Lakan redoussaus & muuta

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
benelux fat
Kameleontti

Lakan redoussaus & muuta

Post by benelux fat »

En ole nyt ihan varma onko tämä oikea alue, mutta vaihtoehdoista varmaan lähinnä oikeaa..

Eli siis, kuinka paljon ja millä aikavälillä lakkaa uskaltaa redoussata jos kerta-annoksena ottaa 1,5 - 2ml?

Muutenkin kaikki tarpeellinen info kys. aineesta kiinnostaa. Netissä olen toki tehnyt researchia mutta aika köyhästi tuntuu tietoa löytyvän päihteily mielessä. :?

Niin ja usein kuulee että GBL kannattaisi muuttaa GHB:ksi. Miten tämä tapahtuu ja miksi se kannattaisi tehdä? Yksinkertainen prosessi kuulemma, mutta ohjeita en mistään löytänyt.

Danke 8)
Lasipallo
Kameleontti

Re: Lakan redoussaus & muuta

Post by Lasipallo »

benelux fat wrote:Eli siis, kuinka paljon ja millä aikavälillä lakkaa uskaltaa redoussata jos kerta-annoksena ottaa 1,5 - 2ml?
En osaa sanoa oikein redoussauksesta, itse otin noin puolen tunnin välein millin. Mutta kannattaa ottaa varovaisesti (helposti tekee mieli jatkuvasti ottaa lisää) ja lantrata hyvin.
benelux fat wrote:Muutenkin kaikki tarpeellinen info kys. aineesta kiinnostaa. Netissä olen toki tehnyt researchia mutta aika köyhästi tuntuu tietoa löytyvän päihteily mielessä. :?
Minusta taas löytyy lähes jokaisesta lähteestä jonkinverran tietoa ghb:sta
benelux fat wrote:Niin ja usein kuulee että GBL kannattaisi muuttaa GHB:ksi. Miten tämä tapahtuu ja miksi se kannattaisi tehdä? Yksinkertainen prosessi kuulemma, mutta ohjeita en mistään löytänyt.
GBL muutetaan GHB:ksi yksinkertaisella prosessilla, missä lakka keitetään emäksen kanssa gammaksi.

Hyvät ohjeet löytyy mm. täältä
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

benelux fat wrote:Eli siis, kuinka paljon ja millä aikavälillä lakkaa uskaltaa redoussata jos kerta-annoksena ottaa 1,5 - 2ml?
Lasipallo wrote:En osaa sanoa oikein redoussauksesta, itse otin noin puolen tunnin välein millin. Mutta kannattaa ottaa varovaisesti (helposti tekee mieli jatkuvasti ottaa lisää) ja lantrata hyvin.
Juu, tuli tuossa jo hieman kokeiltuakin ja imaisin 3x1,5ml kolmen tunnin sisään. Kivaa on. :) Lähinnä kiinnostaa että missä se raja tulee vastaan. Että siis kuinka paljon uskaltaa illassa vetää ilman öykkyjä.
benelux fat wrote:Muutenkin kaikki tarpeellinen info kys. aineesta kiinnostaa. Netissä olen toki tehnyt researchia mutta aika köyhästi tuntuu tietoa löytyvän päihteily mielessä. :?
Lasipallo wrote:Minusta taas löytyy lähes jokaisesta lähteestä jonkinverran tietoa ghb:sta
Juu gammastahan löytyy tietoa vaikka kuinka(ja tiedän toki että gbl muuttuu elimistössä gammaksi). Mutta lakasta paljon vähemmän.
Erowidkin tarjoili vain tyhjänpäiväistä perustietoa ja lähes yksinomaan negatiivisia käyttäjien kokemuksia. Siis miksi minun ei kannata vetää lakkaa lakkana? Onko lakan nauttiminen jotenkin hasardimpaa kuin gamman? Ja jos on niin miksi? Tämä minua kiinnostaa.
benelux fat wrote:Niin ja usein kuulee että GBL kannattaisi muuttaa GHB:ksi. Miten tämä tapahtuu ja miksi se kannattaisi tehdä? Yksinkertainen prosessi kuulemma, mutta ohjeita en mistään löytänyt.
Lasipallo wrote:GBL muutetaan GHB:ksi yksinkertaisella prosessilla, missä lakka keitetään emäksen kanssa gammaksi.
Hyvät ohjeet löytyy mm. täältä [/quote]
Kiitokset tästä! Ihme etten ole itse tuota huomannut vaikka kys. foorumilla tulee pyörittyä. Olen kai liian huolimaton.. Mutta niinhän se äikänmaikkakkin sanoi. :cry:

