Huumekoira, ryynit, tulli ja kyttien toiminta

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Oxy
Tuppisuu

Huumekoira, ryynit, tulli ja kyttien toiminta

Post by Oxy »

Haluan heti alkuun pahoitella sitä, että tilaustopikkeja on vaikka kuinka, mutta koska ne pääosin koskevat psykedeelejä, teen uuden topicin ulkomailta tilaamisesta.

Olen suunnitellut tilaavani netistä ryynejä, mutta kaipaisin vastauksia muutamiin kysymyksiin.

1. Onko huumekoirat koulutettu haistamaan tramadoli ja/tai bentsot?

2. Jos olen tilannut ryynit visalla käyttäen tilaamiseen kirjaston tietokonetta, ja tullissa saavat ryynit haltuunsa, mutta kiellän tilanneeni mitään, niin onko todennäköistä että kytät tai tulli alkavat penkomaan mun visalaskuja?

3. Jos homma menee käräjille, niin onko tuomio todennäköinen jos edelleen kieltää ja huomauttaa että kuka tahansa joka on saanut mun luottokortin käsiinsä, on voinut tilata ne ryynit mulle?
chibbo

Re: Huumekoira, ryynit, tulli ja kyttien toiminta

Post by chibbo »

Enemmän minua huolettaisi se, että onko kyseinen nettiapteekki josta olet tilaamassa luotettava. Ilmeisesti aika moni niistä on kusetusta :S
mauseri
LD50

Post by mauseri »

chibbo wrote:Enemmän minua huolettaisi se, että onko kyseinen nettiapteekki josta olet tilaamassa luotettava. Ilmeisesti aika moni niistä on kusetusta :S
samaa mieltä olen.mun mielestä huumekoirat ei haista lääkkeitä(oon kyllä kuullu subu koirista) jos päätät kuitenkin tilata,ehdottasin visan ilmottamista hävinneeksi hyvissä ajoin.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Oxy
Tuppisuu

Post by Oxy »

Onhan jotkut sivustot kieltämättä huijausta, mutta ainakin toinen firma mistä ajattelin tilata, on pitänyt sivunsa pystyssä noin neljä vuotta (tämä tarkistettu archive.orgilla). Ja jos kusettavat rahat niin ei voi mitään. 70 menetettyä dollaria ei onneksi kumminkaan kaada mun budjettia nurin, kun on vakituinen työ. Drugbuyers.comista olen yrittänyt selvittää firman luotettavuutta, mutta ei tunne kyseistä firmaa. Toista firmaa kehuttiin luotettavaksi.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Suosittelisin etsimään myötämielisen yksityislääkärin. Bentsoja ja tramaleita nyt pitäisi saada aika helposti kun kehität vaan uskottavan syyn tai löydät rennon lääkärin. Tulee halvemmaksikin. Suomessa noi lääkkeet ei paljon maksa.

Suomessa on kyllä aika iso sauma että varsinkin euroopan ulkopuolelta tulevat kirjepaketit menevät pienen syynin läpi. Sauma jäädä kiinni varmaan jossa 20%-50% välillä. Reseptilääkkeistä yrittävät sitten lääkeainerikkomusta tai lääkeainerikosta.

Parempi vaan aina olla myöntämättä mitään jos tulli tai poliisit kuumottaa.
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

En nyt taas jaksais nalkuttaa miks vittu te niitä bentosoja niin haluatte itte oon avovierotuksessa 6mg xanorii nyt 1,5mg ja tramali codeiini koukku mutta sekin helpottaa jo olen meinannu kuolla ryyneihin ja yksi vaulttilainen teki niin jos ei oo sairautta tai pätevää syytä ottaa vaikka pamin tai pari vaikka jos on hautajaiset ekaks tuli mielee toleranssi kasvaa silmisssä itte en saa oikein mtn irti bentsoista. Ne ei oo päihdekäyttöön soveltuvia loppupeleissä ollenkaan olin itte koikussa ekan 100kpl 0,5mg alproxeista! :|

Vastaus kysymykseen koirat ei haista mutta ne läpivalastataan ja sit sun pitää mennä lentoasemalle tulliin avaa jos uskallat sit kotietsinnät yms. :)
wtf
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

hävitä korttis leikkele palasiks ja roskii ja tilaa uus vkn sisäl vaikka. nii joo tunnus luvut pitiks ne antaa? emt tosta sit mtu bentsot on pirullisia mulla on paha paniikkihäiriö jota joudun hoitamanaan jollain miedommalla bentsolla koko elämäni :?
wtf