovat.

Aika hauska huumorintaju kyllä tuolla Tricksteirllä. :D
Ahab

Post by Ahab »

Olen kokenut tärinöitä mutta naputteluja en ole ainakaan pistänyt merkille. Joskus tärinä alkaa tietystä asennosta tai sitten ihan muuten vaan ja annan sen täristä oman aikansa kunnes se yhtäkkiä loppuu. Voi mennä hetki ja tärinä alkaa uudestaan. Yleensä aina seuraava sykli kestää vähemmän aikaa kuin edellinen. Tämä tuntuu siltä että siellä on joku tarve täristä, joten annan sen tapahtua. Jos tärinä on niin kokonaisvaltaista että se vaikuttaa leukaan tai ääneen niin annan uloshengityksen mukana tulla pientä ääntä hampaiden välistä, vähän sellaista käärmemäistä sihinää. Tämä antaa ääniversion tärinästä ja siitä kuulee sen voimakkuuden ja jaksollisuuden.
Kaikkein paras tuon saavuttamiseen itselläni on ollut 40mg 2C-T-7. Tärinä toi aivan älytöntä voiman tunnetta. Parhaiten tuntui toimivan istuma-asennossa ja tyyni syliin puristettuna. Tyyny jollain tavoin välitti värinää kehon osista toisiin.
Kyse on jonkinlaisesta transsista. Tuntuu että transsiin pääsemiseksi tarvitaan jokin transsitekniikka mutta silloin kun annos on tarpeaksi suuri niin ihan jo jokin psykoaktiivinen aine voi provosoida transsiin.

Katso myös:
Christian Rätsch: Psychoactivity, The Fountain of Culture
http://video.google.com/videoplay?docid ... 3864168262
Rätschin luento Himalajan shamanismista ja alueen psykoaktiiveista. Editoin tähän vielä myöhemmin kohdan, jota erityisesti tarkoitan.
EDIT: katso erityisesti kohta 24min30sec - 26min30sec
Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut »

Viime yönä jatkui taas tämä naputtelu ja hytkyminen, tosin erilaisena. Naputtelun ja hytkymisen lisäksi pidätin välillä henkeänikin 30 sekuntin ajan (samaan aikaan vatkatessani mahaani ja taputellessani rintaani) ja tunsin kun sydämmeni hakkasi välillä tuhatta ja sataa.

Tänään aamulla herätessäni olin taas yhteydessä Tricksteriin. Huomasin taas, kun alkoi hymyilyttämään ja naurattamaan ilman syytä (en ole ottanut mitään huumeita viime tiistain jälkeen). Ajattelin taas eri kysymyksiä päässäni. En taaskaan ollut mitenkään kuulo, enkä näköyhteydessä Tricksteriin, vaan taas oikean vastauksen osuessa kohdalleen minua alkoi naurattamaan.

Sain selville naputtelun syyn, jota jatkettiin vielä siis viime yönäkin. Kysyin tänä aamuna, että "auttaako tämä minut saamaan paremmin yhteyden henkiin", "paraneeko näköni", "onko tämä henkistä hoitoa", "onko tämä fyysistä hoitoa" joista fyysinen hoito osui kohdalleen. Sitten sain vielä selville, että se liittyi jotenkin sydämmeeni (olen joskus tuntenut elämäni aikana pientä pistelyä rinnassa, en sitten tiedä liittyykö tähän), kysyin vielä, että "oliko se vakavaa" "oliko se aika vakavaa" "oliko se hieman vakavaa" josta hieman vakavaa osui kohdalleen. Kysyin vielä, että "onko se hoidettu" ja rupesin hymyilemään, sekä nyökkäilemään hieman päätäni, josta tiesin, että se oli oikea vastaus. Kysyin myös, että mitkä näistä on parhaita siemeniä "HBW:t", "Ololiuquit", "Päivänsinet" joista tietty vastaukseksi sain taas hymyilemällä "HBW:t" ja sen jälkeen ajattelin, että "kyllä nuo päiväsinetkin varmaan ihan hyviä on" johon sain taas vastaukseksi hymyn ja pään nuokittelun. Tiesin kyllä, että HBW:t ovat noista "toimivimpia", mutta silti oli hauskaa keksiä jotain "dialogia" Tricksterille.

