Pilveä.....
-
Uniyano
- Psykonautti
Pilveä.....
Joo eli oon täs vuoden pilveä poltellut aika vakituisesti( abt 60-100 kertaa tullu polteltuu vuoden aikana ) ja kaikkee muuta, esim. dexmii, sienii, salviaa ja happoo tullu kokeiltua...
nyt tuli vastaan eka tällänen pilvi kokemus...
Eli käytii pajauttaa frendin kans abt 10g tarkotus oli enemmänkin, mut ei siit sit mitään tullut...
Joo eli kesti 2-5min tuli vitun rento fiilis aluks, sit huomasin et tuliki vitunmoinen kusihätä ja sattu ihan vitusti kasseihin,
noh menin sit kuselle, siinä about 10min seisoskelin venasin sitä kusta, mitään ei tullu,
no sit tuli paska hätä, kävin siihen pöntölle istumaan, sit nukahin hetkeks siihen pöntölle,
heräsin sitten ja aloin näkemään kaikkii kuvia päässä, näin koko ajan luolan missä oli kaikkia mun osia mun kehosta,
siinä oli sitten mun perse siellä luolassa ja sieltä pääs kunnon paskat, noh sit lens jo pönttöönkin, seuraavaks tuli kuset samallailla.
Noniin no sitten pyyhin perseen vedin pöntön, oli vitun sekava/huono olo, vähän kun ois juonut jotain 5 litraa viruu...
Pesin kädet, join vettä, kaikki mitä tunsin näkyi kuvina päässä, tällästä on ollut ennenkin, mutta se on ollut vaan jotenkin erilaista,
käveleminen oli ihan helvetin vaikeata, mulla oli vielä housut kintuissa ja makasin siellä vessan lattialla, frendi tuli hakkaan sitä ovee onks kaikki ok? huusin vaan että vittu on painu vittuun repee just pää tai jotain vastaavaa, puhuminen oli vitun raskasta, kaikki oli vitun raskasta, no mä sit vähän tsemppasin ja nousin ylös ja nostin ne housut kunnolla ylös, pesin sit viel kasvot olin hikoillut ihan helvetisti, oli aika kuumeinen olo. avasin sit vessan lukon ja oven, menin sitten olo huoneeseen ja makasin siinä sohvalla halusin musiikkia, oisko ollut joku pink floydin tai claptonin biisi en muista, mutta se tuntui ihan helvetin kauniilta ja aloin sitten itkeä onnesta, olin todella onnellinen hetken aikaa, mutta kun avasin silmät taas tuntui kuin olisin pyörinyt vitun kovaa vauhtia ja oli aika paska olo...
Söin sitten vähän karkkia ja join vettä, koitin vähän palautua... no rupesin sitten taas simmut kiinni makoileen ja kuunteleen musiikkia,
vähän alko jo helpottaa, siinä näin kaikkia outoja, aika psykedeelisia kuvia, ajatuksia ja pätkiä kun silmät oli kiinni..
Olin jossain oudolla planeetalla, siellä oli aavikkoa ja jokin outo rakennus, vähän kuin jonkinlainen pyramidi, muttei kummiskaan,
menin sinne sisälle ja siellä sitten oli kaikkea outoa, timantteja vaan leijaili ilmassa ja siellä oli jotain peilejä tai jotain, näin itseni siellä sitten peilin kautta ja silmät oli ihan vitun isot, varmaan yksi silmä täytti 1/3 osan päästä.... näytin jollain tapaan oravalta... jatkoin matkaa siellä rakennuksessa, sitten yht' äkkiä maan vaan katosi alta ja olin taas avaruudessa leijailin vaan siellä sitten... Kaikki näkevä silmä tuli vastaani(ASE, all seeing eye))... se muuttui ihmisen muotoon ja halasi minua, tajusin että se oli jumala... noh taas siirryin seuraavaan paikkaan, olin nyt maanpäällä joissain tanssiaisissa, minulla oli hieno puku päällä, mutta hiukset olivat sekaisin ja oli jokin pieni hattu/pipo päässä sen lisäksi... kaveri kysy et oonko hereillä ja kumma kyllä olin... Sitten pitikin jo lähteä, kesti varmaan puoli tuntia päästä takaisin omalle planeetta tellukselle... kaveri lähti sit pilves ajeleen siellä sit kytät pysäytti, olin ihan unes näytin varmaan sammuneelta(onneksi) koska frendi sano vaan että kävi mut noutamassa mut kapakasta kun olin aika paskassa kondiksessa, oikeasti mulla oli ihan jees olo, olin vain vähän muissa maailmoissa... no kytät päästi sit meidät menemään eikä mitään testejä tai muuta tehty frendillekkään.... no pääsin sit himaan vähän lepäämään, söin koko jääkaapin tyhjäks ja katoin telkkuu, kaikki oli niin aidon näköstä siellä tönös, se kuva tuli jotenkin ulos sieltä tvst... no join vielä varmaan litran vettä sitten ja menin nukkumaan.... nyt heräsin sitten ja ajattelin tulla tänne kirjottamaan,
koska mitään tollasta en oo kokenut ainakaan pilven kanssa...