edit: nyt kyllä muodostui jotenkin oudosti tuo viesti.. Mutta eiköhän siitä selvän saa. :roll:
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Tuosta apotheca linkistä kapteeni planeettaa lainaten "En ole itse keitellyt koskaan GBL-->GHB, mutta siihenhän saa tunkea aivan vitusti tuota ruokasoodaa jos vähänkään isompaa määrää on keittämässä..."

Niinpä... Itsellä tuossa noin 500ml satsi GBL:ä joten pitäisi kokkailla yli puoli kiloa ruokasoodaa. Taidan vetää lakat lakkana... :lol:
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

benelux fat wrote:Juu gammastahan löytyy tietoa vaikka kuinka(ja tiedän toki että gbl muuttuu elimistössä gammaksi). Mutta lakasta paljon vähemmän.
Erowidkin tarjoili vain tyhjänpäiväistä perustietoa ja lähes yksinomaan negatiivisia käyttäjien kokemuksia. Siis miksi minun ei kannata vetää lakkaa lakkana? Onko lakan nauttiminen jotenkin hasardimpaa kuin gamman? Ja jos on niin miksi? Tämä minua kiinnostaa.
Lakka polttelee vatsan limakalvoja. Itselleni tuli kauhea pahoinvointi lakasta, kun ei tullut lantrattua riittävästi.
benelux fat wrote:Tuosta apotheca linkistä kapteeni planeettaa lainaten "En ole itse keitellyt koskaan GBL-->GHB, mutta siihenhän saa tunkea aivan vitusti tuota ruokasoodaa jos vähänkään isompaa määrää on keittämässä..."

Niinpä... Itsellä tuossa noin 500ml satsi GBL:ä joten pitäisi kokkailla yli puoli kiloa ruokasoodaa. Taidan vetää lakat lakkana... :lol:
Voisit käyttää ihan NaOH:ia tuossa, prosessi on helppo ja ainekset halpoja.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Juu kiitoksia vaan kaikesta infosta Lasipallo. :)

Itsellä ei tullut pahoinvointia tai muutenkaan oikeen mitään poltteluita. Lantrasin reiluun määrään aplaria.
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

benelux fat wrote:Itsellä ei tullut pahoinvointia tai muutenkaan oikeen mitään poltteluita. Lantrasin reiluun määrään aplaria.
Juu, oltiin pienessä porukassa ulkona ja kaupoista ei saanut enää mitään mihin lantrata, niin vedettiin pelkkiä rusinoita lakan kanssa. Ehkä olisi voinut sen pahoinvoinnin rusinatkin aiheuttaa, mutta epäilen ei tuntunut siltä.
Varas
Karvakuono

Post by Varas »

Siis puhutaanko täällä lakasta mitä saa kaupoista? :shock: :D

Ohjeita kehiin :)
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Varas wrote:Siis puhutaanko täällä lakasta mitä saa kaupoista? :shock: :D
Gammabutyrolaktonista, eli ei ihan joka siwasta löydy. :)
Walrus
Psykonautti

Post by Walrus »

