Ihmettilois
-
tRip
- Moderator
- Posts: 6170
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40
Ihmettilois
Mikä mahtaa olla ettei ihmisyydest enää tietoo
Pilvi kyl kantaa, muttei siit rakennuspilariks oo
Kaikkee se mieli kestää, mutta mistä enää ottaa kii ku ei elämästä enää osaa ottaa tukee
fysiikkaki painuu, mut paskat välii hyvältä ne tuntuu
Eiks kukaan huomaa kuin pahaa ne tekee, vai eiks sitä vaan haluu nähä
ei sitä tarvii ymmärtää vaan auttaa mu pois täält, ennenku on liian myöhäst
mä tahdon olla hyvä ihminen, mut turmelus valtaa mun mielen
Omakuva latistuu, itsetieto horjuu. Kuka ihme mä oon
hitto ihmettä tässä tarvittais
Mikä hitto siin on et kuosi on mun paras turva, elämä yks vitun kurva, mutka joka vaan vääntyy
Jos mä haluun vuoristorataa meen huvipuistoon, mielummin ku mielessä sen koen
Elämä kuulemma kuljettaa, jarrut vaan puuttuu
Sitä vaan hukkuu syvälle pois itest, ei tajuu kääntyy
Suossa saa rämpii, syvemmälle se vaan upottaa. Mikä vittu siin on ettei tajuu pois kääntyy.
Suo kyl kukkii, muttei sitä loistoo vaan nää ku ei osaa kattoo
Paikatki jo vääntyy. todellisuus puuttuu. Niit on monii, eikä osaa valita parasta sieltä helvetin harhasta
Joko partaterän kautta helvettiin, tai elämän kautta taivaaseen
eiks sitä vaan voi jo tajuu.....
Pilvi kyl kantaa, muttei siit rakennuspilariks oo
Kaikkee se mieli kestää, mutta mistä enää ottaa kii ku ei elämästä enää osaa ottaa tukee
fysiikkaki painuu, mut paskat välii hyvältä ne tuntuu
Eiks kukaan huomaa kuin pahaa ne tekee, vai eiks sitä vaan haluu nähä
ei sitä tarvii ymmärtää vaan auttaa mu pois täält, ennenku on liian myöhäst
mä tahdon olla hyvä ihminen, mut turmelus valtaa mun mielen
Omakuva latistuu, itsetieto horjuu. Kuka ihme mä oon
hitto ihmettä tässä tarvittais
Mikä hitto siin on et kuosi on mun paras turva, elämä yks vitun kurva, mutka joka vaan vääntyy
Jos mä haluun vuoristorataa meen huvipuistoon, mielummin ku mielessä sen koen
Elämä kuulemma kuljettaa, jarrut vaan puuttuu
Sitä vaan hukkuu syvälle pois itest, ei tajuu kääntyy
Suossa saa rämpii, syvemmälle se vaan upottaa. Mikä vittu siin on ettei tajuu pois kääntyy.
Suo kyl kukkii, muttei sitä loistoo vaan nää ku ei osaa kattoo
Paikatki jo vääntyy. todellisuus puuttuu. Niit on monii, eikä osaa valita parasta sieltä helvetin harhasta
Joko partaterän kautta helvettiin, tai elämän kautta taivaaseen
eiks sitä vaan voi jo tajuu.....
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
Asidyyli
- LD50
- Posts: 2143
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
- Location: Hki
Re: Ihmettilois
Tässä rivejä jotka koskettivat.tRip wrote: Omakuva latistuu, itsetieto horjuu. Kuka ihme mä oon
hitto ihmettä tässä tarvittais
Mikä hitto siin on et kuosi on mun paras turva, elämä yks vitun kurva, mutka joka vaan vääntyy
Jos mä haluun vuoristorataa meen huvipuistoon, mielummin ku mielessä sen koen.
Mietin vaan että miten se on mahdollista, päivittäinen kuosaamistarve? Juuri heräsin krapulassa ja nyt alkoi jo tehdä päihteitä mieli.
Aamu alkaa A:lla, illan päättää A.