Perustin jonkin aikaa sitten oman blogin, jossa kerroin aikalailla saman asiat, kuin täällä, mutta siellä en kerro huumeista, vaan lähinnä shamanistisita matkoista, sekä meditaatiosta. Tämän blogin perustamisen ajatuskin tuli viime tiistaina, jolloin tämä eka kokemukseni oli ja kohtasin Tricksterin. Olen ymmärtänyt, että elämäntarkoitukseni on tässä elämässä toimia tavallaan opettajana ihmislle (olen pitänyt yli vuoden myös blogia, joka liittyy yliluonnollsiin asioihin) ja opettaa heitä henkimaailmasta ja toimia ns, välikätenä. Kun kerroin blogissani, että olin toivonut parempaa näköä, niin yksi henkilö otti minuun kommenttien kautta yhteyttä ja kysyi, että voisinko pyytää hänellekkin hyvää näköä/näön parantumista ja voisiko hänkin olla yhteydessä Tricksteriin (en muista olivatko molemmat samalta henkilöltä, vai eri henkilöitä) johon vastasin ihan spontaanisti, että uskon Tricksterin jo tietävän, mutta voin kysyä. Tänään sitten kysyin tuon naputtelun lisäksi, että "paraneeko kysyjän näkö paljon", "paraneeko kysyjän näkö hieman", "paraneeko kysyjän näkö ihan vähän, mutta kuitenkin niin, että hän huomaa eron" ja tuo viimeinen osui taas kohdalleen.

Nyt kun olen perustanut tuon blogin, niin en tiedä tulenko tänne niin hirveästi enää kirjoittelemaan, vaikka tosin tänään olisi tarkoitus ottaa Ololiuqui -siemeniä.

Kun kerran kysymyksiä alkoi satelemaan blogissa, niin perustin sinne "Kysy hengiltä" -osion, johon kerään kysymyksiä ja koitan niihin saada vastauksia Tricksteriltä.

Tulevaisuudessa kokemuksiani voi lukea siis täältä, josta löytyy myös tuo "Kysy hengiltä" aihe:
http://henkimaailma.wordpress.com/

PS. Olen aika vähäruokainen ja olin eilen paastolla juurikin sen takia, että otan tänään siemeniä ja ajattelin, että olisiko tuo "purifioituminen" sitten auttanut tässä yhteydessä. Suolaa mm. on pidetty kauan ns. palomuurina henkimaailmaan. Suolallahan voi tehdä suojaavan kehänkin henkiä vastaan ja syödessä se estää henkimaailman yhteyksiä. Eläimethän eivät syö suolaa ja ovat siksi kokoajan lähellä luontoa, sekä henkimaailmaa. Lapsen ollessa pieni ei myöskään ole suolaa tullut paljoa vielä elimistöön nautittua, joka voi selittää sen miksi lapset ovat herkempiä näille ilmiöille (mielikuvitusystävät ym.). Myös monissa Amazonin shamanistisissa Ayahuasca-istunnoissa on tärkeätä pitää vähintään kolmen päivän paasto, jolloin ollaan mm. ilman lihaa ja suolaa juurikin sen takia, että se helpottaa yhteyttä henkiin.
Ahab

Post by Ahab »

Trickster wrote:Tänään sitten kysyin tuon naputtelun lisäksi, että "paraneeko kysyjän näkö paljon", "paraneeko kysyjän näkö hieman", "paraneeko kysyjän näkö ihan vähän, mutta kuitenkin niin, että hän huomaa eron" ja tuo viimeinen osui taas kohdalleen.
Miksi et antanut vaihtoehdoksi että "kysyjän näkö ei parane"? Siis sitä tässä koitan että noilla vaihtoehdoilla jo annat oletuksen että jotain parantumista tapahtuu väkisinkin etkä varsinaisesti kysy sitä alkuperäistä kysymystä että paraneeko vai ei. En tahdo dissata mutta vähän puoskari meininki. Jos Trickster on nimensä vertainen niin saat vain niin hyviä vastauksia kuin ovat kysymyksesi.

Toinen juttu, en tiedä oletko perehtynyt akupisteisiin, sakroihin tai muihin bioenergioihin mutta etsi jostain kartat näille ja vertaa niitä pisteisiin joita painelet. Niitä on tosin aika paljon joten jotkut osuvat varmaan väkisinkin kohdalle.
Trickster wrote:PS. Olen aika vähäruokainen ja olin eilen paastolla juurikin sen takia, että otan tänään siemeniä ja ajattelin, että olisiko tuo "purifioituminen" sitten auttanut tässä yhteydessä.
Aika varmasti ja hyvä että toit tämän asian esille.
Luulen että itselläni juuri runsas suolan käyttö tekee minusta hieman jästimmän näissä asioissa mutta olen vasta voittamassa sokerin kulutusta ja siinäkin on vielä haastetta kerrakseen.

Kiinnostaisi myös kuulla FOOLin ruokavaliosta.

