4-HO-MET - Ei väkisin...

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
sxoxyvg
OD

4-HO-MET - Ei väkisin...

Post by sxoxyvg »

Set: Helvetin hyvä olo, toisaalta naisongelmat painavat.
Setting: Itsekseen kotona, kämppä siivottu.
Notes: Tuleekohan toleranssi kuviin? Tavoitteena saada yhteys henkiin jotka tapasin viime kerralla.
Here we go.

T: 21:50 - Arviolta 10mg 4-HO-MET nautittu rektaalisesti.
T: 21:55 - Kohonnut syke, hieman off baseline selvästi. Röökille.
T: 22:10 - Lievää ahdistuneisuutta. Seinät alkavat hengittelemään. ++
T: 22:20 - Pitäisikö nostaa annosta? Kymmennen minuuttia vielä, sitten päätös.
T: 22:30 - Rööki ja sitten redosettamaan.
T: 22:35 - ~23mg rectal lähtee nyt.
T: 22:38 - Sinne meni. Lämmittää, sumea näkö.
T: 22:45 - Visuaalit mietoja. Selväpäinen olo. Toleranssi kenties? Edelleen ++
T: 23:06 - What's wrong with me? Silti vain ++. No jaa, sänkyyn makoilemaan ja musiikkia.
T: 23:33 - Laskeeko tämä jo? Selviä OEV/CEV visuaaleja. Psyykkisesti olo on täysin 'selvä'. Bodyloadia on, kanavoituu miellyttäväksi lämmöksi. Euforiaa :)
T: 23:40 - What the hell, loputkin menemään? Röökille ja sitten päätös.
T: 23:50 - That's it. 50mg yhteensä rektaalisesti nautittuna.
T: 24:00 - Finally there. +++. Smooth riding. Ei niin intensiivinen kuin odotin kuitenkaan.
T: 1:00 - No mitä vittua? Kivoja visuaaleja joo, mut entäs sit. Olo lähinnä tylsistynyt. ++
T: 1:41 - Pettymys.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Ahab

Re: 4-HO-MET - Ei väkisin...

Post by Ahab »

Jos ei muuta niin ainakin avartuu näkemyksemme siitä ettei ole niin outoa työntää psykedeelejä perseeseensä :mrgreen:
Haluaisitko kertoa yksityiskohtaisemmin siitä? Ruikkaatko spruutalla liosta suoleen? Tarvitaanko voiteita tms?
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Liuotan halutun määrän ainetta 2ml vettä, ruiskuun, ruisku sisään, mäntä pohjaan, ruisku ulos. Tällä tavalla nautittuna saat voimakkaammat efektit samalla määrällä, eikä nauseasta ole tietoakaan. Vaikutus alkaa myös nopeammin. 10mg rektaalisesti oli intensiivisempi kuin 18mg syömällä.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
Ahab

Post by Ahab »

Uskon kyllä että on vahvempaa kuin oraaliannokset. Joku sanoi joskus että suoraan suoleen on kuin suoraan suoneen.
Pot Head
Psykonautti

Post by Pot Head »

Itse taas kuullu rectaali annoksien olevan verrattavissa im pistoksiin.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Lueskelin näitä sun kirjoituksia muistakin aineista, niin heräsi vain kysymys... Joka kuuluu: laitatko kaiken perseeseen? :lol:
"Taste
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Sen mitä en polta/rännää. Enemmän vähemmällä. Kokeile joskus, vaik pyllyyn asioiden laittaminen tekee susta HOMON!!!
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ »

sxoxyvg wrote:Sen mitä en polta/rännää. Enemmän vähemmällä. Kokeile joskus, vaik pyllyyn asioiden laittaminen tekee susta HOMON!!!
HC. Propsit sille :lol:
Image
Thoxium

Post by Thoxium »

Onko kokeilun arvoinen siis?

No eihän tuo pluggaaminen ole sen seksuaalisempi kuin oraalisesti ottaminenkaan. Vai miltä kuulostaa "vittu jätkä on homo ku nielee!". Parempi se on suolee ku suonee.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

On kokeilun arvoinen.