Onkos toi ihan tavallista pilven kanssa, vai olisiko joku voinut muuttua päässä tai jotain?... yleensä on ollut ihan eri homma pilven kanssa...
Nyt on kyllä aika vajaa olo, yleensä ei tällästä fiilistä oo enään aamulla kun on ollut edellis iltana pajauttelemas....
**EDIT**
Joo eli jonkinlaisia halluja näin aina simmut kiinni,
ja aina välillä näin itseni sarjakuvassa seikkailevana hahmona,
oli vähän trippimainen fiilis eikä pilvimäinen,
mistä vois johtua tälläinen?
Olin ihan hyvin syönyt ja pari bissee juonut aiemmin...
nyt tuli vastaan eka tällänen pilvi kokemus...
Eli käytii pajauttaa frendin kans abt 10g tarkotus oli enemmänkin, mut ei siit sit mitään tullut...
Joo eli kesti 2-5min tuli vitun rento fiilis aluks, sit huomasin et tuliki vitunmoinen kusihätä ja sattu ihan vitusti kasseihin,
noh menin sit kuselle, siinä about 10min seisoskelin venasin sitä kusta, mitään ei tullu,
no sit tuli paska hätä, kävin siihen pöntölle istumaan, sit nukahin hetkeks siihen pöntölle,
heräsin sitten ja aloin näkemään kaikkii kuvia päässä, näin koko ajan luolan missä oli kaikkia mun osia mun kehosta,
siinä oli sitten mun perse siellä luolassa ja sieltä pääs kunnon paskat, noh sit lens jo pönttöönkin, seuraavaks tuli kuset samallailla.
Noniin no sitten pyyhin perseen vedin pöntön, oli vitun sekava/huono olo, vähän kun ois juonut jotain 5 litraa viruu...
Pesin kädet, join vettä, kaikki mitä tunsin näkyi kuvina päässä, tällästä on ollut ennenkin, mutta se on ollut vaan jotenkin erilaista,
käveleminen oli ihan helvetin vaikeata, mulla oli vielä housut kintuissa ja makasin siellä vessan lattialla, frendi tuli hakkaan sitä ovee onks kaikki ok? huusin vaan että vittu on painu vittuun repee just pää tai jotain vastaavaa, puhuminen oli vitun raskasta, kaikki oli vitun raskasta, no mä sit vähän tsemppasin ja nousin ylös ja nostin ne housut kunnolla ylös, pesin sit viel kasvot olin hikoillut ihan helvetisti, oli aika kuumeinen olo. avasin sit vessan lukon ja oven, menin sitten olo huoneeseen ja makasin siinä sohvalla halusin musiikkia, oisko ollut joku pink floydin tai claptonin biisi en muista, mutta se tuntui ihan helvetin kauniilta ja aloin sitten itkeä onnesta, olin todella onnellinen hetken aikaa, mutta kun avasin silmät taas tuntui kuin olisin pyörinyt vitun kovaa vauhtia ja oli aika paska olo...
Söin sitten vähän karkkia ja join vettä, koitin vähän palautua... no rupesin sitten taas simmut kiinni makoileen ja kuunteleen musiikkia,
vähän alko jo helpottaa, siinä näin kaikkia outoja, aika psykedeelisia kuvia, ajatuksia ja pätkiä kun silmät oli kiinni..
