Salvian lempeään maailmaan tutustumassa
-
Lasipallo
- Kameleontti
Aina veden kanssa isosta bongista on tullut poltettua, toimii niinkin ihan hyvin, vaikka onkin pientä hukkaa.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
Hampqvist
- Tuppisuu
Piti oikein rekisteröityä tänne kun on tuota salviaa jo jonkun verran tullut kasvateltua & käytettyä. Henk. koht. en ole edes yrittänyt suuria määriä mutustella kun on sen verran kitkerän makuisia nuo lehdet, mutta seuraavan sadon yhteydessä aion kokeilla salvia paperin valmistusta:
http://www.totse.com/en/drugs/psychedel ... 70441.html
Vaikuttaa aika kiinostavalta. Ja niin, kotikasvatettu vaikuttaa olevan voimakkaampaa kuin monet myynnissä olevat. Uskon että tämä suurimmaksi osaksi johtuu siitä että se myytävä kerkeää seistä jonkun aikaa hyllyssä ennen käyttöä (se salvinoriini on kuulemma aika epävakaa molekyyli).
http://www.totse.com/en/drugs/psychedel ... 70441.html
Vaikuttaa aika kiinostavalta. Ja niin, kotikasvatettu vaikuttaa olevan voimakkaampaa kuin monet myynnissä olevat. Uskon että tämä suurimmaksi osaksi johtuu siitä että se myytävä kerkeää seistä jonkun aikaa hyllyssä ennen käyttöä (se salvinoriini on kuulemma aika epävakaa molekyyli).
-
tRip
- Moderator
Re: Salvian lempeään maailmaan tutustumassa
Tuli viimeyönnä taas poltettua hieman salvia lehteä, n.1g..
Kannabista poltin hieman ennen trippiä.
Itse trippi selvensi hyvin paljon asioita päässä, palaset vain jotenkin loksahtivat kohdilleen.
Poltin siis nukkumaanmennessä salviat ja siitä mahdollisimman nopeasti sitten nukkumaan.
Fyysinen olotila oli hyvin opiaattimainen, todella miellyttävä ja raukea.
Lähdin visuaalista tunnelia pitkin musiikin tahdissa.. se oli hyvin unenkaltaista.
Selvästi ayahuascamaisia visuaaleja.. jatkuvia ja virtaavia.. muutti jatkuvasti muotoaan.
Pyrin pitämään mielen 'tyhjänä', kunnes huomasin selventäväni itselle hyvin solmuun juuttuneita ajatuksia.
Ajattelu oli hyvin loogista, mutta luomien alla näkyvät visuaalit veivät minua aina vain syvemmälle, kunnes pikkuhiljaa alkoi paluu todellisuuteen..
visuaalit alkoivat hieman himmetä ja muuttua enemmänkin vain muodoiksi.
Pystyi itse jo vaikuttamaan visuaaleihin..
Aloitin visuaalien kehityksen siemenestä, josta kasvoi kukka..
Mieleni lähti kehittämään siitä hyvin monimutkaisen ja kauniin organismin.
Salvian opiaattimainen lempeys piti otteessaan ja kaikki vain tuntui niin hyvältä. Visuaalit sen mukaiset.
Kun olotila lähti hiipumaan ja mieleni ja kehoni taas alkoi terästäytyä, päätin vielä nauttia hieman kodeiinia valveunien jatkamiseksi.
Nousut olivat tavallista euforisemmat, koko keho tuntui niin orgastiselta.
Salvia selvästi viellä vaikutti silmät kiinni näkyviin visuaaleihin.. Tosin ne muuttuivat jo enemmän valveunikaltaisiksi.
Koko yön olin jonkinnäköisessä horroksessa, transsissa.. Välillä aloin irrota kehosta, mutta en uskaltanut kokonaan päästää irti.
Pelkkä paikallaan makaaminen tuntui todella hyvältä, kunnes ajatusmaailma alkoi tyhjetä opiaattipöhnään.
Harmoonisessa tilassa nautin vain olemassaolostani pitkälle päivään..
Ehdottomasti lempipsykedeelejä
Kannabista poltin hieman ennen trippiä.
Itse trippi selvensi hyvin paljon asioita päässä, palaset vain jotenkin loksahtivat kohdilleen.
Poltin siis nukkumaanmennessä salviat ja siitä mahdollisimman nopeasti sitten nukkumaan.
Fyysinen olotila oli hyvin opiaattimainen, todella miellyttävä ja raukea.
Lähdin visuaalista tunnelia pitkin musiikin tahdissa.. se oli hyvin unenkaltaista.
Selvästi ayahuascamaisia visuaaleja.. jatkuvia ja virtaavia.. muutti jatkuvasti muotoaan.
Pyrin pitämään mielen 'tyhjänä', kunnes huomasin selventäväni itselle hyvin solmuun juuttuneita ajatuksia.
Ajattelu oli hyvin loogista, mutta luomien alla näkyvät visuaalit veivät minua aina vain syvemmälle, kunnes pikkuhiljaa alkoi paluu todellisuuteen..
visuaalit alkoivat hieman himmetä ja muuttua enemmänkin vain muodoiksi.
Pystyi itse jo vaikuttamaan visuaaleihin..
Aloitin visuaalien kehityksen siemenestä, josta kasvoi kukka..
Mieleni lähti kehittämään siitä hyvin monimutkaisen ja kauniin organismin.
Salvian opiaattimainen lempeys piti otteessaan ja kaikki vain tuntui niin hyvältä. Visuaalit sen mukaiset.
Kun olotila lähti hiipumaan ja mieleni ja kehoni taas alkoi terästäytyä, päätin vielä nauttia hieman kodeiinia valveunien jatkamiseksi.
Nousut olivat tavallista euforisemmat, koko keho tuntui niin orgastiselta.
Salvia selvästi viellä vaikutti silmät kiinni näkyviin visuaaleihin.. Tosin ne muuttuivat jo enemmän valveunikaltaisiksi.
Koko yön olin jonkinnäköisessä horroksessa, transsissa.. Välillä aloin irrota kehosta, mutta en uskaltanut kokonaan päästää irti.
Pelkkä paikallaan makaaminen tuntui todella hyvältä, kunnes ajatusmaailma alkoi tyhjetä opiaattipöhnään.
Harmoonisessa tilassa nautin vain olemassaolostani pitkälle päivään..
Ehdottomasti lempipsykedeelejä
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
tRip
- Moderator
Re: Salvian lempeään maailmaan tutustumassa
Salvia itsellä tuntuu nykyään olevan melkolailla tunneleissa seikkailua, jossa voi kohdata mitä käsittämättömiä hahmoja.
Usein Salvia puhuu omalla kielllään jossain taustalla.. Se on hyvin opettavaista ja lempeää kieltä.
Usein Salvia puhuu omalla kielllään jossain taustalla.. Se on hyvin opettavaista ja lempeää kieltä.
Keep it unreal.