vitun hyvät viikot edessä

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
snabel
Karvakuono

vitun hyvät viikot edessä

Post by snabel »

pelastun huomenna. olen sekoamassa tällä suomessa.

olen ollut muutama viikko helvetin ahdistunut kun ei tapahdu kun paskaa, jos mitään tapahtuu. kuumottaa olla ulkona ja nyt kumottaa kotonakin.
ihmiset/aktiviteetit/tutut paikat eivät kiinnosta enää, eikä musikkia/tekstiä saa luotua kun inspistä ei saa mistään.

sitten tänään, mutsi kysyi että lähtisinkö huomen äkkilädöllä thaimaaseen, ja totta helvetis!

suomen kylmästä musta-valkoisesta sorapuuro-talvesta itään, auringon alle chillaamaan (keräämään D-vitaminei), makuelämyksiä kokemaan paukuissa kaks viikkoa.

olen käynyt samassa paikassa 2 kertaa ennen, budia 1e/g, MDMA:ta ja kolaa (tsägäl) ja bentsoja ilman reseptiä apteekista 8)

kukaan käynnyt thaimaassa? kokemuksia?
miten tarkkoja ollaan yleensä lääkkeiden tuonnista ulkomailta? hullut pultit suomen puolel parist telaripurkist? kertokaa kun en bentsojen tuonnista tiedä yhtään mitään.
powergrower
Kameleontti

Re: vitun hyvät viikot edessä

Post by powergrower »

Kateeks käy :)

Kerros enemmän tästä et mitä kaikkea kivaa sieltä saa ilman reseptiä apteekista? Ihan kunnon bentsoja jopa vai näitä jotka ei päihdytä yksinään tyyliin risolid ?
Assumption is the mother of all fuckups.
snabel
Karvakuono

Re: vitun hyvät viikot edessä

Post by snabel »

no siellähän saa vaikka mitä jos tuuri iskee. viimeks sain jotain sinisii pillereit (pamei varmaan) pussis ilman respaa. en kyl usko et niit saa tolleen vaan poistettu isois määreis.

jossain apteekeis ne tietää tsägäl mikä antibiootti on. kaikki systeemit on siel sen verran sekasin.