Ihmisillä näyttäisi olevan samanlainen suhtautuminen siihen kuin alkoholiin. Mua inhottaa muutenkin ihmisten epäkunnioitus psykedeelejä kohtaan. Jengi vaan hehkuttaa "halluista" ja haluavat päänsä sekaisin. Hatsikin on vaan polttoo tai keino ansaita rahaa
Mut kuinka monelle on oikeesti jääny jotain arvokasta käteen? Varmaan aika monellekin mut, mä oon saanu semmosen fiiliksen et jengi on aika tiedotonta noitten kanssa. Ihmisillä on muutenkin kunnioitus kateissa. Mun mielestä on tosi epäkunnioittavaa tehdä kauppaa opettaja kasveilla. Tai käyttää niitä vaan nähdäkseen halluja tai ollakseen sekaisin. Haluisinkin Lukea että mitä oikeesti kaunista,todellista,arvokasta ihmiset on oppinut näistä "liittolaisista" Itse oon nyt muutaman kannabiksen syömis kerran jälkeen ymmärtäny, miksi se on idässä/Intiassa niin kunnioitettu. Sen huomaa parhaiten syömällä ja must tuntuu et niin se kuuluiskin tehdä, mut nykyisin kun poltan jotain vahvaa kukkaa niin pääsen melkein samaan tilaan kuin syömällä. Rakas ystävämme hamppu on ihan yhtä voimallinen ja mystinen opettaja kuin muutkin voimakasvit ja siihen tulisi suhtautua sen ansaitsemalla kunnioituksella ja nöyryydellä. Itse olen tajunnut jotain todella oleellista maailmasta tämän liittolaisen avulla. Onko muilla samanlaisia kokemuksia tästä?
Mulle se näyttää asioita äänen kautta. Olen tajunnut että kaikki tapahtumat tapahtuu tietyssä paikassa tietyllä hetkellä vain synnyttääkseen tietyn äänen juuri oikeaan aikaan. Kutsun sitä maailman kaikkeudenn tanssiksi
Se on kyl jännää miten ei oo sattumaa vaan kaikki on koodattu,kaikki on täydellistä. Vaikka elämä täällä tuntuu kaaokselta se on silti täydessä harmoniassa. Uskon että se ajaton virta,kaikkeuden tanssi on sama kuin evoluutio joka on virtaus jumalasta joka luo koko ajan uutta, eikä pysähdy hetkeksikään.
Ja sit päästään jännään kysymykseen, lähitulevaisuus,vuosi 2012? Mitä tääl tapahtuu? Se on selvää et jotain on tapahtumassa, mut mitä?
Merkit on niin selvät nyt ,et on varmaa että jotain ihan uudenlaista ja mullistavaa on tulossa. Mutta viime öisen sienimatkan jälkeen tiedän sen faktaksi. Ja se on SUURTA! Uskon että kaikki tulee mahdolliseksi ja mitä vaan voi tapahtua. Ja se tulee tapahtumaan sille ei ole vaihtoehtoa. Se on niin uskomatonta mutta totta, se on niin kaunista mutta niin flipauttavaa!!! Voiks tälläst oikeesti tapahtua? Kyl voi! KAIKKEA ON, kaikki on kaikkea ja KAIKKI ON mahdollista! Kiitos Jumala tästä taiasta mitä saan kokea! Rakkautta!!
Tajuuttekste mikä läppä tää on!!! Vittu ei voi ku itkeä!