600mg junassa ja 500mg ihan jossain muualla.

Dekstrometorfaani
Lucid
Karvakuono

600mg junassa ja 500mg ihan jossain muualla.

Post by Lucid »

Kirjoitin trippi stoorit tuonne toisaalle ja päätin sitten laittaa ne tännekin:
Junassa 600watilla robotranceformeria:

"muistan sanoneeni jotain: "Tunnen itseni hieman kevyt päiseksi, ehkä sinun pitäisi ajaa..." Ei vaan olimme siis herra^ kanssa vappuna junassa määränpäänä stadi ja välipysäkkinä olisi tuleva olemaan dextroverssi. Jaoimme robomehun pullosta puoliin heti konduktöörin käytyä ja joimme mehut. ( Muuttuu joka kerta tuo juomis prosessi aina vaan vaikeammaksi...) Tämän jälkeen suuntasimme tupakkivaunulle. Matka sinne tuntui varsin piktältä (mitä se kyllä olikin). Dexmi alkoi potkimaan jo tupakkavaunuun päästyämme, yhtäkkiä kesken poltteluiden muuttui valaistus keltaiseksi ja ilma todella paksun oloiseksi sekä tunnelma todella ahdistavaksi. Oli päästävä äkkiä takaisin hyttiin. Matka takaisin taittui yllättävän nopean tuntuisesti. Hyttiin päästyämme chillailimma ja kuulostelimme oloamme ja ehdin jopa käydä ottamassa lähempää tuttavuutta hyttimme WC:n pönttöön. Jossain vaiheessa laitoin musiikit päälle ja menimme peteihimme katselemaan jos vaikka silmäluomien takaa löytyisi jotain jännää. (Tässä vaiheessa dxm potki jo oikein kunnolla, Oli siis sellainen dexmimäinen olo u nou?). Olin päättänyt että tällä reissulla en tee samoin kuin viime reissulla kun tsuumasin universumin laidalle, vaan halusin tsoomata vielä atomitasoakin pienempiin osiin.
Mietin jatkuvasti vuoteellani että ei taida toimia kunnolla kun (sellainen ajatus looppi, vähän sama kuin ajattelisi pakon omaisesti uonolla tripillä olevansa tulossa hulluksi jne). Kunnes silmieni edessä oli katu kivetys. LÄhdin tarkentamaan lähemmäs sitä ja päädyin kahden kiven väliin. Tämä paikka nayti aivan kränd känjöniltä. Sitten otteeni mienasi herpaantua ja lipsahdin takaisin kauemmas kivetyksestä. Tsoomasin takaisin tällä kertaa suoraan laatan päälle. Se näytti aivan tietokone grafiikalta. Lähdin jälleen etääntymään ja huomasin edessäni linnan joka yllättäen lähtikin rakettina avaruuteen. Sitten "heräsin" kun herra^ ihmetteli tapahtunutta vuoteellaan. Kerroimme toisillemme mitä olimme nähneet ja menimme uudestaan lähtöasemiin määränpäänä tuntematon.
Yllättäen olin jonkin laisessa kiinalaisessa talossa jonka seinät olivat paperia ja hienosti koristeltuja ja tämä talo muuttui jatkuvasti. Sitten näin neon (juu kyllä matrixxxista :D:D) Katsoin muualle ja edessäni oli kaksi mummoa (Buddha mummoa :D) Joilla oli pitkät piiput ja he puhaltelivat savujinkuloita alaviistoon tasaiseen tahtiin. Katoin että minne rinkulat menivät ja huomasin niiden menevän sinne mihin lattia loppui. Sitten kaikki valui yhtenä vesiputouksena samaan paikkaa minne rinkulat menivät. Se otti aivan vatsan pohjasta kun tunsin liukuvani vuoteestani pääedellä taaksepäin alas. Herra hattu herätti minut jälleen ölinöillään :D ja vaihdoimme jälleen kokemuksemme.
Jotain vielä tapahtui en vaan muista että mitä. Eikun niin joo!!
Eli katselin jossain kuinka siniset "alien" kirjaimet nousivat taivaaseen. Mietin että minäkin tahdon tuonne ja nappasin samalla hetkellä yhdestä kirjaimesta kiinni. Mitä ylemmäksi mentiin sen kirkkaammaksi kaikki muuttui. Sitten oltiinkin jo pilvien yläpuolella, sitten avaruudessa. Avaruudessa näin kuun ja ajattelin innoissani pääseväni kuuhun. Mutta kuu muuttuikin pallokalaksi. Ja pallokala merihirviöksi. Liitelin jonkun matkaa merihirviön nahkaa pitkin kunnes avasin silmäni ihmeissäni.
Lopuksi ihmettelimme kokemaamme ja kävimme nukkumaan.