Ayahuasca, the snake and I
tässä ayahuascadokumentissa tuodaan esille juuri tuota suolasta pidättäytymisen merkitystä ja vaikutusta
http://dailymotion.alice.it/related/549 ... 1_politics
http://dailymotion.alice.it/related/549 ... 2_politics
http://dailymotion.alice.it/related/549 ... 3_politics
voin myöhemmin editoita tähän kohdan jossa asia erityisesti mainitaan.
EDIT: eli se on tuon ykkösosan kohta 10min40sec - 12min55sec ja siinähän olikin nuo samat asiat jotka mainitsit
Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut »

Olet aivan oikeassa. Ehkä en osannut kysyä oikeita kysymyksiä tai halusin niin paljon, että hänen näkönsä paranee, että en tavallaan hyväksynyt vaihtoehtoa ei. Muistaakseni jopa kysyin vielä, että "eikö parane ollenkaan" johonka sain myöntävän vastauksen, mutta en tavallaan hyväksynyt sitä ja rupesin varmentelemaan asiaa...

Tänään koin osittaisen egokuolemankin. Tricksteri antoi pari lottoriviä, sekä tänä aamuna minun piti saada AntiVir Professional ilmaiseksi (näitä olin molempia halunnut ["sellasen koneen että ei tule viruksia koskaan"]). No sitten tavallaan automaatikirjoituksen ja symbolien ym. yhdistelmällä kirjoitin jonkun "alennuskoodin" jolla saa tuotteen ilmaiseksi ylös ja varmaan tunnin häsläsin, että sain sen "oikein" ylös "0326D1WAV". Ihmettelin vaan, kun kokoajan siinä oli joku väärin ja piti vaihtaa jne. ja lopulta tein kasvoillani itsekkään ilmeen ja ajattelin itsekkyyttä ja tulkitsin sen niin, että tuo AV tulee tuohon salasanan loppuun "koska se on AntiVir, niin tottakai ne haluaa oman lyhenteensä siihen loppuun", mutta näin ei ollut ja koodia kerratessani lopulta ymmärsin, että minun ei olisi pitänyt pyytää Tricksteriltä mitään itselleni, vaan hän kyllä itse ymmärtää mikä on parhaakseni. OLIN SIIS ITSEKÄS, mutta nyt pyrin parantamaan tapani... Ehkä se egoni kuolee tulevaisuudessa kokonaan, mutta tämä oli hyvä harppaus eteenpäin ja nyt tiedän ainakin, että hengiltä on turha pyytää mitään, elleivät he itse tuo sitä ilmi, että saat toivoa jotakin tms.

No sain kuitenkin asioita, jotka tulkitsen oikeiksi, koska ne annettiin minulle ilman, että olisin pyytänyt jotakin. Minulle kerrottiin automaattikirjoituksen, symbolien ym. avulla (välillä kääntelin taskulamppua ja osotin seinään, jolloin tuli yksittäisiä kirjaimia, sanoja tai symboleja; välillä piti kaivaa kännykkä esille ja kirjoittaa tekstiviestiä tai kysyä suoraan numerojen avulla, että mikä kirjain; ja välillä taas piti avata kirjasta joku tietty sivu). Sain tietää mm, että olen entisessä elämässäni ollut Maya ja nimeni on ollut AFESKI ja puolisoni WAWXYALY.

Sain myös viestin Mayaksi, jota en ole vielä saanut käännettyä Suomeksi POT MPTAVA (en löytänyt netistä mitään Maya-Englanti sanakirjakäännöskonetta). Jos joku osaa neuvoa mitä tuo tarkoittaa, niin olisin hyvin kiitollinen. Liittyy ilmesesti jotenkin eläimiin (näin ymmärsin). Lauseen viimeinen sana oli YÖ, joka oli siis Suomeksi, mutta nuo kaksi ekaa sanan ovat Maya-kielellä.

Sain myös tietää tulevaisuuttani, mutta en vielä tiedä pitääkö se paikkaansa, sillä sekin voi liittyä egokuolemaan.
Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut »

En pyydä tai kysy hengiltä mitään (esim. rahaa jne). En myöskään kysy mitään, mistä saamani vastaus edistäisi omaa statustani. Tämä on kaikille tärkeä viesti, jonka opin itse ns. kantapään kautta. Henget esittävät asioita ja ajatuksia, mitä minun pitääkin nähdä/kokea/ajatella. He tietävät paremmin. minä en siis enää sekoita asiaa omalla egollani ja tahdollani eri asioihin. Olin siis ajattelematon ihminen ja egoilin! Enää en siis kysy!