Olin jossain oudolla planeetalla, siellä oli aavikkoa ja jokin outo rakennus, vähän kuin jonkinlainen pyramidi, muttei kummiskaan,
menin sinne sisälle ja siellä sitten oli kaikkea outoa, timantteja vaan leijaili ilmassa ja siellä oli jotain peilejä tai jotain, näin itseni siellä sitten peilin kautta ja silmät oli ihan vitun isot, varmaan yksi silmä täytti 1/3 osan päästä.... näytin jollain tapaan oravalta... jatkoin matkaa siellä rakennuksessa, sitten yht' äkkiä maan vaan katosi alta ja olin taas avaruudessa leijailin vaan siellä sitten... Kaikki näkevä silmä tuli vastaani(ASE, all seeing eye))... se muuttui ihmisen muotoon ja halasi minua, tajusin että se oli jumala... noh taas siirryin seuraavaan paikkaan, olin nyt maanpäällä joissain tanssiaisissa, minulla oli hieno puku päällä, mutta hiukset olivat sekaisin ja oli jokin pieni hattu/pipo päässä sen lisäksi... kaveri kysy et oonko hereillä ja kumma kyllä olin... Sitten pitikin jo lähteä, kesti varmaan puoli tuntia päästä takaisin omalle planeetta tellukselle... kaveri lähti sit pilves ajeleen siellä sit kytät pysäytti, olin ihan unes näytin varmaan sammuneelta(onneksi) koska frendi sano vaan että kävi mut noutamassa mut kapakasta kun olin aika paskassa kondiksessa, oikeasti mulla oli ihan jees olo, olin vain vähän muissa maailmoissa... no kytät päästi sit meidät menemään eikä mitään testejä tai muuta tehty frendillekkään.... no pääsin sit himaan vähän lepäämään, söin koko jääkaapin tyhjäks ja katoin telkkuu, kaikki oli niin aidon näköstä siellä tönös, se kuva tuli jotenkin ulos sieltä tvst... no join vielä varmaan litran vettä sitten ja menin nukkumaan.... nyt heräsin sitten ja ajattelin tulla tänne kirjottamaan,
koska mitään tollasta en oo kokenut ainakaan pilven kanssa...
Onkos toi ihan tavallista pilven kanssa, vai olisiko joku voinut muuttua päässä tai jotain?... yleensä on ollut ihan eri homma pilven kanssa...
Nyt on kyllä aika vajaa olo, yleensä ei tällästä fiilistä oo enään aamulla kun on ollut edellis iltana pajauttelemas....
**EDIT**
Joo eli jonkinlaisia halluja näin aina simmut kiinni,
ja aina välillä näin itseni sarjakuvassa seikkailevana hahmona,
oli vähän trippimainen fiilis eikä pilvimäinen,
mistä vois johtua tälläinen?
Olin ihan hyvin syönyt ja pari bissee juonut aiemmin...

-
growy
- Kameleontti
Re: Pilveä.....
Mitä vittua 10g ? Jos nii paljo hiisaa ni ei yhtään ihme et alkaa sekoilemaan/trippailemaan.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Harold
- Kameleontti
-
chibbo
Miten ihmeessä keuhkot edes kestävät tuollaisen määrän hiisauksen :0 Miten poltitte?
-
Uniyano
- Psykonautti
Bongin kanssa poltimme,
tämä päivä on mennyt nukkuessa,
no joo normi satsi on sellanen 3-5g...
Tuli kokeiltuu nyt toi 10g(ehkä vähä vajaa 10g) tais olla vähän liian vahva satsi kerralla otettavaksi...
Varmaan pitäis rauhottua nyt,
Oli aiemmin tänään hieman vajaa ja lapsellinen olo, mahtokohan tulla brain damaa?
Nyt oon päivän nukkunut ja levännyt vähän parempi olo,
voisikohan kyseessä olla mahdollinen "yli annostus" en ole kyllä kuullut mistään thc/kukka övereist koskaan,
mut voiskohan tietynlainen olla kyseessä?.....
No joo meen takas nukkumaan väsyttää ihan v*tusti...
tämä päivä on mennyt nukkuessa,
no joo normi satsi on sellanen 3-5g...
Tuli kokeiltuu nyt toi 10g(ehkä vähä vajaa 10g) tais olla vähän liian vahva satsi kerralla otettavaksi...
Varmaan pitäis rauhottua nyt,
Heh... no ei mulla keuhkojen kanssa ollu kun vasta tänään ongelmia, vähän mutkalla, mutta kyllä se eilen aika iisisti meni...chibbo wrote:Miten ihmeessä keuhkot edes kestävät tuollaisen määrän hiisauksen :0 Miten poltitte?
Oli aiemmin tänään hieman vajaa ja lapsellinen olo, mahtokohan tulla brain damaa?
Nyt oon päivän nukkunut ja levännyt vähän parempi olo,
voisikohan kyseessä olla mahdollinen "yli annostus" en ole kyllä kuullut mistään thc/kukka övereist koskaan,

-
frapathea
Kyllä musta 3-5g normisatsinaki on melkosesti ellei se ole jotain 99% kenkäplankkia -tavaraa... Jeebus...