...Ja kyllä se suoneenkin menee...
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
Sekaisin vai ette
Karvakuono

Post by Sekaisin vai ette »

omat kokemukset tän kyseisen tutkarin kanssa on ollut ihan hyviä.... savut kannattaa polttaa just ku lähtee pöhisee, boostii meinaan aika hyvin :) jos jättää savut ottamatta jää reissu todella vaisuks (10mg ja savut toimii paaaaljon paremmin ku esim 20mg ilman savuja)
Muistapa vain, että se asenne jonka vallassa heräät, ratkaisee millainen päivästäsi tulee
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Tosimiehet laittaa suoleen. Kunhan muistaa ettei rännää sillä samaisella ruiskulla.

Hauska tuo "logi" tripistä. Itse väsäilen aina jotenkin samannäköisen päiväkirjan, jossain vaiheessa kun trippi syventyy niin jää vain aina mekinnät tekemättä ja tekstiin jää isoja aukkoja joista miettii että mitähän helkkaria sitä tuossakin vaiheessa tapahtui?
aphos
Kameleontti

Post by aphos »

Asidyyli wrote:Tosimiehet laittaa suoleen
:lol:

Meikä kyllä jättää mielummin vetämättä kuin tungen mitään takapuoleeni :lol: :lol: :lol:
Se on periaatekysymys
Sekaisin vai ette wrote:omat kokemukset tän kyseisen tutkarin kanssa on ollut ihan hyviä.... savut kannattaa polttaa just ku lähtee pöhisee, boostii meinaan aika hyvin :) jos jättää savut ottamatta jää reissu todella vaisuks (10mg ja savut toimii paaaaljon paremmin ku esim 20mg ilman savuja)
Melkein kaikissa deeleissä on tuo sama juttu.. Poislaskien DMT, joka tulee kuin höyryjyrä. Siinä ei kerkeä paljon pilveä polttamaan. Jälkeenpäin se onkin sitten taivaallista.
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

tuo rektaalisesti ottaminen onkyl iha suotavaa, 2c-e:stä katosi suurin osa bodyloadia tuollain otettuna. Muutenkin hieman nopeammin alkaa toimimaan ja vahvemmin.

25mg oraalisesti 4-ho-met:tiä toimi mulla kivasti, tosi sienimäinen fiilis ja pysty olee ihmisten ilmoillakin, näin ei myöskään tullu tylsä mikä saattais varmaan kyseisen kaman kanssa käydä jos yksin trippailee, ellei tietenkin oo jotai kehittävää tekemistä.
when the going gets weird, the weird turn pro.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Thoxium wrote:Parempi se on suolee ku suonee.
Hiukan offtopicia: Miksi? Jos ero on se mitä i.m. ja i.v. käytön välillä on ei se ole iso. Ja kuinka paljon sekään mekitsee lopulta jos joskus sattuisi käyttää suonensisäisesti? Mikko Salasuonkin viljelemä uskomus siitä, että iv käyttö olisi suurinpiirtein automaattisesti narkomaniaa, on kerta kaikkiaan väärä. Monesti tuntuu, että käyttäjienkin piireissä iv käyttöön liittyy aiheetonta tunteilua...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Swampthing
Apteekki

Post by Swampthing »

jesuiitta wrote:
Thoxium wrote:Parempi se on suolee ku suonee.
Hiukan offtopicia: Miksi? Jos ero on se mitä i.m. ja i.v. käytön välillä on ei se ole iso. Ja kuinka paljon sekään mekitsee lopulta jos joskus sattuisi käyttää suonensisäisesti? Mikko Salasuonkin viljelemä uskomus siitä, että iv käyttö olisi suurinpiirtein automaattisesti narkomaniaa, on kerta kaikkiaan väärä. Monesti tuntuu, että käyttäjienkin piireissä iv käyttöön liittyy aiheetonta tunteilua...
Mut eihän suoli oo IM? Emt, ehkä meni vaan tulkinta sekavaks.

