Seroguel-kannabis-alkoholi

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
another dimension
Psykonautti

Seroguel-kannabis-alkoholi

Post by another dimension »

Tällä yhdistelmällä elämäni psykedeelisin kokemus! Ensimmäinen vaikutus on järjetön väsymys. Kun sen yli pääsee ja jaksaa valvoa, alkaa tulla harhoja. Tienpinta nousee psykedeelisesti ylöspäin, kuuluu selvää puhetta vaikka kukaan ei oikeasti puhu, tv:stä tulee englanninkielistä ohjelmaa, mutta puheen kuuleekin suomeksi. Erittäin jännää joskin pelottava trippi. :D Olo oli aika sekava.
sxoxyvg
OD

Re: Seroguel-kannabis-alkoholi

Post by sxoxyvg »

Alue meni vähän persiilleen. Kokemukset-Sekakäyttö olisi asiallisempi boardi tälle.

Tervetuloa vaulttiin!
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

:? :roll: :lol:
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

En alueen oikeellisuudesta osaa sanoa, eihän tämä kai varsinainen trippistoori ollut, vaikkakin kiintoisa kokemus.

Vai että Seroquelia? :shock:
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Elä elä, seroguelil just hyvä kuosaa!

Mut ei tää kyl psykedeeleihinkään oikein kuulu :D
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
budha
Karvakuono

Post by budha »

hmmm.. itse olen syöny noita kans millähän määrillä olet mahtanut efektit saada?
bUkkA

Post by bUkkA »

:DD Seroquel on vähän niinku dmt:tä! Rännitetään seroqueleja niin pääseen 8h dmt tripille.
Thoxium

Post by Thoxium »

Hmm, hieman kyllä mietityttää, kun psykoosilääke aiheuttaa hallunisaatioita.
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

Meinasin siirtää tän paskan jauhamis topicin tuhkakuppiin, mutta en voi olla liian ankara :|
wtf
Nexus
Psykonautti

Post by Nexus »

another dimension wrote:tv:stä tulee englanninkielistä ohjelmaa, mutta puheen kuuleekin suomeksi.
Mulla on käynyt samanlailla mut tosin vaa pelkän Kannabiksen vaikutuksen alaisena :D Katsoin Salad Fingersiä koneelta, ekat 5 jaksoo putkee jolloin vasta tajusin et vittu näähän puhuu englantia ja kaikki olin kuullu/ymmärtäny Suomeksi : D Aika härö.
You Live Just Once
mauseri
LD50

Post by mauseri »

supress wrote:Meinasin siirtää tän paskan jauhamis topicin tuhkakuppiin, mutta en voi olla liian ankara :|
joskus on hyvä olla ankarana :D kai jollain voi toimia vaikka burana ihan vitusti, mut kyllä mua välillä naurattaa ku lukee näitä juttuja joissa joku on lähteny "hirveelle tripille yhdellä nukahtamislääkkeellä".. mutta eikös nauru pidennä ikää?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Naurakaa pois vain, mutta meikä vetää parhaat nyt!

Eilen, annos, ketipinor vain 100 mg, sitten 150 mg mirtazapinia. Pysyin hereillä ehkä tunnin... Loppuajasta, esineet rupesivat heilumaan, ääniä kuulumaan ihan kuin joku olisi selostanut lätkäpeliä korvanjuuressa... Pistän Ravi Shankaria soimaan ja uppoudun sohvalle... Pelästyilen välillä vähän mihinkä ääneen tahansa ja muutenkin koko keho säpsähteli niinkuin sähköiskuissa... Olotila muistutti jotenkin mietoa marzine tilaa...

Seuraavana aamuna, päätinkin sitten huitasta 2 alproxia, heti herättyäni, keitin kahvit ja takaisin nukkumaan. Voin sanoa, että oli aika "shamaani" kokemus. Unet olivat niiiiiiiiiin aitoja, ettei mitään rajaa... Henkiä jotka yrittivät tuhota mua, mutta pysyin kasassa kokoajan, ajattelin, ettei noi mulle mitään pahaa tee, eikä tehnytkään... Mut siis comeeeoon!

Mut mut... Niin takaisin vielä pikkaisen aiheeseen. Mää näkisin tuon Mirtazapinin isommilla annoksina deliranttina... Sitten, kun mennään yli 100 mg niin rupeaa tulee jotain ihan uutta... Kyllähän, kun noita pitkin päivää napsii niin yhtäkkiä huomaa vain kuinka seinillä väreilee ja esineet liikuskelee (siis mää syön noita vähän niinkuin dumlekarkkeja...) Ei siis mikään, erikoisen erikoinen, mutta kyllä näillä päänsä vois sekoittaa jos tarpeeksi tyhmä/kieroutunut henkilö on, niinkuin mä! :D :D
Saksikäsi
Karvakuono

Post by Saksikäsi »

Mulle määrättiin seroquelia ilta-ahdistuneisuuden hoitoon ja nukahtamiseen. Ja itekin oon lääkityksen alkuaikoina kokenut samanlaisia halluja ja joskus illalla kuullut ääniä, joista tunnistin ainakin äidin puhuvan mulle vaikka olin hereillä eikä äiti tosiaankaan ollut missään lähettyvillä. Hallut tulivat nimenomaan sen jälkeen kun oli kestänyt sitä pöhnää tunnin tai pari. Metrin päässä oleva taulu vääntelehti ja suli. Sormia tarkastellessa niistä lähti sellasia pieniä sähkösäteitä jotka pisteli aina välillä sillälailla sähkönomaisesti sormia ja polvia. Näistä pelästyin kyllä sen verran että oli pakko silloin mennä äkkiä nukkumaan. :D Nyt myöhemmin jäänyt mietityttämään ja olisin halunnut kokea samanlaista, muttei oo onnannut vaikka valvoa oon koittanutkin.

