Aij ja saatana olen vieläkin salvian leijuvan vertikaalipakoisvoiman ja kaiken psytyssä psysyvän lumouksessa.
Otin juurin hetki sitten pienet sävärit 5x, 1g tuubista piipu verran aika vähän.
EN juuri huomaannut kun mentiin taas, silmä auki visuaaleja ei ollut silmät meni kiinni joautomaattisesti.
Olin istualteni makuupatjan päällä, rojahdin siitä oikealle kyljelle. SAin salvian tahdissa vetää jokin oikealla.
Vial'äkin nyt tätä naputtaessa alusta ja näppis tuntuvat pehmeiltä
LAitoin soimaan hititn jälkeen ash ra tempel\Le Berceau de Cristal\02 L' Hiver Doux.mp3
jo se otti koko tripin haöttunssa, ehkä liiankin
eli joka esine muuttuin toiseksia intasnssiksisasiihen törmättyään,m kahvikuppi muttui nahksksi ihoksi joka repeyti ihosta ja muutui spiraaliksi joka muuttui taas . ei muista ...
SAnoisin 3-4 levelin setti.
Voi vittu oli niin hyvä olo, tunsin että ympärrilläni oli olentojen henkiolöitä ja oli ihan hyvä olo.
Hetki kesti biisi verran, nauroin ensin hulluna tuntui tosihyvältä en kiinnit'nyt huoomiota mutta tietodtin asian
JA lisää, vissu hallu jäi piiloon tällä kertaa on muuten eka kerta kun näin käy, tod näk syynä6 0,.5 oluttakaiken sorttisa (mutta laadukasta ja hyvää saksalaista ja muua).
HUomeena joko kratom tai HBRW, gtowboxi tänää kasvamaan en viikon lopulla eka sato, psylocybin.
OLi hetken fillis kun en ollut 3-4kk viime kerran jälkeen juuri mietsilleky psykomatkaa , mutta tämä 15 min on meikälle aina kun herätys siihen että älä depraa, tuolla ihon alla itse asiassa on se hyvänolon ja kokonaisuuden ja [ei pystys sanoo ] tuottamamielihyvä ja usko.
Salvian paijaava hentu
-
psilotek
- Karvakuono
Salvian paijaava hentu
Last edited by psilotek on Mon 04 Feb 2008, 00:43, edited 1 time in total.
-
psilotek
- Karvakuono
Re: Salvian paijaava hentu
Korjaan virheet ihan just.
Nyt soi
legowelt - klaus kinski ep 12''\08_legowelt_-_cherri's_theme.mp3
Nyt soi
legowelt - klaus kinski ep 12''\08_legowelt_-_cherri's_theme.mp3
Last edited by psilotek on Mon 04 Feb 2008, 00:44, edited 1 time in total.
-
psilotek
- Karvakuono
Ai jai saatana, olen vieläkin salvian leijuvan vertikaalipakoisvoiman ja kaiken pystyssä pitävän lumouksessa.
Otin juurin hetki sitten pienet sävärit 5x, 1g tuubista piipun verran aika vähän (0,2g max..
En juuri huomaannut kun mentiin taas, silmät auki visuaaleja ei ollut, silmät meni kiinni jo automaattisesti.
Olin istualteni makuupatjan päällä, rojahdin siitä oikealle kyljelle. Aina salvian tahdissa vetää jokin oikealle.
Vieläkin nyt tätä naputtaessa alusta ja näppis tuntuvat pehmeiltä.
Laitoin soimaan hitin jälkeen ash ra tempel\Le Berceau de Cristal\02 L' Hiver Doux.mp3
jo se otti koko tripin haltuunsa, ehkä liiankin, (eli vaakatason pinnat menivät ympyrää, spiraalia musan tahdin mukaan, kertosäe on huono juttu. )
eli joka esine muuttui toiseksi intanssiksi siihen törmättyään, esim kahvikuppi muuttui nahkaksi/ omaksi ihoksi, joka repeytyi ihosta ja muutui spiraaliksi joka muuttui taas . ei muista ...
Sanoisin 3-4 levelin setti.
Voi vittu oli niin hyvä olo, tunsin että ympärilläni oli olentojen, henkilöiden seurue tai sosiaalinene olotila ja oli ihan hyvä olo.
Hetki kesti biisin verran (12:50 biisin kesto), nauroin hetken kuluttua hulluna tuntui tosi hyvältä en kiinnitänyt huomiota mutta tietostin asian.
Ja lisää, hallu jäi piiloon tällä kertaa on muuten eka kerta (kaiken kaikkian 5-7 kerta) kun näin käy, tod näk syynä 6 0,5 olutta kaiken sorttia koko illan maistellu.
Huomeena joko kratom tai HBRW, growboxin laitoin tänää kasvamaan ensi viikon lopulla eka sato, psylocybin.