Joka tapauksessa: en usko että kyse ois rännittämiseen liittyvistä narkkarimielikuvista vaan ihan vaan siitä, että laittomia tai semilaillisia psykedeelejä (joiden puhtaudesta ei kuitenkaan aina voi olla 100% varma) käyttävä henkilö harvemmin on lääkäri ja hänellä on harvemmin käsissään steriiliä sairaalaympäristöä. Tavis ei osaa rännittää 100% turvallisesti ja/elisiis puhaasti, ilman pelkoa mokauksista, ja laittomista tai semilaillisista huumeista puhuttaessa uskaltaa harva mennä terveyskeskukseen itkemään, kun suonet tukkeutuu tai tapahtuu jotain muuta ikävää. Voi olla että tämä pelko on johonkin asti epärealistinen. Mutta eihän se rännitys ole edes kauhean tarpeellista.
Mieli on mukava paikka asua.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Suoli vastaa IM tehoa ja vaikutusnopeutta suurimmalla osalla kemikaaleja. Vaikka herättääkin monella negatiivisiä mielikuvia, niin onhan se ihan pätevä käyttötapa. Kun ei kyseessä kuitenkaan ole lääkeampullit, niin on se ainakin reilusti turvallisempaa kuin lihakseen tai suoneen laittaminen.

Tuo IM pistos on kaikkein herkin epäpuhtauksille. Suoraan suoneen laittamalla valkosolut tuhoavat tehokkaasti bakteereita ja vierasperäisiä organismeja, kun taas epäpuhtaasta lihaspistoksesta seuraa paljon helpommin tulehduksia ja muita mahdollisesti vakavampiakin komplikaatioita.

Vaikka tutkarit ovat joskus lähellä lääkepuhdasta ja varnasti puhtaampia kun katupiri tai herska, niin eipä tuossa deelejen piikkikäytössä sinällään ole paljon mitään järkeä. Tuuppaamalla yleensä haetaan nopeaa reseptoristimulaatiota euforisoifilla aineilla . Psykedeelejen kohdalla usein vaan onset nopeutuu.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

4-HO-MET mielestäni on todella miellyttävä ja visuaalinen aine. Huomattavia sivuvaikutuksia todella vähän. Itse suosin 20-25mg annostusta oraalisesti pommina tämän kanssa.
Subun kanssa todella vahvat euforiantunteet...
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Thoxium

Post by Thoxium »

Meikä veti tätä neljän päivän välein jonku viis kertaa, niin seuras viiden päivän uniongelmia jossa tunnin välein vajos unihalvauksii ja oli melkeen koko ajan lucid unissa. Viimeset tripit myös aiheuttanu kunnon itsemurha-ajatukset pariks päiväks. Tyhmäähän tuo oli, mutta halusin testata mitä käy jos vetää näin usein deelejä. Nyt ei tee kyl mieli olla psykedeliassa, joskus vuoden lopussa huaschamatka.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Thoixium, ota jo sitä ayahuascaa :)
Älä pelkää, kohtaa ittes. Uskon että se on se kaikkein luonnollisin hallusinogeeni mitä tää maa päällään kantaa.

On nimittäin alkanut tuntumaan että sulla todella olisi tarve saada jokin täyttymys elämässä.
Väärinkäytettynä psykedeelit yhdistettynä päihteiden runsaaseen käyttöön voi johtaa flippaamisen loputtomilta tuntuville poluille.
Ei siinä mitään jos olet valmis käymään sen läpi.

Kuuntele itteäs.. rehellisesti.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Thoxium

Post by Thoxium »

tRip wrote:Thoixium, ota jo sitä ayahuascaa :)
Älä pelkää, kohtaa ittes. Uskon että se on se kaikkein luonnollisin hallusinogeeni mitä tää maa päällään kantaa.

On nimittäin alkanut tuntumaan että sulla todella olisi tarve saada jokin täyttymys elämässä.
Väärinkäytettynä psykedeelit yhdistettynä päihteiden runsaaseen käyttöön voi johtaa flippaamisen loputtomilta tuntuville poluille.
Ei siinä mitään jos olet valmis käymään sen läpi.

