DMT - Anti-Cosmic Bringer of the End
-
sxoxyvg
- OD
DMT - Anti-Cosmic Bringer of the End
Torstai 31.1.2008
~3:20
Tuntematon määrä Mimosa Hostiliksesta eroteltua DMT:a bongin pesään basilikan päälle.
Taustalla soi Dissection - Beyond the horizon, istun mukavasti tuolissa bongi kädessä, ystäväni seuraa vierestä kun näytän mausteelle tulta ja imen putken täyteen muovinmakuista savua. Ensimmäinen hitti sisään, pidän savua sisässä noin 5 sekuntia ongelmitta, puhallan ulos ja otan toisen hitin jota en saa kokonaan sisään. Annan bongin ystävälleni ja puhallan savut ulos sulkien samalla silmät. Korvissa alkaa soimaan carrier wave ja musiikki alkaa kuulostamaan todella kummalliselta, välillä kadoten kokonaan. Yhtäkkiä näen huoneen silmät kiinni täysin normaalina, mutta sitten näkökenttääni ilmestyy hahmoja jotka tanssivat ympärilläni. Hahmot muistuttivat hieman ystävääni, joten luulin hänen ensiksi liikkuvan ympärilläni. Pelästyn hahmoja vaikkeivat ne ole millään tavalla uhkaavia. "Äänet menee vituilleen", pystyn sanomaan ystävälleni. Musiikin iskut räjäyttävät tajuntani jatkuvasti, rytmi muuttuu nopeammaksi ja olennot alkavat ahdistamaan minua suunnattomasti vaikka tiedän etteivät ne ole pahantahtoisia. Tiedän avanneeni portin kaaokseen joka tulvii maailmaan sulauttaen kaiken itseensä. Edessäni on musta olento jonka tiedän olevan tuhon enne. Paniikki iskee. Avaan silmät ja visuaalit ovat naurettavan intensiivisiä. Pyydän ystävääni ottamaan minua kädestä kiinni ja rauhoitun hieman. Silmät kiinni näin edelleen huoneen samanlaisena kuin normaalisti, poislukien mystistä tanssiaan edelleen jatkavat olennot. Silmät kiinni maailma siis näytti todellisemmalta kuin silmät auki. Tässä vaiheessa pelästyn liikaa ja avaan silmät. Alan selittämään tapahtumia kaverilleni, maailman ollessa tulvillaan visuaaleja. Suussani tuntuu erittäin ilkeältä, aivan kuin suussani ja nielussani olisi irronnut jonkinlainen paksu kalvo. Tämän jälkeen en ymmärtänyt sulkea silmiäni uudestaan vaan jatkoin tapahtumien selittämistä ystävälleni. Jälkeenpäin harmittaa etten ymmärtänyt olla mukana kauempaa. Hämmentävä, upea, pelottava ja aivan helvetin intensiivinen kokemus. Ei millään tavalla huono. Veikkaisin että ei tule ole olemaan viimeinen kerta kun kaaoksen portit avautuvat...
Paljon tekstiä pötköön, en pysty vielä jäsentelemään tarkemmin.
~3:20
Tuntematon määrä Mimosa Hostiliksesta eroteltua DMT:a bongin pesään basilikan päälle.
Taustalla soi Dissection - Beyond the horizon, istun mukavasti tuolissa bongi kädessä, ystäväni seuraa vierestä kun näytän mausteelle tulta ja imen putken täyteen muovinmakuista savua. Ensimmäinen hitti sisään, pidän savua sisässä noin 5 sekuntia ongelmitta, puhallan ulos ja otan toisen hitin jota en saa kokonaan sisään. Annan bongin ystävälleni ja puhallan savut ulos sulkien samalla silmät. Korvissa alkaa soimaan carrier wave ja musiikki alkaa kuulostamaan todella kummalliselta, välillä kadoten kokonaan. Yhtäkkiä näen huoneen silmät kiinni täysin normaalina, mutta sitten näkökenttääni ilmestyy hahmoja jotka tanssivat ympärilläni. Hahmot muistuttivat hieman ystävääni, joten luulin hänen ensiksi liikkuvan ympärilläni. Pelästyn hahmoja vaikkeivat ne ole millään tavalla uhkaavia. "Äänet menee vituilleen", pystyn sanomaan ystävälleni. Musiikin iskut räjäyttävät tajuntani jatkuvasti, rytmi muuttuu nopeammaksi ja olennot alkavat ahdistamaan minua suunnattomasti vaikka tiedän etteivät ne ole pahantahtoisia. Tiedän avanneeni portin kaaokseen joka tulvii maailmaan sulauttaen kaiken itseensä. Edessäni on musta olento jonka tiedän olevan tuhon enne. Paniikki iskee. Avaan silmät ja visuaalit ovat naurettavan intensiivisiä. Pyydän ystävääni ottamaan minua kädestä kiinni ja rauhoitun hieman. Silmät kiinni näin edelleen huoneen samanlaisena kuin normaalisti, poislukien mystistä tanssiaan edelleen jatkavat olennot. Silmät kiinni maailma siis näytti todellisemmalta kuin silmät auki. Tässä vaiheessa pelästyn liikaa ja avaan silmät. Alan selittämään tapahtumia kaverilleni, maailman ollessa tulvillaan visuaaleja. Suussani tuntuu erittäin ilkeältä, aivan kuin suussani ja nielussani olisi irronnut jonkinlainen paksu kalvo. Tämän jälkeen en ymmärtänyt sulkea silmiäni uudestaan vaan jatkoin tapahtumien selittämistä ystävälleni. Jälkeenpäin harmittaa etten ymmärtänyt olla mukana kauempaa. Hämmentävä, upea, pelottava ja aivan helvetin intensiivinen kokemus. Ei millään tavalla huono. Veikkaisin että ei tule ole olemaan viimeinen kerta kun kaaoksen portit avautuvat...