Vetäsin joskus aluks joku pari milliä, sit uudet pari ku oli niin halpaa. Sit tuli sellanen ihan kiva väsyny olo, sit vetäsin viel 5 millii, ja sen jälkee muistan et heräsin vessasta ja ihmettelin mis oon. Porukka oli kantanu mut johonki kämppään ja olin menny vessaan ja pistäny oven lukkoon ja tippunu sinne. Muut oli joutunu käymää partsil kusel 8) . Oli kyl vitun sekava olo ku heräsinki viel. Oisin saanu viel jonku ihan hullun snapsin mitä se 1 pisti, oiskohan siin ollu jotain 7millii yhes. Ei kyl tehny enää mieli:D. Laattaki lens viel myöhemmi. Hyvin lähtee taju ainaki, totahan leffois ne heittelee muijien lasiin.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Hyvin vaikea lähteä sanomaan kenellekään kuinka usein ja millä määrillä tuota uskaltaa buustailla. Itse olen vetänyt aina näppituntumalla 1 - 1.5 millin buusteja, kun tuntuu siltä että viime dose on laskenut jo tarpeeksi ja kestän nukahtamatta uuden annoksen. Mutta ei mihinkään näppituntumaankaan voi luottaa, koska niinhän ne kuolemat juuri tapahtuu kun tuntuu siltä että voi buustata mutta aine vaikuttaa vielä liikaa entisestään.

Eipä tästä varmaan kukaan hullua hurskaammaksi tullut, mutta varovainen on syytä olla.

Yksi tilanne tulee aina mieleen kun lakasta on puhe... Olin syönyt muutaman millin klonatsepaamia, laskuhumala painoi päälle ja muutama tunti taaksepäin olin juonut 5 milliä gammaa. Olo ei ollut juurikaan päihtynyt, eikä gammakaan ollut paljoa sanonut joten päätin ottaa 2 milliä lakkaa ja hirvittävät överithän siitä seurasi. Olisin tipahtanut ellei kaveri olisi ollut läiskimässä poskille koko aikaa, todennäköisesti olisin herännyt muutaman tunnin päästä virkeänä lakkaunilta jos minut olisi päästetty nukahtamaan, mutta tuommoisessa öyskä tilanteessa kannattaa pitää kaveria hereillä niin hyvin kuin mahdollista, ihan varmuuden vuoksi.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

enpä ole kuullut että täälläpäin suomea edes lakkaa olisi ollutkaan, poikkeusta lukuunottamatta jolloin pari vuotta sitten eräällä tyypillä oli sitä silloin tällöin, testaamaan en kuitenkaan edes kerennyt kun se loppui....
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
sioii

Lakka

Post by sioii »

GBL kyllä kannattaa lantrata todella huolella, ja juoda päälle paljon blandista. monet kerrat olen kuullut kavereilta kuinka mahat ovat olleet kipeänä päiviä.

Itse suosin GBL:n juomista pienissä erissä, esim. 2ml startiksi ja lisäksi 2ml lasiin odottamaan, jota nauttii pienissä erissä.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Jos käyttäisin lakkaa, niin varmaankin lantraisin kokikseenn, koska se peittää hyvin monet maut. :roll:
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

saako siis gbl:ää ostettua mistään laillisesti ?
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

powergrower wrote:saako siis gbl:ää ostettua mistään laillisesti ?
Internetistä, tuppaa vain olemaan usein kallista. Myös mm. narkolepsiaan sitä voi saada lääkkeeksi.
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

