1200mg, kävin "moikkaas" kuolemaa

Dekstrometorfaani
trafka
Karvakuono

1200mg, kävin "moikkaas" kuolemaa

Post by trafka »

Tää on melkee suora copy+paste DXM-aiheesta.
Joo kirjotellaan nyt vähä edellisestä matkasta, josta on jo aikaa. Eli erottelin ittelleni noin 1200mg dxm:ää ja otin sen kerralla. Painoa löytyy noin 68kg, eikä mitään toleranssia DXM:lle
+0.00 Juon 1200mg dxm:ää, tekee todella vaikeeta saada alas tota litkua, hyi helvetti mikä maku, viime kertane kun otin yhteensä noin 600mg kahes eräs, nii meni paljon helpommin alas.
+0.10 Yritän vieläki saada tota perkeleen makua pois suusta ja vihdoinki se alkaa kadota.
+0.30 Alkaa jo huomaamaan selkeet vaikutukset, hyvin vaikea saada esim musiikkia soimaan koneelta. Lopulta täs kävi niin et pistin väärän musiikin ja se oli todellakin vääränlaista tälle matkalle (oli niin piinaavaa musiikkia)
+0.45 Tulee oksennus, onneks ehdin varautua tähän ja olin vessassa. Tämän jälkeen en osaa oikeen kellosta sanoa mitään.
Seuraavat tapahtumat ei välttämättä oo aikajärjestyksessä
+X.XX Koska olin lukenu et suihku auttaa huonoon oloon nousuis nii olin suihkus istuen/maaten. Suihkun vesipisarat kuulostaan hyvin voimakkalta, vähä niinku jostain kauhu/jännitysfilmeistä. Jossain vaihees suljen suihkun mut pistän sen takas koska tuntuu kivemmalta. Mitään hajua ei oo kuinka kauan viivyn suihkus.
Olo menee erittäin hämäräks, silmät kiinni tuntuu kuin menettäisin täysin olemassa oloni, ikään kuin olisin tyhjyys, joka leijailee erilaisis paikois (erilaisia huoneita? tälläne muistikuva on et leijalin erilaisten huoneiden välillä, ikään kuin näki maailmankaikkeuden). Välillä silmät aukee ja hetken ajan tuntuu että on taas olemassa kunnes silmät menee taas ittestään kiinni ja taas mennään lujaa. Vähä niinku vuoristorata. Tuota olotilaa silmät kiinni on hyvin vaikee kuvata. Vois kuvitella et tuolta tuntuu kun kuolee. Monet sanoo nähneensä valoa ollessaan lähellä kuolemaa, samaa voin minäki sanoa. Jossain vaihees pääsin takas koneelle istuun mut hyvin nopeesti tuli huono olo ja takas vessaan laattaan ja suihkuun. Jossain vaihees pääsin taas pois suihkusta ja läsähdin matolle, taaskaan ei oo mitään hajua kauanko olin siin. Nyt rupes tuntumaan jo hieman selkeemmältä. Seuraavat muistikuvat matolla makaamisen jälkeen on kuinka yritän sulkea konetta (näkö on erittäin sumea edelleen) ja meen sänkyyn, tällä kertaa ilmeisesti nukahdan(tai pitäis sanoa sammun) helposti, toisin kuin 600mg:n annoksella.
+Seuraava aamu. Aamulla kun herään näen vieläkin silmät kiinni visuaaleja, motoriikka heittää vieläkin pahasti, mut näkö on palannu normaaliks. Aamulla on sellane ajatus et kaveri oli sanonu jotain (olin siis yksin koko matkan ajan), katon kännykkää ja siel on viesti, joka on sama mikä mulla on mielessä, mutta en voi tajuta mitän mä olisin voinu lukea sitä kun en nähny paskan vertaa. Nukahdan uudestaan. Koko päivän tuntuu lämpöaaltoja jne. Koitan polttaa kukkaa illalle mut se tekee vaan pahemman olon (ei fyysisesti mut psyykkisesti). Takaraivos on pieni pelko et tuli otettua liikaa, vaikka järki sano selkeesti et kyl kaikki menee ohi.
+Sitä seuraava aamu. Nyt on sama olo mikä tuli 600mg:n annoksella 24h aikasemmin, eli olo oli kevyt. Fyysisesti en enää huomannu mitään erikoista (oli vähä niinku "pihalla oleva" olo mut kuitenki), mut kukan polttelu illalla sai taas huonon olon psyykkisesti.
+Seuraavat pari päivää. Mieli tuntui jotenki tyhjältä, kevyeltä, ikään kuin olis kokenu lopun eli käyny "moikkaas" kuolemaa.

Enpä tiedä, ei tee kauheesti enää mieli ottaa dxm:ää. Se haju (jos törmää johonki samantyyliseen hajuun) saa yrjöämisefektin (mitään ei oo tosin tullu ylös), tosin lievempänä joka päivä. Miksköhän mä en nähny matkani aikana ketään henkilöitä tai siis olentoja ylipäätänsä, ainoa mitä mä muistan on ikään kuin tyhjät huoneet. Jostain syystä mulla on deja vu -fiilis noista.
Asidyyli
LD50

Re: 1200mg, kävin "moikkaas" kuolemaa

Post by Asidyyli »

Kyllähän se maku suusta katoaa... katoaa hyvin tehokkaasti.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Asidyyli wrote:Kyllähän se maku suusta katoaa... katoaa hyvin tehokkaasti.
Täytyy vain ottaa purkkaa taikka hammastahnaa...
tRip
Moderator

Post by tRip »

Dexma wrote:
Asidyyli wrote:Kyllähän se maku suusta katoaa... katoaa hyvin tehokkaasti.
Täytyy vain ottaa purkkaa taikka hammastahnaa...
Eiku dissosioida pois mielestä ;)
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
master jon
Karvakuono

Post by master jon »

Dexi on vaan niin hämärätä ainetta että jes jes, aika hyvät doussit, kyllähän se dexi voi viedä tosi pitkälle mutta onko siinä järkeä, sitä voit miettiä sitte, niinniin mystistä mystistä ehkä kävit kurkkimassa vähä kuolemaan, voi olla hyvin mahdollista :razz:
Ehei eeii.. KYLLÄ NYT MENI OHI NUOTIN!