Edellisenä iltana olin ottanu 300 mg dexmiä alkoholin kanssa.... Ja niistä varmaan jotenkin vielä vaikutti joku kehossa...
Elikkä aloitetaan...
Kello 19.00
Otin ensimmäisen annoksen pistin kurkusta alas noin puolet 450 mg, eli jotain noin 225 mg, ja painoahan minulla on tuo 55 kg... Ensimmäisen annoksen jälkeen oli sellainen kevyt olo, ja hyvä olo, myös pikkaisen väsynyt ja unelias... Vähän kuin joku letkeä opiaatti olo... Siinä sitten odottelin nousuja, välillä meni kovempaa välillä hiljempaa...
Kello 21.30
Otin toisen 225 mg, ja odottelin vaikutuksia, olo alkoi pikkaisen menemään sellaiseen nopeampaan ja tehokkaampaan 2 plateau tyyliselle... Tässä kohtaa buustausta on jännä tila, tällöin tuntee olevansa todella sekaisin, mutta toisaalta tämä sekotila on harvinaisen selvä ja tuntuu kuin olisi tottunut siihen tilaan... Jänniä kokemuksia tuli jo tässä kohtaa, tietynlaisia asioita yhtäkkiä vain tajusi...
Kello 00.00
Pistän itselleni pakastepullia uuniin ja aloitin tuijottamaan näiden pullien syntmymistä, taisin tällöin tuijottaa koko 20 minuuttia näitä pullia ja niiden kypsymistä koko ajan... Pullat tuntuivat olevan eläviä ja "olemassa olevia"... Yhtäkkiä yhdessä pullassa (siis nämä olivat voisilmä pullia)katselin kuinka voi suli pullan päältä ja putoili lempeästi alaspäin... Kaunis hetki, yhtäkkiä sen voin sulamisen jälkeen totesin. "Kello on 00.00 ilta on torstai ja vuosi on 2008. Minä olen olemassa." Tämän jälkeen koko maailma tuntui avautuvan ja tuntui, että tiedostin olemassa olemisen todella vahvasti... Tämän jälkeen alkoi filosofointi... Pari ajatusta mitä "tajusin" tuolla aikana...
1. Ihminen sen sijaan kuin hän olisi koko ajan kiinni todellisuudessa, onkin koko ajan vain todellisuudesta kaukana, meidän päivä rutiinit, meidän säännöt ja muu elämä estää meitä olemasta täysin "olemassa", näin estämme meitä tajuamasta "hetkeä" ja meidän olemista.... Yksinkertaisesti huomaatko joskus, että et ole yhtään huomannut ajan kulkua? Yhtäkkiä tajusin ajan etenemisen ja pystyin olemaan jokaisessa pienessä osassa siitä kiinni...
2. Rakkaus on ihmiselle tärkeä asia, koska silloin ihmisen olemassa olo muuttuu "aktiiviseksi" sen sijaan kuin "passiiviseksi", yhtäkkiä ihminen kääntää ajatuksensa yhtä asiaa kohti, ja jopa pistää mielensä ja panostaa, ja keskittyy ihan uudellalailla johonkin asiaan... Vähän kuin katsoisi vaalea taulua ja yhtäkkiä piirtää siihen pisteen...
No joo... Noista ajatuksista ei ehkä saa paljoa selvää, enkä ehkä itsekkään saa, en ehkä edes osaa kirjoittaa... Mutta tuntuu kuin olisi YMMÄRTÄNYT jotain...
Kello 01.00
Otan viimeisen annoksen 450 mg, menin tämän jälkeen makuulle säkkituoliini ja tuijotin seiniä, jotka valuivat lilluivat, muodostaen samanlaisia dissosiatiivisia muotoja kuin normaalisti dexmeissä kokee silmät kiinni vaikka kolmannella plateaulla... Jossain kohtaa tartuin näkymättömään käteen jonka tunsin olevan ilmassa, jollain ihmeen aistilla...
Pari kertaa näin ihmisiä talossani ja käskin näiden vain lähtevän vittuun... Tai ei ne ollut ihmisiä ne oli "dexmejä"... Jotain olioita joltain toiselta tasolta... Nämä kumminkin kävivät talossani, juomassa kaljaa, yksi näistä henkilöistä kantoi lasta ja istui minun sängylläni...
Kello 02.00
Yhtäkkiä heräsin jonkinlaisesta horroksesta jonka aikana olin vain tuijottanut noita muotoja katossa, ja henkilöitä talossani, kävelin parvekkeelle ja katsoin ylös... VAAUU... Taivas oli iso fraktaali ja tuntui äärettömän isolta ja samalla tunsin olevani tätä äärettömyyttä lähellä... Katsoin alas, näin kerrostaloja ja näin maata... Nämäkin oli todella VAAUUU... Oudolla tavalla... Tämän jälkeen alkoi sellanen fiilis: NYT VITTU BILETTÄÄN tai jotain... Lähdin ulos kävelemään ja otin mukaan muutaman oluen... Ulkona oli ihanaa... Kaikki puut tuntuivat olevan elossa ja nämä tuntui "olemassa olevilta", osasin kuunnella puita ja ne puhuivat minulle jotain ja niin minäkin niille... Tämä kaikki tuntui luontevalta ja todelliselta... Jossain kohtaa hukkasin itseni kaduilla pallolessani ja eksyin, mutta sitten pääsin takaisin kotiin joskus kello 04.00 aikaan... Otin muutaman oluen keventääkseni oloa ja jotta nukahtaisin paremmin....
Seuraavana aamuna heräsin joskus 10.00 aikaan ja koin erittäin suurta kipua joka puolella ruumistani... Tai ei se ollut kipua, enemmän sellaisella kierolla tavalla mukavaa pistelyä joka puolella ruumista ja tietynlaista heräämistä koko kehossa... Pää tuntuu edelleen erittäin tyhjältä ja olo on sellainen, olen olemassa, en mitään muuta...
Jännittävää... Katsellaan mitä tänään tehdään, vois vetää dexmit?