aivoruoska wrote:gbl on lääkeainelistalla tietääkseni
Niin on.
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Lasipallo wrote:tuppaa vain olemaan usein kallista.
No miten sen nyt ottaa. 125 milliä maksaa about 30 euroa ja tuosta saa käyttömääristä riippuen noin 10 - yli 20 käyttökertaa. Verrattuna vaikutuksiltaan ehkä lähimpänä olevaan alkoholiin, tulee lakka melko halvaksi.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Pari pöljää kyssäriä; kun tuossa nyt on pikkuinen määrä lakkaa limppariin lantranttuna, niin kauankohan tämä säilyy vai säilyykö? Pitäisikö laittaa viileään? Ja sitten mietin, että eikö pitäisi yleensä säilyttää lasipullossa? irtoaako tuollaisesta muovipullosta jotain kemikaaleja?
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Asidyyli wrote:Pari pöljää kyssäriä; kun tuossa nyt on pikkuinen määrä lakkaa limppariin lantranttuna, niin kauankohan tämä säilyy vai säilyykö? Pitäisikö laittaa viileään? Ja sitten mietin, että eikö pitäisi yleensä säilyttää lasipullossa? irtoaako tuollaisesta muovipullosta jotain kemikaaleja?
Säilymisestä en nyt osaa sanoa tarpeeksi, viileä voisi varmuuden vuoksi olla hyvä juttu. Jos lakat raakana muovipulloon laittaa niin syöpymään pullo alkaa, mutta jos se nyt on lantrattua niin ei ehkä hätää - riippuu tietty liuoksen vahvuudesta. Minun 1/4 lakkaa blandikset ovat säilyneet hyvin huoneenlämmössä muutamia päiviä.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Kiitoksia, hyvä tietää.
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

jesuiitta wrote:Säilymisestä en nyt osaa sanoa tarpeeksi, viileä voisi varmuuden vuoksi olla hyvä juttu. Jos lakat raakana muovipulloon laittaa niin syöpymään pullo alkaa, mutta jos se nyt on lantrattua niin ei ehkä hätää - riippuu tietty liuoksen vahvuudesta. Minun 1/4 lakkaa blandikset ovat säilyneet hyvin huoneenlämmössä muutamia päiviä.
Lakka on aika stabiilia, tietääkseni hyvin kestänyt vuosiakin huoneenlämmössä. Jonkun aikaa ainakin sitä voi pyöritellä muovipullossa ilman että se tulee läpi, muovi voi kyllä himmentyä vähän.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Himmentyä se alkaa, mutta luulisin että jossain vaiheessa tulee läpikin kun se himmentynyminenkin on jo syöpymistä.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-lalalaa-

Post by -lalalaa- »

Hyväksi koettu redose 0,5-1ml 1h välein.
Älkää ihmiset ottako öyskeitä, se on kamalaa katottavaa ku porukka ulisee ja sätkii..!
Tää on oikeesti vaarallinen aine tarpeeksi suuren alkoholimäärän kanssa ainakin.

Ja maun peittää mustaherukkamehu noin 99%.
Last edited by -lalalaa- on Sun 22 Oct 2006, 10:03, edited 1 time in total.
Kaaos

Post by Kaaos »

Gammaa voi redoussata n. tunnin välein, kannattaa pitää mielessä tarkka aika jolloin on edellisen ottanut. 2ml lakkaa eli 10ml gammaa on maksimiannos jota kannattaa kerralla nauttia, ja tämäkin määrä voi helposti tottumattomilla johtaa tajunnan menetykseen tai jopa oksenteluun. Vaarallista tämä ei sinänsä yleensä vielä ole, ellei soppaan sekoiteta alkoholia, jolloin on vaarana että keskushermosto ja hengitysrefleksi lamaantuvat. Varsinaista maksimiredoussausmäärää illan aikana ei ole, vaan aine katoaa elimistöstä sen verran tehokkaasti, että sitä on mahdollista vetää vaikka kuukausia putkeen, vaikka tämä ei tietysti ole suositeltavaa. Aine aiheuttaa useille ihmisille myös unettomuutta, ja on normaalia että sammumisesta herää viimeistään 3-4h kuluttua annoksen ottamisesta, eikä unta saa ilman uutta annosta. Muunmuassa tästä syystä gamma ja lakka ovat myös usein ihmisille hyvin koukuttavia aineita. Muita pitkäaikaisen käytön seuraamuksia ovat ahdistus, epäsosiaalisuus ja masennus. Näitä oireita voinee korjata erilaisilla GABA-reseptoreja korjaavilla luontaistuotteilla ainakin osittain.
kurz
Psykonautti

