Sally D - my woman, my lover, my friend!!!

Salvia Divinorum
Poliklinikka
OD

Sally D - my woman, my lover, my friend!!!

Post by Poliklinikka »

Alkupuhe

Sally tuo kiihkeä rakastajat, psyvaultin jakorasia!!! :D

Salvia on omituisella tavalla kiehtova luomakunnan kasvi, se ei kasva siemenistä vaan se pitää kasvattaa toisen "ruhosta" Robocop -maisesti. Salvia on todenteolla kummajainen. Psykedeeli, joka iskee täysillä kokijansa astraaliulottuvuuteen vain yhdellä piipun henkosella. Mitä meillä on kerrottavaa Salviasta?

Kokemus

Ollessamme Sallyn kanssa kahdestaan, olen kokenut outoja "neuroottisia" kokemuksia esim puista "Puut ovat olleet jotain "eläviä olentoja", niillä on sielu ja elämä jota pitää kunnioittaa" -tyylisesti. Sally laittaa käyttäjänsä totaaliseen kanveesiin, eli jumitustilaan jossa voi mahdollisesti kokea jotain psykedeelistä.

Itse voin jakaa kokemukseni kahteen osaa. 1. "pinnallinen sally", jossa koen vain jumitusta ja "euforiaa" jtn lievää kuuloharhaa. 2. "beyond sally", tilaan jossa sally vie kokijan egon pois "tästä maailmasta". :D.

Combottaminen

Alko pelittä ihan hyvin, ainut vahva sally kokemus on juuri tapahtunut alkon vaikutusalaisena. Pilvi, tästä sai unimaisemman kokemuksan ja "jälkiolot" olivat paljon voimakkaammat.

Loppusanat

Voisin sanoa vain, että sitä "syvempi" kokemus, mitä rentoutuneempi kokija on ja mitä rennommassa ruumiinasennossa hän on. Toiseksi, myös "ympärillä olevat oikeat ihmiset vaikuttavat. Jos ei ole ketään kokemus on syvempi, jos lähiystävä se voi vaikuttaa myönteisellä tavalla keskittymiseen ja turvallisuuden tunteeseen. :D

nimim: Helvetin pilvessä!!! :evil: :evil: :evil: :evil:
Aukikco
OD

Re: Sally D - my woman, my lover, my friend!!!

Post by Aukikco »

Poliklinikka wrote:olen kokenut outoja "neuroottisia" kokemuksia esim puista "Puut ovat olleet jotain "eläviä olentoja", niillä on sielu ja elämä jota pitää kunnioittaa" -tyylisesti.
mitä neuroottista tässä on?
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Tuplat
Last edited by Poliklinikka on Sat 26 Jul 2008, 22:00, edited 1 time in total.
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Aukikco wrote:
Poliklinikka wrote:olen kokenut outoja "neuroottisia" kokemuksia esim puista "Puut ovat olleet jotain "eläviä olentoja", niillä on sielu ja elämä jota pitää kunnioittaa" -tyylisesti.
mitä neuroottista tässä on?
Ei mitää tuo on totta. NEurootttista on jos haluaa harrastaa seksiä puiden kanssa :D !!!

OIkeastaan paremmin kuvaisi JUMITTAVAA tj!!!

Mä oon ihan Salvioissa! Tietokoneen näyttö "pyörii"!!!!
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Poliklinikka wrote:NEurootttista on jos haluaa harrastaa seksiä puiden kanssa :D !!!
mitenni?