-
growy
- Kameleontti
Tottakai yliannostus on mahdollinen,tosin se ilmenee yleensä pahoinvointina jne..Kyllä ne överit tunnistaa..wir2ox wrote: voisikohan kyseessä olla mahdollinen "yli annostus" en ole kyllä kuullut mistään thc/kukka övereist koskaan,
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Uniyano
- Psykonautti
Heheeh..
Nyt kun tarkemmin ajattelee niin olin saavuttanut jonkinlaisen euforian ja oli muutenkin aika opiumainen meininki...
No ensi kerralla otan sitten vähän iisimmin...
Nyt kun tarkemmin ajattelee niin olin saavuttanut jonkinlaisen euforian ja oli muutenkin aika opiumainen meininki...
No ensi kerralla otan sitten vähän iisimmin...
No jaa... ehkä mun keuhkot on sitten vähän enemmän tottuneet...frapathea wrote:Kyllä musta 3-5g normisatsinaki on melkosesti ellei se ole jotain 99% kenkäplankkia -tavaraa... Jeebus...

-
eNZYMe
- OD
Melkoisen suuret annokset, etten sanoisi 
0.1-0.3g hyvää kukkaa tai lätkää per polttaja pitäisi olla hyvin toimiva kerta annos. Tosta yli ei ainakaan merkittävästi fiilis parane. Tietysti jotkut kestävät hulluja määriä, mutta tuollaiset hero annokset saattavat alkaa jumittamaan pahasti ja ehkä aiheuttaa ahdistusta ja paniikkikohtauksia jos on sellaiseen taipumusta.
0.1-0.3g hyvää kukkaa tai lätkää per polttaja pitäisi olla hyvin toimiva kerta annos. Tosta yli ei ainakaan merkittävästi fiilis parane. Tietysti jotkut kestävät hulluja määriä, mutta tuollaiset hero annokset saattavat alkaa jumittamaan pahasti ja ehkä aiheuttaa ahdistusta ja paniikkikohtauksia jos on sellaiseen taipumusta.
-
aphos
- Kameleontti
Kyllä meikä saattaa hyvinkin polttaa joku 2-3g budia illan aikana, varsinkin jos himassa chillailee. Tottakai ne ekat paukut toimii, mutta sen jälkeen ei enää niin vahvasti. Onhan se aina tietysti vahän psykedelistä, mutta yleensä tulee suhteellisen kuohkea ja letkeä fiilis.
Kyllä mä väittäisin, että ongelma on jossain ihan muualla, jos noin moni alkaa panikoimaan blossista. Ihme reaktio kyllä..
Kyllä mä väittäisin, että ongelma on jossain ihan muualla, jos noin moni alkaa panikoimaan blossista. Ihme reaktio kyllä..
-
eNZYMe
- OD
Kyllähän sitä useimmat pystyvät polttamaan vaikka kuinka paljon jos siltä tuntuu. Fiilis menee psykedeelisen jumittavaksi tai sitten tulee huono olo kun tarpeeksi kiskoo. Toleranssi ja herkkyys kannabinoidien vaikutuksille on kuitenkin aika henk. kohtaista. Itselläkin joskus palaa vähän enemmän illassa, varsinkin jos joposta kavereiden kanssa tulee imettyä.aphos wrote:Kyllä meikä saattaa hyvinkin polttaa joku 2-3g budia illan aikana, varsinkin jos himassa chillailee. Tottakai ne ekat paukut toimii, mutta sen jälkeen ei enää niin vahvasti. Onhan se aina tietysti vahän psykedelistä, mutta yleensä tulee suhteellisen kuohkea ja letkeä fiilis.![]()
Huomannut vaan, että tuollainen pieni määrä toimii mulla ihan yhtä hyvin. Sellainen perus mukava ganja fiilis, muistikin pelaa ja musiikkiin pystyy syventymään.
Osalla ihmisistä pieni ahdistus tuntuu olevan ihan tavallista isojen blossien jälkeen. Itsellä tullut vain joskus hyvin harvoin jotain random ahdistusta kovissa blosseissa, mutta ne ovat johtuneet huonosta seurasta tai muuten vaan ollut huolia elämässä ja painostavat kelat jääneet pyorimään päähän. Kannabis syventää tunteita joskus.