Post by kurz »

Muita pitkäaikaisen käytön seuraamuksia ovat ahdistus, epäsosiaalisuus ja masennus.
Olen kuullut joidenkin käyttävän masennukseen, eikä aineen periaatteessa pitäisi olla haitallista pitkälläkään käytöllä. Mutta mene ja tiedä. Kenties tarkoitat samanasteisia sivuvaikutuksia kuin vaikka pitkän kannabiksen käyttö? Eli hyvin mietoja, joita ei edes kaikille tule.
pablo33
Tuppisuu

Gammaa

Post by pablo33 »

Kaveri tossa keitteli lakasta gammaa (käytti ruokasoodaa), annostukset ja ph meni käsittääkseni ihan nappiin kun oli ohjeet ja suht tarkkaan mittaili (jos nyt kotioloissa voi tarkkaan mitata). Tuntui toimivankin ihan ok. Ainut mikä jäi häiritsemään tuossa oli lakan haju joka pistää seoksesta läpi?! Aikaisemmin olen testannut lähes hajutonta gammaa, maku on tosin tässä uudessakin lähes sama, ainoastaan toi haju häiritsee. Onkohan toi keittoprosessi onnistunut? :shock:

-edit- joo ja oisko tossa tarpeellista käyttää vielä hiiltä tai suodattaa jotenkin?
Lasipallo
Kameleontti

Re: Gammaa

Post by Lasipallo »

pablo33 wrote:Kaveri tossa keitteli lakasta gammaa (käytti ruokasoodaa), annostukset ja ph meni käsittääkseni ihan nappiin kun oli ohjeet ja suht tarkkaan mittaili (jos nyt kotioloissa voi tarkkaan mitata). Tuntui toimivankin ihan ok. Ainut mikä jäi häiritsemään tuossa oli lakan haju joka pistää seoksesta läpi?! Aikaisemmin olen testannut lähes hajutonta gammaa, maku on tosin tässä uudessakin lähes sama, ainoastaan toi haju häiritsee. Onkohan toi keittoprosessi onnistunut? :shock:

-edit- joo ja oisko tossa tarpeellista käyttää vielä hiiltä tai suodattaa jotenkin?
Minusta lakka ei ole haissut millekkään, jos oikein muistan. Hajut voivat viitata hyvinkin juuri epäpuhtauksiin. Aktiivihiilellä voisi kokeilla putsata pienen määrän ja kattoa haiseeko se enää.
pablo33
Tuppisuu

gamma

Post by pablo33 »

No totta helvetissä se LAKKA haisee, eikä siinä hajussa kyse ole epäpuhtauksista. Tähän asti vaan GAMMA ei ole juurikaan haissut. Tästäkin on nyt haihtunut suurin osa siitä lakkamaisesta hajusta, ilmeisesti kannattaa antaa vähän tuulettua jonkun aikaa valmistuksen jälkeen.. Toimii kuin junan vessa joka tapauksessa.. :shock:

Lakoissakin toki on eroja, sitä en kiellä. Kannattaa maksaa vähän enemmän puhtaammasta, esim BASF.
enkelipöly
Tuppisuu

Post by enkelipöly »

Kaaos wrote:Muita pitkäaikaisen käytön seuraamuksia ovat ahdistus, epäsosiaalisuus ja masennus. Näitä oireita voinee korjata erilaisilla GABA-reseptoreja korjaavilla luontaistuotteilla ainakin osittain.
Olisko lisää tietoa noista luontaistuotteista, tarttis vähä meinaan korjailla käytön jälkiä...please?
Jinsei hima nashi!!!