Kuuntele itteäs.. rehellisesti.
Itsellä oli kaksi ekaa 4-ho-met trippiä todella positiivisia, joten ajattelin vielä kolmatta kertaa, näköjään en kuitenkaan saanut edellisistä tripeistä täyttymystä. Kolmannen tripin aikana rupesin kelaa että ajaudun aina ajattelemaan samoja asioita, aivan kun en tekisi mitään vaan jään looppaamaan samoja ajatuksia ja asioita. Tuntui että ajattelin liikaa, kelaan liian syvällisesti. Tää rupesi ahdistaa ja otin lakkaa tähän, eihän se tietenkään sitä kokonaan postanut mutta lievensi. Tästä kyllä sitten seurasi tosi ikävät seuraukset; neljä päivää peräkkäin pahaa masentuneisuutta, unettomuutta, jne., joten pistin itseni uneen milloin mirtasapiinilla, milloin lakalla ja milloin alkoholilla, välillä kaikilla noista.

Sitten rupesin palautumaan "normaaliin" olotilaani, ja päätin "juhlia" asiaa hieman isommalla xanorannoksella ja kaljalla, siitä sitten tyhmyyksissäni ajattelin että nyt tää neljäs trippi on pakko olla paras, vaikka xanor poisti kokonaan psykedeelisen ajatuksenkulun ja myöhempi lakka+lisää xanoreita lievensi vain hieman ahdistuneisuutta, jäi tosi hirveä olotila silti päälle. Kuitenkin siinä alussa kun 4hometi rupesi nousemaan tajusin että olen koittanut ja ajatellut että deelit itse ratkaisisivat ongelmani, en siis käyttänyt niitä työkaluina vaan halusin niiden tekevän työn puolestani.

Asennoiduin siis alunperinkin deeleihin väärällä tavalla, toisin kuin itse luulin. Luulin että käyttäisin niitä työkaluina vaikka tosiasiassa koitin hakea niistä ratkaisua, koitin saada ne tekemään työni puolestani. Nyt olen toivottavasti ottanut opikseni, ainakin siltä tuntuu. Ehkäpä nyt osaan käyttää niitä työkaluina, enkä pakottaa niitä ratkaisemaan ongelmiani puolestani.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Thoxium, hienoa että olet oivaltanut.

Olen itse saanut tosi terapeuttisia trippejä bentso-psyke kombinaatiolla, kun ei ahdistus ole näytellyt suurinta osaa. Kuitenkin asenne on tärkein.
Näistä tripeistä kuitenkin jää laimeampi täyttymyksen tunne. Mutta onpahan pystynyt käsittelemään paljon enemmän asioita mitä muuten ahdistuksissaan.

En muuten ole yhdeltäkään RC:ltä saanut täyttymystä..
Tosin kaikki kokeilemani ovat olleet fenetyyliamiineja

4-ho-met, eikös se ole tryptamiini rc?
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Ahab

Post by Ahab »

tRip wrote:En muuten ole yhdeltäkään RC:ltä saanut täyttymystä..
Tosin kaikki kokeilemani ovat olleet fenetyyliamiineja
4-ho-met, eikös se ole tryptamiini rc?
Joo näinhän se on.
Thoxium wrote:Tuntui että ajattelin liikaa, kelaan liian syvällisesti.
Oma kokemukseni on että fenetyyliamiinipsykedeeleillä saa helposti mielen tyhjennettyä varsinkin jos ei ole yksin. Useammin käytettynä mielen tyhjyys voi jäädä vähän päällekkin. Juuri tästä syystä suosin tryptamiineja koska pidän nimenomaan siitä ajatustykityksestä mutta jos hakee juuri sitä että mieli rauhoittuu ja hiljenee niin sitten kannattaisi ehkä kokeilla fenejä. Täyttymyksiä en ole itsekkään saanut tutkareista(tai ainakaan siinä mittakaavassa kuin sienet ja ayahuasca sen antaa) oli se sitten fenetyyli tai tryptamiini. Toisaalta on se DPT vielä kokeilematta :)

Mutta onhan 4-HO-MET tosi hyvää tavaraa. Jotain sienimäistä siinä ehkä on niinkuin monet sanovat mutta ei kyllä yllä korvikkeeksi.