Summarum: Junassa oli jotenkin vaikea vain päästää irti ja antaa mennä. Lisäksi ajatukset siitä ettei dexmi potki varjostivat koko matkaa. Mutta täst edes en matkusta junalla ilman roboootti mehua. :D adjektiiveja: Vaikea, yllättävä, jumittava...

np: Led zeppelin - Dazed and Confused

Eilen about 500mg dexxmiä sisältävä snapsi, 2 jointtia ja 2 kaljaa takasivat oikein epäselkeät sekikset:

Klo 22.49 Saimme härrrkullisen makuiset mehut vatsoihimme kolalla huuhdeltuna (Vie sen karmean maun hyvin kun heti perään juo kokista). Tätä ennen olin jo poltellut yhden jointin joka ei kuitenkaan vaikuttanut mitenkään kummemmin. Tällä kertaa dxmi nousi yllättävän nopeaan ja käydessäni lattialle makaamaan rauhoittaakseni vittuuntuneen vatsani oli näkökenttäni jo erittäin dexmimäinen ( Kuten kännissä mutta ei mitään sinne pänkään...). Makoilin lattialla kun muut katselivat televisiota ja yllättäen minusta tuntui kuin minua ei olisi ollut edes olemassa. "olin" vain ja kuuntelin mitä muut höbisivät. Se oli jännää. Kunnes täytyi raahautua purgautumaan.(Purgaamisesta jäi jälleen veren purkaumia silmien alle...)
Tältä illalta en kuitenkaan muista kunnolla muuta kuin sen että jossain vaiheessa makoillessani sohvalla oli tunnelma vähän samntyylinen kun pelkoa ja inhoa las vekasissa kun Raoul muistelee sillä radiolla menneitä. Makoilin siis sohvalla ja muistelin kuinka olin hakannut tyttöystävääni aivan silmittömästi. Pelkäsin että kohta heräisin kunnolla ja se olisi oikeasti tapahtunut. Sitä on vaikea selittää. Tutui kun en olisi kontrolloinut itseäni vaan olisin nähnyt sillä hetkellä vain unta siitä mitä oikeasti tein. Se oli PELOTTAVAA.
Ärsyttää kun on muisti niin mennyttä illalta. Muistan vain että kävin vaikka missä ja ne paikat olivat jotain sanoin kuvaamattomia.

Summausta: Illasta jäi sellainen olo etten mennyt tarpeeksi pitkälle. Siis kuin olisi katsellut hulluuden portteja mutta liian kaukaa ettei nähnyt yhtään sen yksityis kohtia. Ainoastaan sen muodon. Eli ensikerralla isommalla annoksella ja lecitiinin kanssa. Musiikki oli aivan hullun kuuloista koko illan ajan. Välillä se sain haukkomaan henkeään ja välillä tuntui että se pysäytti sydämen. Musiikki myös heitteli minua ties minne. Infected mushroom - Vicious Delicious Tuo nousu kyseisessä piisissä on ja oli jotain aivan järjetöntä! Silloin tuntui että taju lähtee kun nousu ei lopu koskaan! Tätä matkaa oli vaikea kuvailla sanoin varsinkin kun ei meinaa tapahtumia muistaa. Adjektiiveja: Hulluutta, pelottavaa, kuumottava, törkeän siistiä.

Np: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
chibbo

Re: 600mg junassa ja 500mg ihan jossain muualla.

Post by chibbo »

Stoorit joissa nautitaan psykedeelejä ns. ihmisten ilmoilla ovat mielestäni parhaita. Tuovat jonkinlaista uutta hohtoa koko hommaan. Itse en ole vielä moista koittanut mutta kesän aikana senkin aion tehdä. Toivottavasti saisin jotain sellaista matskua mistä pystyisi kirjoittamaan trippistoorin :) Itse trippistoorista vielä, että olisit voinut kirjoittaa tarkemmin joka vaiheesta, pienet yksityiskohdat ovat parasta :)