-
Ahab
heh eipä ole tullut edes mieleen polttaa jotain 3g kukkaa kerralla kun se riittää niin pitkäksi aikaa muuten. enpä tosin tiedä kestäisikö keuhkot sellaista.
niin oliko kukkaa vai lätkää vai mitä?
tollasia määriä kannattais varmaan mielummin jo syödä.
-
gerotimo
- Kameleontti
Itelläki useimpien kukklaajuten kanssa lähinnä ekojen hatsien koko vaikuttaa, sen jälkeen voi imailla vaikka kuinka eikä ne enää siitä mihinkään nouse.
Itellä ainakin menis kymmemen ketolan poltteluun jo ihan saatanan kauan aikaa
Lähtisin kanssa tommoset määrät jo syömään.
Vaikutukset kuullostavat mielenkiintoisilta kyllä.
Itellä ainakin menis kymmemen ketolan poltteluun jo ihan saatanan kauan aikaa
Vaikutukset kuullostavat mielenkiintoisilta kyllä.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
-
Uniyano
- Psykonautti
Kukkaa oli,Ahab wrote:heh eipä ole tullut edes mieleen polttaa jotain 3g kukkaa kerralla kun se riittää niin pitkäksi aikaa muuten. enpä tosin tiedä kestäisikö keuhkot sellaista.
joo olen monesti syönytkin tuollaset määrät,
mutta ei ole vaikuttanut minulla läheskään yhtä hyvin kuin polttaessa,
enemmän vain väsymystä ja pahoinvointia ja ehkä pientä ahdistuneisuutta.

-
lanttu
- Apteekki
jos tää on jtn läppää yms niin vittu kyllä joo on sitä ittekki tullu kymppi poltettua kaverin kans kukkaa mutta päivä siinä meni. eikä siinä oo mtn järkee ku eise siitä nouse kukassakin tulee jossain välissä katto vastaan tai sit tipahtaa tai semmonen pöhnä vaan lisääntyy ja jos jtn lätkää on ollu niin voin sanoo vaan HYI VITTU ja lol. 10g jos on ja se on tarkotus tuhota heti 2g poltettavaks ja sit 8g syötynä (siis eka aktivoin sen thc:n ns kun teen kannabutterin ja leivon keksejä tai suklaa kakkuja. THC ON KATOS RASVA LIUKOINEN EI SITÄ KANNATA SYÖDÄ SEMMOSENAAN VAIKKA SÖISKI SUKLAA LEVYN PÄÄLLE YMS.) joko yksin tai siitä riittää yleensä jopa 2-3 kaverillekkin tarjota! EI VITTU 
wtf
-
peili
- Psykonautti
Älkää ruokkiko peikkoa... Eka postaus ja heti on vedetty kymppi kukkaa kerralla, huh.
-
frapathea
Itseasiassa trollaus ei liity peikkoihin mitenkään vaan kalastukseen. Luin tämän wikipediasta, joten tiedän. Et. Niiiii.peili wrote:Älkää ruokkiko peikkoa... Eka postaus ja heti on vedetty kymppi kukkaa kerralla, huh.
-
Harold
- Kameleontti
mä poltan päivittäin kympin kukkaa. sit syön viel viis.
mut vedän mä herskaa ja äl äs deetäkin
mut vedän mä herskaa ja äl äs deetäkin
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
Swampthing
- Apteekki
Off-topic, mutta "THC:n aktivoiminen" on yks hämmentävimpiä väärinkäsityksiä maailmassa. Vähän sama ku "c-vitamiini on MAO-I", mut vaan jotenkin enemmän "aaww, voi pientä" -fiiliksiä herättävää.supress wrote:jos tää on jtn läppää yms niin vittu kyllä joo on sitä ittekki tullu kymppi poltettua kaverin kans kukkaa mutta päivä siinä meni. eikä siinä oo mtn järkee ku eise siitä nouse kukassakin tulee jossain välissä katto vastaan tai sit tipahtaa tai semmonen pöhnä vaan lisääntyy ja jos jtn lätkää on ollu niin voin sanoo vaan HYI VITTU ja lol. 10g jos on ja se on tarkotus tuhota heti 2g poltettavaks ja sit 8g syötynä (siis eka aktivoin sen thc:n ns kun teen kannabutterin ja leivon keksejä tai suklaa kakkuja. THC ON KATOS RASVA LIUKOINEN EI SITÄ KANNATA SYÖDÄ SEMMOSENAAN VAIKKA SÖISKI SUKLAA LEVYN PÄÄLLE YMS.) joko yksin tai siitä riittää yleensä jopa 2-3 kaverillekkin tarjota! EI VITTU
Mieli on mukava paikka asua.