-
Kalastaja
Re: Ihmettilois
Lääkkeitä joka väliin. Mul on nappeja allergiseen nuhaan, verisuonia laajentavaa suihketta, jos ei auta dexedrineä ja efedraa, toista kymmentä eri matkalippuu - modernin alkemian kaikki huiput ja vähän siitä yli - ja sit mennään. Vähän tylsää. Oli hyvä kirja. Väsätään paukut? Mikäs täs joraillessa. Dpt.tä nenään ihan ripaus- hyi vittu meinasin kuolla, enkä erota eroa nenäsuihkeen, kiven ja teltan välillä - mikä niistä mä olin? Olisko pitäny antaa kuolla - Tuntu niin hyvältä, et jos siitä olis vähän lisänny hyvää oloa olis kuollu. Mitä sit jos tuntuu hyvältä. (eiks se oo just pointti). Olinko jossain joku? Mikäs tässä toipuessa. Sydän lyö vähän liian kovaa. Väsätään savut? Sul oli viinii siel jossain? Mikäs täs venaillessa. Millon tullaan perille, koska tulee hyvä olo.....Ai et taas menossa jonneki, voisko rauhottuu..pistetäänkö pussiin vai otatko tolleen. Mikä tää oli? metyylietyylii? Ihan ok. Pusseja on pieniä ja erittäin pieniä. Vihreitä ja paksuja. Kyl ne kestää. Paljon. Joo, käy. Nii olisko sul jotain. Aivopisteet vähissä vai. Ai että en arvaakaan kuinka vähiin mielenterveyspisteet on vajonnu/? Kyl sen näkee hei. No ei se näkö niin hyvää oo tosiaan. Taisin kadottaa eron havainnoijan ja havainnoitavan välilläki joku aika sitte. Tai no, se aika katos ennen sitä. Joo se oli halogenoitu dimetoksoitu värkkäys. Just joo. Vähän ku dr. Butcher MD. vaan MA puuttu. Mut siit tulee pää kipeeks.
- ---- Aaha. Mut asiaan. joo kyl mä ajan nelkytviis minsaa et voin tuoda ne. Aivan. Millos tän vaikutus loppuu? Ai, että kestää koko elämän? Millos se loppuu? Joo, joo kyl se kohta laskee varveja. Ihan kohta voi alottaa kunnolla. Millos se alkaa sit oikeesti. Valmistaudun johonkin jatkuvasti ja toivon et se alkaa.
Mut vois mennä huonomminki. Kai. Eihän tää kilpailu kuitenkaa oo. Ei oo, ei.
Mut sun elämää se on. Eikä kukaan sitä tuu muuttamaan jos sä et sitä tee. Susta ja sun ajattelusta se on kiinni. Onhan se iso ajatus muuttaa käyttäytymistään ja vaatii jatkuvasti ja äärettömästi aktiivista työtä, mut ei sen kai helppoo tarviikaan olla. Mielen hallintaa. Ja lopulta sekin on vaan kemiaa.
- ---- Aaha. Mut asiaan. joo kyl mä ajan nelkytviis minsaa et voin tuoda ne. Aivan. Millos tän vaikutus loppuu? Ai, että kestää koko elämän? Millos se loppuu? Joo, joo kyl se kohta laskee varveja. Ihan kohta voi alottaa kunnolla. Millos se alkaa sit oikeesti. Valmistaudun johonkin jatkuvasti ja toivon et se alkaa.
Mut vois mennä huonomminki. Kai. Eihän tää kilpailu kuitenkaa oo. Ei oo, ei.
Mut sun elämää se on. Eikä kukaan sitä tuu muuttamaan jos sä et sitä tee. Susta ja sun ajattelusta se on kiinni. Onhan se iso ajatus muuttaa käyttäytymistään ja vaatii jatkuvasti ja äärettömästi aktiivista työtä, mut ei sen kai helppoo tarviikaan olla. Mielen hallintaa. Ja lopulta sekin on vaan kemiaa.