Paljon tekstiä pötköön, en pysty vielä jäsentelemään tarkemmin.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
arsanic
- Tuppisuu
Re: DMT - Anti-Cosmic Bringer of the End
Hyvältä kuulostaa, toivottavasti pääsee piakkoin itsekin tutustumaan tuohon maailmaan.
Drugs are bad.
-
bol
- Kameleontti
Kuullostaa aika raskaalta.
-
sxoxyvg
- OD
Loppujen lopuksi se ei ollut sitä. En osaa selittää.bol wrote:Kuullostaa aika raskaalta.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
Ahab
Millä tavalla tuo erottelu tehty? Oliko kyseessä vain DMT vai ns. red spice.sxoxyvg wrote: Tuntematon määrä Mimosa Hostiliksesta eroteltua DMT:a bongin pesään basilikan päälle.
-
sxoxyvg
- OD
50g lipeää 750ml vettä ja 50g mimosaa sotkettuna lasiastiassa. Sekaan 50ml bensaa jota pyöritellään hitaasti mössössä minuutin verran ja annettaan erottua. Toistetaan kolme kertaa ja erotellaan erotussuppilossa/minigripissä. Uudet bensat sekaan ja sama toistetaan muutaman kerran. Haihdutetaan bensat tai laitetaan yöksi pakastimeen ja kerätään namit. Nautitaan musiikilla ja hyvillä ystävillä maustettuna. Äsken oli vielä kovempi kokemus, hehkulamppuvaposta 50mg poltettuna. Palleissaan.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
Ahab
Jauhettuna? oletan.sxoxyvg wrote:...50g mimosaa...
-
NoLife1%Lowlife
Kuulostaa tosi tutulta, oon meinaan stoned, oli se muukin teksti ihan ymmärrettävää... Vois varmaan selittää tällä: Divine Moments Of Truthsxoxyvg wrote:Torstai 31.1.2008
...Suussani tuntuu erittäin ilkeältä, aivan kuin suussani ja nielussani olisi irronnut jonkinlainen paksu kalvo. Tämän jälkeen en ymmärtänyt sulkea silmiäni uudestaan vaan jatkoin tapahtumien selittämistä ystävälleni. Jälkeenpäin harmittaa etten ymmärtänyt olla mukana kauempaa. Hämmentävä, upea, pelottava ja aivan helvetin intensiivinen kokemus. Ei millään tavalla huono. Veikkaisin että ei tule ole olemaan viimeinen kerta kun kaaoksen portit avautuvat...
Ganjalle sopii: Kick Bongin; 4. Darkeion
-
sxoxyvg
- OD
Jep. Valmiiksi jauhettuna, vittumaista pölyä.Ahab wrote:Jauhettuna? oletan.sxoxyvg wrote:...50g mimosaa...
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
Ahab
Kerro tuosta carrier wavesta. Pari kertaa törmännyt tohon mutta kun en ole itse polttanut DMT:tä niin ei tiedä. Onko kyseessä ns. "surahtelut" joita tulee muissakin deeleissä, mulla yleensä sillon jos on ottanut harmalaa, ayahuascaa tai sieniä. Sellaista särähtelyä ja korkeaa taajuutta joka tuntuu ohimolohkoissa ja korvissa. Vähän kuin säätäisi radiokanavaa kohdalleen.sxoxyvg wrote:...Korvissa alkaa soimaan carrier wave ja musiikki alkaa kuulostamaan todella kummalliselta...
-
sxoxyvg
- OD
Njaa, se on hieman vaikea selittää, niinkuin koko trippi
Muut äänet tuntuivat etääntyvän ja tilalle tuli erittäin korkea tasainen ääni. Hmm.. Mitähän jos polttaisi ei-breakthrough annoksen että pystyisi toimimaan, ja koittaisi löytää sen nuotin...
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
Ahab
Tuli juuri koettua tuo kun poltin 5-MeO-DMTtä. Ainoa ääni mitä oli taustalla oli tietokoneen hurina ja sekin häipyi huomaamattomiin kun tuo korkea ääni alkoi. Ei tuntunut samalta kuin surahtelut mutta tuntui liittyvän niihin jotenkin. Pitää kokeilla joskus polttaa tuota harmala juoman vaikuttaessa tai poltetun harmalan kanssa.
-
Dagga
- Apteekki
Ahab, ootko tilannut tuota jostain jos saan kysyä? Onkos se vielä laillista?

-
Ahab
En ollut itse tilannut vaan satuin saamaan 5mg välikäsien kautta. Alkuperäinen lähde oli kuitenkin ilmeisesti sitä jostaan suomeen tilannut. Laillisuudesta en tiedä joten voin vaan viitata Lista huumaus- ja lääkeaineista ketjuun.
-
growy
- Kameleontti
Huh kivan kuullonen kokemus!
Mulla on vähän samantapainen kokemus tuosta "suussa tuntuvasta ilkeydestä" kun tuntuu siltä että jokin kalvo lähtisi irti,mutta kokemus on eri aineella,ei DMT:llä
Mulla on vähän samantapainen kokemus tuosta "suussa tuntuvasta ilkeydestä" kun tuntuu siltä että jokin kalvo lähtisi irti,mutta kokemus on eri aineella,ei DMT:llä
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.