Uusi tulokas, kysymys:HBWR, Bc2

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Downfallen
Psykonautti

Uusi tulokas, kysymys:HBWR, Bc2

Post by Downfallen »

tervehdys kaikille. uusi tulokas ilmoittautuu!

posti toi tuliaisia Bc2 mindscaping kapseleita ja muutamia HBWR siemeniä.

tänään olisi tarkoitus jotain näistä kokeilla. lukemani perusteella tein ehkä tyhmästi kun tilasin näitä bc2 kapseleita. kova hinta verrattuna pelkkiin siemeniin kun sisältö on melkein samaa tavaraa..

itsestäni: olen päihteillyt lähemmäs kymmenen vuotta tosin nyt vuosi ilman muuta kuin alkoa. psykedeeleihin olen tutustunut vain kerran n. 250:llä MG:yn siemenellä. muuten on pyörinyt käsissä nämä perus naksut ja pirteä (+ välillä jotain muuta).

mitähän ja millä määrällä suosittelisitte tänään ottamaan jonkin asteisen kokemuksen? tarkoitus ei ole haahuilla tukka rullalla yleistä pahennusta aiheuttaen vaan saada jotain kaunista ja mukavaa. jännitys on suuri näitä aineita kohtaan.
Alkoholia olen ostanut kyytipojaksi. pilvi tuo itselleni lähinnä vain "vammaisen" olon joten se on pois kuvioista.
tarkoitus on olla yksin kotona seurana minä.
Ever seen fire in zero gravity?
Poliklinikka
OD

Re: Uusi tulokas, kysymys:HBWR, Bc2

Post by Poliklinikka »

Downfallen wrote:tervehdys kaikille. uusi tulokas ilmoittautuu!

posti toi tuliaisia Bc2 mindscaping kapseleita ja muutamia HBWR siemeniä.

tänään olisi tarkoitus jotain näistä kokeilla. lukemani perusteella tein ehkä tyhmästi kun tilasin näitä bc2 kapseleita. kova hinta verrattuna pelkkiin siemeniin kun sisältö on melkein samaa tavaraa..

itsestäni: olen päihteillyt lähemmäs kymmenen vuotta tosin nyt vuosi ilman muuta kuin alkoa. psykedeeleihin olen tutustunut vain kerran n. 250:llä MG:yn siemenellä. muuten on pyörinyt käsissä nämä perus naksut ja pirteä (+ välillä jotain muuta).

mitähän ja millä määrällä suosittelisitte tänään ottamaan jonkin asteisen kokemuksen? tarkoitus ei ole haahuilla tukka rullalla yleistä pahennusta aiheuttaen vaan saada jotain kaunista ja mukavaa. jännitys on suuri näitä aineita kohtaan.
Alkoholia olen ostanut kyytipojaksi. pilvi tuo itselleni lähinnä vain "vammaisen" olon joten se on pois kuvioista.
tarkoitus on olla yksin kotona seurana minä.
Joku 5-7 siementä voisi olla hyvä aloitus. Itse otin eka muistaakseni 150 päivänsinee ja potki ihan hyvin, mutta olisi toivonut vielä vähän enemmään vaikutuksia :D .
Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen »

onkohan esim kolmella bc2 kapselilla mitään järkeä lähteä yrittämään?
Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen »

noh, tuli pari tuntia sitten otettua 4 bc2 kapselia ja 3 hbwr seed.. näkökenttä on vähän usvamainen ja on jännittynyt olo. alkoholi on lakannut maistumasta. kahteen tuntiin saanut ykden oluen juotua. ei pysty keskittymään elokuvaan.
onkohan tämä tästä lähdössä vai mitä tapahtuu..?
Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen »

olipas se kyytiä..

ei ollut ihan sitä mitä halusin..

kyllä nämä bc2 kapselit tekevät kaikkea jännää (etenkin pahaa oloa), nyt kaipaisi unta.. ensi kerralla tiedän miten annostella.. oppia ikä kaikki. nukku..