-
lanttu
- Apteekki
- Posts: 355
- Joined: Sat 25 Nov 2006, 06:20
Re: Ihmettilois
tRip wrote:Mikä mahtaa olla ettei ihmisyydest enää tietoo
Pilvi kyl kantaa, muttei siit rakennuspilariks oo
Näin mieltä laajentaneena ja vaikka en olisi lajentanut niin ymmärtäisin pointtisi! SE ON NIIN OTA OHJAT OMIIN KÄSIIN! se vaatii työtä itte tein sen eteen 3v ja nyt palaset on kohdallaa olen lässyn lässyn lässy lässy itteni ei sitä intiaan pidä mennä vaan käsittää mitä on ja tietää mitä oma psyyke touhuu haluu tehä mitä se kestää sinun kohdalla tiedän sen olevan vahva. mut jos ne ohjat haluaa niin pitää olla vesi selvä!
wtf
-
Jeshu
- OD
- Posts: 1939
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 16:35
Re: Ihmettilois
tRipillä hienoa kielenkäyttöä
Kalastajalta melkoista kekseliäisyyttä.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Aukikco
- OD
- Posts: 1492
- Joined: Wed 29 Aug 2007, 01:42
Re: Ihmettilois
eihä oo "vaan". se on myös magiaa. jotain jota ei voi selittää puhki. kokemuksia. elämyksiä. sanoinkuvaamatonta, sellaista jota ei voi muille välittää.Kalastaja wrote:Ja lopulta sekin on vaan kemiaa.
raw:ta lainatakseni, kun william blake kirjoitti siitä kuinka aurinko on joukko ryöppyävien enkeleiden tulta, ja toisaalta tiedemies kirjottaa että aurinko on palavaa heliumia, ei kumpikaan oo yksinään oikeassa. molemmat on oikeessa. tulkiten asian eri tavalla. runollinen todellisuus, mystinen todellisuus ja maaginen todellisuus ovat totta siinä missä tieteellinenkin.
kemia selittää asioita, kemia kuvaa sitä millainen struktuuri asioilla on, mutta sanoa "vaan kemiaa" on pelkistää todellisuus joksikin aivan muuksi kuin siksi mitä oikeat ihmiset kokevat.
-
growy
- Kameleontti
- Posts: 834
- Joined: Fri 16 Jun 2006, 23:31
Re: Ihmettilois
Koskettivat myös minua.tRip wrote: Omakuva latistuu, itsetieto horjuu. Kuka ihme mä oon
hitto ihmettä tässä tarvittais
Mikä hitto siin on et kuosi on mun paras turva, elämä yks vitun kurva, mutka joka vaan vääntyy
Olen samassa jamassa,samassa veneessä eikä oo kyl vene täl hetkel oikeinpäin.
Mieli alkaa mennä moneksi osaksi, tuntuu kuin puolet aivoista olisi jo käytetty.
Todellisuus...................................................... Ruma sana,ei sellast oo olemaskaa.
Hyvää Yötä.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
tRip
- Moderator
- Posts: 6170
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40
Re: Ihmettilois
Ihmettilois tullu paljo oltuu..
Niit kovasti ihmetelly.. et Ihme et kaikist niist on selvinny, vaikka kuin ois tuntunu et flippaa..
Todellisuuden layerit on ku korttipakka, jota sekottaja sekoo, niin kauan kunnes oikeesti flippaa..
Vihdoin vihdoin pahat henget ulos ja alkanu vapautuu, mis täs tuol kaikkial päässy kunnol flippaa..
tajunnu flippaa millovaa, missävaa, ku silt'tuntuu, kosk' mä oon just mä.. en sen ihmeempää.. miks itteesä tarviis häpee..
Suurin rikkaus löytyy tuolt mun mielest.. Sen oon huomannu.. Siel on värikäst ja kaunist..
..--..
Yhä sitä monesti kelaa.. taas kyhl nii Ihmettilois... . .
Niit kovasti ihmetelly.. et Ihme et kaikist niist on selvinny, vaikka kuin ois tuntunu et flippaa..
Todellisuuden layerit on ku korttipakka, jota sekottaja sekoo, niin kauan kunnes oikeesti flippaa..
Vihdoin vihdoin pahat henget ulos ja alkanu vapautuu, mis täs tuol kaikkial päässy kunnol flippaa..
tajunnu flippaa millovaa, missävaa, ku silt'tuntuu, kosk' mä oon just mä.. en sen ihmeempää.. miks itteesä tarviis häpee..
Suurin rikkaus löytyy tuolt mun mielest.. Sen oon huomannu.. Siel on värikäst ja kaunist..
..--..
