Olipa kerran herra, joka heräsi aivan tavallisena keskiviikkoaamuna, tietoisena n. tunnin kuluttua alkavista töistään. Herra päätti kuitenkin nauttia tavallisen aamupalansa hieman myöhemmin ja kokeilla aivan uudenlaista starttia päivään. Hän teki huolellisesti n. 90 milligrammasta hieman kellertävää n,n-dimetyylitryptamiiniaan nätin, tasaisen viivan. Katkaisi pillin, imaisi. Herran nenää kirveli. Vasenta nenäonteloa kirveli ja poltteli niin kovin, että vasemmasta silmäkulmasta alkoivat kyyneleet valua.
Herra hoiperteli sänkyynsä nenä turtana. Kesti alle kaksi minuuttia, ja herra koki jotain kummallista. Entinen maailma suli nopeasti ympäriltä ja geometrisesti millintarkat ympyräkuviot täyttivät vähitellen näkökentän... Hän laittoi mp3-soittimen korvilleen ja sulki silmänsä. Vähitellen aiemmin niin säännölliseltä näyttäneet kuviot muovautuivat vähitellen hahmoiksi. Hahmoiksi, joita herra voisi kuvailla hieman Aliens-elokuvien olioiden näköisiksi. Ne liukuivat värien lomassa ja muuttuivat vähitellen uhkaaviksi. Herran vatsan päällä makoileva kissa kuitenkin rauhoitti hieman.
Herraa pelotti silti. Hän ei ollut aivan varma, oliko nyt tehnyt oikein. Mitä jos hänen nauttimansa aine olikin ollut jotain muuta, kuin piti? "No, sitten ei voi mitään, tehty mikä tehty", hän ajatteli. Vähitellen hän pystyi rauhoittumaan ja nauttimaan näkymistä. Hän näki vanhoista egyptiläisistä piirroksista tuttuja ihmishahmoja, ja ihmetteli näiden tarkoitusta. Joitakin minuutteja myöhemmin egyptiläiset olivat kadonneet, hän sukelsi värimereen ja lopulta oli törmätä hyvin pelottavaan, jättimäiseen skorpionin ja jonkin toiselta planeetalta olevan olion risteytymään. Herra oli varma, että tästä ei ollut jatkamista eteenpäin, ei ainakaan tällä kertaa.
Portinvartija oli ollut sen verran uhkaava, että herra päätti rynnätä vessaan, avata pöntön ja oksentaa. Hän pyyhki suupielet ja niisti nenänsä, vilkaisi itseään vielä peilistä. Silmät olivat mustat kuin yö, ja häntä näytti piirittävän kummalliset, pienet, värisevät värikkäät spiraalit. Hän palasi sänkyynsä ja makoili siinä vielä joitakin minuutteja miettien kaikkea kokemaansa. Kaikki oli ohi niin nopeasti, nopeammin kuin hän oli aavistanutkaan - jo noin 25 minuuttia nauttimisen jälkeen. Ihmetys oli suuri ja kysymykset valtasivat mielen. Mitä kaikkea tuntematonta oikein onkaan olemassa? Miten portinvartijasta voisi päästä ohi? Mitä hän vartioi?
Herra päätti olla ajattelematta asiaa sen enempiä. Mietteissään hän puki. Puettuaan herra kävi vielä niistämässä viimeisetkin rään ja jumalpulverin nenästään. Viimein hän söi normaalin aamupalansa ja suuntasi kummia kokeneen nokkansa kohti töitä, kuin uudesti syntyneenä.
Erään herran hieman erilainen aamu [n,n-DMT]
-
joviaali
- Psykonautti
- Posts: 84
- Joined: Sun 04 Feb 2007, 22:41
- Location: in me
Erään herran hieman erilainen aamu [n,n-DMT]
felix qui potuit rerum cognoscere causas.
-
Ahab
Re: Erään herran hieman erilainen aamu [n,n-DMT]
Hoh kunnon kick start päivälle.
Osaatko vertailla nokituksen vaikutuksia polttamiseen?
Osaatko vertailla nokituksen vaikutuksia polttamiseen?
-
joviaali
- Psykonautti
- Posts: 84
- Joined: Sun 04 Feb 2007, 22:41
- Location: in me
Re: Erään herran hieman erilainen aamu [n,n-DMT]
En osaa, ei ole tullut poltettua kuin kerran 5-MeO-DMT:tä, eikä siitä saa järkevää vertailukohtaa varmasti tuohon. Ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa...
felix qui potuit rerum cognoscere causas.
-
Maor
- Kameleontti
- Posts: 841
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 21:19
- Location: itä
Re: Erään herran hieman erilainen aamu [n,n-DMT]
Tää olikin liikemiehen aamiainen, eikä lounas 
-:- We're All Mad Here -:-
-
Tofupekoni
- Kameleontti
- Posts: 571
- Joined: Fri 26 May 2006, 00:16
- Location: Orgasm
Re: Erään herran hieman erilainen aamu [n,n-DMT]
Kuulostaa kyllä jännältä toi nasaalinen annostelu. Mulla ei (edit. ikävä)kyllä olis pokkaa lähteä tohon ihan aamutuimaan, ennen töitä. Miten, osaatko sanoa, että onko puhtaan dmt:n maailmaan kannattavampaa/lähestyttävämpää (tuskin kuitenkaan helpompaa) lähestyä sieraimin vaiko keuhkoin?
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
joviaali
- Psykonautti
- Posts: 84
- Joined: Sun 04 Feb 2007, 22:41
- Location: in me
Re: Erään herran hieman erilainen aamu [n,n-DMT]
Taisin vastata jo tähän.Tofupekoni wrote:Miten, osaatko sanoa, että onko puhtaan dmt:n maailmaan kannattavampaa/lähestyttävämpää (tuskin kuitenkaan helpompaa) lähestyä sieraimin vaiko keuhkoin?
Ahab wrote:Osaatko vertailla nokituksen vaikutuksia polttamiseen?Johannes Vihàn wrote:En osaa, ei ole tullut poltettua kuin kerran 5-MeO-DMT:tä, eikä siitä saa järkevää vertailukohtaa varmasti tuohon. Ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa...
felix qui potuit rerum cognoscere causas.