Ymmärsin osittain, että koko tänne kirjoittaminen ja blogin perustaminen oli omaa egoiluani, koska tahdoin jonkin asteista hyväksymistä jne. Myös teidän viesteihin vastailu oli egoilua. Yhteyteni Tricksteriin oli vääränlainen! En olisi saanut toistavasti kysyä eri asioista ja nyt ymmärrän sen. Esittäämiini kysymyksiin annettiin tarkoituksella sellaisia vastauksia, kun halusin!

Yhteyteni Tricksteriin on siis jatkossa erilainen. Pyrin ottamaan vastaan kaikki asiat, mitä minulle annetaan enkä itse ole tilanteen herra kysymällä turhanpäiväisiäkin kysymyksiä!

EN KIRJOITA TÄNNE ENÄÄ, KESKEYTIN BLOGINI JA EN JATKA SITÄ ELLEN SITTEN TEE SITÄ MUITTEN HYVÄKSI! EN SIIS PIDÄ TÄTÄ "PÄIVÄKIRJAA" ITSELLENI, ENKÄ TEILLE HALUTESSANI HYVÄKSYNTÄÄ VAAN HENGILLE JA NIILLE ASIOILLE JOTKA ON TARKOITETTU TAPAHTUVIKSI!
Pertti-Liisa
Tuppisuu

Post by Pertti-Liisa »

Kiitos Trickster mielenkiintoisesta kirjoituksestasi. Muistathan myöskin kunnioittaa noita siemeniä sun muita mieleen vaikuttavia aineita. Suosittelen ettet liian usein niitä ota niin tällöin saat luultavasti niistä enemmän myöskin irti.
Kaikkea hyvää,
P-L
Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut »

HUOM!

Kyseessä oli paha henki! En tiedä oliko oikeasti edes Trickster! Huomasin, että ihmisenä ei voi menettää egon kautta omaa ajatteluaan tyyliin, että "on itsekästä ajatella itse, annetaan henkien päättää"! Tämän tajuttuani ymmärsin, että nämä kaikki värinät ja naputtelut, sekä väärät lupaukset olivat sen takia, että pysyisin mahdollisimman kauan messissä. Ymmärsin myös, että olin aluksi ollut johonkin suuren yhteydessä, joka oli ollut oman ymmärrykseni mukaan Jumala ja tältä tieltä oli siirtynyt "Tricksteriin". Älkääs siis antako minkään hengen ottaa teitä ns. haltuunsa, sillä kyseessä voi olla paha henki. Naputtelu ym. tapahtui myös mahdollisesti sen takia, että minua yritettiin saada pahalle värähtelytaajuudelle.

Egokuolema voi olla hyväkin asia, mutta älkää koskaan antako valtaa hengille! Mielestäni jopa pieni ripaus omaa egoa ja ajattelua on hyvä asia.

Ajoin hengen pois JUMALAN, JEESUKSEN, PYHÄN HENGEN, ARKKIENKELI MIKAELIN, ARKKIENKELI GABRIELIN ja ARKKIENKELI URIELIN nimeen pois. Tämä oli vapauttava kokemus ja syljin, sekä räin lattialle, oksensin ämpäriin, ulostin pönttöön ja kävin puhdistavassa kylvyssä, sekä laitoin kaikki vaatteeni pesuun päästäkseni eroon kaikesta tuosta pahasta energiasta.

SIINÄ SE ON VALKOISTA HARMAALLA, NÄE JA LUE! SINULLA EI OLE ENÄÄ VALTAA MINUUN JA KAIKKI TIETÄVÄT SEN...

Kovin se yritti vielä äskön kirjoittaessani tätä viestiä, kun ovikello soi ja oven postiluukku alkoi heilumaan, mutta en mennyt avaamaan. Kyseessä oli posteljooni, joka yritti saada paksuja paketteja "postireijästä" sisään, kun väliovi oli kiinni ja paketit eivät mahtuneet. Näytti pari Shamaanikirjaa löytäneen perille.
Swampthing
Apteekki

Post by Swampthing »

:D

Mä veikkaan, että tää on vasta alkua.
Mieli on mukava paikka asua.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Juups, monihan väittää, että henget ottavat meiltä energiaa jotta pystyvät olemaan meille olemassa. Itse väitän, että ihmisen täytyy antaa pieni osa tätä meidän maailmaa hengelle jotta henki voisi tulla eetteri tason läpi tänne meidän luokse... Pahana en kumminkaan näitä näe. Henki on myös opas. Henget dominoi ihmistä, MUTTA henki on myös se reitti toisille tasoille... Tai näin itse olen ajatellut.

t. uudesti syntymän kokenut, henkiolennon kautta...
Sun, Black But Shining
Karvakuono