Yhä sitä monesti kelaa.. taas kyhl nii Ihmettilois... . .
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
MetaLoon
- Tuppisuu
- Posts: 5
- Joined: Tue 09 Feb 2010, 02:59
Re: Ihmettilois
Tool - Sober... Lyrics tell it all... http://www.lyricsfreak.com/t/tool/sober_20139422.html
-
frapathea
Re: Ihmettilois
Ai terve : DMetaLoon wrote:Tool - Sober... Lyrics tell it all... http://www.lyricsfreak.com/t/tool/sober_20139422.html
-
tRip
- Moderator
- Posts: 6170
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40
Re: Ihmettilois
JulmaHenri & Syrjäytyneet - Pimeessä hapuilen
mä säälin sua ku mun vartaloa, niin runneltu, niin turmeltu
oppiakseen uutta, harhoissa ei kuule totuutta
vaiheessa, aineessa, paineessa, laineessa
hyökyaalto haki jo Sirkesalon
aamulla kirvelee valo
puhutaan paskaa, teoriassa
tosi asiassa vedetää aineita
päästkää mut vittuun kalliosta, Lappiin kasvattaa poroja
anna mulle terve yhteisö jossa olla
yksin ei jaksa enää, hyksiin ei passaa mennä
kaikille armo, paitsi itelle, suutarin lapsella ei oo kenkiä
tää kroppa ei kauaa kestä ennää
mee itekki sinne minne mennään
oksennan eli ajattelen
mä en vittu siedä mitään
pimeessä hapuilen, kirkas ja valkoinen
kirkas ja valkoinen, pimeessä hapuilen
kirkas ja valkonen pimeessä hapuilen
kirkas ja valkoinen, kirkas ja valkoinen
ilman toivoa, toivon valo, valo, valo, valo
en ymmärrä miksi tykkään surullisista lauluista ehkä ne on kotoisia
mä oon sitä, mitä haluan olla, mut vaikee välillä haluta olla
kamalissa olotiloissa välitiloissa, motivaatiot hakemassa, kaipaan rakkauta
tarkoitusta, kaavaa kaaokseen
pelkään menettäväni kaikkeni, äitini, mieleni
ainoa joka kuuntelee on Jumala minun sisässä jolle olen minä enkä Henri
selittämättä, vääjäämättä, en haluu sinne, valun sinne
unohtaen tämän maalaan samaan vitun tauluun
kirjotan samaa vitun lauluu
mulla tuntuu että meikä saattaa kilahella
silti meikä haluaa omas päässä tapella
saattaa tulla jotain outoo paskaa suusta
muttei se haittaa ku meikä löytää itteni hirtettynä puusta
mitä sä voit siihen sanua, itsemurha on
aine, meikäläisen uusi vaihe
silti meikä tekkee sun kanssa tätä
toivon valo, enää filosofeja, narkkareita
masaki paskana, sana eri asia, ku miten on astias
vitun teoria, muille väännetty
ite opittu, virheestä, virheestä
vittu saatana, en luovuta
hymyilen huomenna, vedän kuolemaa turpaan
nää vitun kerrostalot mahdollistaa parvekkeelta hyppäämisen
viina ryyppäämisen
millon koulus opeteltiin annosteleminen
eläminen, paikallaan oleminen
tää liha on vitun sitkiää
mutta kuinka, osais ees itkiä
kyyneleillä omana tietona
aivan vitun uskomatonta, mä oon tän vartalon sisässä
katon itseäni silmiin, enkä näe itseäni
täällä on kahta eri sakkia, vitun tyhmiä ja vitun älykkäitä
en tiiä kummassa oon, kummastelkoon päättäjät
verta ei voi oksentaa, ainoastaa blandataan
nestettä, sisään, tavotellaan nollatasoa
kaikki ongelmat päättyy aina kysymykseen, onko Jumala olemassa
uskon kuin lapsi, tai tapan itseni
pääsen taivaaseen, etkä pääse, tai kuolen
dokumentti, toivo, lasku kiitos, toivon valo
Antaa biisin kertoo tää..