Oli hetken fiiis kun en ollut 3-4kk viime kerran jälkeen juuri mietiskellyt psykomatkaa , mutta tämä 15 min on meikälle aina kun herätys siihen että älä depraa, tuolla ihon alla itse asiassa on se hyvän olon ja kokonaisuuden ja [ei pystys sanoo ] tuottama mieli hyvä ja usko. Seuraavaksi pitää tietty vetää isompi hitti, että ego karkaa taas, ekalla kertaa kesällä 2007 mexikaanisienien (klo 18:00), salvian normilehtien mäiskyttämisen (21:00) ja baarissa olon jälkeen (23:00) x5 (00:30) irroitti egon, vei jumalan paikalle taivaaseen josta käsin tutkiskelin viikinkien laivajon lipumista rannikolle, samalla kämmenet yhteen laitettuna muuttuivat ja vääntyivät muutuivat kärrynpyöräks, ennen kun yritin väkinsin palata takaisin tähän todellisuuteen. Hauskaa kun sylissä onkin ulottuvuus 3.5 ja kun olisin avannut meidän todellisuuteen raon ja sieltä olitkin jumala/olotila, joka katsoi kuinka 1000 vuotta sitten viikinkilaivat saapuvat rannikolle. Tässä tapauksessa jälleen vetovoima on oikealle aina. Olen nytkin pöhö, stoned vaiheessa, myös miellyttävä olotila.
Jaha, kotona taas.
Otin juurin hetki sitten pienet sävärit 5x, 1g tuubista piipun verran aika vähän (0,2g max..
En juuri huomaannut kun mentiin taas, silmät auki visuaaleja ei ollut, silmät meni kiinni jo automaattisesti.
Olin istualteni makuupatjan päällä, rojahdin siitä oikealle kyljelle. Aina salvian tahdissa vetää jokin oikealle.
Vieläkin nyt tätä naputtaessa alusta ja näppis tuntuvat pehmeiltä.
Laitoin soimaan hitin jälkeen ash ra tempel\Le Berceau de Cristal\02 L' Hiver Doux.mp3
jo se otti koko tripin haltuunsa, ehkä liiankin, (eli vaakatason pinnat menivät ympyrää, spiraalia musan tahdin mukaan, kertosäe on huono juttu. )
eli joka esine muuttui toiseksi intanssiksi siihen törmättyään, esim kahvikuppi muuttui nahkaksi/ omaksi ihoksi, joka repeytyi ihosta ja muutui spiraaliksi joka muuttui taas . ei muista ...
Sanoisin 3-4 levelin setti.
Voi vittu oli niin hyvä olo, tunsin että ympärilläni oli olentojen, henkilöiden seurue tai sosiaalinene olotila ja oli ihan hyvä olo.
Hetki kesti biisin verran (12:50 biisin kesto), nauroin hetken kuluttua hulluna tuntui tosi hyvältä en kiinnitänyt huomiota mutta tietostin asian.
Ja lisää, hallu jäi piiloon tällä kertaa on muuten eka kerta (kaiken kaikkian 5-7 kerta) kun näin käy, tod näk syynä 6 0,5 olutta kaiken sorttia koko illan maistellu.
Huomeena joko kratom tai HBRW, growboxin laitoin tänää kasvamaan ensi viikon lopulla eka sato, psylocybin.
Oli hetken fiiis kun en ollut 3-4kk viime kerran jälkeen juuri mietiskellyt psykomatkaa , mutta tämä 15 min on meikälle aina kun herätys siihen että älä depraa, tuolla ihon alla itse asiassa on se hyvän olon ja kokonaisuuden ja [ei pystys sanoo ] tuottama mieli hyvä ja usko. Seuraavaksi pitää tietty vetää isompi hitti, että ego karkaa taas, ekalla kertaa kesällä 2007 mexikaanisienien (klo 18:00), salvian normilehtien mäiskyttämisen (21:00) ja baarissa olon jälkeen (23:00) x5 (00:30) irroitti egon, vei jumalan paikalle taivaaseen josta käsin tutkiskelin viikinkien laivajon lipumista rannikolle, samalla kämmenet yhteen laitettuna muuttuivat ja vääntyivät muutuivat kärrynpyöräks, ennen kun yritin väkinsin palata takaisin tähän todellisuuteen. Hauskaa kun sylissä onkin ulottuvuus 3.5 ja kun olisin avannut meidän todellisuuteen raon ja sieltä olitkin jumala/olotila, joka katsoi kuinka 1000 vuotta sitten viikinkilaivat saapuvat rannikolle. Tässä tapauksessa jälleen vetovoima on oikealle aina. Olen nytkin pöhö, stoned vaiheessa, myös miellyttävä olotila.
Jaha, kotona taas.
Last edited by psilotek on Mon 04 Feb 2008, 00:42, edited 1 time in total.
-
psilotek
- Karvakuono
Seuraavalle matkalle laitan soimaan kyllä
tangerine dream - discography 1970-1979 (1of4)\1974-Tangerine Dream - Phaedra\01-Phaedra.mp3
Aavistuksen verran häijympää (alakulista), mutta aaltoilee tehokkasti. Kannattaa tutustua.
tangerine dream - discography 1970-1979 (1of4)\1974-Tangerine Dream - Phaedra\01-Phaedra.mp3
Aavistuksen verran häijympää (alakulista), mutta aaltoilee tehokkasti. Kannattaa tutustua.