Paljon sitten vedit tota alkoholia? Noi seroquelithan on kuitenkin aika hyvin suojattu että jos juo liikaa niin lentää kyllä laatta. Tosin kai se riippuu yksilöstäkin. Vähän ironista kyllä että jostain skitsolääkkeestä jonka pitäis nimenomaan kitkeä tollasia "ääniä" niin se synnyttääkin niitä. Ite en ainakaan ole koskaan ennen kuullut mitään päänsisäisiä ääniä, vaikka muutaman psykoottisen kohtauksen jälkeen oonkin hyväksynyt että olen vähän hullu, mutta en sillälailla hullu. :roll:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

25-200 mg vaihdellen riippuu kuinka haluan nukkua... Ehkä juurikin unilääkkeet vie sellaiseen delirant tilaan, kun tarpeeksi ottaa... Ajatelkaa nyt: Vedätte uneen auttavia aineita, mutta pysytte hereillä=== tulos delirant.
barturi
Karvakuono

Post by barturi »

Itse söin joskus 200 mg Fevarinia + 30 mg mirtazapiinia päivässä. Öisin heräilin ja näin tosi pimeitä ja ahdistavia halluja. Seinistä pursui sinisiä haamukäsiä ja lämpöpatterit puhui mulle. Mielialalääkkeet on mun mielestä kyllä tosi perseestä. Ne voi sopia jollekin vakavasti masentuneelle kotiäidille, mutta ei nuorelle miehelle täynnä testosteronia. Ihmisestä tulee tosi arvaamaton, varsinkin jos ottaa alkoholia.
Thoxium

Post by Thoxium »

barturi wrote:Itse söin joskus 200 mg Fevarinia + 30 mg mirtazapiinia päivässä. Öisin heräilin ja näin tosi pimeitä ja ahdistavia halluja. Seinistä pursui sinisiä haamukäsiä ja lämpöpatterit puhui mulle. Mielialalääkkeet on mun mielestä kyllä tosi perseestä. Ne voi sopia jollekin vakavasti masentuneelle kotiäidille, mutta ei nuorelle miehelle täynnä testosteronia. Ihmisestä tulee tosi arvaamaton, varsinkin jos ottaa alkoholia.
Ootko varma ettei ollut unihalvauksia? Tai sitten hypnagoginen tila? Itselle on välillä tullut unihalvauksia mirtazapiinista ja hypnagogisia hallunisaatioita, oikeastaan ihan mukavaa välillä nukkua se 12h ja nähdä jatkuvasti unia, sulkee vaan silmät ni alkaa seuraava uni.
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

Thoxium wrote:
barturi wrote:Itse söin joskus 200 mg Fevarinia + 30 mg mirtazapiinia päivässä. Öisin heräilin ja näin tosi pimeitä ja ahdistavia halluja. Seinistä pursui sinisiä haamukäsiä ja lämpöpatterit puhui mulle. Mielialalääkkeet on mun mielestä kyllä tosi perseestä. Ne voi sopia jollekin vakavasti masentuneelle kotiäidille, mutta ei nuorelle miehelle täynnä testosteronia. Ihmisestä tulee tosi arvaamaton, varsinkin jos ottaa alkoholia.
Ootko varma ettei ollut unihalvauksia? Tai sitten hypnagoginen tila? Itselle on välillä tullut unihalvauksia mirtazapiinista ja hypnagogisia hallunisaatioita, oikeastaan ihan mukavaa välillä nukkua se 12h ja nähdä jatkuvasti unia, sulkee vaan silmät ni alkaa seuraava uni.
Mitä onko tuolla tilalle jokin nimikin, että näkee jatkuvaa unta aina kun nukkuu, vaikka nukkuisi 2 min? Ollut jo vuosia tuollainen tila. :D
All things are equal, there are no special things.
Thoxium

Post by Thoxium »

Kalavale wrote:
Thoxium wrote:
Mitä onko tuolla tilalle jokin nimikin, että näkee jatkuvaa unta aina kun nukkuu, vaikka nukkuisi 2 min? Ollut jo vuosia tuollainen tila. :D
Tarkoitan siis, että mirtasapiinilla voi helposti nukkua vaikka 16h ja heräillä välillä ja vajota mukavasti takaisin uneen vaikka koko päivän. Että jollei ole parempaa tekemistä, niin mukavasti menee kokonainen päivä unimaailmassa.