- 4-HO-MET, 16 mg, syöty
- Buprenorfiini, 0.2 mg, IV & imeskelty
- THC, tuntematon määrä, poltettu
- Mies, 70kg
+00:00 Yritän rännätä 0.1 milligrammaa buprea hieman heikoin tuloksin.
+00:10 Laitan loput bupret liukenemaan kielen alle. Hiisaan Jack Hereriä muutaman hyvän kaverini kanssa.
+01:00 Sekoitan 16 milligrammaa 4-HO-MET:iä veteen ja kippaan herkun kurkusta alas. Maistuu kemikaalisen kitkerälle, joskaan maku ei ole millään tavalla ylitsepääsemätön. Lämpimät aallot kulkevat ylitseni.
+01:30 Muutoksia näkökentässä. Kaikki huoneessa olevat objektit ovat siirtyneet "tasoihin" jotka liikkuvat toisiinsa nähden. Taso jossa kaverini sijaitsevat muuttuu yhtäkkiä mustaksi. Siirrymme toiseen huoneeseen katsomaan Simpsonit elokuvan.
+01:30 Uppoudun elokuvaan täysin. "Käsittelen" joka ikisen elokuvassa tapahtuvan asian ja yksityiskohdan tarkoin mielessäni.
+01:45 Elokuvan katsominen alkaa olemaan vaikeaa. Aivoni eivät enää pysty käsittelemään valtavaa informaatiovirtaa, jonka kykenen aistimaan.
+02:00 Ajatustoiminta on täysin sekaisin. Sosiaalinen kanssakäyminen kavereiden kanssa hankalahkoa. Ramppaan vessassa vaikkei minulla sinne olekkaan mitään asiaa. Toistelen "en tajua" ääneen, mikä herättää kavereissani pientä hilpeyttä.
+02:30 Tipahdan lattialle. En tajua ollenkaan missä ja kenen kanssa olen. Mieleni siirtyy ruumiistani aikaisemmin mainitsemilleni tasoille, joita nyt on muutaman sijasta tuhansia ja kykenen aistimaan ne myös silmät kiinni.
+02:40 Tajuan, että olen lattialla ja yritän sopertaa huoneessa olevalle kaverilleni jotain. Kaverini rauhoittelee minua ja selittää minulle mitä tapahtuu. En pysty liikkumaan, joten laitan silmät takaisin kiinni.
+02:50 Jokainen taso edustaa nyt tiettyä osaa tai tapahtumaa elämästäni. Siirryn yksi taso kerrallaan nykyhetkestä kohti syntymääni.
+03:15 En ole henkisesti olemassa. Avaan silmäni ja näen liikkuvan "objektin" (tämä objekti on kaverini joka on kävelemässä ohitseni). Kosketan tätä objektia ja vieressä olevaa seinää ja tajuan, että olen jossain muualla kuin äsken. En tiedä kuka olen, mistä tulen ja missä olen, vaan joudun kysymään vastauksen näihin kysymyksiin tältä objektilta joka on samassa tilassa kuin minä. Siirryn toiseen huoneeseen koomaamaan.
+03:20 Aika on pysähtynyt ja looppaan tasojen läpi hallitsemattomasti. Olen paniikissa, en tiedä ulospääsyä tästä iäisyyden kestäneestä paradoksista. Kaverini rauhoittelevat minua ja kertovat, että parin tunnin kuluttua vaikutusten pitäisi loppua.
+03:20 Ystäväni yrittävät hommata minulle Imovaneja, mutta lääkkeet omistava henkilö on mennyt jo nukkumaan.
+05:00 Pahin höykkyytys on lakannut. Oloni on erittäin sosiaalinen ja juttelemme kavereideni kanssa asioista. Avautuminen on täysin estotonta.
+05:30 Huomaan, että aineen vaikutus "aaltoilee", kuten kaverini minulle kertoi aikaisemmin illan aikana. Välillä oloni on todella sosiaalinen, välillä todella rauhallinen ja hiljainen ja välillä palaan pelaamaan intensiivistä "tasopeliä".
+07:00 Menen nukkumaan.
Jälkisanat
4-HO-MET on voimakkain tryptamiini, jota olen tähän mennessä kokeillut. Niille, jotka harkitsevat sen kokeilua, suosittelen tekemään sen hyvän/hyvien tripsittereiden kanssa. Kokemus saattaa olla liian murskaava, jos olet yksin.
Pahoittelen stoorin kirjoitustavasta, sillä olin tuona iltana "lievästi" poissa tolaltani, enkä muutenkaan oikein loista kirjoittajana. Ajattelin kuitenkin kirjoittaa lyhyesti tämän kemikaalin vaikutuksista, sillä siitä tuntuu olevan valitettavan vähän tietoa saatavissa. Palaute on lämpimästi tervetullutta.
P.S. Kiitos kavereilleni, jotka katsoivat perääni tuona iltana. (Ja kiitos "yrteistä"