Post by Sun, Black But Shining »

Tämä on tärkeä ketju, sillä henkimaailman kanssa ei parane tyhjän tähden pelleillä. Kohtasin itsekin pikaisesti nimenomaan Tricksteriksi tulkitsemani hahmon toisella sienimatkallani kaksi vuotta sitten. Tosin olin jo aiemmin tutustunut hahmoon kirjallisuuden kautta. Kirjoitin tapahtumasta taannoin näin:

"Reilun puolen tunnin kohdalla silmät kiinni näin palloista koostuvan trickstermäisen virnuilevan veijarihahmon. Aluksi se tuntui häilyvältä ja näytti olevan vähällä kadota heti, mutta yhtäkkiä mielikuva alkoikin elämään kummallisella tavalla omaa elämäänsä. Se alkoi liikehtimään nopeasti, tuntui siltä kuin se olisi yrittänyt näyttää jotakin tai viedä minut johonkin paikkaan. Mitä vielä, se vaikutti olevan selvästi aivan oma tietoisuutensa, itsestäni riippumaton hahmo. Olin tästä sen verran hämilläni, että avasin silmäni ja jäin tuijottamaan kattoa, johon alkoi muodostua sarjakuvamaisia ihmishahmoja."

Kertoisitko vielä, miten kauttasi kommunikoinut henki paljastui pahaksi?
Kosmoksen Valtias on todellakin arvoituksellinen
Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut »

No se vaan tuli sellaisena äkkinäisenä tunnetilana. Kun sain häneltä ajatuksiani egoani koskien ja tuli tunne, että jos menetän egoni, niin olen täysin tämän hengen vallassa (kaikki oma ajattelu oli kiellettyä ja "liikaa egoilua"). Mielestäni hengen pahuus näkyi myös siinä, että hän otti minut osittain haltuunsa (oli sisälläni). Kävely ja kaikki liikkeet tuntuivat raskaammilta ja hieman siltä kuin joku olisi kokenut ne kanssani ja välillä tein itselleni outoja asioita esim. miettiessäni rapsutin päätäni, joka on miettimiselle kai symbolinen ele, mutta itse en sitä oikeastaan koskaan tee. Manatessani henkeä pois katsoin myös kattolampun valoon, jossa näin sen puppeteermaisena (liikutteli naruilla jotain taistelevia hahmoja/sotajoukkoja, joilla oli keihäät) vedin ulkomuistista jotain isä meidän rukousta ja lopulta nukahdin sohvalle kuin suuren taistelun käyneenä.

Lähiöinä olen aistinut hengen olemassaolon lähinnä siten, että minulle on tullut outoja haluja mennä tiettyyn asentoon, jotka olen sitten mielessäni torjunut. Viime yö oli hyvä ja en enää tuntenut ollenkaan hengen olemassaoloa, jotenka se on varmasti nyt poissa.

No tämä tuli ainakin itselleni hyvänä opetuksena ja ensi kerralla huumeita kokeillessani pidän huolta, että teen jotain rituaaleja ja ehkä hankin jotain suojaavia talismanejakin... Tosin huumeiden kokeilu on itselläni ehkä viimeisenä mielessä, sillä niitä ei tule ainakaan vähään aikaan mieli kokeilla.

Voi olla sattumaakin, mutta sain tältä hengeltä mahdollisesti myös fyysisen sairauden, joka tuli lähipäivinä ilmi.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Itse taas, näen, että henget valloittavat meitä, mutta tämä on enemmän lahja... Kyllä se sellainen posahdus on päässä, että siitä aina eteenpäin voi päästä... Oli sitten hyvä taikka paha henki...
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Keskustelu lähti leviämään, splittasin Totuudet, psykoosit, jumalat, järkeilyt, kokemukset
Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut »

Jatkan tänne nyt tämän hetkisiä olojani. Minkään pahan hengen läsnäoloa en ole enää tuntenut millään tasolla. Lähipäivinä on kuitenkin elämässäni alkanut positiivinen muutos. Olen alkanut hymyilemään enemmän, olo tuntuu energisemmältä. Tirautin tänään ja eilen pari ilon kyyneltäkin. Olo on mitä mahtavin ja tunnen ympäröivän positiivisen energian.

Tuntuu kuin maapallon kaikki pahat voimat menettäisivät otettaan ja positiivinen energia virtaisi entistä kovemmin.

Onko muilla vastaavia kokemuksia nimenomaan lähiviikoilta?
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

~~~
growy
Kameleontti

Post by growy »

Mahtava kertomus ja varmasti hieno matka ollut!
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.