Emmä ite osais paremmin ees selittää
mä säälin sua ku mun vartaloa, niin runneltu, niin turmeltu
oppiakseen uutta, harhoissa ei kuule totuutta
vaiheessa, aineessa, paineessa, laineessa
hyökyaalto haki jo Sirkesalon
aamulla kirvelee valo
puhutaan paskaa, teoriassa
tosi asiassa vedetää aineita
päästkää mut vittuun kalliosta, Lappiin kasvattaa poroja
anna mulle terve yhteisö jossa olla
yksin ei jaksa enää, hyksiin ei passaa mennä
kaikille armo, paitsi itelle, suutarin lapsella ei oo kenkiä
tää kroppa ei kauaa kestä ennää
mee itekki sinne minne mennään
oksennan eli ajattelen
mä en vittu siedä mitään
pimeessä hapuilen, kirkas ja valkoinen
kirkas ja valkoinen, pimeessä hapuilen
kirkas ja valkonen pimeessä hapuilen
kirkas ja valkoinen, kirkas ja valkoinen
ilman toivoa, toivon valo, valo, valo, valo
en ymmärrä miksi tykkään surullisista lauluista ehkä ne on kotoisia
mä oon sitä, mitä haluan olla, mut vaikee välillä haluta olla
kamalissa olotiloissa välitiloissa, motivaatiot hakemassa, kaipaan rakkauta
tarkoitusta, kaavaa kaaokseen
pelkään menettäväni kaikkeni, äitini, mieleni
ainoa joka kuuntelee on Jumala minun sisässä jolle olen minä enkä Henri
selittämättä, vääjäämättä, en haluu sinne, valun sinne
unohtaen tämän maalaan samaan vitun tauluun
kirjotan samaa vitun lauluu
mulla tuntuu että meikä saattaa kilahella
silti meikä haluaa omas päässä tapella
saattaa tulla jotain outoo paskaa suusta
muttei se haittaa ku meikä löytää itteni hirtettynä puusta
mitä sä voit siihen sanua, itsemurha on
aine, meikäläisen uusi vaihe
silti meikä tekkee sun kanssa tätä
toivon valo, enää filosofeja, narkkareita
masaki paskana, sana eri asia, ku miten on astias
vitun teoria, muille väännetty
ite opittu, virheestä, virheestä
vittu saatana, en luovuta
hymyilen huomenna, vedän kuolemaa turpaan
nää vitun kerrostalot mahdollistaa parvekkeelta hyppäämisen
viina ryyppäämisen
millon koulus opeteltiin annosteleminen
eläminen, paikallaan oleminen
tää liha on vitun sitkiää
mutta kuinka, osais ees itkiä
kyyneleillä omana tietona
aivan vitun uskomatonta, mä oon tän vartalon sisässä
katon itseäni silmiin, enkä näe itseäni
täällä on kahta eri sakkia, vitun tyhmiä ja vitun älykkäitä
en tiiä kummassa oon, kummastelkoon päättäjät
verta ei voi oksentaa, ainoastaa blandataan
nestettä, sisään, tavotellaan nollatasoa
kaikki ongelmat päättyy aina kysymykseen, onko Jumala olemassa
uskon kuin lapsi, tai tapan itseni
pääsen taivaaseen, etkä pääse, tai kuolen
dokumentti, toivo, lasku kiitos, toivon valo
Antaa biisin kertoo tää..
Emmä ite osais paremmin ees selittää
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
tRip
- Moderator
- Posts: 6170
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40
-
peltsi
- OD
- Posts: 1033
- Joined: Mon 11 May 2009, 22:53
- Location: MuuMaa
Re: Ihmettilois
Oooh siitähä tulikii vit*n hieno. Todellakii kannatti jatkaa hienosäätöö vaik toho nyt tulikii aika radikaalei muutoksii vielä. :jou:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
tRip
- Moderator
- Posts: 6170
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40
Re: Ihmettilois
Arvostan:)peltsi wrote:Oooh siitähä tulikii vit*n hieno. Todellakii kannatti jatkaa hienosäätöö vaik toho nyt tulikii aika radikaalei muutoksii vielä. :jou:
jOu.. .
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
sxoxyvg
- OD
- Posts: 1622
- Joined: Tue 19 Jun 2007, 02:22
Re: Ihmettilois
Arvostan! Mulle lätkä commodoreja!
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
tRip
- Moderator
- Posts: 6170
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40